Dark_Errant Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Hello.Probáltam beállítani a váltorudazatot a kocsin de nekem nem ilyen fekete dugo van rajta ahova a furoszárat kéne dugni. hanem egy fém dugo amit ugyan kiszedtem de az egy kis stift szerü vmi golyoval a végén.Ott nem megy be furoszár.Tud valaki vmi megoldást.Köszönöm.Ez nem az én képem csak itt látszik a fekete dugasz. Egy picit elnézted a dolgot... az utastérben a váltó kulisszánál kell keresni a kis lukat! Amirol a kép készült az a szuszogó, ott kell beinteni a váltóolajat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Egy picit elnézted a dolgot... az utastérben a váltó kulisszánál kell keresni a kis lukat! Amirol a kép készült az a szuszogó, ott kell beinteni a váltóolajat... Nem, jóra gondol, olvasd el a kép alatti szöveget is. Sztem azt a fekete rugós pöcköt kell benyomni, amikor a váltó a megfelelő helyzetben áll, az szolgál a "fúrószár" helyett. És igen, a váltórúdnál van egy (már amelyiken) lyuk, ahová szintén be kell tenni vmit, és mikor mindkettő a helyén van,akkor meghúzni a csavart a tűzfalnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Igy kéne vhogy.A kocsiban a botnál megvan a furat oda tettem is be 5-ös csavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Sziasztok! Úgy látom itt eléggé képben van a társaság váltó ügyileg. Az lenne a kérdésem, hogy az f13, és f16-os váltó között, a váltóharangon meg az áttételeken kívül van e különbség? Szóval a belét lehet e csereberélni, különösképp gondolok itt a difire, a féltengely kihajtásokkal. Ugyanis azon agyalok, hogy szeretnék öt csavaros kerékagyakat, a fékek miatt, viszont ahhoz már nem lesz jó az 1.6-os féltengely. Váltót meg ugye megint csak nem tudok másikat rátenni, ezért gondoltam, hogy ha lehetséges, kicserélem a difit, vagy csak a kihajtást, és akkor bele tudom tenni a nagy blokkos féltengelyeket. Van is otthon egy c18nz-ről származó f16-osom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Sziasztok,a sebváltó kar alján vagy egy csillapító gumigyűrű,amit cserélni szoktak,ha már nagyon lötyög a váltókar.Na most én cserélni szeretném,de nem volt kedvem 2300 Ft-ot kiadni ezért az egyszerű gyűrűért,viszont van itthon egy rakás hasonló gumigyűrűm...szóval,esetleg valaki nem tudja ennek a gumigyűrűnek a méreteit?Megköszönném...Gugli sajnos buta ehhez... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Sziasztok,a sebváltó kar alján vagy egy csillapító gumigyűrű,amit cserélni szoktak,ha már nagyon lötyög a váltókar.Na most én cserélni szeretném,de nem volt kedvem 2300 Ft-ot kiadni ezért az egyszerű gyűrűért,viszont van itthon egy rakás hasonló gumigyűrűm...szóval,esetleg valaki nem tudja ennek a gumigyűrűnek a méreteit?Megköszönném...Gugli sajnos buta ehhez... <_< nem csak attól szokott lötyögni, de ha lesz időm megkeresem oszt mögírom mondjuk nekem az új alá is kellet tennem egy kis anyagot, hogy jobban domborítson Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 nem csak attól szokott lötyögni, de ha lesz időm megkeresem oszt mögírom mondjuk nekem az új alá is kellet tennem egy kis anyagot, hogy jobban domborítson Igen, nekem se volt pont jó az új sem. Tekertem alá pár kör szigszalagot, és azóta jó. (igaz, azóta meg az alsó kereszt tartó két vége kezdett el lögyögni, amiben a csap van...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Igen, nekem se volt pont jó az új sem. Tekertem alá pár kör szigszalagot, és azóta jó. (igaz, azóta meg az alsó kereszt tartó két vége kezdett el lögyögni, amiben a csap van...) pedig gyári alaktrész, hogy mi a töké nemjó, mondjuk én nem mertem szigszalagot tenni, mert annak a ragasztója melegben elkezd "nyúlni", de mát nemtom mit tekertem alá hátja az ember megcsinálja az egyik dolgot, jön a másik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 pedig gyári alaktrész, hogy mi a töké nemjó, mondjuk én nem mertem szigszalagot tenni, mert annak a ragasztója melegben elkezd "nyúlni", de mát nemtom mit tekertem alá hátja az ember megcsinálja az egyik dolgot, jön a másik.... Kopott már a karból is, eleve fölrakás közben is meg kell nyújtani egy picit, ezek már lehet hogy elegek neki. Az is lehet, hogy ha várok egy órát, addigra visszahúzta volna magát, de nem vártam :D (azért nem zavart a szigszalag, mert ugye a gyűrű úgyis rászorítja, kimászni meg úgyse tud, a horony miatt, úgyhogy nem kerestem mást. Amúgy meg... ha nem lehetne rajta semmit csinálni, már rég vettem volna egy 75-ös alfát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Kopott már a karból is, eleve fölrakás közben is meg kell nyújtani egy picit, ezek már lehet hogy elegek neki. Az is lehet, hogy ha várok egy órát, addigra visszahúzta volna magát, de nem vártam :D (azért nem zavart a szigszalag, mert ugye a gyűrű úgyis rászorítja, kimászni meg úgyse tud, a horony miatt, úgyhogy nem kerestem mást. Amúgy meg... ha nem lehetne rajta semmit csinálni, már rég vettem volna egy 75-ös alfát :D ja hát és se vmi szuper cuccot tettem alá, cask nem pont szig.szallagot, pont amié mondo, hogy válla van ne mán, azzal nem kell csinálni semmit? bakker ha ez tudom :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Kopott már a karból is, eleve fölrakás közben is meg kell nyújtani egy picit, ezek már lehet hogy elegek neki. Az is lehet, hogy ha várok