Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Kaptam 2db műszert. Voltmérőt a HIFI miatt! és egy olajnyomásmérőt?, plusz a 2.helyes műszertartót ami be lett építve a középkonzol terejére. Ha már van akkor betenném mert igy csak 7Bar-n villágít :) Ha már van akkor mutasson valami értelmeset...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok:Tudna valaki nekem segiteni? Ma hazafelé jövet kigyulladt a motordiagnosztika lámpám ja OPEL G ASTRA 1.4.(114.000 km.)

De semmi hibát nem vettem észre.Hogy tudom meg mi a gond(szerviz nélkül)

Köszi a segitséget.

villogtasd ki. Ha elektromos a pedálod, akkor fé+gáz+gyújtás és számol, ha mechanikus, akkor a kézifék kar alatti műanyag burkolat alatt van egy csatlakozó, annak kell 2 lábát összekötni (már nem tudom melyiket) +gyújtás és szintén számol, majd számsort felír és pl ide befirkálod.

Link to comment
Megosztás:

villogtasd ki. Ha elektromos a pedálod, akkor fé+gáz+gyújtás és számol, ha mechanikus, akkor a kézifék kar alatti műanyag burkolat alatt van egy csatlakozó, annak kell 2 lábát összekötni (már nem tudom melyiket) +gyújtás és szintén számol, majd számsort felír és pl ide befirkálod.

Köszi megpróbálon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most állok vezérműszíj csere (feszítők, csapágyak...) csere előtt. Lehet kapni gyári (asszem kanadai) GM cuccokat hozzá oan 45-ért (vízpumpával együtt), és van szettben SKF ugyanezen cuccokkal, kb. ilyen árban. Melyiket ajánlanátok? Állítólag az SKF gyorsan, elég hangos lesz (csapágyak)...

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Kaptam 2db műszert. Voltmérőt a HIFI miatt! és egy olajnyomásmérőt?, plusz a 2.helyes műszertartót ami be lett építve a középkonzol terejére. Ha már van akkor betenném mert igy csak 7Bar-n villágít :) Ha már van akkor mutasson valami értelmeset...

értem,passzolom a kérdést,mondjuk én nem tenném be az tuti:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most állok vezérműszíj csere (feszítők, csapágyak...) csere előtt. Lehet kapni gyári (asszem kanadai) GM cuccokat hozzá oan 45-ért (vízpumpával együtt), és van szettben SKF ugyanezen cuccokkal, kb. ilyen árban. Melyiket ajánlanátok? Állítólag az SKF gyorsan, elég hangos lesz (csapágyak)...

Köszi!

Nem tom... én szvsz gyárit fogog teni bele, de nekem van még vagy 4-5000 hátra. Viszont szerintem az SKF csapágyak igencsak megbízható kategóriát ütnek meg, és szerintem alapból drágább is mint a GM gyári, szóval ha ugyanolyan árban tudod beszerezni, akkor én lehet elgondolkodnék.

+ nem tuti, de mintha rémlene, hogy az SKF (is) szállít az Opelnek csapágyat, de lehet rosszul emléxem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most állok vezérműszíj csere (feszítők, csapágyak...) csere előtt. Lehet kapni gyári (asszem kanadai) GM cuccokat hozzá oan 45-ért (vízpumpával együtt), és van szettben SKF ugyanezen cuccokkal, kb. ilyen árban. Melyiket ajánlanátok? Állítólag az SKF gyorsan, elég hangos lesz (csapágyak)...

Köszi!

45???

A gyári GM (hologramos) szíj + görgők szettben 22, a bordáskerék 16szelepeshez 11 + vízpumpa amit választasz, SKF 8 körül, ez 39, és a bordáskereket, nem szokták minden alkalommal cserélni., így ha neked nem kell akkor az lejön az árból. Ez lesz nekem is ha megjön a fizu.

Link to comment
Megosztás:

45???

A gyári GM (hologramos) szíj + görgők szettben 22, a bordáskerék 16szelepeshez 11 + vízpumpa amit választasz, SKF 8 körül, ez 39, és a bordáskereket, nem szokták minden alkalommal cserélni., így ha neked nem kell akkor az lejön az árból. Ez lesz nekem is ha megjön a fizu.

ezeket az árakat hol lehet megnézni :)

Nekem csak egy szíjfeszítő (1db) volt 16000 (viszlátot fújt a csapágy, úgyhogy idő előtt cserélni kellett SKF)

Én ahhogy számolgattam egy komplett gyári vezérlés szett (legalábbis az enyémhez) caca 70 körül mozog (kis szórással).

