Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy isuzu motor alapjáraton nem fűt?

Megyek autópályán nincs gond. De ha megállok valahol és alapjáraton megy elmegy a fűtés, és majdnem hideget nyom, ha megint elindulok, és normál tempóban megyek, akkor megint fűt.

Mi lehet ez?

Link to comment
Megosztás:

Még a postást várom a jogsimmal, szóval Mazsi drazsi vagyok, de mióta megvan kb 1000 km-t mentünk vele le, és nem is néztem olaj szintet , amikor hozzam került akkor volt minden olaj meg szűrő kicserélve rajta. Délután megnézem az olajszintet de szerintem nem eszi. :)

Szóval kezdő vezető vagy.

Sok baleset mentes kilométert kívánok! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Szóval kezdő vezető vagy.

Sok baleset mentes kilométert kívánok! :icon1:

Köszi, igyekszem.

Viszont valaki meg tudná mondani, hogy milyen izzót kell vennem hátra? Valami foglalat szám vagy ilyesmi. Arra már rá jöttem, hogy mind a 2 helyre 2 szálas izzó kell (féklámpa/helyzetjelző, tompított/ködlámpa, ha nem tévedek) De mivel minden nap 9-5-ig dolgozok, autós boltba menni nagyon nincs időm,( na meg amit itt vettem az egyik autósboltba kb 1 hónapig tartott úgy, hogy a szomszédba a tanpályára járkáltam át... teljesen kifakult) és neten szeretném megrendelni, ha lehet akkor ledest. De mindenképp pirosat, mert fehér a búra. Tudna valaki egy kis irányt adni?

http://autohifi-tuning.shp.hu/hpc/ws_member_3g.php?azonosito=autohifi-tuning&tcskod=autohifi-tuning1290517068&alcsoport=P21/5W,%201157&title=P21/5W,%201157

Ezeket találtam hirtelen, konkrétan ez: P21/5W, 1157 - 6x5050 SMD LEDes izzó

Szerintetek mennyire piszkálnának érte a rendőrök?

Szabályozást ennyit találtam:

Világítás hivatalos előírásai 1. Jármű üzemi világításánál a KRESZ műszaki előírásai betartandóak, így helyzetjelző elől fehér, hátul piros színt, a féklámpa szintén piros fényt, az indexlámpa elől és hátul sárga fényt, a ködlámpa előre fehér fényt, hátrafelé (zárófényként) vörös fényt, a tolató lámpa fehér fényt, míg a tompított vagy a reflektor világítás hideg illetve meleg fehér fényt bocsáthat ki az előírásos megvilágítási területre, a szembejövők elvakításának el kerülése érdekében. 2. Jármű beltérben világításra bármilyen színű fény használható azonban a belső világítás sem álló, sem mozgó jármű esetében nem zavarhatja a jármű vezetőjét, és más a forgalomban résztvevő járművek vezetőit sem. A belső világítás semmiképpen nem lehet összekeverhető a jármű üzemi világításai közül egyikkel sem. A jármű beltéri világítása lehet megvilágító fény (pl.: műszerfal), irányfény (pl.: egy kapcsoló helyét világítja meg), vagy általános fény (pl.: kesztyűtartó, csomagtartó, utastér, lábtér). 3. Dekorációs fényre amennyiben azt a jármű beltérben alkalmazák, az előző pont szerinti megkötés vonatkozik. Külsőleg alkalmazott fényeknél az elhelyezést a Közlekedési Felügyelet engedélyezheti.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezek szerint Csak Mikulás74 -nek lett igaza hogy elektromos probléma :icon1:

Maradjunk annyiban, hogy a a gazdáján kívül senki nem vizsgálta közülönk a kocsit, hogy mi baja van, a videóra feltöltött jelenség alapján pedig minden más eszébe jutha az embernek, az izzítógyertya problémán kívül... Ha egy szar, akkor az a henger nem indul, bakkecskézve indul a motor, a rossz gyertya által érintett henger pedig később kapcsolódik be a játékba. Nála pedig mind a 4 henger szépen indult

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy isuzu motor alapjáraton nem fűt?

Megyek autópályán nincs gond. De ha megállok valahol és alapjáraton megy elmegy a fűtés, és majdnem hideget nyom, ha megint elindulok, és normál tempóban megyek, akkor megint fűt.

Mi lehet ez?

A hőfokmérő mit mutat egyik, illetve másik esetben? Termosztát jó?

Ha minden jó a kocsin, akkor is van különbség a fűtésben, ha alapjáraton megy, meg ha hajtva van. Alapjáraton nem termel annyi a hőt a motor, de a víznek akkor is meg kell lennie 80 fokosnak, abból meg lehetne fűteni rendesen.

Ha minden jó, forrók a fűtőradiátorba menő csövek, a befolyó és elmenő közt nincs nagy hőkülönbség, akkor a radiátor lesz a rossz. Le tud benne rakódni a rozsda, vízkő és egyéb szarok.

Link to comment
Megosztás:

A hőfokmérő mit mutat egyik, illetve másik esetben? Termosztát jó?

Ha minden jó a kocsin, akkor is van különbség a fűtésben, ha alapjáraton megy, meg ha hajtva van. Alapjáraton nem termel annyi a hőt a motor, de a víznek akkor is meg kell lennie 80 fokosnak, abból meg lehetne fűteni rendesen.

Ha minden jó, forrók a fűtőradiátorba menő csövek, a befolyó és elmenő közt nincs nagy hőkülönbség, akkor a radiátor lesz a rossz. Le tud benne rakódni a rozsda, vízkő és egyéb szarok.

Ha már a radiátorról van szó, mennyire nagy művelet kiszedni a boxból?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy isuzu motor alapjáraton nem fűt?

