portoky Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Sziasztok! Ez a teljesítmény visszaesés nálam is jelentkezik..bekapcsolás után pörgetni kell a motort, ha megszokásból indulok el volt rá példa hogy lefulladt.. A "csöpögő víz" jelenséggel még nem találkoztam ugyan, de idegesítő hogy nem lehet nyugodtan elindulni.. Kiváncsi lennék mi okozza ezt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Sziasztok! Ez a teljesítmény visszaesés nálam is jelentkezik..bekapcsolás után pörgetni kell a motort, ha megszokásból indulok el volt rá példa hogy lefulladt.. A "csöpögő víz" jelenséggel még nem találkoztam ugyan, de idegesítő hogy nem lehet nyugodtan elindulni.. Kiváncsi lennék mi okozza ezt... Valamennyire fogja a klíma az autót, ennyi. Ez ilyen, kis motor, nehéz autó... mindenképp megérzed. Csak én azt nemtom változhat-e enek a nagysága annak fényében hogy valami baja van-e éppen a klímának... Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Valamennyire fogja a klíma az autót, ennyi. Ez ilyen, kis motor, nehéz autó... mindenképp megérzed. Csak én azt nemtom változhat-e enek a nagysága annak fényében hogy valami baja van-e éppen a klímának... Ez jó kérdés..valami köze van hozzá szerintem.. :rolleyes: Csak abból indulok ki hogy egyik ismerősömnek 1.4 twinport astra-ja van nála nem érzékelni azt a visszaesést mint nálam igaz 7 évvel fiatalabb is..de lehet a kialakitás miatt mert az már láncos enyém még szíjas hajtású.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Enyémet is fogja,de legalább nem izzadok.Elég zajosnak találom a kompresszort,normális dolog ha hallom hogy megy a kompresszor,belül is,kívül is hallom. sűrün kapcsolgat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Enyémet is fogja,de legalább nem izzadok.Elég zajosnak találom a kompresszort,normális dolog ha hallom hogy megy a kompresszor,belül is,kívül is hallom. sűrün kapcsolgat. Ez a kapcsolgatás nem tom hogy normális-e. Most azt nem tudom hogy a nagy meleg miatt van hogy túlhevül a gáz vagy a venti esetleg a hűtő nem teljesít megfelelően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Csak abból indulok ki hogy egyik ismerősömnek 1.4 twinport astra-ja van nála nem érzékelni azt a visszaesést mint nálam igaz 7 évvel fiatalabb is.. Ne áltasd magad, a klíma használata mindenképp érződik a motorteljesítményen. Nekem 1.8 van, ráadásul fázis 1-el chipelve (140LE) mégis megérzem ha bekapcsolom a klímát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Ötlet: Már régebb óta agyaltam a kérdésen hogy hűthető kesztyűtartót varázsoljak az Astrába. Mivel a légkondícionáló adott, és már a Calibrámban is volt ilyen feature, gondoltam nem lehet olyan bonyolult kivitelezni. Miután a napokban pollenszűrőcsere miatt amúgy is ki kellett vennem a kesztyűtartót, kicsit megpróbáltam utánajárni a kérdésnek, és a következőre jutottam: Érdekes hogy az EPC-ben nem találtam nyomát annak hogy létezne ilyesmi kialakítás gyárilag G Astrához, ellenben találtam infokat a kivitelezésre H Astrához (igaz angolul), itt: http://forum.astraownersnetwork.co.uk/show...mber&page=2 Ezek megerősítettek abban hogy nem egy bonyolult művelet az egész. Az autómban a kesztyűtartót kiszedve ez a látvány fogadott: Amint látszik is, a pollenszűrőház előtt ott is van az egyelőre ledugózott csőcsonk amit kifúrva és arra egy megfelelő méretű és kialakítású csövet helyezve, majd annak a másik végét a kesztyűtartóba vezetve tulajdonképpen készen is van az átalakítás. A