Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

mi ezzel a baj ?? (szeretnék csápost csak nem fér be a pincébe :D )

a kereket mindig alá rakom ...

nem egyszer csináltam már ,idáig nem volt baj sose :)

tudom... de még lehet

5000 Ft környékén már válogathatsz 2-3 tonnás krokodil emelőkből és bakokból.

Ráadásul nálam már úgy van beragasztva az emelőfiók ajtaja. Két használat után megadta magát a rögzítőfül. :icon4: És azóta csak öregedett az anyaga.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Láttam GH és Mc-elek fórumtárs fékbetétcseréjét és az tűnt fel, hogy a G Astrákhoz gyárilag nem adtak az első kerékagyhoz porvédő sapkát?

Nekem van rajta, lehet csak utólag rakták rá?

Nekem is Classic II van, mint nekik és gyárilag nem volt rajta.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2003-as 1.4 16V 5ajtós G astrám van amin cserélni kellene a katalizátor utáni flexibilis fémszövet csövet.

Ennek a mértete (boltban mindenhol kérdezték de nekem fogalmam sincs róla) illetve jóárú beszerzési helye érdekelne. Jó állapotban használtan is.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Tusnátok esetleg ajánlani egy (márka)szervízt, ha esetleg arra vetemednék, hogy a most vett 5a. G Astrámon (Z14XEP) ki szeretném cseréletni a "kopó" alkatrészeket, meg ami kell? Bp és déli környéke érdekelne... A hozzáértés és a megbízhatóság volna a fő szempontom, de most nem igazán van időm, talán a következőkben.

"Uhu"-ék vannak még és ha igen akkor merre?

Nagyon kössz a válaszokat!

Amúgy tetszik a gép, bár az F-fel sem volt semmi bajom (C16NZ), jól összeszoktunk, de sajna rendesen rohadt.

Üdv:

Berga

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tusnátok esetleg ajánlani egy (márka)szervízt, ha esetleg arra vetemednék, hogy a most vett 5a. G Astrámon (Z14XEP) ki szeretném cseréletni a "kopó" alkatrészeket, meg ami kell? Bp és déli környéke érdekelne... A hozzáértés és a megbízhatóság volna a fő szempontom, de most nem igazán van időm, talán a következőkben.

"Uhu"-ék vannak még és ha igen akkor merre?

Nagyon kössz a válaszokat!

Amúgy tetszik a gép, bár az F-fel sem volt semmi bajom (C16NZ), jól összeszoktunk, de sajna rendesen rohadt.

Üdv:

Berga

én még vagyok, csak már Esztergomban tevékenykedem....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tusnátok esetleg ajánlani egy (márka)szervízt, ha esetleg arra vetemednék, hogy a most vett 5a. G Astrámon (Z14XEP) ki szeretném cseréletni a "kopó" alkatrészeket, meg ami kell? Bp és déli környéke érdekelne... A hozzáértés és a megbízhatóság volna a fő szempontom, de most nem igazán van időm, talán a következőkben.

"Uhu"-ék vannak még és ha igen akkor merre?

Nagyon kössz a válaszokat!

Amúgy tetszik a gép, bár az F-fel sem volt semmi bajom (C16NZ), jól összeszoktunk, de sajna rendesen rohadt.

Üdv:

Berga

wessz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tusnátok esetleg ajánlani egy (márka)szervízt, ha esetleg arra vetemednék, hogy a most vett 5a. G Astrámon (Z14XEP) ki szeretném cseréletni a "kopó" alkatrészeket,? Bp és déli környéke érdekelne... A hozzáértés és a megbízhatóság volna a fő szempontom, de most nem igazán van időm, talán a következőkben.

"Uhu"-ék vannak még és ha igen akkor merre?

Nagyon kössz a válaszokat!

Amúgy tetszik a gép, bár az F-fel sem volt semmi bajom (C16NZ), jól összeszoktunk, de sajna rendesen rohadt.

Üdv:

Berga

Szia!

"meg ami kell" pl.: a vízpumpa műanyag "csöcsét" (mert hajlamos eltőrni)

Vezérműtengely lefogató csavar.

(de Uhuhu tud mindent :icon1: )

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Szeretnék csinálni egy táblázatot magamnak a szervíz csere idő intervallumokról.

Sajnos nincs időm végig olvasni a topikot, ezért ha valaki biztosra tudja, kérem válaszoljon!

