Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok. Cserélt már valaki belső kilincset? Vezető oldalon a krómozásomat egy korábbi szervíznek köszönhetően szétcseszték így szereztem egy bontottat. De ahogy látom vannak műanyag kis akármik amik rá vannak melegítve a kárpitra és gondolom azok fogják, és ugye ezt ki kell fúrni. Viszont 4db csavar tartja ezt a kilincset és magát a kárpitot is. Vajon megtartja a kilincset ha azok a műanyag elsütött kis patent szerűségek nincsenek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Cserélt már valaki belső kilincset? Vezető oldalon a krómozásomat egy korábbi szervíznek köszönhetően szétcseszték így szereztem egy bontottat. De ahogy látom vannak műanyag kis akármik amik rá vannak melegítve a kárpitra és gondolom azok fogják, és ugye ezt ki kell fúrni. Viszont 4db csavar tartja ezt a kilincset és magát a kárpitot is. Vajon megtartja a kilincset ha azok a műanyag elsütött kis patent szerűségek nincsenek?

Egyik Kolégám már cserélte. Pontos menetét nemtudom, de ő nem fúrta le a rámelegített konzolt. az első ajtó kárpitnál valahogy ki tudta nyomni a kilincs tengejét, és csak a kilincset billentette ki.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egyik Kolégám már cserélte. Pontos menetét nemtudom, de ő nem fúrta le a rámelegített konzolt. az első ajtó kárpitnál valahogy ki tudta nyomni a kilincs tengejét, és csak a kilincset billentette ki.

A bontott amit szereztem, mind el vannak fúrva azok a kis akármik amik melegítve vannak, szoval nem tudom hogy miképp is lehetne. Azt mondod hogy magát csak azt a kis krómozott kallantyút is ki lehet cserélni, nem kell kompletten az egész konzolt? Mert ahogy én nézegettem elég jól össze van babrálva úgy hogy szét se lehessen nagyon szedni a kllantyút. Érdekelne ez a dolog nagyon :)

Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

A bontott amit szereztem, mind el vannak fúrva azok a kis akármik amik melegítve vannak, szoval nem tudom hogy miképp is lehetne. Azt mondod hogy magát csak azt a kis krómozott kallantyút is ki lehet cserélni, nem kell kompletten az egész konzolt? Mert ahogy én nézegettem elég jól össze van babrálva úgy hogy szét se lehessen nagyon szedni a kllantyút. Érdekelne ez a dolog nagyon :)

Én cseréltem mindet és elfúrtam őket. Utána alátéttel és rövid csavarokkal raktam vissza. Kókányolásnak tűnik, de ugyanúgy tart, masszív és ugye nem is látszik. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A bontott amit szereztem, mind el vannak fúrva azok a kis akármik amik melegítve vannak, szoval nem tudom hogy miképp is lehetne. Azt mondod hogy magát csak azt a kis krómozott kallantyút is ki lehet cserélni, nem kell kompletten az egész konzolt? Mert ahogy én nézegettem elég jól össze van babrálva úgy hogy szét se lehessen nagyon szedni a kllantyút. Érdekelne ez a dolog nagyon :)

Felhívtam a srácot.

Elmondta, hogy a kilincsnek van egy tengelye, amin elfordul. Ez a tengely nem tömör, teljes egészében egy furat megy át rajta. Alulról hozzáférhető ez a tengely, a srác egy reizercsavart a furatba belehajtott, és annak segítségével kihúzta. A rugóra kellett csak vigyázni, el ne pattanjon. kicserélte a kilincset, visszatolta a tengelyt és kész.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Felhívtam a srácot.

Elmondta, hogy a kilincsnek van egy tengelye, amin elfordul. Ez a tengely nem tömör, teljes egészében egy furat megy át rajta. Alulról hozzáférhető ez a tengely, a srác egy reizercsavart a furatba belehajtott, és annak segítségével kihúzta. A rugóra kellett csak vigyázni, el ne pattanjon. kicserélte a kilincset, visszatolta a tengelyt és kész.

Köszönöm hogy még a telefonszámlád is terhelted ezzel, mindenképpen meg fogom ezt nézni, és ha ennyi elég akkor legalább nem kell mindent szétbontani :)

Link to comment
Megosztás:

Gumik jók?

