Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

...csak ez nem teljesen gyári, bár annak mondható. Ez a Diavia direkt a típushoz gyártott klímája, eredeti gyári digitklíma nem volt az Opel Vectra/Calibra pároshoz, csak nyomógombos vezérlésű manuális, de a hőfokot azon is csúszkával kellett állítani.

Akkor gondolom nem volt egyszerű beszerelni.

Lehet nem is működik megfelelően!

Picit bumfurdinak is tűnt,mint ha nem oda való lenne!

Link to comment
Megosztás:

...csak ez nem teljesen gyári, bár annak mondható. Ez a Diavia direkt a típushoz gyártott klímája, eredeti gyári digitklíma nem volt az Opel Vectra/Calibra pároshoz, csak nyomógombos vezérlésű manuális, de a hőfokot azon is csúszkával kellett állítani.

Én láttam már ilyet élőben is. Amúgy ez benne van a gyári kezelési könyvben is valahol... Vagy legalábbis valami nagyon hasonló. Ha megtalálom beteszem.

Olyat fog kapni az enyém is mindkét oldalra. Amúgy Daewoo esperóhoz kell kérni, és akkor általában van is. :)

A motorburkolattal viszont én nem szopatnám magam... Szidtam is az új autókat mikor még kint dolgoztam, bmw-nél a fél alját le kell bontani, mert minden le van burkolva...

Link to comment
Megosztás:

@opelnils:

Félreértesz: ez úgymond gyári extra volt, csak nem Rüsselsheimben szerelték be az autó gyártásakor (az EPC-ben nem is találni meg ezt az alkatrészt), hanem a márkaszervizben, az autó átadása előtt. Ebből kifolyólag tökéletesen működött, volt saját kábelkötege és fűtésboxa, valamint Diavia klímakompresszora is, csak éppen nem GM gyártmány. A dizájn meg ízlés kérdése, sztem passzol a Vectra/Calibra műszerfalába.

Link to comment
Megosztás:

Én láttam már ilyet élőben is. Amúgy ez benne van a gyári kezelési könyvben is valahol... Vagy legalábbis valami nagyon hasonló. Ha megtalálom beteszem.

Olyat fog kapni az enyém is mindkét oldalra. Amúgy Daewoo esperóhoz kell kérni, és akkor általában van is. :)

A motorburkolattal viszont én nem szopatnám magam... Szidtam is az új autókat mikor még kint dolgoztam, bmw-nél a fél alját le kell bontani, mert minden le van burkolva...

Én az Unixba vettem anno.Simán A vectra hátsó dobbetétként.616161 meg 616162 az unix száma.3500 Ft/db.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hátsó szélvédő és a tükör fűtésem biztosítékja összeolvadt, mint a szar. A sarukra ráolvadt a szigetelés is. A könyv 30 amperest ír oda, gondolom az is volt benne, az biztos, hogy a 15-öst kb 2 másodpercig bírta. Miért nem a biztosíték égett ki elsőnek? Miért olvadt össze ott az atyaúristen is? 30-asnál nagyobb nemigen van, vagy tévedek? Vagy lehet, hogy 25-ös volt benne és melegedett mint az állat, de mivel zárlat nem volt, ezért nem égett ki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hátsó szélvédő és a tükör fűtésem biztosítékja összeolvadt, mint a szar. A sarukra ráolvadt a szigetelés is. A könyv 30 amperest ír oda, gondolom az is volt benne, az biztos, hogy a 15-öst kb 2 másodpercig bírta. Miért nem a biztosíték égett ki elsőnek? Miért olvadt össze ott az atyaúristen is? 30-asnál nagyobb nemigen van, vagy tévedek? Vagy lehet, hogy 25-ös volt benne és melegedett mint az állat, de mivel zárlat nem volt, ezért nem égett ki?

Nincs egy multimétered amivel meg tudnád méri az áramfelvételt?

Azt tudom hogy a 100A-es B Veki generátorom és a 60Ah-s 600A indítóáramos Forse akksim is észreveszi ha bekapcsolom a szélvédőfűtést, főleg ha megy az ülésfűtés, zene, fűtés és a világítás is :)

Link to comment
Megosztás:

Nincs egy multimétered amivel meg tudnád méri az áramfelvételt?

Azt tudom hogy a 100A-es B Veki generátorom és a 60Ah-s 600A indítóáramos Forse akksim is észreveszi ha bekapcsolom a szélvédőfűtést, főleg ha megy az ülésfűtés, zene, fűtés és a világítás is :)

Majd rámérek, ha egy kicsit enged az idő, mert most megcsináltam, de megfagyott a kezem. Nekem is megkönnyebbül a motor amikor kikapcsolom a szélvédő fűtést, szóval észreveszi a generátor, megfogja rendesen.

