Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele?


uhuhu

Recommended Posts

Ugye azt vágod, hogy egy két mm belső átmérőjű szellőző csönél mekkora

koncentráció gyűlhet össze :D Előbb szétszellőzik jóval :P

Nem tudom, mekkora? :D

A videón mindenesetre valószínűleg egy gyári autó volt, mindennemű plusz benzingőz odavezetés nélkül. És láttam már jópár ilyen videót.

Amúgy nem tudom pontosan neked hogy van kialakítva, és nem is téged féltelek. Viszont nem biztos, hogy jó lenne ha minden vállalkozó szellemű kedvet kapna ehhez a fajta kivezetéshez. Nem mellékesen elég sok autóban ott van a tanksapkazár motorja. (Csak zárójelben nekem volt kitöredezve a vezetéke és folyamatosan testelt, mielőtt végleg kihajítottam.)

Link to comment
Megosztás:

A videón egy nyitott tanksapkás verzió van, ahhoz már mindegy, hogy a szellőzés oda megy-e :D

Zárt állapotban viszont annyi benzingőz sem jön ki onnan, hogy valamikor is éreztem volna :P

Pedig a benyagőzhöz jó orrom van :D

Amennyi ott kijön, az rögtön szét is szellőzik, koncentrációról nem beszélhetünk ;)

Link to comment
Megosztás:

Nemrég hoztam bontóból kifogástalan állapotú tankot 10-ért ;)

Az AC meg valszeg azért szívta össze a tankod, mert a szénszűrő szétment, és eldugult tőle a szellőző cső.

A szűrő már neccesebb téma bontóból, jó állapotút nem találni, ha egyáltalán van (kidobják sok helyen).

Ha a gyári szellőzéses módszert akarod hagyni, ahhoz nem árt a szénszűrő, de lehet más megoldást is

csinálni. Nekem a versenyautóban a szellőzőcső simán ki van vezetve a betöltőcső mellé. :rolleyes:

Kaptam 15 ért ajánlatot bontott tankra.

Ma felhívott a szerelőm és lenne 15-17 ért tank, ac val együtt (az ugye nem kell ! mert ami benne van az aránylag jó) ....szerintetek ?

94es évjárat, mindenesetre megnézem hogy milyen állapotban van mert használt tank akármilyen lehet. remélem nem potyára megyek 60 km-t.

Ja és főleg a szellőző lesz érdekes, mert ugye az előző is azért ment gallyra, mivel eldugult, vagy rosszul rakták fel.

Link to comment
Megosztás:

Oké, kössz. Ha 1 éve cseréltem olajat de csak 4000km-t hajtottam bele akkor is illik lecserélni ugye?(főleg a GM olajat.)

Visszaolvastam kicsit, de nem találtam semmit, ennyire rossz híre van a GM olajoknak? Az enyémbe mostanában mindig az került. (5W30)

Link to comment
Megosztás:

Visszaolvastam kicsit, de nem találtam semmit, ennyire rossz híre van a GM olajoknak? Az enyémbe mostanában mindig az került. (5W30)

Hát én a bicikli láncomra sem tenném a GM olajat! Nemtudom mennyi idős autód van de az 5W-40 szerintem picit vékonynak tűnik psze ha nem csipegeti akkor okés, De a helyedban én vagy Metabondot ami olcsó és nagyon jó minőségű vagy Castrolt, Motul, Liquid Moly-t tennék és 10W-40 et! De ha itt bárkit megkérdezel a GM olajjal kapcsiban senkisem fog jódolgokat mondani! Igaz e Gabi?? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát én a bicikli láncomra sem tenném a GM olajat! Nemtudom mennyi idős autód van de az 5W-40 szerintem picit vékonynak tűnik psze ha nem csipegeti akkor okés, De a helyedban én vagy Metabondot ami olcsó és nagyon jó minőségű vagy Castrolt, Motul, Liquid Moly-t tennék és 10W-40 et! De ha itt bárkit megkérdezel a GM olajjal kapcsiban senkisem fog jódolgokat mondani! Igaz e Gabi?? :rolleyes:

Hát már nem egy mai csirke, Astra GSi 2.0, 1996-os, az utolsó eresztésből való. Olajfogyasztás: most töltöttem rá két deci olajat 7000 km után, de ebben benne van az hogy tornásztam vele az autópályán bőven 200 felett. (igaz nem szokásom, nem vagyok utcai autóversenyző, csak muszáj volt)

Most van lehetőségem majdnem ingyér' Castrol olajra, egy Citroen márkakereskedésből. (mire nem jó a kislányom óvodája, adtak utalványt) A Castrolról elég vegyeseket olvastam, állítólag hamisítják, ez igaz?

Link to comment
Megosztás:

Mint minden nagy márkát, castrolt is biztos hamisítják. de nem minden sarkon ez a jellemző tán ;) 10W40-et javallok viszont ahhoz a mocihoz :lol:

Köszönöm!

3000 km múlva esedékes is az olajcsere. Elképzelhető hogy az új olaj premierje rögtön egy őszi korzikai túra lesz, úgyhogy elsődleges hogy megbízható legyen :rolleyes: Tour de Corse 180 Le-vel, gyorskormánnyal, nagy fékekkel.... bááá, alig várom ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát már nem egy mai csirke, Astra GSi 2.0, 1996-os, az utolsó eresztésből való. Olajfogyasztás: most töltöttem rá két deci olajat 7000 km után, de ebben benne van az hogy tornásztam vele az autópályán bőven 200 felett. (igaz nem szokásom, nem vagyok utcai autóversenyző, csak muszáj volt)

Most van lehetőségem majdnem ingyér' Castrol olajra, egy Citroen márkakereskedésből. (mire nem jó a kislányom óvodája, adtak utalványt) A Castrolról elég vegyeseket olvastam, állítólag hamisítják, ez igaz?

Nekem ez van benne, de engedem is le, mert melegen behígul nem gyengén az olaj és lehet hallani a hidrotőkéket.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.