A zsír új nyári gumikkal és másik szett felniken a téli gumival is ez a rázós tünet van.A futóművet megnézték pajszerrel is meg feszegették finoman ,azt mondták szilentek is rendben vannak,gömbfejek is jók.Kezdődő kerékcsapágyra gondolok még amire ők nem mondtak semmit,mert nem érezték (talán)?De kanyarodáskor is a 2/A lehajtóin is be szoktam esni 80 körül és nem hallok morgó hangot se jobb ,ill bal oldalról sem amikor terhelést kap.Viszont egyenesben van egy állandó lüktetése az autónak,nem tudom másként megfogalmazni.

Link to comment
Megosztás:

Egyszer a vektrámon volt hasonló tünet ,de csak hasonló, az egy kicsit mégis más ,mert ott csak gyorsításkor lüktetett főleg ha erőlködött pl:emelkedőnek fel felé éreztem,Ott a belső oldali féltengelyek perselyei voltak ki.Pesten korrektül megcsinálták a perselyezést,csapágyazást.Az olyan volt mint ha tojás lett volna a kerék érzésre.Itt az astrámon meg állandóan jelen van és sebességgel arányosan nő,ezért én is a felni -gumi valamelyikére gondoltam .A télivel vettem még májusban Semperit speed grip 185/65 15

,aztán egy szett nyári Fulda Ecocontrol -t kapott használt de átnézett felniket is.De mind a 2 szettel ua a probléma fent áll!

Link to comment
Megosztás:

A zsír új nyári gumikkal és másik szett felniken a téli gumival is ez a rázós tünet van.A futóművet megnézték pajszerrel is meg feszegették finoman ,azt mondták szilentek is rendben vannak,gömbfejek is jók.Kezdődő kerékcsapágyra gondolok még amire ők nem mondtak semmit,mert nem érezték (talán)?De kanyarodáskor is a 2/A lehajtóin is be szoktam esni 80 körül és nem hallok morgó hangot se jobb ,ill bal oldalról sem amikor terhelést kap.Viszont egyenesben van egy állandó lüktetése az autónak,nem tudom másként megfogalmazni.

A kerékcsapágytól nem lehet, mert ha már rázkódást idéz elő, akkor nagyon hangos. A féltengelyre tippelek inkább.
Link to comment
Megosztás:

Srácok, a korábbi rázásos témám már annyira idegesített hogy ,elvittem egy futóműveshez a kocsit és beállították .Próbakör , enyhén balra húz,visszavittem újra gépre tették beállítás ,most jó lett bár nem húzott el semerre a kocsi előtte sem ,csak kíváncsi voltam hogy a futómű állítására nem szűnik meg esetleg a rázás ami most is 80- kezd és sajna a sebesség növelésével erősödik.Nincs már ötletem.Megrángatták a futóművet rendesen,semmit nem találtak amit cserélni kellene.?

Szia!

Tavaly volt nekem is ilyen problémám, miután nyáriról télire cseréltem a kerekeket. Felnin van minkét garnitúra. 80-90-nél kezdődött a rezonancia nálam is. Voltam gumisnál, de semmi változás. Majd márkaszervíz, ahol mondták, hogy egyértelműen kigyensúlyozási probléma van, de gumi, futómű rendben. Azt ajánlották menjek a Helsinki útra a "nagy gumishoz", mert nekik van olyan berendezésük, amivel úgy centríroznak, hogy nem veszik le a kereket.

Így is történt. Kapott új súlyokat és utána megszűnt a rázás. 5e Ft volt a művelet. Annyit mondtak, hogy figyelni kell kerékcserekor, hogy ugyan úgy kerüljenek vissza a kerekek.

Azóta már kétszer cseréltem és nem jött elő a hiba.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Tavaly volt nekem is ilyen problémám, miután nyáriról télire cseréltem a kerekeket. Felnin van minkét garnitúra. 80-90-nél kezdődött a rezonancia nálam is. Voltam gumisnál, de semmi változás. Majd márkaszervíz, ahol mondták, hogy egyértelműen kigyensúlyozási probléma van, de gumi, futómű rendben. Azt ajánlották menjek a Helsinki útra a "nagy gumishoz", mert nekik van olyan berendezésük, amivel úgy centríroznak, hogy nem veszik le a kereket.

Így is történt. Kapott új súlyokat és utána megszűnt a rázás. 5e Ft volt a művelet. Annyit mondtak, hogy figyelni kell kerékcserekor, hogy ugyan úgy kerüljenek vissza a kerekek.

