Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én a vaterán vettem 7500+pk-ért, 90-es évjáratú a beleütött szám alapján, a mai napig hajlik a lábán a gumi és nem repedt be. A zár kenés nélkül is simán forog, de a lábainak a csavarjait már ki kellett cserélnem, mert a sok túlhúzás miatt (a rugós alátétek eltörésén kívül) az imbuszfejek kikerekedtek.

Egy kicsit gondolkodóba estem, hogy miért is "kerekedtek" ki az imbuszfejek. Most nézem csak, hogy ami a Thule-nál előny - állítható a felfogatás szélessége - az hátrány is mert itt csavarozni kell és lejár a fedél.

Az előző hozzászólásomban elsőként belinkelt tartó tulajdonképpen félautomata. Itt kulccsal nyitom a zárat majd a fedelet felbillentem, ami egyben fel is engedi a két leszorítófület és már lehet is kiemelni a tetőperemből. Viszont ennél nincs meg a szélességbeli állítás lehetősége.

Az egyik legnagyobb baja tényleg az, hogy nagyobb sebességnél iszonyatosan búg.

Link to comment
Megosztás:

Kötelező biztosítás terén tud valaki olyan lehetőségről, hogy év közben hogyan lehet biztosítót váltani?A fordulópontom november, és 2007-es a kocsi. Utána néztem és én nem látok rá lehetőséget, de nem is vagyok jártas a témában ezért kérdezném meg másoktól is.

Link to comment
Megosztás:

Kötelező biztosítás terén tud valaki olyan lehetőségről, hogy év közben hogyan lehet biztosítót váltani?A fordulópontom november, és 2007-es a kocsi. Utána néztem és én nem látok rá lehetőséget, de nem is vagyok jártas a témában ezért kérdezném meg másoktól is.

Szia!

Nem lehet, csak évfordulóval. (30 nappal elötte írásban)

Vagy üzembentartót váltasz, de akkor, bukod a Bonuszt, ha nem veszel másikat.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Kötelező biztosítás terén tud valaki olyan lehetőségről, hogy év közben hogyan lehet biztosítót váltani?A fordulópontom november, és 2007-es a kocsi. Utána néztem és én nem látok rá lehetőséget, de nem is vagyok jártas a témában ezért kérdezném meg másoktól is.

Szia!

Nem lehet, csak évfordulóval. (30 nappal elötte írásban)

Vagy üzembentartót váltasz, de akkor, bukod a Bonuszt, ha nem veszel másikat.

Üdv.

A bónuszt két év múltán bukod, addig megmarad.

Link to comment
Megosztás:

Egy kicsit gondolkodóba estem, hogy miért is "kerekedtek" ki az imbuszfejek. Most nézem csak, hogy ami a Thule-nál előny - állítható a felfogatás szélessége - az hátrány is mert itt csavarozni kell és lejár a fedél.

Az előző hozzászólásomban elsőként belinkelt tartó tulajdonképpen félautomata. Itt kulccsal nyitom a zárat majd a fedelet felbillentem, ami egyben fel is engedi a két leszorítófület és már lehet is kiemelni a tetőperemből. Viszont ennél nincs meg a szélességbeli állítás lehetősége.

Az egyik legnagyobb baja tényleg az, hogy nagyobb sebességnél iszonyatosan búg.

Élőben még nem volt alkalmam kipróbálni ezt a gyári csomitartót, de ötletes. Szerintem itt nem a szélességbeli állításról van szó, csak ha nem nyitod ki elég szélesre a felfogató körmöket, akkor nem tudod rárakni a szögvasra az egészet. Én is csak annyit lazítok a körmökön, mint amennyit te a felhajtással érsz el.

Tegnap úgy tűnik sikerült kiszednem a hajlást a keresztrudaimból: 350 kilónyi vasat rátettem és megjártam vele egy 350km-es távot. Most teljesen egyenes :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Első légterelőn gondolkodom, vagy esetleg négy darabon. Melyiket ajánlanátok, Heko vagy Szatuna?
Nem marja az üveg peremét, nem recseg?

Jól jönne, mert sűrűn járok horgászni éjszakára is, és mikor elkap egy zuhé, akkor ha beülök és párásodok, jó lenne lehúzni az ablakot kicsit.

Találtam egy ilyet is: http://www.autotuningshop.hu/termekegy/13642/Opel-Astra-G-ablak-legterelo-4db-os.html#kosar_layer_div_2 , de nemismerem, plusz kitudja mennyire illeszkedik jól.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Első légterelőn gondolkodom, vagy esetleg négy darabon. Melyiket ajánlanátok, Heko vagy Szatuna?

Nem marja az üveg peremét, nem recseg?

Jól jönne, mert sűrűn járok horgászni éjszakára is, és mikor elkap egy zuhé, akkor ha beülök és párásodok, jó lenne lehúzni az ablakot kicsit.

Találtam egy ilyet is: http://www.autotuningshop.hu/termekegy/13642/Opel-Astra-G-ablak-legterelo-4db-os.html#kosar_layer_div_2 , de nemismerem, plusz kitudja mennyire illeszkedik jól.

Hali,

nekem ilyen van fent a kocsin már két éve és azt mondhatom hogy bevált. A célnak megfelel, nem ropog csörög zörög. Nem karcolja az üveget sem. Azt hiszem db rögzítőt adnak terelőnként. Ami mondjuk kis negatívum az hogy nem ér le az első ablak aljáig, csak a tükör tetejéig, bár eddig nem vettem észre hogy hátrány lenne.

