Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

ha rossza vezérlése akkor igen.....

tulságosan nyitvavan, akkor szarul gyorsul...

Hmmmm...

Amikor kimérettem, azt mondták h, maga az alkatrész van már nagyon elkormolódva, azóta kicseréltettem (igaz használt alkatrészre) , minek következtében már nem is jelez vissza a vészlámpasor. Viszont a vezérlésről eddíg nem szólt a fáma... (a vezérléssel mit lehet csinálni??)

Link to comment
Megosztás:

Hali

Szerintem az 1.4-nek simán mennie kell 190, ha az én 1.2-emböl indulok ki. ennek 180 a vége, néha 190 és 135000 km-el

Az 1.4 -es polot simán otthagyom, mint végsebességben is.

Bár lehet hogy mostanában fogja megadni magát a motor, mert az injektor alatt megjelent kis olaj tocsa. A müanyag és a motor közötti résen keresztül..B) Szerintetek ez a végét jelenti már? :D

A lengéscsillapíto is ugy tünik nálam is vége, mert mostanában csúszik az auto erős kanyarban, meg esös időben már nem olyan stabil mint régen. De nem is csodálkozom amilyen utak vannak országunkban! Csoda, hogy eddig kibirta! Vagy csak azért, mert most jár le a 3 év garancia???? :blink:

Link to comment
Megosztás:

De nem is csodálkozom amilyen utak vannak országunkban! Csoda, hogy eddig kibirta! Vagy csak azért, mert most jár le a 3 év garancia???? :blink:

Nincs a gariidőhöz kötve, van amelyik még a 135000km-t sem éri meg.Max. 30e.-t.

Más ugyan, de én a 8 éves, 180e.km-t futott Astrámban most cseréltem ki a gyáriakat.Már tavaly is elég furin rugózott, meg a kanyarsebesség sem volt az igazi.

Most, a biztonság kedvéért B) meg is lett ültetve+új leng.csillapítók.

Most jó! :D

Link to comment
Megosztás:

Nincs a gariidőhöz kötve, van amelyik még a 135000km-t sem éri meg.Max. 30e.-t.

Más ugyan, de én a 8 éves, 180e.km-t futott Astrámban most cseréltem ki a gyáriakat.Már tavaly is elég furin rugózott, meg a kanyarsebesség sem volt az igazi.

Most, a biztonság kedvéért :D meg is lett ültetve+új leng.csillapítók.

Most jó! ;)

Hát, ha én is megültetném, tuti hogy állandóan huznám az alját! Amilyen utak vannak Zala megyében! Még így is néha már olyan, mintha csak pár mili kellene hogy végig ne karcoljam az alját...

Balatonról a Letenyei határ felé van pár olyan hely, ahol már több autó meghúszta az alját. Múltkor megáltam az egyiknél, és volt jo pár belevésett csík, amit a kocsik hagytak ott. De ha majd kész lesz az uj M7 -es autopálya, biztosan ki fogják javítani a régi hetest. B) :D :blink:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Lenne egy kérdésem. Találtam a digit klíma alatt egy csatlakozót. Valaki tudja, hogy mire való ez? Csak a digit klímás kocsikban van ilyen, vagy a normál szelőztető rendszerűekben is? Esetleg a rádióhoz tartozik? Aki tud segítsen! Szeretem ismerni a kocsimat és tudni, hogy mi mire való benne. A használati nem ír róla semmit. Előre is köszi a segítséget!

Petrusz

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Lenne egy kérdésem. Találtam a digit klíma alatt egy csatlakozót. Valaki tudja, hogy mire való ez? Csak a digit klímás kocsikban van ilyen, vagy a normál szelőztető rendszerűekben is? Esetleg a rádióhoz tartozik? Aki tud segítsen! Szeretem ismerni a kocsimat és tudni, hogy mi mire való benne. A használati nem ír róla semmit. Előre is köszi a segítséget!

Petrusz

Szeritnem te e Tech2 csatit találtad meg.. de lehet tévedek. Neked azzal semmi dolgod... a szerviznek viszont annál több... :blink:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

1.2-es Corsám tavaly júliusi és (melegebb időben, ~20 °C felett) néha érdekes jelenséget vettem észre indításkor.

Általában nagyon rövid idő alatt elindul ("pöccre"), de pár esetben csak forgatja a motort száraz köszörülő hangon kb. 1-2 másodpercig, majd egy szokatlanul nagy rántással elindul a motor. Előfordult reggeli indításkor is, de általában akkor, ha többet megyek vele (>30km) és leállítom egy rövid időre, majd újraindítom. (Pl. leállok a ház előtt, lerakom a cuccokat, kinyitom a kaput és bejárok).

Egyik tavaly nyári reggelen volt olyan, hogy tíz percen keresztül egyik kulccsal sem indult, csak szárazon forgatta a motort. Akkor elvittem szervízbe, a hibakód alapján azt mondták, hogy az immo nem kapott jelet, de ez előfordul, ne foglalkozzak vele... Télen nem is jött elő a probléma, de most tavasszal újra jelentkezett.

Mit gondoltok erről? Tényleg ne foglalkozzak vele, vagy keressek másik műhelyt? Még bőven garanciás a járgány, inkább most kellene megkeresni az esetleg hibás alkatrészt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.2-es Corsám tavaly júliusi és (melegebb időben, ~20 °C felett) néha érdekes jelenséget vettem észre indításkor.