csőcsonk közelebbről: Innentől kezdve már csak két probléma van. Az egyik az hogy ahogy írtam is, jelenlegi információim alapján G Astrában eredetileg nem volt ilyen hűthető kesztyűtartó, tehát az erre a csőcsonkra passzoló gumi (vagy akármilyen anyagú) cső nem létezik gyáriban, a H Astráé meg nyilvánvaló okokból nem jó ide, tehát mindenképp egyedi megoldás szükséges. A másik megoldandó dolog a cső bevezetése a kesztyűtartóba. Ehhez szükség van egy ilyen levegő kivezetés választóra: (Emez fentebb részletezett okokból H Astrához illetve B Zafirához való cikkszám alapján, de attól még szvsz jó lesz nekünk) Ha ezek megvannak akkor már csak egy megfelelő helyet kell találni a kesztyűtartó hátulján ahol a levegő bevezetésre kerül. Ez megint egyedi megoldás kell legyen mindenkinek, attól függ hogy milyen kialakítású (formájú, hosszú) csövet sikerült szerezni, én a magam részéről arra a kör alakú részre gondoltam a kesztyűtartó hátsó részén, ahol a fröccsöntő szerszám leválasztásakor egy ilyen kis sorjaszerű csonk keletkezett: Egyelőre ennyi, a kivitelezésnek még nem álltam neki, jelen pillanatban én is az alkatrészbeszerzés fázisában vagyok, de azért leírtam hátha más is kedvet kap a dologhoz. Jaigen: a fentiek BEHR rendszerű klímára vonatkoznak, nem tudom a DELPHI-nél ugyanez hasonló egyszerűséggel megoldható-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Ne áltasd magad, a klíma használata mindenképp érződik a motorteljesítménye. Nekem 1.8 van, ráadásul fázis 1-el chipelve (140LE) mégis megérzem ha bekapcsolom a klímát. Meg sem szólaltam.. :rolleyes: <_< -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Ötlet: Már régebb óta agyaltam a kérdésen hogy hűthető kesztyűtartót varázsoljak az Astrába. Mivel a légkondícionáló adott, és már a Calibrámban is volt ilyen feature, gondoltam nem lehet olyan bonyolult kivitelezni. Miután a napokban pollenszűrőcsere miatt amúgy is ki kellett vennem a kesztyűtartót, kicsit megpróbáltam utánajárni a kérdésnek, és a következőre jutottam: Érdekes hogy az EPC-ben nem találtam nyomát annak hogy létezne ilyesmi kialakítás gyárilag G Astrához, ellenben találtam infokat a kivitelezésre H Astrához (igaz angolul), itt: http://forum.astraownersnetwork.co.uk/show...mber&page=2 Ezek megerősítettek abban hogy nem egy bonyolult művelet az egész. Az autómban a kesztyűtartót kiszedve ez a látvány fogadott: Amint látszik is, a pollenszűrőház előtt ott is van az egyelőre ledugózott csőcsonk amit kifúrva és arra egy megfelelő méretű és kialakítású csövet helyezve, majd annak a másik végét a kesztyűtartóba vezetve tulajdonképpen készen is van az átalakítás. A csőcsonk közelebbről: Innentől kezdve már csak két probléma van. Az egyik az hogy ahogy írtam is, jelenlegi információim alapján G Astrában eredetileg nem volt ilyen hűthető kesztyűtartó, tehát az erre a csőcsonkra passzoló gumi (vagy akármilyen anyagú) cső nem létezik gyáriban, a H Astráé meg nyilvánvaló okokból nem jó ide, tehát mindenképp egyedi megoldás szükséges. A másik megoldandó dolog a cső bevezetése a kesztyűtartóba. Ehhez szükség van egy ilyen levegő kivezetés választóra: (Emez fentebb részletezett okokból H Astrához illetve B Zafirához való cikkszám alapján, de attól még szvsz jó lesz nekünk) Ha ezek megvannak akkor már csak egy megfelelő helyet kell találni a kesztyűtartó hátulján ahol a levegő bevezetésre kerül. Ez megint egyedi megoldás kell legyen mindenkinek, attól függ hogy milyen kialakítású (formájú, hosszú) csövet sikerült szerezni, én a magam részéről arra a kör alakú részre gondoltam a kesztyűtartó hátsó részén, ahol a fröccsöntő szerszám leválasztásakor egy ilyen kis sorjaszerű csonk keletkezett: Egyelőre ennyi, a kivitelezésnek még nem álltam neki, jelen pillanatban én is az alkatrészbeszerzés fázisában vagyok, de azért leírtam hátha más is kedvet kap a dologhoz. Jaigen: a fentiek BEHR rendszerű klímára vonatkoznak, nem tudom a DELPHI-nél ugyanez hasonló egyszerűséggel megoldható-e. Ma délután kibontottam, nekem is BEHR van, ott a csonk is. Bele is ültetted a bogarat a fülembe. De szerintem azon a fröccsöntő ponton nem tudod bevinni, mert a vége a ventilátorhoz ér szerintem. Azt valahonnan oldalról lenne szerencsésebb bevinni. Így könnyen szerelhető is lesz, ha pollent kell cserélni, vagy klímát kell pucolni. Ráadásul a cső rövidebb, így hamarabb odajut a hűsítő szellő. Viszont, ha ezt megcsinálod, nem ártana valahogy szigetelni a kesztyűtartót. Meg 1-2 felesleges lyukat betömni. Szigetelni az ajtót is, vagy csak elég ha átjár rajta a levegő? Nem volt még szerencsém ilyen kesztyűtartót tesztelni sem, használni sem. De nem lehet rossz. Várom a beszámolódat, ha összejön és jó akkor belevágok. :rolleyes: De még mindig nem találtam meg a kondenzvíz kivezető csövecskét...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Mint írtam, nekem a Caliban volt már ilyen hűthető kesztyűtartóm, és az, leszámítva a hűtött levegő bevezetésére alkalmas nyílást, semmiben nem különbözött a sima (nem hűthető) kesztyűtartótól, tehát nem volt egyáltalán leszigetelve. Mondjuk jobban belegondolva felesleges is, tekintve hogy amikor a kesztyűtartót hűtöd, akkor ugye megy a klíma, tehát ilyenkor az autó utastere is légkondícionált, aminek következtében elhanyagolható a hőmérsékletkülönbség a kesztyűtartón belül és kívül, szóval így a hőveszteség sem számottevő sztem. Nekem például eszembe sem jutott hogy szigeteljem a kesztyűtartót. A cső kesztyűtartóba való bevezetésére vonatkozó ötletet köszönettel vettem, igazság szerint én nem néztem utána annak hogy ha az általam említett helyen tervezem behozni a hűtött levegőt, ott a csonk nincs-e útban valaminek. :rolleyes: Egyelőre parkolópályán a projekt, kell szereznem szilikoncsövet aminek az egyik vége 19mm átmérőjű, a másikat meg nem tudom, mert az menne rá a kesztyűtartóba szerelendő levegő kivezetés választóra, de ahhoz meg azt előbb meg kéne venni, és nem tudom a héten lesz-e időm elmenni érte márkaszervizbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Mint írtam, nekem a Caliban volt már ilyen hűthető kesztyűtartóm, és az, leszámítva a hűtött levegő bevezetésére alkalmas nyílást, semmiben nem különbözött a sima (nem hűthető) kesztyűtartótól, tehát nem volt egyáltalán leszigetelve. Mondjuk jobban belegondolva felesleges is, tekintve hogy amikor a kesztyűtartót hűtöd, akkor ugye megy a klíma, tehát ilyenkor az autó utastere is légkondícionált, aminek következtében elhanyagolható a hőmérsékletkülönbség a kesztyűtartón belül és kívül, szóval így a hőveszteség sem számottevő sztem. Nekem például eszembe sem jutott hogy szigeteljem a kesztyűtartót. A cső kesztyűtartóba való bevezetésére vonatkozó ötletet köszönettel vettem, igazság szerint én nem néztem utána annak hogy ha az általam említett helyen tervezem behozni a hűtött levegőt, ott a csonk nincs-e útban valaminek. :rolleyes: Egyelőre parkolópályán a projekt, kell szereznem szilikoncsövet aminek az egyik