Azóta már kétszer cseréltem és nem jött elő a hiba.

Szia.Örülök hogy írtál nekem, legalább tudok merre indulni!A G-n volt neked is a probléma?

Módosítva : medve75
Link to comment
Megosztás:

Én vagyok tájékozatlan, vagy az emberek hülyék?

Létezik olyan kocsi, amit (gyárilag) járó motorral lezárt ajtókkal ott lehet hagyni?

Sokszor elhűlök, látván hogy emberek úgy mennek be a boltba, hogy a kocsijukat járó motorral a bolt előtt hagyják...

Ugye a legtöbb esetben a központi zár nyitó záró gombja az indítókulcs része.

Az oké hogy járó motornál a kocsiban ülve le tudod zárni, de ha kiszállsz nem.

Még kártyás kocsiknál is így van talán, ha kiveszed a kártyát nem jár a motor.

Mondjuk ott a nyitó záró funkciót nem maga a kártya látja el, el lehet különíteni, le lehet szedni róla a nyitót.

Ma egy (néhány éves) Honda Accordot hagyott ott a gazdája a bolt előtt járó motorral...

Mondjuk ezt a kártyás dolgot eddig csak Renault-knál láttam, persze ettől még máshol is lehet...

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

Én vagyok tájékozatlan, vagy az emberek hülyék?

Létezik olyan kocsi, amit (gyárilag) járó motorral lezárt ajtókkal ott lehet hagyni?

Sokszor elhűlök, látván hogy emberek úgy mennek be a boltba, hogy a kocsijukat járó motorral a bolt előtt hagyják...

Ugye a legtöbb esetben a központi zár nyitó záró gombja az indítókulcs része.

Az oké hogy járó motornál a kocsiban ülve le tudod zárni, de ha kiszállsz nem.

Még kártyás kocsiknál is így van talán, ha kiveszed a kártyát nem jár a motor.

Mondjuk ott a nyitó záró funkciót nem maga a kártya látja el, el lehet különíteni, le lehet szedni róla a nyitót.

Ma egy (néhány éves) Honda Accordot hagyott ott a gazdája a bolt előtt járó motorral...

Mondjuk ezt a kártyás dolgot eddig csak Renault-knál láttam, persze ettől még máshol is lehet...

Ha két kulcs van nála, az egyiket benne hagyja, a másikkal bezárja. Nem?
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én vagyok tájékozatlan, vagy az emberek hülyék?

Létezik olyan kocsi, amit (gyárilag) járó motorral lezárt ajtókkal ott lehet hagyni?

Sokszor elhűlök, látván hogy emberek úgy mennek be a boltba, hogy a kocsijukat járó motorral a bolt előtt hagyják...

Ugye a legtöbb esetben a központi zár nyitó záró gombja az indítókulcs része.

Az oké hogy járó motornál a kocsiban ülve le tudod zárni, de ha kiszállsz nem.

Még kártyás kocsiknál is így van talán, ha kiveszed a kártyát nem jár a motor.

Mondjuk ott a nyitó záró funkciót nem maga a kártya látja el, el lehet különíteni, le lehet szedni róla a nyitót.

Ma egy (néhány éves) Honda Accordot hagyott ott a gazdája a bolt előtt járó motorral...

Mondjuk ezt a kártyás dolgot eddig csak Renault-knál láttam, persze ettől még máshol is lehet...

Egyes japán autóknál (toyota) nem kártya van, hanem egy olyan távirányító féleség mint a kapunyitó. Azt nem kell az autóba bedugni sehova meg gombok sincsenek rajta. Az úgy működteti a kp zárat, hogy ha közeledsz az autóhoz és bizonyos távon belül vagy kinyitja vagy épp ha távolodsz bezárja. Ezt a modult elég a zsebedbe tartani mivel az autó "érzi", hogy benne van ezért a start gombbal be tudod indítani. Ha járó motornál kiszállsz az ajtó csukva (talán a rögzítőféket be kell húzni ) és elsétálsz az autótól bezárja, majd kinyitja ha visszamész hozzá.

Nem egy túl jó megoldás mivel ha kiszáll az az ember akinél van a modul a másik továbbmegy az autóval akkor az hát szívás. Ismerősöm így járt és hát lefulladt, se kiszállni, se beindítani nem tudta...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.