Közben lecseréltem a sarukat, mert azok is el voltak szenesedve és megfigyeltem, hogy a saruk melegednek. egy-két perc alatt kifejezetten forróra tudnak melegedni. Tehát nem a kábel, nem a bizti, a saru melegszik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hátsó szélvédő és a tükör fűtésem biztosítékja összeolvadt, mint a szar. A sarukra ráolvadt a szigetelés is. A könyv 30 amperest ír oda, gondolom az is volt benne, az biztos, hogy a 15-öst kb 2 másodpercig bírta. Miért nem a biztosíték égett ki elsőnek? Miért olvadt össze ott az atyaúristen is? 30-asnál nagyobb nemigen van, vagy tévedek? Vagy lehet, hogy 25-ös volt benne és melegedett mint az állat, de mivel zárlat nem volt, ezért nem égett ki?

Szar kínai biztosíték. Én is jártam így bátyám autójával, asszem az egyik oldali fényszóró biztosítéka olvadt össze meg vissza, persze nem elszakadt, hanem a müanyag háza olvadt össze, meg a biztitáblában a foglalat. Ja igen, szarul érintkezik,és ezért kezd el melegedni az egész cucc szép fokozatosan.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a válaszokat! Ezek szerint az lesz a megoldás, hogy 2-3 percenként kikapcsolom kicsit.

Azért ez nem megoldás.

Mondjuk én azért ránéznék hogy nem vesz-e fel nagyobb áramot mint kéne. Mert lehet olyan zárlat hogy csak picivel eszik többet, amitől még ki nem olvad, ellenben legalább melegszik. Meg megcsiszolnám az érintkezőket, és kerítenék bele valami rendes biztit.

Nekem mióta az egyel korábbi kábelköteg van benne, nem időzített az ablakfűtésem, hanem addig megy míg ki nem kapcsolom és mégsem akar beleolvadni a bizti.

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem megoldás.

Mondjuk én azért ránéznék hogy nem vesz-e fel nagyobb áramot mint kéne. Mert lehet olyan zárlat hogy csak picivel eszik többet, amitől még ki nem olvad, ellenben legalább melegszik. Meg megcsiszolnám az érintkezőket, és kerítenék bele valami rendes biztit.

Nekem mióta az egyel korábbi kábelköteg van benne, nem időzített az ablakfűtésem, hanem addig megy míg ki nem kapcsolom és mégsem akar beleolvadni a bizti.

Igen, akarok venni lengő biztosíték aljzatot is, meg ki is mérem, de nem most, -7 fokba az már tuti! Most le van takarítva a szélvédő, ha neadjisten mégis kellene, akkor figyelek rá, hogy ne melegedjen sokat. Azt is kaptam tippnek, hogy a réz csúszósaru és az alu bizti nem nagy haverok, ezért is melegedhet. Na mindegy is, megcsinálom rendesen, már ha hozzáfogtam és tudok is a problémáról.

Link to comment
Megosztás:

Na végre elvittem gyógyulni a kocsit :D

24év alatt még minden a gyári volt benne!

A kuplung már elég ramaty volt:

WP_000673_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A bowdent kézzel már nem lehetett megmozdítani, valami olaszt sikerült szerezni, ezzel vajpuha lett :)

A gátlók is eredeti szürke GM-ek voltak benne, elég látványos, de főképp érezhető a különbség az újjal:


Nameg a váltó sem kalimpál már terhelésváltáskor. Tiszta sportos autó lett belőle :D
Becsületére legyen mondva, hogy az első futómű többi eleme, teljesen top állapotban van. Sem az összekötő, sem a talpas, sem a lengőkar nem lóg vagy kotyog.

A hátsó híd szilent cseréjét most kihagytuk, majd ha lesz újfajta hidam, azzal együtt lesz cserélve. Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

Volt olyan hogy X20XE? Nem X20XEV? De az nem ecotec? Az miért jó neked?

Eddig mi volt benne? :)

:) :) :)

Ez a szív már majdnem egy X20XER ami most van a gépben, szóval ezért van zárójelben , mert csak majdnem az :)

Kéne még 0,6mm szelepemelés, erősebb dugó+hajtókar és máris igazi XER lenne :) De ez még odébb van.

Alexet le akarom nyomni, bevetek mindent :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.