Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Neki van Audis lapokkal gyári cucc összehozva! Kérdeztem is tőle, hogy hogyan csinálta, de már elfelejtettem!

Annyit tudok, hogy kell valami kis elektronikát összedobni :angry:

Nekem is van ülésfűtés, utólag berakva, gyári kapcsolóval, igaz Omega B-ből való, de a belseje ua. Kell hozzá egy kis PWM vezérlés, egy nagyobb gyári reléfoglalatba építettem bele. Full gyári kinézetű. Akinek esetleg kell, tudok csinálni. Nagyon tuti. Mikor még hidegebbek voltak, nálam folyamatosan ment 1-es állásban <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget kérnék abban,hogy Opel Astra G-nél a gyújtósor alatti gumis gyertyaösszekötőt hivatalosan hogy hívják?Gyertyapipának,és ha igen,hol lehet kapni ilyet?

Köszi a segítséget!

Bátyus, már régóta kereslek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kellene a hátsó ajtókhoz tartozó tartozó 2 db. kébelköteg, amiről kb. 2 hete egyeztettünk. Priviben írj légyszíves elérhetőséget, ha még aktuális.

Üdv és köszi

Link to comment
Megosztás:

ha a barna fekete az x1es csati (bal lábtérnél nagy zöld csati) 10es pinjéből ered akkor ülés foglaltság jelző kábele arab és japán piacon volt kötelező felszereltség

ez a sofőroldali a másik oldalon anyós felőli

fekete színű és x1 56. pin a helye

a barna meg sima test kábel

mert ebben az x1 49. csatiban egy sima barna kábel van az pedig az ABS keréksebesség érzékelő bal hátsókerék.

Az ülés kábelkötegének (X36) 8-as és 7-ese és belemegy az X1 (instrument panel) valamelyik lukába illetve egyszerűen a testre megy a barna. Szerinted ne foglalkozzak vele, vágjam le? Csak egy megy és bal kormányos autó révén nekem a sofőrülésen van csak. Az anyósülésen nem volt ilyen. A kábelkötegem fura mert az összes légzsákkal és övfeszítővel kapcsolatos kábel narancs színű és nem citromsárga mint az autóban. Valamint olyan mintha benne lenne az összes drót bal és jobb kormányos változathoz is mert kb. dupla annyi drót ment a hátsó ablakemelőkhöz mint amit a tis2000 írt. Például a fehér ami a bal kapcsoló lock állását vezérli (sofőroldal 4 kapcsolós panel) az elment a jobb oldalra is az anyósülésre. Egyébként a piros sárga kábel mit vezérel ? Mert elmegy minden ablakemelőbe meg a központi zárba is!

Az ülésfűtés a TIS 2000 szerint áll a controllerből N1 N2 a fűtópaplanból E12 E13 egy és egy sensor-ból B15 B14 ezt csak opel lehet? Vaterán találtam univerzális carbon szálast azt szerinted nem lehet beleszerelni úgy, hogy opel kapcsoló kapcsolja? Apropó nem tudod hol lehet venni ilyen kapcsolót? Az univerzális nem tetszik meg sehova sem tudom elrakni.

Link to comment
Megosztás:

Az ülés kábelkötegének (X6) 8-as és 7-ese és belemegy az X1 (instrument panel) valamelyik lukába illetve egyszerűen a testre megy a barna. Szerinted ne foglalkozzak vele, vágjam le? Csak egy megy és bal kormányos autó révén nekem a sofőrülésen van csak. Az anyósülésen nem volt ilyen. A kábelkötegem fura mert az összes légzsákkal és övfeszítővel kapcsolatos kábel narancs színű és nem citromsárga mint az autóban. Valamint olyan mintha benne lenne az összes drót bal és jobb kormányos változathoz is mert kb. dupla annyi drót ment a hátsó ablakemelőkhöz mint amit a tis2000 írt. Például a fehér ami a bal kapcsoló lock állását vezérli (sofőroldal 4 kapcsolós panel) az elment a jobb oldalra is az anyósülésre. Egyébként a piros sárga kábel mit vezérel ? Mert elmegy minden ablakemelőbe meg a központi zárba is!

Az ülésfűtés a TIS 2000 szerint áll a fűtőpaplanból N1 N2 és egy sensor-ból B15 B14 ezt csak opel lehet? Vaterán találtam univerzális carbon szálast azt szerinted nem lehet beleszerelni úgy, hogy opel kapcsoló kapcsolja? Apropó nem tudod hol lehet venni ilyen kapcsolót? Az univerzális nem tetszik meg sehova sem tudom elrakni.

Nálam így néz ki az omega B kapcsoló: ülésfűtés

Szerintem jobban néz ki mint azok a kerek kapcsolók amit adnak az utólagoshoz.

Link to comment
Megosztás:

Ja de ez nem G astra hanem B omega és az omegán szerintem a műszerfalon van!

Igen, a középkonzol tetején van a B omegán. Csak az a bökkenő, hogy bontott G astra kapcsolót szinte alig találni, újonnan meg ugye tudod mennyibe fáj? Omega B kapcsoló meg elég sok van, és a működésük ugyanaz. De ha neked G astráé kell, akkor sok sikert a vadászathoz <_<

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy merre van a rádió antennakábele hátravezetve Caravánnál ?

A szitu az, jobban szól a rádió ha egy darab drótot bedugok a fejegység antennacsatlakozójába, mintha rácsatlakoztatom az antennacsatit.

Lehet, valahol szakadás van.

Az antennazsinór(koax) belemegy egy kábelkötegbe ami a fejegység mögött balra indul.. De ott arra hogyan tovább nem tudom.

Viszont a jobb oldali A oszlopnál lejön egy koax, ami meg nem megy, nem csatlakozik sehova.

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy merre van a rádió antennakábele hátravezetve Caravánnál ?

A szitu az, jobban szól a rádió ha egy darab drótot bedugok a fejegység antennacsatlakozójába, mintha rácsatlakoztatom az antennacsatit.

Lehet, valahol szakadás van.

Az antennazsinór(koax) belemegy egy kábelkötegbe ami a fejegység mögött balra indul.. De ott arra hogyan tovább nem tudom.

Viszont a jobb oldali A oszlopnál lejön egy koax, ami meg nem megy, nem csatlakozik sehova.

jobb oldali A oszlop???

nálam a váltónál megy el és ott van toldás is..

rádiót cseréltél?

gyárit vetted ki??

Link to comment
Megosztás:

Igen az a kábel, ami vég nélküli, a jobb oldali A oszlopnál jön le.

Kiszedve a kesztyűtartót látszik.

Rádiót cserélnék, de egyelőre halott ügy..

Fél délután kint szívtam az autóban.

Egy 20 centis alumínium dróttal, a kis rádióadók is jönnek, minden.

A gyárival, csak a Juventus, és a Bartók.. És ez Csepelen.

jobb oldali A oszlop???

nálam a váltónál megy el és ott van toldás is..

rádiót cseréltél?

gyárit vetted ki??

Link to comment
Megosztás:

Igen az a kábel, ami vég nélküli, a jobb oldali A oszlopnál jön le.

Kiszedve a kesztyűtartót látszik.

Rádiót cserélnék, de egyelőre halott ügy..

Fél délután kint szívtam az autóban.

Egy 20 centis alumínium dróttal, a kis rádióadók is jönnek, minden.

A gyárival, csak a Juventus, és a Bartók.. És ez Csepelen.

aha..

akkor caravan-nak máshol megy..

az a helyzet a rádió cserénél hogy kell egy tápot adni az erősítőnek ... a gyárinál ez adott

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.