Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Havernak van Astája, neki a csomitartóban elrejtve megvolt csati a vonóhoroghoz, és neki is működik a visszajelzés. Nekem még dugalj sem volt eredetileg pedig CDX felszereltségem van alapból, simán a balos hátsó lámpába kötöttem be, de ha van dugalj, akkor onnan kell a vonóhorogra kötni a vezetékeket. A funkciót az indexrelé tudja - ha ráakasztod a plusz 21 W terhelést az indexre akkor villogtatja a vonóhorog visszajelzőt is. A műszerfalban gyárilag nincs visszajelző csak a helye van, egy próbát szerintem mindenkinek megér betenni egy izzót, mielőtt mindenféle visszajelző elektronikát vásárol és fúrja a műszerfalat a zöld LED-nek.

így van, tök mindegy hova van kötve a dugaj, mert terhelést mér a visszajelző. Nekem van csatlakozó (zafira), de a baromarcú aki feltette a vonóhorgot nem oda kötötte. Ettől függetlenül a műszerfalba a kis izzót betéve működik a visszajelzés.

És valóban nem kell fúrni-faragni.

Link to comment
Megosztás:

Havernak van Astája, neki a csomitartóban elrejtve megvolt csati a vonóhoroghoz, és neki is működik a visszajelzés. Nekem még dugalj sem volt eredetileg pedig CDX felszereltségem van alapból, simán a balos hátsó lámpába kötöttem be, de ha van dugalj, akkor onnan kell a vonóhorogra kötni a vezetékeket. A funkciót az indexrelé tudja - ha ráakasztod a plusz 21 W terhelést az indexre akkor villogtatja a vonóhorog visszajelzőt is. A műszerfalban gyárilag nincs visszajelző csak a helye van, egy próbát szerintem mindenkinek megér betenni egy izzót, mielőtt mindenféle visszajelző elektronikát vásárol és fúrja a műszerfalat a zöld LED-nek.

Véletlenül nem ez a csatlakozó az?

K_p220_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

K_p219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

így van, tök mindegy hova van kötve a dugaj, mert terhelést mér a visszajelző. Nekem van csatlakozó (zafira), de a baromarcú aki feltette a vonóhorgot nem oda kötötte. Ettől függetlenül a műszerfalba a kis izzót betéve működik a visszajelzés.

És valóban nem kell fúrni-faragni.

Nekem gyári vonóhorog van fent, és nekem is csak a műszeregységben van a visszajelzés, de ezt elfogadják műszakin szerinted? Igaz hogy műszakiztattam már, de nem nézték. Jövő hónapban megint esedékes :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyári vonóhorog van fent, és nekem is csak a műszeregységben van a visszajelzés, de ezt elfogadják műszakin szerinted? Igaz hogy műszakiztattam már, de nem nézték. Jövő hónapban megint esedékes :lol:

Nekem is van vonóhorog az autón, de a műszerfalban nincs izzó a visszajelzőnek, és utólagos led sincs sehol elhelyezve. Nekem sem nézték műszakin. Ezek szerint meg is bukna a verda emiatt.

Már bánóm, hogy mikor műszerfal világítást cseréltem, nem raktam be annak is egy izzót..., emiatt nem szedem szét megint.

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyári vonóhorog van fent, és nekem is csak a műszeregységben van a visszajelzés, de ezt elfogadják műszakin szerinted? Igaz hogy műszakiztattam már, de nem nézték. Jövő hónapban megint esedékes :lol:

Persze, hogy elfogadják, az teljesen előírásszerűen működik.

Nekem is van vonóhorog az autón, de a műszerfalban nincs izzó a visszajelzőnek, és utólagos led sincs sehol elhelyezve. Nekem sem nézték műszakin. Ezek szerint meg is bukna a verda emiatt.

Már bánóm, hogy mikor műszerfal világítást cseréltem, nem raktam be annak is egy izzót..., emiatt nem szedem szét megint.

A helyedben én raknék bele a következő műszaki előtt mindenképp, mert az kötelező, ha megnézik abba beleköthetnek. De szerintem nem csak emiatt érdemes belerakni, amilyen megbízhatóan működnek ezek az utánfutós ajzatok meg dugók, én figyelni is szoktam azt a visszajelzőt. Sőt, még a féklámpán is elgondolkodtam, hogy ki kéne találni annak is valamit.

Link to comment
Megosztás:

akkor :

insignia fúvóka beállító szerszám méretei

8as köracél 6ra esztergálva kb 25 hosszan ,

a 6os rész belsejébe 4es furat kb 10 mélyen

majd 45 fokonként bevágás kb 2 szélességben .

pár kép arról amit csináltam :

"45 fokonként bevágás"

csak, hogy kötekedjek kicsit :-))

A kör 360 fok 4 felé osztva az

360/4= 90 fok :-D

Persze értjük és az információ hasznos! Ügyi vagy! :-D

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyári vonóhorog van fent, és nekem is csak a műszeregységben van a visszajelzés, de ezt elfogadják műszakin szerinted? Igaz hogy műszakiztattam már, de nem nézték. Jövő hónapban megint esedékes :lol:

A gyári az teljesen jó, sőt az az igazán jó, ezért bontottam a műszerfalat, hogy ne kelljen gányolni.

A magyarországi forgalomba helyezés (műszaki) még nem volt benne, de átment. Aztán rá két évre ismét átment, most már benne van :-D

Link to comment
Megosztás:

ez mind szép és jó de két kicsi gyors kötözővel + egy kis műanyag ék vágással ######án beállítottam mindkettőt

végül is lehet agyalni

de az egyszerűség híve vagyok :lol:

Az Insignia spricnire írod? Neked már be van szerelve? Elégedett vagy? Tudnál ablak mosás közbeni képet felrakni, hogy hogyan terít?

:lol:

Link to comment
Megosztás:

ez mind szép és jó de két kicsi gyors kötözővel + egy kis műanyag ék vágással ######án beállítottam mindkettőt

végül is lehet agyalni

de az egyszerűség híve vagyok :lol:

Mi a lényege neki, valamit meg kell nyomni, hogy mozduljon a spriccelő?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.