De akkor most én néztem rossz helyen, vagy mivan :(

Link to comment
Megosztás:

ezeket az árakat hol lehet megnézni :)

Nekem csak egy szíjfeszítő (1db) volt 16000 (viszlátot fújt a csapágy, úgyhogy idő előtt cserélni kellett SKF)

Én ahhogy számolgattam egy komplett gyári vezérlés szett (legalábbis az enyémhez) caca 70 körül mozog (kis szórással).

De akkor most én néztem rossz helyen, vagy mivan :(

Ha gondolod add meg a motorszámot, csak az eleje kell kb 4-5 karakterig és rákérdezek, meg hogy mi kell pontosan. Ezeket az árakat a boltos mondta itt helyben.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap a Mammutnál a sor végén álltam a körúton, amikor egy Saab-os kb 20 km/h-val belém gurult hátulról. Elég nagy volt a hangja, kiszálltam majd félreálltunk. Mivel egy fehér horzsoláson kívül nem látszott semmi és mert nem tört semmi, deformáció nem látszódott ezért elkövettem azt a hibát, hogy nem töltettem ki vele a kötelező biztosítós űrlapot. Felajánlott 17k Ft-ot és mivel volt vagy 34 fok és a két gyerek is eléggé ijedt és fáradt volt hátul, ezért ebben maradtunk. Mondom a kocsit körbejártam, minden lámpa működött és emlékeim szerint a csomagtérajtót is gond nélkül nyitottam csuktam kétszer-háromszor.

Na ma reggel már furcsán nyilt és be sem tudtam csukni. elmentem egy Opel szervízbe, ahol eltüntek vele 5 percre és közölték, hogy 5-600.000 Ft kár, mert gyűrődött, deformálódott a lemez a pótkerék tartó környékén és a hátsó hátfalat is cserélni kell. (Látszatra mint az új, de persze valamennyit biztos elmozdult. CASCO-ra csináltathatom, de így is lesz 50-60.000 Ft.

Nekem mondjuk elég lenne, ha gond nálkül tudnám nyitni-zárni a kocsit....

1. Tanulság: mindig kell baleseti adatlap, bá utólag nem tudom, hogy a később megtalált gyűrődést el tudnám-e fogadtatni a másik féllel.

2.Mi a véleményetek, valóban 5-600 rongy egy ilyen jellegű javítás? Érdemes vele foglalkozni (márkaszervízben) vagy hagyjam és csak az ajtó nomális csukódásával törődjek. Arra gondolok, hogy egy esetleges következő koccanáskor már gyengébb a védelem. (Az triviális, hogy eladáskor egy jó szemű szerelő úgyis észreveszi azt amit én nem vettem észre.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap a Mammutnál a sor végén álltam a körúton, amikor egy Saab-os kb 20 km/h-val belém gurult hátulról. Elég nagy volt a hangja, kiszálltam majd félreálltunk. Mivel egy fehér horzsoláson kívül nem látszott semmi és mert nem tört semmi, deformáció nem látszódott ezért elkövettem azt a hibát, hogy nem töltettem ki vele a kötelező biztosítós űrlapot. Felajánlott 17k Ft-ot és mivel volt vagy 34 fok és a két gyerek is eléggé ijedt és fáradt volt hátul, ezért ebben maradtunk. Mondom a kocsit körbejártam, minden lámpa működött és emlékeim szerint a csomagtérajtót is gond nélkül nyitottam csuktam kétszer-háromszor.

Na ma reggel már furcsán nyilt és be sem tudtam csukni. elmentem egy Opel szervízbe, ahol eltüntek vele 5 percre és közölték, hogy 5-600.000 Ft kár, mert gyűrődött, deformálódott a lemez a pótkerék tartó környékén és a hátsó hátfalat is cserélni kell. (Látszatra mint az új, de persze valamennyit biztos elmozdult. CASCO-ra csináltathatom, de így is lesz 50-60.000 Ft.

Nekem mondjuk elég lenne, ha gond nálkül tudnám nyitni-zárni a kocsit....

1. Tanulság: mindig kell baleseti adatlap, bá utólag nem tudom, hogy a később megtalált gyűrődést el tudnám-e fogadtatni a másik féllel.

