Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

Valahol megértelek,de azért mert 1 szervízben "lehúztak", ezért még nem kellene elítélned az OPEL-t! :)

Ez csakis a szervíz szemétsége volt, ettől még a CORSA is jó autó... :)

Mondj vmi okosat erre:

Azt vettem észre, hogy a gép nem "robbanásszerűen" indul, hanem teker és utána indul a motor némi késéssel.

G astrámnál ez nem volt, itt egy picit többet forgat az indítás előtt...

Van aki azt mondja ez normális, az ECU önellenőrzést végez a motoron, meg más elektronika meg bla-bla....

Ez tényleg ilyen....??

Gyertya szerintem még gyári, meg a benya szűrő is, közel 70 ezer km, talán cserélni illene...?

A gép egyébként hibátlan, dinamikusabb mint a G volt, ez meglepő... :)

Köszi a segítséged

Link to comment
Megosztás:

Mondj vmi okosat erre:

Azt vettem észre, hogy a gép nem "robbanásszerűen" indul, hanem teker és utána indul a motor némi késéssel.

G astrámnál ez nem volt, itt egy picit többet forgat az indítás előtt...

Van aki azt mondja ez normális, az ECU önellenőrzést végez a motoron, meg más elektronika meg bla-bla....

Ez tényleg ilyen....??

Gyertya szerintem még gyári, meg a benya szűrő is, közel 70 ezer km, talán cserélni illene...?

A gép egyébként hibátlan, dinamikusabb mint a G volt, ez meglepő... :)

Köszi a segítséged

Őőő, lehet, hogy hülyeséget mondok, de nekem A-Corsán (C14NZ) ha egyből indítózok, akkor szintén lassan indul be és többet teker. De, ha ráadom a gyújtást és várok kb. 1-2 másodpercet és csak utána indítózok, akkor könnyebben beindul. Az újabbaknál (Corsa C) lehet, hogy ECU ellenőrzés is van, de szerintem az üzemanyagszivattyúnak is el kell érnie a megfelelő nyomást.

Link to comment
Megosztás:

Őőő, lehet, hogy hülyeséget mondok, de nekem A-Corsán (C14NZ) ha egyből indítózok, akkor szintén lassan indul be és többet teker. De, ha ráadom a gyújtást és várok kb. 1-2 másodpercet és csak utána indítózok, akkor könnyebben beindul. Az újabbaknál (Corsa C) lehet, hogy ECU ellenőrzés is van, de szerintem az üzemanyagszivattyúnak is el kell érnie a megfelelő nyomást.

A vekinél elvileg állandó nyomás alatt van a rendszer, és az indítózással indul az AC.Asszem japó gépeknél van állandóra kötve olykor az AC.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek!

Lehet, hogy butaságot kérdezek és az is lehet, hogy rossz topicban, de ha már eddig is ide írogattam akkor itt tennék fel egy kérdést. :)

Opel Magazin. Számomra nem igazán világos egy-két dolog. Idézek a kiadó oldaláról:

"Az Opel Magazint minden regisztrált hazai Opel tulajdonos díjmentesen megkapja! Három évnél idősebb Opel-gépkocsik, vagy más márkák tulajdonosai évenként megújítható előfizetéssel, illetve a nagyobb benzinkutaknál lapszámonként vásárolhatják meg."

Na most ez a két mondat, kissé ellentmond egymásnak! Én valóban kaptam negyedévenként ingyenesen, asszem 3 évig.

Másfél éve egy darabot sem kaptam!

Tehát a két mondat együtt értelmetlen, mert szerintem hiányos az első mondat! Ugyanis azt gondolom, hogy kimaradt az első mondatból a "három évig".

Jól gondolom? Vagy ez nem így van? Mert akkor nekem még most is kapnom kéne a kiadványt! Lehet, hogy a postán valaki rendszeresen lenyúlja??? :)

Bocs az értetlenkedésért, de ti kapjátok? Minden választ előre is köszönök!

U.i.: Természetesen a kocsit zsír újan vettem, szalonban és ezért azt gondolom regisztrált tulajdonos titulust kaptam az Opelnél. :)

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem valószínű, hogy az izzók mentek ki, mert van benne 4 db, és valszeg, az összes nem ég ki egyszerre... :)

Javasolnám, először is a biztosítékot megnézni... :D

Ha mégsem az a hibás, akkor ha gondolod elmondom, hogy kell szétszedni...

Köszi, hála istennek, sokkal prózaibb volt a dolog, letekerte a műszerfal fényerő szabályzóját, most boldog, én meg dühöngtem egy kicsit, hogy ez nem elsőre jutott eszembe

Kösz mindent!