Megyek autópályán nincs gond. De ha megállok valahol és alapjáraton megy elmegy a fűtés, és majdnem hideget nyom, ha megint elindulok, és normál tempóban megyek, akkor megint fűt.

Mi lehet ez?

Nekem a vadi új termosztát produkálta ezt. Visszatettem a régit,ami nem zárt rendesen és volt meleg alapjáraton is.

Link to comment
Megosztás:

Nos számomra ez nem furcsa jelenség anno a kettes golf dízelem csinálta ezt.Eléggé összetett sajnos ez az egész.Ellenőrizd sorba ezeket:

-vízpumpa,fűtéscsap nyit e rendesen,fűtőradiátort ha nem akarod kivenni a nagy meló miatt,azt is megpróbálhatod hogy lekötöd a tűzfalba bemenő két gumicsövet ami a radiátorhoz megy,egy tölcsér és egy cső segítségével az egyik csonkra kötve öntsél be trisó és deszt.víz keverékét,addig öntsd még a másik csonkon nem kezd csurogni,és hagyd így állni benne az elegyet kb 1-3 óra között utánna deszt vizet öntsél bele kb dupla annyit mint amit az elegyből öntöttél és köss vissza mindent,ellenőrizd a vízszinted,indíts és várj.általában ez a dolog ha nincs túl sok lerakódás a radiátorban kipucolja és remélhetőleg a várva várt meleg is megérkezik.legalább is egy próbát megér.sajnos a kezdődő hengerfej probléma is szokott ezzel a tünettel kezdődni.

Link to comment
Megosztás:

Nos számomra ez nem furcsa jelenség anno a kettes golf dízelem csinálta ezt.Eléggé összetett sajnos ez az egész.Ellenőrizd sorba ezeket:

-vízpumpa,fűtéscsap nyit e rendesen,fűtőradiátort ha nem akarod kivenni a nagy meló miatt,azt is megpróbálhatod hogy lekötöd a tűzfalba bemenő két gumicsövet ami a radiátorhoz megy,egy tölcsér és egy cső segítségével az egyik csonkra kötve öntsél be trisó és deszt.víz keverékét,addig öntsd még a másik csonkon nem kezd csurogni,és hagyd így állni benne az elegyet kb 1-3 óra között utánna deszt vizet öntsél bele kb dupla annyit mint amit az elegyből öntöttél és köss vissza mindent,ellenőrizd a vízszinted,indíts és várj.általában ez a dolog ha nincs túl sok lerakódás a radiátorban kipucolja és remélhetőleg a várva várt meleg is megérkezik.legalább is egy próbát megér.sajnos a kezdődő hengerfej probléma is szokott ezzel a tünettel kezdődni.

Nekem a tisztítás nem hozott végleges megoldást (B Veki). Csak a csere.

Én kiszerelt fűtőradiátornál csináltam meg ezt a tisztító kúrát, úgy jóval egyszerűbb. Hengerfejes kocsiból származott a radiátorom, a kocsinak a hűtőrendszere tele volt olajjal. Kapott a radiátor forró trisós oldatot, forró mosószeres oldatot, brigécolos kezelést, mindent, amit el lehet képzelni. Úgy tűnt, szépen kitisztult, az olajat szépen kihozta belőle a kezelés, tiszta víz jott ki belőle. Más agresszív oldószert nem mertem beleönteni. De sajnos mégsem lett az igazi, nem fűtött rendesen a kocsi. Végig nyüglődtem vele a tavalyi telet, de 0 fok alatt nem bírt befújni melegebbet, mint 40 fokos levegő. Nyáron nem volt rá szükség, most hogy bejött a fűtési szeon, még rosszabb lett. Bemérgedtem, és kicseréltem egy utángyártott új Nissens-re.

Szóval, ha minden jó, és mégincs rendes fűtés, akkor a rdiátor lesz a rossz. Kehet próbálkozni tisztításokkal, de a vízkövet nem lehet kiimádkozni belőle. Valami agresszív oldószer kellene, de az meg félő, hogy kimarja az alumíniumot.

Link to comment
Megosztás:

Üdv urak. Igaz nem Astra de hátha tudtok segíteni. 89 évjáratú 1.7 d Kadett. Van valakinek ötlete hogyan lehet kiszedni az adagolóból a mágnest? Megadta magát és a sima 24. villáskulcs nem fér be. Vésővel nem akarom ütni nehogy szétmenjen az adagoló. Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sajnos megoldódott a "nem fűtésem" :unsure:

Úgy néz ki hengerfejes az autó, már indítás után füstöl a tágulási, meg forr benne a víz.

Hát igen. Az Isuzu motor hajlamos erre. De semmi pánik, a hengerfejnek valószínűleg semmi baja, csak a tömítés égett át.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok . 2 fokozatú venti van a kocsimba vagy 1? X17dt . Ma felment majdnem 100 fokig a víz amikor megálltam, járattam alapjáraton hogy lehuljon, de nem akart egyhamar. És a ventillator nem kapcsolt be . Hol lehet a bibi?

Először próbálj áramot adni a ventilátornak közvetlenül az akksiról, ha nem indul el, akkor az a döglött.

Ha elindul, a hőgomba lesz a ludas, azt a hűtő bal oldalán találod, ha szembe állsz a kocsival, csere.

Link to comment
Megosztás:

Először próbálj áramot adni a ventilátornak közvetlenül az akksiról, ha nem indul el, akkor az a döglött.

Ha elindul, a hőgomba lesz a ludas, azt a hűtő bal oldalán találod, ha szembe állsz a kocsival, csere.

Köszönöm, ma délután megnézem :)

Ezután a hőgombát is tesztelheted, ha lehúzod a csatiját és a csati két lábát összezárod egy darab dróttal. Ha elindul a gomba kuka.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.