egy órát, addigra visszahúzta volna magát, de nem vártam :D (azért nem zavart a szigszalag, mert ugye a gyűrű úgyis rászorítja, kimászni meg úgyse tud, a horony miatt, úgyhogy nem kerestem mást. Amúgy meg... ha nem lehetne rajta semmit csinálni, már rég vettem volna egy 75-ös alfát :D Na, az telitalálat lenne, szomszédomnak van egy, többet láttam a belsejét (motortér, műszerfal mögötti dolgok) mint az enyémnek... Egyébként eladó, ez az: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/75/alfa_romeo_75_2.0_td-5715271 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Na, az telitalálat lenne, szomszédomnak van egy, többet láttam a belsejét (motortér, műszerfal mögötti dolgok) mint az enyémnek... ...ja hát aki ilyen kíváncsi természet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Haliho.Akkor nem tudja senki hogy állítsam be a váltórudazatot..Mert ami a gyíkban van váltó az enyém nem olyan.Nekem a fekete dugó helyén nem fekete dugó van hanem fém.És azzal szemben van egy rugós csavar azzal kellene esetleg??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Haliho.Akkor nem tudja senki hogy állítsam be a váltórudazatot..Mert ami a gyíkban van váltó az enyém nem olyan.Nekem a fekete dugó helyén nem fekete dugó van hanem fém.És azzal szemben van egy rugós csavar azzal kellene esetleg??? Azt a rugós csavart kell benyomni annál a résznél hogy:" dugj be egy 5-os fúrószárat" a többi ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Azt a rugós csavart kell benyomni annál a résznél hogy:" dugj be egy 5-os fúrószárat" a többi ugyanaz. Nem tudom benyomni mert menetes.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Nem tudom benyomni mert menetes.. :( Hmmmm....érdekes..tudnál róla képet linkelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július11, 2012 Megoszt Elküldve Július11, 2012 Segítségetek szeretném kérni! F18 as váltóm van, és baloldali belső féltengely gumiharangot szeretnék cserélni. Ma néztem mennyire van kiszakadva, és a lényeg az, hogy ahol bemegy a váltóba a csuklós rész, ott az brutálisat kottyanik oldalirányba. Valszeg diffi csapágy lehet már ki egy kicsit. Na de van egy ilyen bordás aluminium öntvény ott körbe, körmös valami fogja. Elvileg azzal tudok kicsit feszíteni a diffi csapágyán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Július16, 2012 Megoszt Elküldve Július16, 2012 Sziasztok! Ha a váltó olaj szintet szeretném ellenőrizni mennyire kell hogy egyenesen álljon az autó? Mert a kereket azért le kell szedni és az emelővel nem szívesen játszok ha nincs helyén a kerék! :D Üdv: V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Július16, 2012 Megoszt Elküldve Július16, 2012 Sziasztok! Ha a váltó olaj szintet szeretném ellenőrizni mennyire kell hogy egyenesen álljon az autó? Mert a kereket azért le kell szedni és az emelővel nem szívesen játszok ha nincs helyén a kerék! :D Üdv: V. Kérdezz körbe ismerősöknél, valakinél tuti van akna, az pedig általában egyenes placcon van, és alulról hozzá is lehet férni a szintellenőrző csavarhoz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Július16, 2012 Megoszt Elküldve Július16, 2012 F18 as váltónál valóban nincs szintellenőrző vagy én vagyok hülye? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Kérdezz körbe ismerősöknél, valakinél tuti van akna, az pedig általában egyenes placcon van, és alulról hozzá is lehet férni a szintellenőrző csavarhoz :) Akkor az lesz megy az aknára! ;) Csak jobb lett volna itthon. Mondjuk egy merő olajsár az egész váltó tegnap még a szint ellenőrző csavart sem láttam rendesen. Szerintem ma lenyomatom sterimóval a dzsuvát aztán után próbálkozom. Remélem nem ázik be semmi elektromos cucc... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Akkor az lesz megy az aknára! ;) Csak jobb lett volna itthon. Mondjuk egy merő olajsár az egész váltó tegnap még a szint ellenőrző csavart sem láttam rendesen. Szerintem ma lenyomatom sterimóval a dzsuvát aztán után próbálkozom. Remélem nem ázik be semmi elektromos cucc... :D Hát kocsi alatt hasalás nagyobb macera mint akna kerítése :) Ha csak a váltó alján partizánkodsz a sterimóval akkor nem lehet gond, felülről viszont csak óvatosan! A féltengelyszimmering szokott ereszteni, valamint a váltó tetején a rudazat tömítése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Hát kocsi alatt hasalás nagyobb macera mint akna kerítése :) Ha csak a váltó alján partizánkodsz a sterimóval akkor nem lehet gond, felülről viszont csak óvatosan! A féltengelyszimmering szokott ereszteni, valamint a váltó tetején a rudazat tömítése. Elosztót-generátort ildomos letakarni...de volt hogy az első sugár labacta mindkettőről a zacsit, az elosztófedelet kitöröltem az utca végéig meg nem volt töltésem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poclain Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Sziasztok Az miért lehet, hogy hideg indítás után kicsit ilyen nyöszörgő hangot hallok ami kinyomott kuplungál felerősödik, ha elengedem eléggé elhalkul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Sziasztok Az miért lehet, hogy hideg indítás után kicsit ilyen nyöszörgő hangot hallok ami kinyomott kuplungál felerősödik, ha elengedem eléggé elhalkul. Kinyomott kuplungnál van terhelve a kinyomócsapágy ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts