Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Középkonzol kivétele


cszoli

Recommended Posts

Az ígért kép

Kép

1. kép Kocsi fehér szórt ledes helyzetjelző

2. kép középkonzol kijelzője fehér leddel alacsony fokozaton

3. kép fűtés kezelőszerve leddel

4. kép középkonzol kijelző fehér led max állásba

5. kép kijelzők alacsonyon

6. kép teljes kép az aktuális világításról ( km óra még nem ledes)

Link to comment
Megosztás:

Az ígért kép

Kép

1. kép Kocsi fehér szórt ledes helyzetjelző

2. kép középkonzol kijelzője fehér leddel alacsony fokozaton

3. kép fűtés kezelőszerve leddel

4. kép középkonzol kijelző fehér led max állásba

5. kép kijelzők alacsonyon

6. kép teljes kép az aktuális világításról ( km óra még nem ledes)

Azt mondja LOG IN, valamit ellinkeltél.

Link to comment
Megosztás:

Az ígért kép

Kép

1. kép Kocsi fehér szórt ledes helyzetjelző

2. kép középkonzol kijelzője fehér leddel alacsony fokozaton

3. kép fűtés kezelőszerve leddel

4. kép középkonzol kijelző fehér led max állásba

5. kép kijelzők alacsonyon

6. kép teljes kép az aktuális világításról ( km óra még nem ledes)

Bizony! Csinálj valamit, kíváncsiak vagyunk a végeredményre! :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Én is ledesítettem (fehérre) az egész belteret. Csak a vészvillogó kapcsolójában maradt izzó :lol:

Konzol: nekem Behr típusú fűtésrendszerem van. Ennél 1db izzó van csak, a ventifokozatkapcsoló mögött. Szétkaptam a szabályzóegységet, csináltam bele egy panelt, azon vannak a ledek, minden piktogrammnak külön ledje van. Összesen 18db led ment bele. Szép, erős, egyenletes.

központi kijelző: először csak az izzókat cseréltem ki fehér, homorú kiképzésű ledre, de sajna zöld színt kaptam eredményül. Ki kellett vennem a sárga színű lapot a kijelzőből, ezt egy plexivel helyettesítettem, amit megcsiszoltam durva papírral, hogy szórja a fényt. A végeredmény: fehér szín, szép egyenletes megvilágítás.

utastérvilágítás: ezt 15 db flat-top leddel oldottam meg, szintén egy panel segítségével, egyenletesen elosztottam a ledeket rajta.

világításkapcsoló: a gyári 3mm-es sárga ledet fehérre cseréltem, az izzó helyett pedig egy flat-top led világít meg mindent, persze a gyári izzó helyén a fényvezető plexit 45 fokban körben megreszeltem, hogy a led fényét tudjam hasznosítani, sajna a led nem szór 360 fokban.

szivargyújtó: ebben egy 3mm-es led-et alkalmaztam, a vékony narancs színű plexigyűrűt persze le kellett venni az elejéről, hogy fehér fényt kapjak itt is.

A km óra készülőben van...

Ha valaki kíváncs rá, csinálok majd képeket a végeredményről. Ez az átalakítás, majdnem egy teljes napot vett igénybe.

Link to comment
Megosztás:

Én is ledesítettem (fehérre) az egész belteret. Csak a vészvillogó kapcsolójában maradt izzó :lol:

Konzol: nekem Behr típusú fűtésrendszerem van. Ennél 1db izzó van csak, a ventifokozatkapcsoló mögött. Szétkaptam a szabályzóegységet, csináltam bele egy panelt, azon vannak a ledek, minden piktogrammnak külön ledje van. Összesen 18db led ment bele. Szép, erős, egyenletes.

központi kijelző: először csak az izzókat cseréltem ki fehér, homorú kiképzésű ledre, de sajna zöld színt kaptam eredményül. Ki kellett vennem a sárga színű lapot a kijelzőből, ezt egy plexivel helyettesítettem, amit megcsiszoltam durva papírral, hogy szórja a fényt. A végeredmény: fehér szín, szép egyenletes megvilágítás.

utastérvilágítás: ezt 15 db flat-top leddel oldottam meg, szintén egy panel segítségével, egyenletesen elosztottam a ledeket rajta.

világításkapcsoló: a gyári 3mm-es sárga ledet fehérre cseréltem, az izzó helyett pedig egy flat-top led világít meg mindent, persze a gyári izzó helyén a fényvezető plexit 45 fokban körben megreszeltem, hogy a led fényét tudjam hasznosítani, sajna a led nem szór 360 fokban.

szivargyújtó: ebben egy 3mm-es led-et alkalmaztam, a vékony narancs színű plexigyűrűt persze le kellett venni az elejéről, hogy fehér fényt kapjak itt is.

A km óra készülőben van...

Ha valaki kíváncs rá, csinálok majd képeket a végeredményről. Ez az átalakítás, majdnem egy teljes napot vett igénybe.

Aha, jöhetnek majd a képek.

Én megcsináltam a Corsámban az ablak kapcsolóit is, na ott kellett a műszerész kéz! :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

hi all! olvasgattam a fórumot és kedvetkaptam egy kis átledezéshez, ma szét is bontottam a középkonzolt, meg is van kb hogy mit hogyan, de a kijelzőt nem nagyon merem szétszedni... mármint a két kis plexit, így viszont marad a sárgás árnyalat amit ha lehet akkor mellőznék, valami kéketvagy fehéret szeretnék látni.. szóval ha valaki aki már "sárgátlanított" adna erre valami tippet megköszönném! :) thx

Link to comment
Megosztás:

hi all! olvasgattam a fórumot és kedvetkaptam egy kis átledezéshez, ma szét is bontottam a középkonzolt, meg is van kb hogy mit hogyan, de a kijelzőt nem nagyon merem szétszedni... mármint a két kis plexit, így viszont marad a sárgás árnyalat amit ha lehet akkor mellőznék, valami kéketvagy fehéret szeretnék látni.. szóval ha valaki aki már "sárgátlanított" adna erre valami tippet megköszönném! :) thx

Én vettem fehér plexit, és kivágtam egy olyan formájút mint a sárga, szuper lett. (Konkrétan vettem egy fehér műanyag kannát, és annak az oldalát vágtam ki... :D ).

Link to comment
Megosztás:

Én vettem fehér plexit, és kivágtam egy olyan formájút mint a sárga, szuper lett. (Konkrétan vettem egy fehér műanyag kannát, és annak az oldalát vágtam ki... :D ).

most arról a két kis lapról beszélünk amik között a folyadékkristály vagy nemtoom mi van? :) abból kell az egyiket fehérre cserélni? vagy ami mögötte van kis műanyag lap arra gondolsz? mert nekem az a lap alapbol fehér, és ha kivettem akkor is maradt sárga a cucc:S

Link to comment
Megosztás:

most arról a két kis lapról beszélünk amik között a folyadékkristály vagy nemtoom mi van? :) abból kell az egyiket fehérre cserélni? vagy ami mögötte van kis műanyag lap arra gondolsz? mert nekem az a lap alapbol fehér, és ha kivettem akkor is maradt sárga a cucc:S

Hm, a mögötte levőre, de ha azt kivetted, akkor passz :S

Link to comment
Megosztás:

most arról a két kis lapról beszélünk amik között a folyadékkristály vagy nemtoom mi van? :) abból kell az egyiket fehérre cserélni? vagy ami mögötte van kis műanyag lap arra gondolsz? mert nekem az a lap alapbol fehér, és ha kivettem akkor is maradt sárga a cucc:S

Persze! 2002-től van a sűrűbb osztású, sárga megvilágítású műszercsoport.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Sziasztok

Kicseréltem müszerfalon kék ledekre a hagyományos égőket. Teszek fel 1 képet is. Ha nem édekel senkit bocsi, csak most örülök :rolleyes:

De jól néz ki!

