Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Nah, holnap reggel 90.000-es szerviz...

Ha jól sejtem Z14XEP-nél ez semmi extra, ugye?

Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék).

Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D

Link to comment
Megosztás:

Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék).

Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D

Motormosással kapcsolatban: jó azt mosogatni?

Link to comment
Megosztás:

T zfarkas!

Ezekkel kapcsolatban nem akart valamit tenni a márkaszerviz?

-Csatlakozóidom

13 36 376 -csatlakozóidom

13 36 377 -O-gyűrű

lásd:

Topic: Astra G szervízelés

Oldal: 248

Hsz: #4948

Topic: Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről arról

Oldal: 697

Hsz: #13934

-Kartergázcső

6 56 091 tömlő

6 56 092 szellőző tömlő

lásd:

Topic: Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről arról

Oldal: 1463

Hsz: #29253

Link to comment
Megosztás:

Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék).

Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D

Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A géppel hosszú távra tervezek, a pecsét ennél fogva nem igazán érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnézne? Idén októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 éves H Astrájának a "felkészítése" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nélkül ment át :) Hibátlan mindkét gép.

Link to comment
Megosztás:

Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A géppel hosszú távra tervezek, a pecsét ennél fogva nem igazán érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnézne? Idén októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 éves H Astrájának a "felkészítése" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nélkül ment át :) Hibátlan mindkét gép.

Igazából amit kell az kicseréltél. Én 20e-ként a levegőszűrőt is cserélem, hiszen csak ~1200Ft...

Én a helyi márkaszervizzel nem vagyok megelégedve, még olajszintet sem tudnak nézni. Beállnak vele, felnyitják a motorháztetőt, kirántja a pálcát, és mondja, hogy ebben szinte olaj nincs, nem jó az olajszint, mondom mert most lett leállítva a motor, erre, de hát az opeleket ilyenkor kell nézni. (a használatiban is úgy van, hogy meleg motornál, de minimum 5 perccel leállítás után, miután az olaj visszafolyt a kartelbe)...

Link to comment
Megosztás:

Igazából amit kell az kicseréltél. Én 20e-ként a levegőszűrőt is cserélem, hiszen csak ~1200Ft...

Én a helyi márkaszervizzel nem vagyok megelégedve, még olajszintet sem tudnak nézni. Beállnak vele, felnyitják a motorháztetőt, kirántja a pálcát, és mondja, hogy ebben szinte olaj nincs, nem jó az olajszint, mondom mert most lett leállítva a motor, erre, de hát az opeleket ilyenkor kell nézni. (a használatiban is úgy van, hogy meleg motornál, de minimum 5 perccel leállítás után, miután az olaj visszafolyt a kartelbe)...

Azzal én sem. Kaptam tőlük második szervizen Castrol 10w40-et (univerzum olaja). Ez "érdekes" volt. Azután kiszámláztak valamilyen időszakos átvizsgálásra kb 6000 forintot. Végig ott voltam a gép mellett, olajcserén kívül semmi nem volt. Arra nem volt képes a srác, hogy a légszűrő házát levegővel kicsapassa. Azt hiszem, az első 2 szervizen kívűl nem fognak látni. Ezzel szemben az első szerviz fullos volt. Egy idősebb szerelő volt, átnézte a verdát, belámpázott mindenhova, nézte a kasztnit, a futóművet, az összes lámpát. Valahogy így képzeltem a dolgot másodjára is, de ehhez képest minimál program futott le csak. Sajnálom, mert vittem volna a gépet, de hülye azért nem vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Azzal én sem. Kaptam tőlük második szervizen Castrol 10w40-et (univerzum olaja). Ez "érdekes" volt. Azután kiszámláztak valamilyen időszakos átvizsgálásra kb 6000 forintot. Végig ott voltam a gép mellett, olajcserén kívül semmi nem volt. Arra nem volt képes a srác, hogy a légszűrő házát levegővel kicsapassa. Azt hiszem, az első 2 szervizen kívűl nem fognak látni. Ezzel szemben az első szerviz fullos volt. Egy idősebb szerelő volt, átnézte a verdát, belámpázott mindenhova, nézte a kasztnit, a futóművet, az összes lámpát. Valahogy így képzeltem a dolgot másodjára is, de ehhez képest minimál program futott le csak. Sajnálom, mert vittem volna a gépet, de hülye azért nem vagyok.

A kocsidba nem való 10W-40-es olaj! Én visszavinném, és odadugnám az orruk alá a szervizkönyvet amiben benne van, és cseréljék ki mindenestől! Ingyen! Ennyire hogyan lehetnek..... :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A gÉppel hosszú távra tervezek, a pecsÉt ennÉl fogva nem igazán Érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnÉzne? IdÉn októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 Éves H Astrájának a "felkÉszítÉse" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nÉlkül ment át :) Hibátlan mindkÉt gÉp.

Ha 30e-es szerviz, akkor gondolom nincs 2 éves a kocsi, garancia miatt célszerű lenne márkaszervizbe vinni...

Link to comment
Megosztás:

G-t már egy jó ideje nem gyártanak, 2009 volt az utolsó éve!

Pontosítsunk! :D

Astra G-t 2004 óta nem gyártanak.

A 2009-ig gyártott Classic II-ből 2011-ben még akadt raktáron, hiszen akkor az Astra H klónja, a Classic III már több mint 2 éve hódította el tőle a potenciális vevőket. Így a párhuzamos Cl II értékesítés erősen nyomott (akciós) áron is csak akadozott, sőt már a Cl III egyre közelibb érkezésének híre is keresztbe tett neki már 2007 második felében.

Link to comment
Megosztás:

Akkor nekem el van írva a forgalmim? :blink:

A classic II mitől nem Astra G?

Mindenhol Astra G, csak kapott egy CC, vagy CL2 megjelölést.

Szóval nem értem Zachit.

A másik, hogy hol a fenében kapott volna 2011-ben classic 2-t.... az összeset kiárulták, amikor bejött a CL3 már szalonban én nem láttam, max pár darab volt raktáron, de az el is fogyott, mert olcsó volt... De uhuhu mester megmondja, benfentes. :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor nekem el van írva a forgalmim? :blink:

A classic II mitől nem Astra G?

Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek.

Link to comment
Megosztás:

Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek.

Igen sokmindent kispóroltak, ami az elektronikát, és a kényelmet szolgálja.

De azért annyira nem rossz, pl az XEP motorok jobbak mint a XE motorok voltak...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.