Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

Hehe mi alapján hasonlítod te össze az én 82LE-s corsám ami 865KG a te fapad astráddal? :P Ne vicceljünk már. :P Megsúgom neked, hogy az agyon ajnározott Punto 80LE és 920 KG ugyan úgy 114NM melyik fog szerinted jobban menni? Gondolkozz el rajta ki ír hülyeségeket. Azt meg még tegyük hozzá, hogy a kettő között jó pár év fejlesztési időt volt. :D Mellesleg kit érdekel ez a duma, hogy 1.2 kocsikat szana-szét húzgálnak, meg minél többet írnak rá, azt vezeted és semmit nem érzel ebből. :D

Legközelebb egy kicsit használd a google-t ne csak a szádat jártasd.

Corsa c gsi:

http://nepitelet.hu/autok/opel/corsa_2000/...-_gsi_irmscher/

Kedves Dirty-handz!

Kérlek változtass a stílusodon. Vedd észre, hogy a nagy dumád nem menő senkinek, és vedd észre, hogy lassan senki sem szeret itt, nem kívánnak Veled fórumozni a többiek.

Nekem semmi bajom az írásaiddal, mert én nem olvasom, de mostmár napi szinten kapom a PÜ- ket, a jelentéseket, hogy elég volt belőled, töröljük a hozzászólásaidat.

Tudomásom szerint volt már hasonló probléma veled, amikor kitiltásra kerültél a fórumoról.

A következő másnak nem megfelelő hangnemben történő hozzászólásod után kitiltásra kerülsz a fórumból.

Köszi a megértésedet.

Ákos

UI: ezt PÜ ben is megkapod....

Link to comment
Megosztás:

Kedves Dirty-handz!

A fórum arra való, hogy többnyire normális emberek, normális hangnemben, normálisan megvitassák dolgaikat, megosszák tapasztalataikat.

Ez itt nem az "esgé" fóruma, ahol majdnem mindenféle hangnem meg van engedve, az "észosztáson" át a másik fél "ócsárolásáig".

Ez itt a MOTE fóruma, ahol a MOTE tagjainak köszönhetően lehetsz, mert az ő tagságijuk tartja fenn a fórumot.

Ha nem vagy hajlandó változtatni és a moderátoraink kérését elfogadni, akkor légyszíves menj máshová.

Itt a fórum szabályait és alapelveit kéretik betartani.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Kedves Dirty-handz!

A fórum arra való, hogy többnyire normális emberek, normális hangnemben, normálisan megvitassák dolgaikat, megosszák tapasztalataikat.

Ez itt nem az "esgé" fóruma, ahol majdnem mindenféle hangnem meg van engedve, az "észosztáson" át a másik fél "ócsárolásáig".

Ez itt a MOTE fóruma, ahol a MOTE tagjainak köszönhetően lehetsz, mert az ő tagságijuk tartja fenn a fórumot.

Ha nem vagy hajlandó változtatni és a moderátoraink kérését elfogadni, akkor légyszíves menj máshová.

Itt a fórum szabályait és alapelveit kéretik betartani.

Köszönöm!

Felesleges ezen erőlködni itt nem csak én vagyok hibás aki józanul gondolkodik látja. A szabályok állandó ismételgetése meg eléggé unalmas. Ugyanis azok nem csak rám vonatkoznak. Mások ugyan úgy nem tartják be akkor miről beszélünk? :P Azért mert valaki klubtag neki már mindent lehet? Tipikus magyarország. Nem ártana pártatlanul nézni ezeket a dolgokat és máris észrevehető mi megy itt. Nyugodtan el lehetne gondolkodni a belső körökbe is. Nem fogom befogni a pofám inkább ki lehet tiltani. :D Ez a dolog nem egy emberen múlik. :P Ha nem beszéltek volna hozzám ilyen stílusba anno egy pár ember innen akkor nem vettem volna fel ezt a stílust de hát ez van. Nem izgat továbbra se. Kívülállóként könnyű okoskodni. Majd ha téged is elkezd basztatni 4-5 tag innen megnézném te mit tennél.