Link to comment
Megosztás:

Valahol megértelek,de azért mert 1 szervízben "lehúztak", ezért még nem kellene elítélned az OPEL-t! :)

Ez csakis a szervíz szemétsége volt, ettől még a CORSA is jó autó... :D

Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek!

Lehet, hogy butaságot kérdezek és az is lehet, hogy rossz topicban, de ha már eddig is ide írogattam akkor itt tennék fel egy kérdést. :D

Opel Magazin. Számomra nem igazán világos egy-két dolog. Idézek a kiadó oldaláról:

"Az Opel Magazint minden regisztrált hazai Opel tulajdonos díjmentesen megkapja! Három évnél idősebb Opel-gépkocsik, vagy más márkák tulajdonosai évenként megújítható előfizetéssel, illetve a nagyobb benzinkutaknál lapszámonként vásárolhatják meg."

Na most ez a két mondat, kissé ellentmond egymásnak! Én valóban kaptam negyedévenként ingyenesen, asszem 3 évig.

Másfél éve egy darabot sem kaptam!

Tehát a két mondat együtt értelmetlen, mert szerintem hiányos az első mondat! Ugyanis azt gondolom, hogy kimaradt az első mondatból a "három évig".

Jól gondolom? Vagy ez nem így van? Mert akkor nekem még most is kapnom kéne a kiadványt! Lehet, hogy a postán valaki rendszeresen lenyúlja??? :D

Bocs az értetlenkedésért, de ti kapjátok? Minden választ előre is köszönök!

U.i.: Természetesen a kocsit zsír újan vettem, szalonban és ezért azt gondolom regisztrált tulajdonos titulust kaptam az Opelnél. :)

Az enyém 3,5 éves és még kapom az Opel magazint.

Link to comment
Megosztás:

Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :)

Sajnos akkor Te megintcsak, azok táborába tartozol, akik kifogták a hibás autót...

Nekem ez a második Corsám, ezzel sincs semmi gondom, pedig ez már 6 éves lesz...és nem az első tulaj vagyok :D

Az előzőt újonnan vettem, és 4 éves koráig volt nálam, szintén semmi nagyobb gond nem volt vele,kivéve, hogy elrepedt a leömlő, de sajnos az meg öntvényhiba volt :D

Szóval, minden tipusú autóba ki lehet fogni a rosszat, és a jót is... tudom, hogy Neked ez bosszantó, és megértelek.

De sztem, azért jó autók az opelek, ennél vannak rosszabbak is, ebben az árkategóriában... :D

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 3,5 éves és még kapom az Opel magazint.

Hali! :D

Köszi a választ! Remélem azért mások is válaszolnak majd a #1304 postomra, olyanok akiknek 4 éves vagy több a kocsijuk.

Én nemtom mi lehet. :D

Lehet, hogy mégiscsak a postázásnál veszik nyoma a magazinnak? :)

Link to comment
Megosztás:

Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :)

Na, ma bejött hozzánk a Te autód testvére...

3,5 éves, Z10XEP, 29900 km. ugyanez ami neked volt, comuter cserére szorul erősen...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1 hete vásároltam egy Corsa C-t (2002, Z14XE).

Egy problémám van vele: - Melegen nem indul be csak ha kicsit rápöccintek a gázra. Tehát indítózok, beindul, felpörög olyan 500-ig, majd dadog egyet-egyet és leáll.Viszont ha rábökök egy kicsit a gázpedálra akkor beáll az lapjáratra. Szerintem egyébként az alapjárat is alcsony kb 6-650 lehet.

mi lehet a gond?

Ja és csak meleg motornál csinállja, hideg rendesen indul felpörög 1000 fölé és lassan ahogy melegszik csökken a fordulat!

Link to comment
Megosztás:

Na, a tegnapi eső betett a hátsó ablaktörlőmnek... :)

Valszeg, hogy homok, vagy valami ilyesmi került bele, mert úgy nyikorog, meg szorul, mint 1 száz éves herkenyű... :D

A szétszedée sem lesz egyszerű, mert természetesen torx csavarokkal van feltéve...

De nem adom fel... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! NAgyon jó volna 1 kis segítség!Szülinapomra kaptam 1 ledes váltó gombot de az eredetit nem sikerült eltávolítanom sajan!ha valaki elmondaná h tudom megcsinálni nagyon megköszönném:)

Hajszárítóval, hőlégfúvóval óvatosan melegítve könnyebb levenni.... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szereztem én elvileg egy c corsa kijelzőt (azért elvileg, mert nem tudom tényleg abból van-e).

a33_1_300.jpg

Az a kérdésem van-e esetleg valakinek egy bekötési-, vagy kapcsolási rajza hozzá. Illetve az is érdekelne, hogy ez csak egy szimpla TID, vagy esetleg MID? Előre is köszi...

Crime

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.