Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Vagy esetleg robz haverjának classicja van és abból kispórolták volna? Bár lehet a klíma is közrejátszhat...

Tudtommal minden G astrában van hátsó lábtér szellőzés, még a classicban is. Nem érte volna meg ezt kispórolni, mert akkor gondolom más szellőzőrendszer elemeket (legalábbis lezárókat), esetleg padlólemezt kellett volna gyártani, aminek a kifejlesztésével már nem nagy megtakarítás lett volna.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsot kérnék töletek....

Környékünkön mostanság elég jol viszik a G-s astrakat,ugymond lopják,és mindet a saját lábán .

Enyémben sincs riszto bár ez nem volt akadály annál sem ekiét elvitték.

Egy olyan dolgot szeretnék kérdezni hogy melyik az üzemanyagszivattyu reléje hol találhato ez?

Gondoltam ha hosszabb ideig nem használnám az autot,mondjuk relét kiveszem,és esetleg a beinditásnál talán ez pici rejtély lenne a tolvajok felé.....

Ki mit gondol,vagy mit lenne érdemes ilyen esetben tenni,esetleg valami ami könnyen kivehetö stb??????

És ami nem árt persze ha néha néha kiveszegetem.......

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsot kérnék töletek....

Környékünkön mostanság elég jol viszik a G-s astrakat,ugymond lopják,és mindet a saját lábán .

Enyémben sincs riszto bár ez nem volt akadály annál sem ekiét elvitték.

Egy olyan dolgot szeretnék kérdezni hogy melyik az üzemanyagszivattyu reléje hol találhato ez?

Gondoltam ha hosszabb ideig nem használnám az autot,mondjuk relét kiveszem,és esetleg a beinditásnál talán ez pici rejtély lenne a tolvajok felé.....

Ki mit gondol,vagy mit lenne érdemes ilyen esetben tenni,esetleg valami ami könnyen kivehetö stb??????

És ami nem árt persze ha néha néha kiveszegetem.......

Hali!

Nekem az előzőben (F Astra) úgy volt megcsinálva, hogy a beltér világítás kapcsoló le volt kötve az eredeti funkciójáról (nem lehetett felkapcsolni a beltérfényt csak ajtónyitásra), és erre a kapcsolóra volt kötve egy plusz indításgátló. ha nem húztam ki a kapcsolót, akkor csak tekert, de nem adott szikrát, ha kihuztam, akkor indúlt, de le is ált, ha visszatoltam.

Én nagyon szerettem.

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy ezt már mindenki ismeri és a többi lehetséges kapcsolót/hátsóablakfütés, belsőkeringetés/

szerintem ezeknek ma már semmi értelme. énis a szervizben ha nem indul egy autó, akkor végigkapcsolgatok mindent, és 99% ban megoldódik a gond. ezt a rablók is ismerik.

valami rejtett helyen lévő kapcsoló ésnem nyomógomb a jobb megoldás. mert azt keresni kell mert nem a szokványos helyen van.

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy ezt már mindenki ismeri és a többi lehetséges kapcsolót/hátsóablakfütés, belsőkeringetés/

szerintem ezeknek ma már semmi értelme. énis a szervizben ha nem indul egy autó, akkor végigkapcsolgatok mindent, és 99% ban megoldódik a gond. ezt a rablók is ismerik.

valami rejtett helyen lévő kapcsoló ésnem nyomógomb a jobb megoldás. mert azt keresni kell mert nem a szokványos helyen van.

Ezzel egyetértek, mert ezzel csak a szerelőmet (ameddig volt) tudtam csak hergelni, mert a szerencsétlen nem tudta megjegyezni 3 év alatt, hogy hogyan indúl. nyílván aki autót lop, az tudja az ilyen apró trükköket, amin csak max jót derül, te egy rejtett kapcsoló az már kicsit felmérgelheti, meg időt is nyerünk vele.