Link to comment
Megosztás:

Felesleges ezen erőlködni itt nem csak én vagyok hibás aki józanul gondolkodik látja. A szabályok állandó ismételgetése meg eléggé unalmas. Ugyanis azok nem csak rám vonatkoznak. Mások ugyan úgy nem tartják be akkor miről beszélünk? :P Azért mert valaki klubtag neki már mindent lehet? Tipikus magyarország. Nem ártana pártatlanul nézni ezeket a dolgokat és máris észrevehető mi megy itt. Nyugodtan el lehetne gondolkodni a belső körökbe is. Nem fogom befogni a pofám inkább ki lehet tiltani. :D Ez a dolog nem egy emberen múlik. :P Ha nem beszéltek volna hozzám ilyen stílusba anno egy pár ember innen akkor nem vettem volna fel ezt a stílust de hát ez van. Nem izgat továbbra se. Kívülállóként könnyű okoskodni. Majd ha téged is elkezd basztatni 4-5 tag innen megnézném te mit tennél.

Szeretném rövidre zárni az off-topik témát.

A Szabályok nem ismerete, be nem tartása nem mentesít azok következményeitől.

Hidd el, mások is vannak moderálva, másoknak is történnek beszólások, történtek is, és történni is fognak.

Ettől még lehetne másképp is állni a dolgokhoz. Vagy megszoksz, vagy megszöksz! Gondolom ezt ismered.

A témában több off-ra nem volnék kíváncsi. Válaszod ha van, jöjjön inkább privátban, vagy másik helyen, ahol nem off.

Valamint megkérnék mindenkit, hogy térjünk vissza a topikhoz, és ne folytassuk a popcornos műsort. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2004es Corsa C GSi-m van és a következő a hibajelenség, inditáskor vagy menet közbe is akár, le esnek a mutatók, felgyulad a töltés jelző lámpa ill. az kipörgésgátló kontroll lámpája. Ez menet közbe néha megjavul mutatók önálló életet élnek, de a kocsi megy hibátlanul. Maszek szerelő szerint motorvezérlő, Opel Danubia szintén ezt mondja. Van amikor egy hétig tökéletes. Aztán napokig szivat, van mikor nem indul, de rá fél percre tökéletes. Ja és az óra egység csatlakozóját már állítólag ketten is javították rajta. Ha van valami tippetek plz!

Köszi előre is

Link to comment
Megosztás:

A leeső mutatók és a kipörgésgátló kontroll lámpájának kigyulladása amiatt van mert olyankor az autó nem kap sebességjelet, szóval ettől még akár bal első kerékcsapágy is lehet hibás (abban van az ABS jeladó ami a sebességjelet szolgáltatja), csak ebbe a képbe sajnos nem illik bele a felvillanó töltésjelző, mert attól hogy nincsen sebességjel, töltésnek még azért kéne lennie.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2004es Corsa C GSi-m van és a következő a hibajelenség, inditáskor vagy menet közbe is akár, le esnek a mutatók, felgyulad a töltés jelző lámpa ill. az kipörgésgátló kontroll lámpája. Ez menet közbe néha megjavul mutatók önálló életet élnek, de a kocsi megy hibátlanul. Maszek szerelő szerint motorvezérlő, Opel Danubia szintén ezt mondja. Van amikor egy hétig tökéletes. Aztán napokig szivat, van mikor nem indul, de rá fél percre tökéletes. Ja és az óra egység csatlakozóját már állítólag ketten is javították rajta. Ha van valami tippetek plz!

Köszi előre is

Ha egyszer jó egyszer nem akkor az érintkezési hiba

" de a kocsi megy hibátlanul." Ez a lényeg

A corsa C leeső mutatói a hibás műszerfal-csatlakozás eredménye szokott lenni. kivenni befújni, majd vissza

Szerintem más baja nem lesz

Link to comment
Megosztás:

A leeső mutatók és a kipörgésgátló kontroll lámpájának kigyulladása amiatt van mert olyankor az autó nem kap sebességjelet, szóval ettől még akár bal első kerékcsapágy is lehet hibás (abban van az ABS jeladó ami a sebességjelet szolgáltatja), csak ebbe a képbe sajnos nem illik bele a felvillanó töltésjelző, mert attól hogy nincsen sebességjel, töltésnek még azért kéne lennie.