vége 19mm átmérőjű, a másikat meg nem tudom, mert az menne rá a kesztyűtartóba szerelendő levegő kivezetés választóra, de ahhoz meg azt előbb meg kéne venni, és nem tudom a héten lesz-e időm elmenni érte márkaszervizbe. Csak pl. azért gondoltam a leszigetelésre, mert tegyük fel elmész strandra, tengerpartra bárhova kirándulni. Leparkolsz, hűs kocsiddal. Mire visszaérsz mér nem hűs, de a kesztyűtartóban lévő üdítő, sör, energiaital, pezsgő, bor kinek mi tetszik még hűvös....... Szerintem felesleges szűkíteni az a 19 mm csonkról leszedett cső teljesen jó átmérő. Inkább egy hasonló csonkot kellene szerezni, amire a másik végét rá tudod húzni, de a legegyszerűbb megoldás az, ha fúrsz egy akkora lyukat amibe a cső belemegy picit szorosan és kész. annyi, hogy akkor az belóg kicsit, de ha pollen egyéb csere van csak betolod és annyi. Kíváncsian várom a fejleményeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 A cső kesztyűtartóba való bevezetésére vonatkozó ötletet köszönettel vettem, igazság szerint én nem néztem utána annak hogy ha az általam említett helyen tervezem behozni a hűtött levegőt, ott a csonk nincs-e útban valaminek. :rolleyes: Egyelőre parkolópályán a projekt, kell szereznem szilikoncsövet aminek az egyik vége 19mm átmérőjű, a másikat meg nem tudom, mert az menne rá a kesztyűtartóba szerelendő levegő kivezetés választóra, de ahhoz meg azt előbb meg kéne venni, és nem tudom a héten lesz-e időm elmenni érte márkaszervizbe. A linkelt H-s tartóba is oldalról van a bevezetés, lehet hogy a lámpa környékén kéne keresgélni vmi helyet. Bár azt is meg kell gondolni, hogyan veszed ki a ktartót ill. hogy rakod vissza hogy a bevezetés is jó helyen legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 A linkelt H-s tartóba is oldalról van a bevezetés, lehet hogy a lámpa környékén kéne keresgélni vmi helyet. Bár azt is meg kell gondolni, hogyan veszed ki a ktartót ill. hogy rakod vissza hogy a bevezetés is jó helyen legyen. Azért mondtam, hogy elég ha fúr egy lyukat, amibe a csövet beletolja, utána még tudja húzni is picit. Ha meg szét akarja szedni, csak benyomja, a kesztyűtartót meg kihúzza a szokványos módon. Ez az egyszerűbb verzió. A komolyabb már az lenne, ha a cső egy merev cső lenne, egy pici konzollal, ami a kesztyűtartó betolásakor egybe csusszanna a rajta lévő kis konzollal, a csövet összekötné a kesztyűtartóval. Nekem a legkomolyabb még mindig az, hogy az a csőcsonk vajon tényleg erre használható? Nincs ott valami más mögötte? Illetőleg, hogy fúrod ki? Simán befekszel és kifúrod? Ennyire 1xű lenne ez? Rá a cső bilincsel és már hűsül is a kesztyűtartó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Azért mondtam, hogy elég ha fúr egy lyukat, amibe a csövet beletolja, utána még tudja húzni is picit. Ha meg szét akarja szedni, csak benyomja, a kesztyűtartót meg kihúzza a szokványos módon. Az oké, hogy veszi ki, de hogy rakja be a csövet, mert ha a ktartó bent van a helyén, akkor már nem tudod. Valószínű a választó kapcsoló a megoldás, mert szerintem abba csatlakozna a csonk (valami c-profillal). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Az oké, hogy veszi ki, de hogy rakja be a csövet, mert ha a ktartó bent van a helyén, akkor már nem tudod. Valószínű a választó kapcsoló a megoldás, mert szerintem abba csatlakozna a csonk (valami c-profillal). Vegyük az 1x megoldást. A lámpa melett, vagy mondjuk lejjebb kifúrod a csővel megegyező keresztmetszetet. A csonkon rácsatlakoztatod a csövet, bilincsel. A másik oldalon pedig elkezded félig betenni a kesztűtartót és bele csúsztatod a csövet. Ahogy tolod be úgy húzod a csövet, hogy egyenesedjen ki a cső. Így igaz lesz benn is vagy x cm a csőből, de így 1x. Értem amit te mondasz, hogy valami konzolos csatlakozás kéne, csak pl. a H astránál hogy lehet ki be szerelni a kesztyűtartót akkor? Másik oldalról, vagy a középkonzol felől kell betámadni? Magnó kivétele után? Mondjuk az is lehet egy megoldás..... Csak akkor csonkot csinálsz a kesztyűtartó oldalára, 19mm csövet rá mind a két helyen. betolod a helyére, rögzíted és kész. Csak ha szerelni akarsz akkor "szervízalagutat" kell csinálni a fejegység kivételével........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Az oké, hogy veszi ki, de hogy rakja be a csövet, mert ha a ktartó bent van a helyén, akkor már nem tudod. Ez egyszerű, elég hosszú csövet kell szerezni hogy ki tudd húzni valamennyire a kesztyűtartót. Ha belegondolsz, a kesztyűtartó világításának a kábele is útban lenne akkor ilyen szempontból, nem? De mégis ki lehet venni tőle a kesztyűtartót... amúgy ha minden kötél szakad, akkor befekszel a lábtérbe, és ott le lehet venni egy ilyen habszivacs szerű takarót, onnan meg már ha elég hajlékony kezed van, be tudsz nyúlni a kesztyűtartó mögé hogy levedd róla a felesleges sallangokat mielőtt kihúzod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ernie Elküldve Július20, 2010 Megoszt Elküldve Július20, 2010 Ez egyszerű, elég hosszú csövet kell szerezni hogy ki tudd húzni valamennyire a kesztyűtartót. Ha belegondolsz, a kesztyűtartó világításának a kábele is útban lenne akkor ilyen szempontból, nem? De mégis ki lehet venni tőle a kesztyűtartót... amúgy ha minden kötél szakad, akkor befekszel a lábtérbe, és ott le lehet venni egy ilyen habszivacs szerű takarót, onnan meg már ha elég hajlékony kezed van, be tudsz nyúlni a kesztyűtartó mögé hogy levedd róla a felesleges sallangokat mielőtt kihúzod. Sziasztok! Van még egy megoldás, amit még nem írtatok, kérdés, hogy itt kivitelezhető-e? Az off Megane II-ben on, úgy oldották meg a cső csatlakozást, hogy a kesztyűtartó hátsó oldalán van bevezetve a levegő. A cső végét egy konzol tartja, rajta pedig egy szivacs karika, ami nekifeszül a helyére tolt kesztyűtartónak. Belül meg van egy elforgatható csappantyú amivel le lehet zárni a levegő útját. Kérdés, hogy van-e annyi hely hátul, hogy ezt így meg lehessen oldani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PeC Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Sziasztok 1,7 CDTI C Corsában (2004) behalt a klíma behúzó tekercs. Klímás szerint csak komresszorral lehet cserélni, egyből mondott is rá egy 70.000 ft-os árat :rolleyes: Jobban megnézve, simán leszedhető a kompresszorról, ráadásul nagyon könnyen hozzá lehet férni, le sem kell szerelni a kompresszort. Kérdés, hogy tud-e valaki külön behúzót(kuplung, mittudoménmi a hivatalos neve), vagy esetleg fel lehet-e újítani? Jövő hétvégén mennénk nyaralni, addig azért szeretném megcsinálni <_< Más: A manuális klímát nyugodtan tekerhetitek melegebb irányba. Eleve nem célszerű úgy használni, hogy 1-es venti, és leghidegebb, nem tesz jót az izületeknek. Szépen 2-es (akár 3-as) és langyosabb irányba eltekerni. Nem lesz tőle semmi baja, hiszen az csak egy keverő csap a hideg és a meleg levegőcsövek után. A klíma meg csak a hideg levegőcsatornát hűti lejjebb, ha bekapcsolod. Gondolom fürdésnél sem úgy használjátok, hogy csak