Itt vettem: http://olcsolegterelo.hu/legterelo/opel/astra-g/4-5/1998-

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Első légterelőn gondolkodom, vagy esetleg négy darabon. Melyiket ajánlanátok, Heko vagy Szatuna?

Nem marja az üveg peremét, nem recseg?

Jól jönne, mert sűrűn járok horgászni éjszakára is, és mikor elkap egy zuhé, akkor ha beülök és párásodok, jó lenne lehúzni az ablakot kicsit.

Találtam egy ilyet is: http://www.autotuningshop.hu/termekegy/13642/Opel-Astra-G-ablak-legterelo-4db-os.html#kosar_layer_div_2 , de nemismerem, plusz kitudja mennyire illeszkedik jól.

Szia. Én csak a Szatuna tipusuról tudok nyilatkozni. Mikor megvettem már ez volt a kocsin elöl. De igy nem annyira tetszett igy dobtam hátra is. Meg vagyok vele elégedve. Viz nem jön be sehol, ablakok jól működnek. Nem karcolja az üveget, és nem is recseg ropog. Egy szóval csak jót tudok róla mondani. A döntést neked kell meghozni ár és kinézet alapján. Ha valami kérdésed van csak rajta. :hiya:

Módosítva : scream24
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tegnap úgy tűnik sikerült kiszednem a hajlást a keresztrudaimból: 350 kilónyi vasat rátettem és megjártam vele egy 350km-es távot. Most teljesen egyenes :D

Az igen, csak aztán nehogy egy nagyobb fékezésnél a teher vigye a tetőt is. Az enyémnek papír szerint csak 75 kg a terhelhetősége. Gyanítom, hogy a tiéd is valahol ott lehet.

Egyébként a kedvenceim azok a tetőkorláttal ellátott autók és soffőrjeik, akik kábelkötegelővel fogatják fel a keresztrudat, amely sok esetben cseréplécből van. :omg:

Szívem szerint egy ötvenezres csekkel honorálnám felelősségteljes hozzáállásukat a közlekedéshez.

Link to comment
Megosztás:

Hali,

nekem ilyen van fent a kocsin már két éve és azt mondhatom hogy bevált. A célnak megfelel, nem ropog csörög zörög. Nem karcolja az üveget sem. Azt hiszem db rögzítőt adnak terelőnként. Ami mondjuk kis negatívum az hogy nem ér le az első ablak aljáig, csak a tükör tetejéig, bár eddig nem vettem észre hogy hátrány lenne.

Itt vettem: http://olcsolegterelo.hu/legterelo/opel/astra-g/4-5/1998-

Rögzítő? Fater fókájába csak be kellett pattintani és kész is volt.

Link to comment
Megosztás:

Az igen, csak aztán nehogy egy nagyobb fékezésnél a teher vigye a tetőt is. Az enyémnek papír szerint csak 75 kg a terhelhetősége. Gyanítom, hogy a tiéd is valahol ott lehet.

Egyébként a kedvenceim azok a tetőkorláttal ellátott autók és soffőrjeik, akik kábelkötegelővel fogatják fel a keresztrudat, amely sok esetben cseréplécből van. :omg:

Szívem szerint egy ötvenezres csekkel honorálnám felelősségteljes hozzáállásukat a közlekedéshez.

Nálunk a cégnél van egy gyökér aki a suzukira tetőcsomi gyanánt két alumínium zártszelvényt rögzített szigetelő szalaggal. Meglátom kiráz a hideg...... :omg:

Link to comment
Megosztás:

Nálunk a cégnél van egy gyökér aki a suzukira tetőcsomi gyanánt két alumínium zártszelvényt rögzített szigetelő szalaggal. Meglátom kiráz a hideg...... :omg:

Akkor az biztos valami NASA termék amely földi körülmények között nem szakad el. :D

Link to comment
Megosztás:

Rögzítő? Fater fókájába csak be kellett pattintani és kész is volt.

Terelőnként 4db U alakú kis vacak amit be kell nyomni a horonyba miután a helyére tetted a terelőt. Ez szerintem mindegyikhez jár.

Előre én is vettem az egyik aukciós oldalon és csak 2-2 patentot kaptam. Ami nem lenne gáz, csak a komfort e-ablak nem tudott felcsúszni. Előtte a 2109be nem volt lényeg mert ott én voltam az e-ablak :D. Ezért gyártottam párat most oké. Max a mellettem lévő sokáig van lent akkor nem tud néha felmenni, ilyenkor jön a pöckölőst játék. De esőben tényleg jól jön.

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok ajánlani valami frankó vékony rendszámtábla keretet? Egyelőre még nem akarom ragasztani, megpróbálnék minél vékonyabb keretet keresni, mintha ott se lenne :D

http://www.homasita.hu/product/3734689

Ez csak képeken tűnik jónak, vagy tényleg jó lehet?

Előre meg valami hajlított cucc kéne, csak 3000+Ft-ot nem ér nekem, egyelőre csak annyiért találtam.

Link to comment
Megosztás:

így van én sem használtam a tartókat.

így is szoknia kellett, hogy ne engedje vissza mi lett volna ha még azokat is beteszem?

Előre én is vettem az egyik aukciós oldalon és csak 2-2 patentot kaptam. Ami nem lenne gáz, csak a komfort e-ablak nem tudott felcsúszni. Előtte a 2109be nem volt lényeg mert ott én voltam az e-ablak :D. Ezért gyártottam párat most oké. Max a mellettem lévő sokáig van lent akkor nem tud néha felmenni, ilyenkor jön a pöckölőst játék. De esőben tényleg jól jön.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.