Menny idő alatt cserélted ki? ;)

Én fehér színű ledre akarom majd kicserélni + a középkonzolban a kijelzőt :D

Link to comment
Megosztás:

Én is ledesítettem (fehérre) az egész belteret. Csak a vészvillogó kapcsolójában maradt izzó :rolleyes:

Konzol: nekem Behr típusú fűtésrendszerem van. Ennél 1db izzó van csak, a ventifokozatkapcsoló mögött. Szétkaptam a szabályzóegységet, csináltam bele egy panelt, azon vannak a ledek, minden piktogrammnak külön ledje van. Összesen 18db led ment bele. Szép, erős, egyenletes.

központi kijelző: először csak az izzókat cseréltem ki fehér, homorú kiképzésű ledre, de sajna zöld színt kaptam eredményül. Ki kellett vennem a sárga színű lapot a kijelzőből, ezt egy plexivel helyettesítettem, amit megcsiszoltam durva papírral, hogy szórja a fényt. A végeredmény: fehér szín, szép egyenletes megvilágítás.

utastérvilágítás: ezt 15 db flat-top leddel oldottam meg, szintén egy panel segítségével, egyenletesen elosztottam a ledeket rajta.

világításkapcsoló: a gyári 3mm-es sárga ledet fehérre cseréltem, az izzó helyett pedig egy flat-top led világít meg mindent, persze a gyári izzó helyén a fényvezető plexit 45 fokban körben megreszeltem, hogy a led fényét tudjam hasznosítani, sajna a led nem szór 360 fokban.

szivargyújtó: ebben egy 3mm-es led-et alkalmaztam, a vékony narancs színű plexigyűrűt persze le kellett venni az elejéről, hogy fehér fényt kapjak itt is.

A km óra készülőben van...

Ha valaki kíváncs rá, csinálok majd képeket a végeredményről. Ez az átalakítás, majdnem egy teljes napot vett igénybe.

Az utastér világítását hogyan oldottad meg, hogy kikapcsolt állapotban ne világítson kicsit? Konkrétan parázslik, becsukom az ajtót elkezd halványodni majd nem kapcsol ki teljesen!

Link to comment
Megosztás:

Az utastér világítását hogyan oldottad meg, hogy kikapcsolt állapotban ne világítson kicsit? Konkrétan parázslik, becsukom az ajtót elkezd halványodni majd nem kapcsol ki teljesen!

Nem tudom van-e köze hozzá, de nekem a pólómon volt hasonló jelenség. Ott elaludt, majd kis idő múlva visszatért némi feszültség, és halványan világítottak a LEDes ajtóvilágítások. Betettem egy feszültségstabilizátor IC-t, az megoldotta a problémát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Kicseréltem müszerfalon kék ledekre a hagyományos égőket. Teszek fel 1 képet is. Ha nem édekel senkit bocsi, csak most örülök :rolleyes:

frankón néz ki...a km jelzőhöz képest kicsit halványnak tűnik...nem az? azt egyébként miért nem cserélted ki? úgy tudom, azt is ki lehet, vagy az annyival bonyolultabb?

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Úgy látom, hogy itt sokan értenek a középkonzolhoz. :D

Az én középkonzolomon a kijelzővel van egy kis baj (2000 év végi autó). A kijelző az az egyszerű, narancssárga pixelekkel dolgozó típus. A bal felső sarkában szépen mutatja az időt, de a jobb felső sarokban a hőmérsékletet és az alsó részén a dátumot/rádióállomást csak részlegesen. Van tippetek, hogy mitől lehet?

Jelenleg nem tudok képet mellékelni, de pár napon belül megoldható.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, hogy itt sokan értenek a középkonzolhoz. :D

Az én középkonzolomon a kijelzővel van egy kis baj (2000 év végi autó). A kijelző az az egyszerű, narancssárga pixelekkel dolgozó típus. A bal felső sarkában szépen mutatja az időt, de a jobb felső sarokban a hőmérsékletet és az alsó részén a dátumot/rádióállomást csak részlegesen. Van tippetek, hogy mitől lehet?

Jelenleg nem tudok képet mellékelni, de pár napon belül megoldható.

Omega topikban van erről szó, általában az átvezető fólia szokott elengedni. Elvben javítható, bár elég necces és kétséges a siker, viszont a bándi bontóban 8e-ért van ilyen kijelzőjük, épp a múlt héten kérdeztem.

Link to comment
Megosztás:

Omega topikban van erről szó, általában az átvezető fólia szokott elengedni. Elvben javítható, bár elég necces és kétséges a siker, viszont a bándi bontóban 8e-ért van ilyen kijelzőjük, épp a múlt héten kérdeztem.

Köszönöm az infót! :D

Holnap megyek Szombathelyre és beugrok Bándra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.