Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Nem tudom hogy van-e különbség, de az enyém már lassan másfél éve bent van, és nem volt ilyen dizájnos kis dobozkája. :D

Hopp, megvan a különbség:

Régi: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led

Új: https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led-ii

Kíváncsi leszek, hogy az enyém melyik lesz! Kb. 3 hónapja jött meg, de az időm nagyon kevés. De hamarosan itt a tavasz! Bár keleten már esik a hó! Telefonokat ne kapcsoljátok ki, mert hamarosan jön az SMS!

Link to comment
Megosztás:

Látom a tied már a fejlesztett verzió (CCLED2). Majd írhatnál a tapasztalatokról, mert az enyém (szerintem a prototípus) időnként fura anomáliákat produkál és a tempomat állapotától függetlenül bekapcsolja néha a visszajelzőt ha mondjuk fényszórót vagy ablaktörlőt használok, esetenként spontán módon, menet közben is. De már megszoktam, úgyhogy szinte fel sem tűnik. Ilyenkor ha rányomok a tempomat kikapcsoló gombjára vagy a fék/kuplung pedálra, akkor elalszik.

Oké, megírom majd.

Eddig 200 km-t mentem, tünetmentesen, vagyis úgy tette a dolgát ahogy elő vagyon írva! De írok még később nagyobb távlatból is. Amúgy használtam már közben mindent, világítást, ablaktörlőt stb. Talán a klíma és a ködlámpák nem mentek...

Link to comment
Megosztás:

Ne tartsd magadba, oszd meg velünk is!

2 motor az x, y tengely. a 3. motor a tükör visszahajtása. Eddig 6 vezeték. A hetedik lenne a pozíció. De legalább az x, és y vektorokat is kellene vizsgálni.

Azután ennek kellene egy vezérlés is.

2 vezeték még a tükörfűtés is.

A főnök 525-öse hozta fel bennem az ökletet. Tolatáskot a jobbos tükör lefordul a padkára.

De H Astrába csak az autómata behajtós tükröt találtam.

B Vectra szint úgy:

ehhez rajzom is van, de ez sem az amit én kerestem

b_vectra_01-_t_k_r_rajzjelek_www.kepfelt

b_vectra_01-_t_k_r_www.kepfeltoltes.hu_.

Link to comment
Megosztás:

A főnök 525-öse hozta fel bennem az ökletet. Tolatáskot a jobbos tükör lefordul a padkára.

Nyitott kapukat döngetsz: Nagyúrnak erre is volt már ötlete (talán az oldalán is fent van), meg is lehetne csinálni Astrába is, de a legnagyobb probléma vele az hogy visszaállításkor mi biztosítaná hogy az eredetileg beállított pozícióba menjen vissza a tükör, és ne legfelső állásba? Az Astra tükre túl egyszerű ehhez, a tükörállító motor nem jegyzi meg hogy hol állt előtte, ha feszültséget adsz rá akkor elmegy a végállásig (teljesen fel vagy teljesen le).

Link to comment
Megosztás:

Nyitott kapukat döngetsz: Nagyúrnak erre is volt már ötlete (talán az oldalán is fent van), meg is lehetne csinálni Astrába is, de a legnagyobb probléma vele az hogy visszaállításkor mi biztosítaná hogy az eredetileg beállított pozícióba menjen vissza a tükör, és ne legfelső állásba? Az Astra tükre túl egyszerű ehhez, a tükörállító motor nem jegyzi meg hogy hol állt előtte, ha feszültséget adsz rá akkor elmegy a végállásig (teljesen fel vagy teljesen le).

Tudom. Már mutatta a dolgot.

Még sajna nem találtam a bmw-hez rajzot. De tuti valami encoderes szarság lessz. Ha nem túl gázos átraknám a belét az astrába. A H-ba és a B Vectrába is csak behajtható van. De utánna nézek a többi opelnak is. Maradjunk a konszernen belül ha lehet.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.ma este vettem észre hogy járo motornál világitás kikapcsolva ráléptem a fékre és a szivargyujto lámpája világosabban világit ezt többször is probáltam . Mi lehet az oka ?

Valami test probléma szerintem. Nézd meg nem e világít valami még halványan a féklámpán kívül. Indexeléskor jobban látszik. Egy bika kábellal az akku - és a motor fémrészét kösd össze, majd a kasznival is próbáld ki, meg a lámpán a testet is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A régi fajta műszeregység kompatibilis teljesen az újabb krómkarikással?

Én is csak az elejét szereltem át. (Így valós maradt a futás...)

Nevetségesen egyszerű. Pontosan nem emlékszem, hogy pár csavar fogja az egység hátulján vagy pattintós, de könnyü oldani és az egész előlap lejön plexistől.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel astra g 2001 z18xe motoros

Tempomatt beszerelés anyaggal együtt mennyibe kerűl ?

Köszi előreis :)

Emlékeim szerint nem volt 10Eft. Attól függ mi van benne gyárilag az autódban!

Plusz 5Eft volt az ECU engedélyezés.

Aláírásomban megtalálod a beszerelés leírását.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel astra g 2001 z18xe motoros

Tempomatt beszerelés anyaggal együtt mennyibe kerűl ?

Köszi előreis :)

Szia!

Nagyban függ hogy mi van meg a kocsiban!

De ezek kellenek ha semmi nincs:

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41550000-kapcsolo/41550569-pedalkapcsolo/144557-kuplungpedal-kapcsolo-opel

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41550000-kapcsolo/41550563-feklampa-kapcsolo/143721-feklampa-kapcsolo-opel-astra-g-4-erintkezos

https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291460000-iranyito-es-kezelo-egysegek/291460441-kormanykapcsolo/143917-iranyjelzo-kapcsolo-opel-astra-g-zafira-a-tempomatos

De ezek bolti árak! Ha ügyes vagy sokkal olcsóbban is meg tudod ezeket venni!

Ja és ezekre még rámegy az ECU-ban az engedélyezés ára is! Ez is változó 3-5 ezer körül szokták ezt csinálni!

Link to comment
Megosztás:

Nekem sikerült úgy is huszonezres költséget kihoznom a tempomat beszerelésből, hogy kuplung- és fékpedál kapcsolót nem kellett vennem, mert az már benne volt az autóban gyárilag. Nekem csak a kormánykapcsoló került ennyibe, de akkor még tapasztalatlan voltam, besétáltam a márkaszervizbe és megrendeltem az eredetit... aztán 20 perc alatt beszereltem magam az egészet.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A sok tempomatos kérdésre (lehetséges, működik?) írnám segítségként, hogy Z16XEP motoros szekerembe a héten sikerült beépíteni a dolgokat.

Ebben DarthVödör kolléga leírása volt a segítségemre: https://sites.google.com/site/opelccled/tempomat

Ezért köszönet is jár Neki! :)

Semmi nem volt ki/beépítve az autóban, egyedül a 4 érintkezős fékpedál kapcsoló stimmelt, a többit a Cromaxnál találtam meg legolcsóbban.

  • Like 3
Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

A veramon féle middel kapcsolatban kérném a segítségeteket?

Ha a sebbeséget mérem akkor megegyezik a kilométeórával de ha a megtett kilométert nézem akkor a vera siet 100km után kb 5-6 km-rel többet mutat.

Gumi méret 185/65/15

Kerékfordulat 28

Impulzus odometer 15385 ha ezeket változtatom akkor viszont a sebbeség nem egyezik meg.

Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.