Általában nagyon rövid idő alatt elindul ("pöccre"), de pár esetben csak forgatja a motort száraz köszörülő hangon kb. 1-2 másodpercig, majd egy szokatlanul nagy rántással elindul a motor. Előfordult reggeli indításkor is, de általában akkor, ha többet megyek vele (>30km) és leállítom egy rövid időre, majd újraindítom. (Pl. leállok a ház előtt, lerakom a cuccokat, kinyitom a kaput és bejárok).

Egyik tavaly nyári reggelen volt olyan, hogy tíz percen keresztül egyik kulccsal sem indult, csak szárazon forgatta a motort. Akkor elvittem szervízbe, a hibakód alapján azt mondták, hogy az immo nem kapott jelet, de ez előfordul, ne foglalkozzak vele... Télen nem is jött elő a probléma, de most tavasszal újra jelentkezett.

Mit gondoltok erről? Tényleg ne foglalkozzak vele, vagy keressek másik műhelyt? Még bőven garanciás a járgány, inkább most kellene megkeresni az esetleg hibás alkatrészt.

Hello

Ne gondolkozz, vidd el másik szervizbe. Ne engedj kompromisszumot, te uj, jo kocsit vettél! Amíg garanciális addig tökéletesen kell működnie! Az már az ő bajuk, ha nem tudják megcsinálni. Gondolom a pénzedért el is várhato, hogy minden jo legyen!!! Ez nem természetes dolog. Oldják meg és késsz!

:blink:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Azt hiszem sikerült kifognom egy "hétfő reggeli" autót, most már másodszor kergült meg a hőmérsékletszenzor. :( Múltkor cserélték gariban, most megpróbálom kiszedni és kiszárítani, hátha sikerül csinálni vele valamit... :)

Az lehet alkatrészhiba is.

Az ember csak leveszi egy polcról egy dobozból amiben van ebből ezer darab és rádugja a csatira. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Szevasztok srácok! BaTi írta a következőt a régiója chat topikjába:

Sziasztok!

2 problémám lenne, egy kicsi és egy nagy amire remélem ti majd tudtok választ adni.

A kicsi az lenne hogy nekem digitklíma van az autóban és a hátsó ablakfűtés nem működik... vagyis működik csak kerek 6 másodperc után kikapcsol. Fűteni fűt csak azért 6 másodpercenkét nyomogatni egy gombot!? :)

A nagy gondom az lenne hogy valami módon csak 10-ből 1x-2x tudom eggyesbe ill. kettesbe tenni nagy erőlködések közepette. A maradék 8-9 próbálkozás is "sikeres", de az ált. 3. ill. 4. sebességi fokozat.

még annyit hogy ált. akkor sikerül berakni rendesen ha előtte üresben megmozgatom egy kicsit jobra-balra olyankor olyan mintha vmilyen gátszerűséget nyitnék ki. :)

Előre is köszi a válaszokat ramélem legalább az eggyiket sikerül megoldani!

Remélem tudtok neki segíteni, na cső!

Link to comment
Megosztás:

Nem az a bizonyos váltórudazatmozgató izé ami sok emberkénél cserés volt, szal nem az ment itt is vadászni??

Valszeg az lehet, bár én nem értek hozzá, de nekem a 2. éves szervíz után visszahívták az autómat, pont ennek a kütyünek a cseréje miatt! Előtte nekem is néha nem akarta venni az 1-est!

Link to comment
Megosztás:

Hali srácok!

Pont ma mondta eggyik haver hogy lehet ez is a baja. Még nem néztem meg, de már olyat is csinál hogy beteszem 3.-ba és onnan jobra simán át tudom rakni 5.-be ezt sem értem :S Ja és valami kuliszát is emlegetett még az eggyik haver :)

Link to comment
Megosztás:

Na a problémát sikerült orvosolni. Haver garázsába jobban szemügyre vettük a dolgot és azt tapasztaltuk hogy a motortérből minden fokozatot rendesen lehetett rakni. A kulissza vagy mi a fene volt elcsúszva egy kicsit ezt megoldottuk, de még mindig nem tudom hogy a hátsó ablakfűtésem miért olyan szar? Nem mintha ilyen melegbe szukségem lenne rá, de azért jó lenne tudni mi kínnya van. Ja és az autó külföldi nem jöhet szóba szervíz ami ingyé megoldja a problémámat :)

Ja és köszi a segítségeket :)

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Figyelem Corsa C-sek!

Aki szeretne egy jó kis board computert az autójába, tekintse meg ezt a kis leírást:

http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.zip

Nemsokára kész van a G Astra, C Corsa verzió is, 10 karakteres TID kijelzőre.

Csak benzinesekhez jó!

Az ára 28000 +BC-s ablaktörlő-kapcsoló ha kell.

Akit érdekel, jelezze pü-ben! (a héten már nem igazán leszek netközelben, de jövő héten igen)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Hello!

Segítsetek nekem abban hogy a Corsaba szeretl 1.3 cdti 70Le az a motor menniy egyezik meg az Astrab szerelt 1.3 cdti 90Le vel? Csak elektronika vagy mas is valtozott!!

Köszi

A turbo geometrián változtattak csak.

Ha beviszed a Corsát egy arra alkalmas helyre akkor kis programozással 90 lovasan hozhatod el. Azthiszem.

(egyébként az 74 loerős mint a Swift és Ignis Diesel motor)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.