Az eredeti szervízfüzetbe badarságok vannak megadva pl. vezérműszíj esetén is. (120ezrenként/8év)

Az autó Astra G 1.4 16V 99'es

-Olaj+olajszűrő csere: 10ezrenként/1év (többnyire Mobil 1 vagy Castrol 10W 40 van benne, ez jó?? Nem jobb lenne 5W 40? )10W 40et tud hozni ismerős olcsón Gyári adat az én 1998as füzetemben 15ezer/évente. Szerintem a 15ezerkm az rengeteg.....???

-Levegő és Pollenszűrő: 1 vagy 2 évente?

-Benzinszűrő: 2 évente?

-Hűtőfolyadék: 4évente? Erről fogalmam sincs mikor kellene?

-Fék olaj: gyári adat 2 évente. De nem szokták ezt ilyen sűrűn. Ha nem mérünk forráspontot akkor mondjuk 5évente?

-Váltóolaj: tudtommal soha nem kell.

-Szervó kormány olaj: fogalmam sincs erről. 5éve van nálam, azóta nem lett cserélve, de van benne olaj. Ezt mikor? Erről semmit nem ír a szervízfüzet!

-Gyertya csere: 60ezrenként? Gondolom ez csak futás teljesítményfüggő?

-Vezérműszíj+feszítő és vezető görgők+vízpumpa: 60ezrenként/4 vagy 5évente??? Van ahol 4évet, van ahol 5 évet mondanak. Gyári füzet 120ezret/8évet ír, ez nevetséges. Hogy gondolták ezt??

-Hossz bordás szíj (ami a generátort és a szervót hajtja): erről fogalmam sincs. Minden vezérműszíj cserékor cseréljük. Kell ilyen sűrűn??

-Alvázvédelem: milyen időközönként kell lefestetni az alját egy télen is használt autónak? Azt hiszem Katepox-al volt csinálva vagy 4éve kb.

-Dobfékeket milyen időközönként kell kitakarítani? Olyan 4 éve volt szétszedve azóta rá se volt nézve.

-Szelephézagot kell-e állítani valamikor is? 200ezer van az órában, de szerintem inkább valahol 250 és 300ezer között (használt autó és biztos tekergették a kereskedők)

Ezen kívül még valami esetleg? Bármi ami egy 250-300ezret futott G Astránál cserélni kellene? Fék tárcsa+betét még ok.

KÖSZÖNÖM SZÉPEN ELŐRE IS, REMÉLEM MINÉL TÖBB VÁLASZT KAPOK :)

Link to comment
Megosztás:

mit szeretnél a hivatalos csere periódusokat, vagy az általunk ajánlottat?

ááá, leírom mindkettőt.

olaj + szürő : hivatalosan 15 / év , ajánlott 10 / év

levegő én minden második olajcserénél cserélem, mert poros helyen lakom, de 30E ig birni szokta ( hivatalos 60 / 4 év)

pollen: hivatalosan 30 / 2 év, én minden másodiknál cserélem.

fékolaj 2 év de én igen ritkán szoktam... elfelejtem, és még bajom sose volt belőle

szervoolaj : nem kell

váltóolaj: hivatalosan nem kell, de ha sokmillio km van benne, akkor érdemes.

gyertya: 60 E / 4 év, én vagy 30 nál vagy 40 nél szoktam cserélni, de mióta gázozom, azóta 30 nál cserélném, de még egyik gázos autóm se érte meg nálam a 30E -t

vezérlés 60E / 8 év, ebből csak gyárit

vizpumpa: ha gyári volt benne akkor 120E-t általában bír, ha utángyártott, akkor minden vezérlésnél.

Hütőfolyadék: hivatalosan nem kell, de a vizpumpa cserénél ugyis kicseréled....

fékdob: 2-3. olajcserénél ( 20-30 E) hivatalosan 30 ezrenként

ékszij: érdemes lecserélni a vezérlés cserekor

szelephézag: soha, automata állitásu.

asszem minden megvolt :P

Link to comment
Megosztás:

mit szeretnél a hivatalos csere periódusokat, vagy az általunk ajánlottat?