Köszi a Tippeket, Töltésjező valóban ég , de a generátor tölt mert kimérték. A CAN BUS rendszer hibát olvasnak ki a computerből. Villamoságis gyakorol vele hogy hol lehet kábelszakadás:S

Link to comment
Megosztás:

Hallo forumzok. Hosszu ooooval, csak nincs olyan billentyum.

Ugy lattam az elso feltengely keni a zsirt maga korul, a kerekagynal levo fele. A rovidebb oldali.

Latott mar vki olyat? Lehet, hogy cask a gumiharang? Azt sem egyszeru kicserelni, sk. Vagy igen?

Jotanacs valakinel? Esetleg kepekkel illusztralt utmutato?

1.4 benzines 2003

Koszi

Bas

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.3 cdti 90.000 km.

Reggeli indításnál gázolaj a betonon és folyt rendesen, belenézve a nagynyomású pumpa első feléből jön (a kisnyomású résznél, ahova megy a betáp illetve a viszzatérő vezeték. Tömítéscsere segít? Szét merjem szedni? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy hol érdemes vennem 195/50 R15-ös gumit a C Corsánkra? Illetve mennyire igaz, hogy az 1,2-es motorját ez a gumi visszafogja és csak erőlködik? Minden tapasztalatnak örülök!

Köszönöm,

xirnox

nekem gyárilag 185/55r15-ösök voltak. Mivel ez a méret drága mint az arany, cseréltem 195/50r15-re.

Hát nem a szívem csücske. Húzgálja a nyomvályú, megeszi a kutyacsontokat, és a kormányművem is zörög. Érezhetően nehezebb a kormány. Ez mondjuk már a 185-ösnél is érezhető volt.

Csak az ember gyarló és hiú .......... számít a kinézet is, ha még pénzbe kerül akkor is.

A téli garnitúrám 175/65r14-es. Az sokkal komfortosabb, könnyedebb.

Szerintem a fogyasztáson nem igazán észrevehető, a probléma inkább a komfort

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Régi opeles vok,de itt teljesen új ember és regisztráló.

Elöször is üdvözlök mindenkit. Az én opelem egy Németországból behozott 1,4 es 125 LE SPORT KIVITEL!!

Az első kérdésem,hogy hol vegyek ablaktörlő motort mechanikával ,mert újonnan drága:)?

A második kérdésem az lenne,hogy ez az autóm az asszonyé lesz és szeretnék belerakatni egy autómata váltót és egy turbó fejet!

Ez egyáltalán lehetséges,? Szereti a sebességet az asszony ;)))))))

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régi opeles vok,de itt teljesen új ember és regisztráló.

Elöször is üdvözlök mindenkit. Az én opelem egy Németországból behozott 1,4 es 125 LE SPORT KIVITEL!!

Az első kérdésem,hogy hol vegyek ablaktörlő motort mechanikával ,mert újonnan drága:)?

A második kérdésem az lenne,hogy ez az autóm az asszonyé lesz és szeretnék belerakatni egy autómata váltót és egy turbó fejet!

Ez egyáltalán lehetséges,? Szereti a sebességet az asszony ;)))))))

Minden lehetséges csak pénz kérdése :lol: Érdemes inkább mérlegelni hogy megéri-e mert a végén már "többe kerül a leves mint a hús"!

Ami biztos hogy a turbót felejtsd el, az alap motor mellé beépítetted nem lesz hosszú életű a motor, mert kivégzi a turbó! Automata váltó pedig inkább pénz kérdése, úgy tudom léteznek automata váltós verziók bár magyarban még nem találkoztam vele! ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hali fórumozók!

Barátom 1.2-es Corsájával vannak problémák. Az olajbetöltő sapka és a szelepfedél belső felén vastag tejfölszerű trutymák képződik. Nyáron nem annyira, télen fokozottan.