2.Mi a véleményetek, valóban 5-600 rongy egy ilyen jellegű javítás? Érdemes vele foglalkozni (márkaszervízben) vagy hagyjam és csak az ajtó nomális csukódásával törődjek. Arra gondolok, hogy egy esetleges következő koccanáskor már gyengébb a védelem. (Az triviális, hogy eladáskor egy jó szemű szerelő úgyis észreveszi azt amit én nem vettem észre.

helyedbe visszaadnám a 17 e ft-ot és kérnék betét lapot

Link to comment
Megosztás:

Gondolom nem volt adatcsere sem. Egyébként tényleg az lenne a legjobb.

Ő már nem fogja utólérni azt a csávót sztem.

Rendszám alapján meg visszakerestetni így utólag az necces és visszás dolog.

Viszont a 600.000 Ft az űbersoknak tűnik így látatlanban is.

Nem tudom a CASCO kiket fogad el hivatalos szervíznek, de meg kellene keresni egy karosszéria lakatost is mit mond.

A szalonszervízárak horror összegek.

szerk: főleg, hogy a legtöbb szalon szerződéssel csináltatja valakivel, akihez ha közvetlen viszi az ember fele annyiból meg van.

Link to comment
Megosztás:

Ő már nem fogja utólérni azt a csávót sztem.

Rendszám alapján meg visszakerestetni így utólag az necces és visszás dolog.

Viszont a 600.000 Ft az űbersoknak tűnik így látatlanban is.

Nem tudom a CASCO kiket fogad el hivatalos szervíznek, de meg kellene keresni egy karosszéria lakatost is mit mond.

A szalonszervízárak horror összegek.

szerk: főleg, hogy a legtöbb szalon szerződéssel csináltatja valakivel, akihez ha közvetlen viszi az ember fele annyiból meg van.

mondjuk nálam önrész nélkül mehet a cascozás ha neki jó...

Link to comment
Megosztás:

Tegnap a Mammutnál a sor végén álltam a körúton, amikor egy Saab-os kb 20 km/h-val belém gurult hátulról. Elég nagy volt a hangja, kiszálltam majd félreálltunk. Mivel egy fehér horzsoláson kívül nem látszott semmi és mert nem tört semmi, deformáció nem látszódott ezért elkövettem azt a hibát, hogy nem töltettem ki vele a kötelező biztosítós űrlapot. Felajánlott 17k Ft-ot és mivel volt vagy 34 fok és a két gyerek is eléggé ijedt és fáradt volt hátul, ezért ebben maradtunk. Mondom a kocsit körbejártam, minden lámpa működött és emlékeim szerint a csomagtérajtót is gond nélkül nyitottam csuktam kétszer-háromszor.

Na ma reggel már furcsán nyilt és be sem tudtam csukni. elmentem egy Opel szervízbe, ahol eltüntek vele 5 percre és közölték, hogy 5-600.000 Ft kár, mert gyűrődött, deformálódott a lemez a pótkerék tartó környékén és a hátsó hátfalat is cserélni kell. (Látszatra mint az új, de persze valamennyit biztos elmozdult. CASCO-ra csináltathatom, de így is lesz 50-60.000 Ft.

Nekem mondjuk elég lenne, ha gond nálkül tudnám nyitni-zárni a kocsit....

1. Tanulság: mindig kell baleseti adatlap, bá utólag nem tudom, hogy a később megtalált gyűrődést el tudnám-e fogadtatni a másik féllel.

2.Mi a véleményetek, valóban 5-600 rongy egy ilyen jellegű javítás? Érdemes vele foglalkozni (márkaszervízben) vagy hagyjam és csak az ajtó nomális csukódásával törődjek. Arra gondolok, hogy egy esetleges következő koccanáskor már gyengébb a védelem. (Az triviális, hogy eladáskor egy jó szemű szerelő úgyis észreveszi azt amit én nem vettem észre.

ha esetleg megvan a kocsi rendszáma rákérdezhetek,szerintem megtalálom az embert:)

Link to comment
Megosztás:

Wessz,a másik topik 673.oldalán vannak képek a kocsimról,nézd meg,mondj véleményt,hogy mit szólsz hozzá :)

Be is tudsz linkelni egy hozzászólást.

a jobb felső sarokban lévő sorszámra kell kattintani az adott hozzászólásnál és akkor az ott megjelenő linket kell vágólapra tenni, majd később ezt kell link-kén beilleszteni az új hozzászólásba

Például így ni

Link to comment
Megosztás:

Hali

Mi okozhatja, hogy ez az alkatrész csupa olaj? A képek már félig letakarítás után készültek.

1.jpg

2.jpg

Valamint az egr szelepnél a mozgó alkatrészen van egy imbuszos fej, annak állítgatása állít valamit? Mert nem vettem észre, hogy könnyebben vagy nehezebben lehet benyomni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.