ááá, leírom mindkettőt.

olaj + szürő : hivatalosan 15 / év , ajánlott 10 / év

levegő én minden második olajcserénél cserélem, mert poros helyen lakom, de 30E ig birni szokta ( hivatalos 60 / 4 év)

pollen: hivatalosan 30 / 2 év, én minden másodiknál cserélem.

fékolaj 2 év de én igen ritkán szoktam... elfelejtem, és még bajom sose volt belőle

szervoolaj : nem kell

váltóolaj: hivatalosan nem kell, de ha sokmillio km van benne, akkor érdemes.

gyertya: 60 E / 4 év, én vagy 30 nál vagy 40 nél szoktam cserélni, de mióta gázozom, azóta 30 nál cserélném, de még egyik gázos autóm se érte meg nálam a 30E -t

vezérlés 60E / 8 év, ebből csak gyárit

vizpumpa: ha gyári volt benne akkor 120E-t általában bír, ha utángyártott, akkor minden vezérlésnél.

Hütőfolyadék: hivatalosan nem kell, de a vizpumpa cserénél ugyis kicseréled....

fékdob: 2-3. olajcserénél ( 20-30 E) hivatalosan 30 ezrenként

ékszij: érdemes lecserélni a vezérlés cserekor

szelephézag: soha, automata állitásu.

asszem minden megvolt :P

Nálam ami különbség: (van amit Z14XEP-nél sosem kell)

olaj + szürő : hivatalosan 30/év (Z14XEP), én évente 18-20e km

levegőszűrő: 20e km

pollen: tavasszal, évente (1300Ft)

fékolaj: eddig még sosem (4.5 éves a kocsi)

szervoolaj : szintet nézzél, max utána tölteni kell...

gyertya: 60e-nél volt az első, Gázon sztem 2 évente fogom(35-40e)

fékdob: Én tavasszal, és ősszel, amikor gumit cserélek

Link to comment
Megosztás:

uhuhu!

Köszönöm!

-Vezérlés szerintem utángyártott lesz, megkérdeztem, Unix (vezérműszíj+feszítő és vezető görgők) 25ezer. Ez gondolom utángyártott.

Mennyibe kerülhet a gyári? Az a helyzet, hogy erre abszolúte nincs pénz, örülök ha utángyártottra lesz pénz.

vezérlést 4 vagy 5évente cseréljem??

-Fékolajat akkor olyan 5évente elég nem? :)

-Fékdob ha nem lesz kitakarítva az nem baj? Meddig mehet el hogy nem lesz kitakarítva? Mondjuk 100ezer km-t? :)

Link to comment
Megosztás:

uhuhu!

Köszönöm!

-Vezérlés szerintem utángyártott lesz, megkérdeztem, Unix (vezérműszíj+feszítő és vezető görgők) 25ezer. Ez gondolom utángyártott.

Mennyibe kerülhet a gyári? Az a helyzet, hogy erre abszolúte nincs pénz, örülök ha utángyártottra lesz pénz.

vezérlést 4 vagy 5évente cseréljem??

-Fékolajat akkor olyan 5évente elég nem? :)

-Fékdob ha nem lesz kitakarítva az nem baj? Meddig mehet el hogy nem lesz kitakarítva? Mondjuk 100ezer km-t? :)

ugyemlékszem, 36.000 Ft szerviz 4+ ba a vezérlés csere kompletten. ( anyag + munkadij)

én nem tennék bele utángyártottat, mert lehet hogy spórolsz párezer ft-ot, de lehet hogy buksz egy 1-2-300,000 Ft ha elszakad....

Link to comment
Megosztás:

ugyemlékszem, 36.000 Ft szerviz 4+ ba a vezérlés csere kompletten. ( anyag + munkadij)

én nem tennék bele utángyártottat, mert lehet hogy spórolsz párezer ft-ot, de lehet hogy buksz egy 1-2-300,000 Ft ha elszakad....

Mindenképp maszeknál lesz csináltatva mert ismerősöm és minimális munkadíjat kér csak. Más is lesz rajta javítva ezért is viszem hozzá.

A gyári vezérlés vízpumpa nélkül mennyibe kerülhet? Ez Unix 25ezer Ft. Az Unix is elszakadhat?

Link to comment
Megosztás:

Mindenképp maszeknál lesz csináltatva mert ismerősöm és minimális munkadíjat kér csak. Más is lesz rajta javítva ezért is viszem hozzá.

A gyári vezérlés vízpumpa nélkül mennyibe kerülhet? Ez Unix 25ezer Ft. Az Unix is elszakadhat?

igen elszakadhat...

bármelyik elszakadhat...

csak ha márkaszerviz csinálja és van probléma akkor az egész moci felújítás állják

a maszek meg nem :)

én egyszer vettem lom kategória vezérműszíjat .... - sok lett a vége ...

10ekm után elszakadt...

ez az én véleményem :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.