Tudjuk, hogy ezt a hűtőben lévő glikolszármazékok okozzák, tehát hűtővíz kerül a motorba. Hengerfejpakolás, és a gumitömítések le lettek cserélve, de a hiba így is fennáll.

Reggel az első indítás nagyon nehéz, mintha nem indulna el az összes henger, kell neki 1 perc hogy normálisan járjon a motor. Ez a jelenség csak akkor nem áll fenn, ha megállás után a hűtőrendszerből a sapka lazításával leengedjük a nyomást. Ezek után pöccre indul.

Az lenne a kérdés, hogy van e tudott típushiba, ami a víz motorba jutását eredményezi, és érdemes lenne ott kezdeni a hibakeresést.

topyjo

Link to comment
Megosztás:

Hali fórumozók!

Barátom 1.2-es Corsájával vannak problémák. Az olajbetöltő sapka és a szelepfedél belső felén vastag tejfölszerű trutymák képződik. Nyáron nem annyira, télen fokozottan.

Tudjuk, hogy ezt a hűtőben lévő glikolszármazékok okozzák, tehát hűtővíz kerül a motorba. Hengerfejpakolás, és a gumitömítések le lettek cserélve, de a hiba így is fennáll.

Reggel az első indítás nagyon nehéz, mintha nem indulna el az összes henger, kell neki 1 perc hogy normálisan járjon a motor. Ez a jelenség csak akkor nem áll fenn, ha megállás után a hűtőrendszerből a sapka lazításával leengedjük a nyomást. Ezek után pöccre indul.

Az lenne a kérdés, hogy van e tudott típushiba, ami a víz motorba jutását eredményezi, és érdemes lenne ott kezdeni a hibakeresést.

topyjo

Hát igazábl én úgy tudom, hogy a fehér habos trutyit a sok rövidtáv okozza. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali fórumozók!

Barátom 1.2-es Corsájával vannak problémák. Az olajbetöltő sapka és a szelepfedél belső felén vastag tejfölszerű trutymák képződik. Nyáron nem annyira, télen fokozottan.

Tudjuk, hogy ezt a hűtőben lévő glikolszármazékok okozzák, tehát hűtővíz kerül a motorba. Hengerfejpakolás, és a gumitömítések le lettek cserélve, de a hiba így is fennáll.

Reggel az első indítás nagyon nehéz, mintha nem indulna el az összes henger, kell neki 1 perc hogy normálisan járjon a motor. Ez a jelenség csak akkor nem áll fenn, ha megállás után a hűtőrendszerből a sapka lazításával leengedjük a nyomást. Ezek után pöccre indul.

Az lenne a kérdés, hogy van e tudott típushiba, ami a víz motorba jutását eredményezi, és érdemes lenne ott kezdeni a hibakeresést.

topyjo

Hengerfej tömítés, repedt gát...

Link to comment
Megosztás:

Hengerfej tömítés, repedt gát...

Hengerfejtömítés cserélve, de évek óta fennálló probléma, ennyi idő alatt semmi más hengerfejre utaló jelenség nem lépett fel. Egyszerűbb dolgokkal kezdenénk, a hengerfejet csak utolsó lépésnek hagynánk.

Naponta megy az autó 8km-t reggel, és ugyanannyit délután. Női sofőr, nincs hajtás, pörgetés.

topyjo

Link to comment
Megosztás:

Hengerfejtömítés cserélve, de évek óta fennálló probléma, ennyi idő alatt semmi más hengerfejre utaló jelenség nem lépett fel. Egyszerűbb dolgokkal kezdenénk, a hengerfejet csak utolsó lépésnek hagynánk.

Naponta megy az autó 8km-t reggel, és ugyanannyit délután. Női sofőr, nincs hajtás, pörgetés.

topyjo

menni kell vele huzamosabban, hogy a szépen lassan felgyülemlett pára kiszáradjon a motorból. A páralecsapódás (víz) összekeveredik az olajjal, ami fehér trutyit képez. kiszáradni csak üzemi hőfokon fog, akkor is csak lassan.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.