a hidegvizet nyitjátok ki picit -_- Digitklíma tulajdonképpen ugyanez, csak épp elektronika tekergeti (folyamatosan, halkan hallatszik is, ahogy állítgat néha) a csapot, illetve a venti erejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Valaki tudna egy képet feltenni, hogy hol is van a klimának a hőcserélője? Nem tudom, hogy jót felrtötlenítettem-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Valaki tudna egy képet feltenni, hogy hol is van a klimának a hőcserélője? Nem tudom, hogy jót felrtötlenítettem-e. Háát képet készíteni elég macerás lenne erről a motyóról.. Szóban:A pollenszűrő mögött helyezkedik el, közvetlenül mögötte, azt kell besprickolni a tisztítóval.. Nemrég csináltam ezt a dolgot (abszolút nem bíztam benne, h eltűnik a bűz), de sokkal jobb lett, majdnem teljesen szagtalan a kikapcs. után is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Háát képet készíteni elég macerás lenne erről a motyóról.. Szóban:A pollenszűrő mögött helyezkedik el, közvetlenül mögötte, azt kell besprickolni a tisztítóval.. Nemrég csináltam ezt a dolgot (abszolút nem bíztam benne, h eltűnik a bűz), de sokkal jobb lett, majdnem teljesen szagtalan a kikapcs. után is. Jól mondja a Cartárs, oda nyomd be a tisztító cuccot. Igaz nőgyógyász kezek kellenek..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Háát képet készíteni elég macerás lenne erről a motyóról.. Szóban:A pollenszűrő mögött helyezkedik el, közvetlenül mögötte, azt kell besprickolni a tisztítóval.. Nemrég csináltam ezt a dolgot (abszolút nem bíztam benne, h eltűnik a bűz), de sokkal jobb lett, majdnem teljesen szagtalan a kikapcs. után is. Én amire nyomattam, nem tudom, de nem tudom, hogy jó helyre ment-e. A képen a műszerfal mögé nyúltam be pollenszűrő felől, ahol volt valami hőcserélő. Ez vagy a füttö radiátor, vagy pedig a klima hőcserélöjé volt. Vajon jó helyre ment? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július21, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Július21, 2010 Én amire nyomattam, nem tudom, de nem tudom, hogy jó helyre ment-e. A képen a műszerfal mögé nyúltam be pollenszűrő felől, ahol volt valami hőcserélő. Ez vagy a füttö radiátor, vagy pedig a klima hőcserélöjé volt. Vajon jó helyre ment? igen jó helyre ment, mert a fűtőtest szinte lefektetve van lent lábnál, a "kifolyóval" szinte egy magsságban benne a "tálcában"...(nem tudok, most hozzájuk szabatos másik kifejezést, de remélem érthető...:rolleyes:) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 igen jó helyre ment, mert a fűtőtest szinte lefektetve van lent lábnál, a "kifolyóval" szinte egy magsságban benne a "tálcában"...(nem tudok, most hozzájuk szabatos másik kifejezést, de remélem érthető...<_<) -_- köszi szépen, igen értem. :D Akkor lehet még1x meg kell ismételnem. Valamivel jobb, de nem az igazi. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Cartársak érdeklődés szinten kérdezném van nekem egy astra g 1999-es évjárat x14xe m.kódú autóm.ami a bajom igaz csak nyáron,hogy nincs benne klíma! :D és elgondolkodtam rajta hogy kéne bele tenni kérném a hozzáértők segítsége hogy mi kell hozzá azon kívül hogy komplett klíma kell,ki kell cserélni a középkonzolt is de mondtak olyat is hogy lehet a computert is meg kábel köteget. ja és csak a x14xe ből származó klíma jó vagy van olyan szerencsém hogy f astra klímája is jó lehet bele pl vagy 1,6osé (melyik klímát lehet bele szerelni?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts