Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

Sztem annyira nem érdemes szomorkodni emiatt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

Megy az hoban ha van kapcsolo ha nincs.

Link to comment
Megosztás:

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

Ahogy én az elektromos rajzokat nézegettem, dieselnél pl. nincs semmi külön elektronikája, az ABS-vezérlő csinálja a dolgot, pár vezeték kell csak pluszban, meg a kapcsoló. Valaki csinált már ilyen utólagos beépítést?

Link to comment
Megosztás:

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

ABS kocka egyik lábát testeli le a kapcsoló ha jól emlékszem, talán 3 vezeték van a kapcslóban 1 test, 1 jel, 1 világítás , megcsinálható. A Haynesban találsz kapcsi rajzot hogy melyik lába a kockának.

Link to comment
Megosztás:

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

Hát hóban sokkal jobb a kikapcsolt kipörgésgátló jeeeeaa :D :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Maga a motor 180 ropi volt. Munkadíj mindennel együtt 155.600.-. Most próbaüzem van, de a szerviztől 2 km-re kigyulladt, és kb. 20km-ig égett a váltó check-lámpája, aztán kialudt. Az ablaktörlő nem működik, valszeg valamit rosszul raktak össze (vagy egyáltalán nem...). De a legnagyobb gáz, hogy megütötték a sarkát, és megrepesztették a szélvédőt, mikor tették vissza a gépháztetőt. Jeleztem a tulajnak, elismerte a dolgot, folytatás holnap.

Link to comment
Megosztás:

Maga a motor 180 ropi volt. Munkadíj mindennel együtt 155.600.-. Most próbaüzem van, de a szerviztől 2 km-re kigyulladt, és kb. 20km-ig égett a váltó check-lámpája, aztán kialudt. Az ablaktörlő nem működik, valszeg valamit rosszul raktak össze (vagy egyáltalán nem...). De a legnagyobb gáz, hogy megütötték a sarkát, és megrepesztették a szélvédőt, mikor tették vissza a gépháztetőt. Jeleztem a tulajnak, elismerte a dolgot, folytatás holnap.

B@zmeg. 155e-ért berepesztett szélvédő? :lol:

Remélem korrektül lerendezitek, és állják a cehet.

Link to comment
Megosztás:

Hát hóban sokkal jobb a kikapcsolt kipörgésgátló jeeeeaa :D :lol: :lol:

Hehh. Konkrétan azon gondolkozok, hogy 3000Sek-ért (~90000ft) beruházzak-e egy szögesgumi garnitúrára...

Hiába az alig 2 éves Michelin Alpin... -10 fokok, aszfalt jéghártyás (só nem ér sokat ilyen hidegben), oldalszélben csúszkál a segge, 60nál féket megérintve azonnal rázza a kasztnit az ABS. És naponta 100km ilyen körülmények közt :)

Éljen a tél! :D

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem lebeszéltetek,de nem hinném hogy használnám,csak idegesit,hogy ott van a gomb és nem müködik. Igazábol az is most derült ki a napokban,hogy az ABS is nulla. Idáig nem kelett nagyot fékeznem,meg inkább gázpedál párti vagyok. A visszajelzö lámpa gyujtáskor világit,utána elalszik. Majd leszedem a kereket aztán megpucolgatom az érzékelőket.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem lebeszéltetek,de nem hinném hogy használnám,csak idegesit,hogy ott van a gomb és nem müködik. Igazábol az is most derült ki a napokban,hogy az ABS is nulla. Idáig nem kelett nagyot fékeznem,meg inkább gázpedál párti vagyok. A visszajelzö lámpa gyujtáskor világit,utána elalszik. Majd leszedem a kereket aztán megpucolgatom az érzékelőket.

Ha elalszik a lámpa, és mégsincs ABS, az érdekes. Relét, biztit nézd meg. Érzékelőkkel ha baj van, égve marad a lámpics.

Nameg az érzékelőkkel óvatosan, a kábelüknél könnyen megrepednek (utána beáznak, és kuka), pluszban jól be is szoktak gyógyulni a furatba.

Link to comment
Megosztás:

Hehh. Konkrétan azon gondolkozok, hogy 3000Sek-ért (~90000ft) beruházzak-e egy szögesgumi garnitúrára...

Hiába az alig 2 éves Michelin Alpin... -10 fokok, aszfalt jéghártyás (só nem ér sokat ilyen hidegben), oldalszélben csúszkál a segge, 60nál féket megérintve azonnal rázza a kasztnit az ABS. És naponta 100km ilyen körülmények közt :lol:

Éljen a tél! :D

En amikor arrafele meloztam ugy neztem, hogy nyaron hasznalnak telit, telen meg szoges az alap :lol: Legalabis stokiban a parkolo kocsik 80%a szogesel

volt szerelve. A csucs az volt amikor elgurult mellettem egy bringas, az orszagutin szogesgumi volt! :)

Link to comment
Megosztás:

En amikor arrafele meloztam ugy neztem, hogy nyaron hasznalnak telit, telen meg szoges az alap :lol: Legalabis stokiban a parkolo kocsik 80%a szogesel

volt szerelve. A csucs az volt amikor elgurult mellettem egy bringas, az orszagutin szogesgumi volt! :lol:

Itt délen azé' annyira nem durva a helyzet, nyáron 30fokok is vannak, de pl az igaz, hogy északabbra nyáron is téli szélvédőmosót használ a nép :)

Innen 1000km-re északabbra (és az még mindig csak Svédo. 'közepe') nyáron is előfordul egy-egy csípős, deres hajnal.

Szögesgumi csak október és ápr között lehet az autón, úgyhogy ezért kell a téli/szöges/nyári garnitúra (mivel ha nem jeges/havas az út, akkor darálja az aszfalt a szögeket, meg iszonyat a hangja).

Link to comment
Megosztás:

Ha kell valakinek vacsi új gyári optikás távirányító, 10e ft-ért van...

94-96 évjáratú omegáknál szokott lenni ilyen a kulcs, csak a gumigombja tönkremegy... ez még nem volt használva :lol:

Én vettem tavaly egy gyári újat, de használni már nem tudtam, mert tönkrement a gyári immó vezérlő, így feleslegessé

vált ez a távirányító. Új ára 20e körül van. Kulcshoz is jó, a fedél és a belseje is.

gaborkukacopel16vponthu címen keressetek ezügyben, nem sokat vagyok sajna errefelé...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B topicban nem találtam használtautós témát ezért ide írok!

Miért ilyen olcsóak a "C" Omegák?? pl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...ivajbor-4330196

Van valami komoly típushibájuk vagy a mérete miatt nem kell senkinek? :lol:

Talan inkabb azert, mert a nem letezo C az a B-nek egy rancfelvarrasa, ami igencsak '90es evek eleji konstrukcio.

A B1 nel sokkal megbizhatobb, szepsege vitatott, de ennyiert mar sokkal atgondoltabb fiatalabb fejlesztesu verdak is vannak,

ezek lenyomjak az arat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B topicban nem találtam használtautós témát ezért ide írok!

Miért ilyen olcsóak a "C" Omegák?? pl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...ivajbor-4330196

Van valami komoly típushibájuk vagy a mérete miatt nem kell senkinek? :lol:

Ott kezdődik a kérdés, 'Mi az hogy olcsó?'...

Nézd meg ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bm...utomata-4365145

Igaz hogy két évvel idősebb (generációt tekintve kvázi ugyanaz, az E39-es karosszéria '95-ben jött ki), viszont bimmer, ami ugye egy kategóriával magasabb (legalábbis ezt mondják, én nagyon nem tapasztaltam).

Kvázi ugyanaz a motor, felszereltsége hasonló.

Szóval az hogy egy B2-es Omi (vagy nézhetünk akármilyen autót) olcsó-e vagy sem, relatív kérdés. Nézd meg az Eurotax-ot, ott látod az értékét, ahhoz képest az autó állapota növeli vagy épp csökkenti az árat.

Azonban ettől függetlenül, leginkább attól függ, hogy az eladó mennyire tartja ...

Ha azt nézem, ezelőtt 3 évvel 900e-ért vettem a bontószökevényemet (az akkor volt 9 éves, mint a hirdetésben levő vas), ráadásul a B2 dízel és ez nem épp a legolcsóbban szervizelhető autóvá teszi tartozik... Úgyhogy ha azt vesszük, még drága is :lol:

Ha megnézed ezt: http://www.blocket.se/vasterbotten/Opel_Om...;w=3&last=1 , akkor látod, hogy itt kint is hasonló áron (41000sek ~ 1,19 milló huf) mennek a B2-k. Viszont itt tuti a km, meg talán a karbantartást, szervizt is jobban megkapja az autó.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy én az elektromos rajzokat nézegettem, dieselnél pl. nincs semmi külön elektronikája, az ABS-vezérlő csinálja a dolgot, pár vezeték kell csak pluszban, meg a kapcsoló. Valaki csinált már ilyen utólagos beépítést?

Akkor hibás a rajz, mert dízelnél sajnos nincs TC...

Link to comment
Megosztás:

Hát hóban sokkal jobb a kikapcsolt kipörgésgátló jeeeeaa :) :lol: :lol:

Az igaz!

Na ezt olvasd el májterkomi!!!

Maga a motor 180 ropi volt. Munkadíj mindennel együtt 155.600.-. Most próbaüzem van, de a szerviztől 2 km-re kigyulladt, és kb. 20km-ig égett a váltó check-lámpája, aztán kialudt. Az ablaktörlő nem működik, valszeg valamit rosszul raktak össze (vagy egyáltalán nem...). De a legnagyobb gáz, hogy megütötték a sarkát, és megrepesztették a szélvédőt, mikor tették vissza a gépháztetőt.

Na most szójjábe vazze!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B topicban nem találtam használtautós témát ezért ide írok!

Miért ilyen olcsóak a "C" Omegák?? pl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...ivajbor-4330196

Van valami komoly típushibájuk vagy a mérete miatt nem kell senkinek? :lol:

Először is azért olcsó, mert ami nincs, annak nincs ára! Ergo C Omega mivel nincs, ezért olcsó. Típushibája annak van aki a faceliftes B Omegát C-nek nevezi. Az B facelift, vagy B2.

Ha pedig az a kérdésed, hogy miért olcsó a B facelift, akkor nézd meg milyen árban van a 94-től gyártott B?

Hát ez az. Semmi bajuk nincs, csak az, hogy 2003-ban befejezték a gyártását és attól kezdve folyamatos mélyrepülésben van az ára...

Link to comment
Megosztás:

Az igaz!

Na ezt olvasd el májterkomi!!!

Maga a motor 180 ropi volt. Munkadíj mindennel együtt 155.600.-. Most próbaüzem van, de a szerviztől 2 km-re kigyulladt, és kb. 20km-ig égett a váltó check-lámpája, aztán kialudt. Az ablaktörlő nem működik, valszeg valamit rosszul raktak össze (vagy egyáltalán nem...). De a legnagyobb gáz, hogy megütötték a sarkát, és megrepesztették a szélvédőt, mikor tették vissza a gépháztetőt.

Na most szójjábe vazze!!!

Sose szóltam be senkinek... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B topicban nem találtam használtautós témát ezért ide írok!

Miért ilyen olcsóak a "C" Omegák?? pl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...ivajbor-4330196

Van valami komoly típushibájuk vagy a mérete miatt nem kell senkinek? :lol:

Ha jók az információim, akkor 2000-ben egy új Omega B2 olyan 10-11 milla volt. Tíz év elteltével kb a tizedéért kínálják őket. A BMW-knél pontosan ugyanez a tendencia figyelhető meg. Akkor most olcsó, vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

Tök jó vettem egy majdnem fullos omegát kipörgésgátloval! Gondoltam kipróbálom milyen is az,de csak a kapcsoló van meg belöle. :lol: Utólag gondolom nem éri meg foglalkozni a beszerelésével. Hóban biztos állat lehet,vagy ne szomorkodjak annyira? Üdv!

Kipörgésgátló csak a V6-okban volt gyárilag. Ha nem működik, akkor ott vmi bibi van. Az ABS egység tetejére rá kell lennie írva, hogy ABS/TC.

Link to comment
Megosztás:

Maga a motor 180 ropi volt. Munkadíj mindennel együtt 155.600.-. Most próbaüzem van, de a szerviztől 2 km-re kigyulladt, és kb. 20km-ig égett a váltó check-lámpája, aztán kialudt. Az ablaktörlő nem működik, valszeg valamit rosszul raktak össze (vagy egyáltalán nem...). De a legnagyobb gáz, hogy megütötték a sarkát, és megrepesztették a szélvédőt, mikor tették vissza a gépháztetőt. Jeleztem a tulajnak, elismerte a dolgot, folytatás holnap.

Mi a fülem 155e egy motorcsrében? Felén 30e körül van a motor ki-be. Ha szla is kell, akkor sem hinném, hogy 50e-nél több lenne. És még el is b@sszák. Ismét csak kitartást bírok kívánni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Omega B topicban nem találtam használtautós témát ezért ide írok!

Miért ilyen olcsóak a "C" Omegák?? pl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...ivajbor-4330196

Van valami komoly típushibájuk vagy a mérete miatt nem kell senkinek? :lol:

Ez a motor a 2.0DTI-vel egyetemben a legritkább, és a dieselek közül a legerősebb motor az Omegákban. Az automata váltó itt már 5 gangos. A poén, hogy ugyanez a váltó van a BMW-kben ezzel a motorral. Kategőriára egysormék, csa Mo-on a vesének nagyobb a presztizse. Hogy melyik kényelmesebb, már vitatkoznék. Sztem az Omega nagyobb belül, és kényelmesebb. Hogy miért ennyi, azt az eladó tudná megmondani. De nem hinném, hogy rosszabb autó, mint egy bömös vagy egy pápaszemes merci. A mercinél, viszont ezerszer szebb, még a B2 is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.