Link to comment
Megosztás:

Erről a rejtett kapcsolóról volt kollégám esete jut eszembe, akinek baromira kellett sietnie meló után valahova és beszart a tuti rejtett kapcsolója. A kapcsoló hibájából végülis már nem sietett. ;) ;)

n

Nem volt egy szerelő beállítottságú ember és nem tépte és tekerte össze a kábeleket. Érdekes volt hogy volt hogy fél percigis ment az autó, de volt hogy be sem tudta indítani. Végül kiderült hogy a kapcsolója miatt volt.

Én hiszek az utastérben hagyott kígyóban, kislányom nyakpárna kígyója mindíg bent van az autóban! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Erről a rejtett kapcsolóról volt kollégám esete jut eszembe, akinek baromira kellett sietnie meló után valahova és beszart a tuti rejtett kapcsolója. A kapcsoló hibájából végülis már nem sietett. ;) ;)

I_S is tudna mesélni a kapcsolóról! :rolleyes:

Hogy mikor megy pont tönkre... :lol:

Link to comment
Megosztás:

I_S is tudna mesélni a kapcsolóról! ;)

Hogy mikor megy pont tönkre... ;)

na asszem a kapcsoló témát kiveséztük :lol:

...de tény, hogy nyílván a legrosszabkor tud megszivatni..... mondjuk az eladás pillanatában :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

hát igen ezek a kapcsolos trükkök nem a legjobbak.

Ezért is gondoltam arra hogy például egy relét kiveszek és ennyi.

Ha jol tudom az üzemanyag szivattyu reléja a motortérben van,ha szemben állunk az autoval,az akkumlár felén kicsit felette van egy müanyag pattintos doboz,és valamelyik az lehet csaknem tudom hogy melyik.

Meg egy másik kérdés ha kiveszem a relét,és mondjuk valaki pörgeti az autot mintha elakarná inditani,ad e be hibaüzenetet a computernek hogy nincs benne a relé?????

Vagyis ha utánna vissza teszem a relét simán elindulna vagy ha csak ki lenne a hba törölve?

Link to comment
Megosztás:

hát igen ezek a kapcsolos trükkök nem a legjobbak.

Ezért is gondoltam arra hogy például egy relét kiveszek és ennyi.

Ha jol tudom az üzemanyag szivattyu reléja a motortérben van,ha szemben állunk az autoval,az akkumlár felén kicsit felette van egy müanyag pattintos doboz,és valamelyik az lehet csaknem tudom hogy melyik.

Meg egy másik kérdés ha kiveszem a relét,és mondjuk valaki pörgeti az autot mintha elakarná inditani,ad e be hibaüzenetet a computernek hogy nincs benne a relé?????

Vagyis ha utánna vissza teszem a relét simán elindulna vagy ha csak ki lenne a hba törölve?

Hali!

Nem fog hibaüzenetet küldeni a számítógépnek! Nyugodtan szedd csak ki! Tapasztalat! És a második az, amelyik közelebb van a tűzfalhoz!

Nekem legalábbis nem adott jelet, mikor kivettem! Az enyém Z14XE, azt viszont nem tudom, hogy a többiben melyik relé az AC-é!

A másik az valami főrelé, amit kiszedtem és a gép elindult, csak éppen ingadozott össze-vissza az alapjárat 1500 környékén!

Akkor viszont világított a kulcsos kisautó! De az AC relénél semmi sem világított, csak egyszerűen nem indult el!

Link to comment
Megosztás:

Persze lehet 30ropi a szervízben ha megvan hozzá a keypass, de nem biztos hogy jól jársz vele mert ha a biztosítónál is be kell jelentened hogy másoltattál kulcsot akkor meg gázos ügy mert nem elhagytad (mint én) hanem csak plusszba kellett neked egy kulcs amit nem tudom hogy reagál le a biztosító. Mellesleg egypár oldallal előrébb ezt részletesen kiveséztük itt a forumon, érdemes visszakeresni!

Link to comment
Megosztás:

kösz mindkettőtöknek

vissza fogom olvasni :rolleyes:

Ha jól értettem, akkor csak az a baj, hogy a nyomógombokon levő gumi burkolat adta meg magát.

Ilyeneket lehet venni, éppen múlt héten cseréltem egyik haver OFF Borájának ON a távkapcsolójában a gumilapot.

Ő 2e Ft körül vette a gyárit hozzá. (gumilapot!)

Azért én furcsállottam, hogy a Bora távirányítója nincs integrálva a kulcsba, mint Opeléknél.

Ráadásul gumi füllel van ráakasztva a kulcsra, ami szeret elszakadni. Ott is vannak gagyi megoldások...

Link to comment
Megosztás:

Ha jól értettem, akkor csak az a baj, hogy a nyomógombokon levő gumi burkolat adta meg magát.

Ilyeneket lehet venni, éppen múlt héten cseréltem egyik haver OFF Borájának ON a távkapcsolójában a gumilapot.

Ő 2e Ft körül vette a gyárit hozzá. (gumilapot!)

Azért én furcsállottam, hogy a Bora távirányítója nincs integrálva a kulcsba, mint Opeléknél.

Ráadásul gumi füllel van ráakasztva a kulcsra, ami szeret elszakadni. Ott is vannak gagyi megoldások...

pontosan

márkakereskedésben lehet kapni vajh?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Érdekelne, hogy honnan tudnék szerezni híbakód táblázatot G astrához, ill ki lehet e, és ha igen akkor hogyan lehet villogtatni a hibakódot.

Az van ugyanis, hogy ma menet közben kigyulladt (azért lángra nem kapott) a motor kontroll lámpa, de a 3. indítás után elaludt, és nem is tért vissza azóta, ami megnyugtató, de szeretném megtudni, mit jelezhetett. :rolleyes:

Világítva kb 2 km-t mentem vele, igazán semmi változást nem éreztem, talán egy pici rántást (ha lehetett annak nevezni, mert az asszony nem is vette észre) 2200-környéki fordulatot elérve, de azt is csak 1x.

Előre is köszönet.

Üdv: I_S

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Érdekelne, hogy honnan tudnék szerezni híbakód táblázatot G astrához, ill ki lehet e, és ha igen akkor hogyan lehet villogtatni a hibakódot.

Az van ugyanis, hogy ma menet közben kigyulladt (azért lángra nem kapott) a motor kontroll lámpa, de a 3. indítás után elaludt, és nem is tért vissza azóta, ami megnyugtató, de szeretném megtudni, mit jelezhetett. :rolleyes:

Világítva kb 2 km-t mentem vele, igazán semmi változást nem éreztem, talán egy pici rántást (ha lehetett annak nevezni, mert az asszony nem is vette észre) 2200-környéki fordulatot elérve, de azt is csak 1x.

Előre is köszönet.

Üdv: I_S

na bazz... má tönkre is tetted??? ;)

Link to comment
Megosztás:

na bazz... má tönkre is tetted??? ;)

;)

Elvileg mittoménmivan, mert azóta sincs semmi, minden műkxik, fogyasztás, teljesítmény maradt a régiben, a kontroll sem jelez semmit azóta, csak kíváncsi vagyok mi lehetett.

Annó az F is csinált egyszer ilyet, illetve az azt tette, hogy beindult, aztán pár másodperc múlva le is ált villogó kontrollal.

Vártam vele 5-10 másodpercet, aztán indult és ment.

Ezt eljátszotta vagy 5x egy hónapig, aztán elmúlt, pedig nem csináltunk rajta semmit. A kontroll azt jelezte, hogy HALL jeladó hiba, de gondolom más lehetett, mert az tudtommal nem javul meg magától, és ez tavaly történt.

Nos ennél is kíváncsi lennék, hogy mi lehetett, bár ha eltűnt belőle, akkor királyság.

Mondjuk előre láthatólag augusztus, vagy legkésőbb szeptemberben úgyis Te fogod megmondani, hogy minden rendben van e :rolleyes: ...remélem...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.