Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hol? Kecskemét környékén tud ilyet valaki?

Az eladó mutatott egy +50%-osat 1 év garanciával, de ha már lehet, akkor OSRAM-ot vennék én is.

Kecskeméten tudok egy kis üzletet aki forgalmaz Osram izzókat. Amikor beszéltem vele akkor azt nyilatkozta, hogy be tud szerezni bármilyen Osram izzót.

Az üzlet /nem vagyok kecskeméti/ azon az úton van ami a repülőtér felől /44-es út/ jön a térkép szerint szolnoki út a neve. Elhagyod a körforgalmat és a vasúti aluljáró mellett baloldalon van ez az üzlet a reptér felöli oldalon! Nagyon rendes a tulaj.

Légyszi majd írd meg az izzó árát mert engem is érdekelne!

Link to comment
Megosztás:

Kecskeméten tudok egy kis üzletet aki forgalmaz Osram izzókat. Amikor beszéltem vele akkor azt nyilatkozta, hogy be tud szerezni bármilyen Osram izzót.

Az üzlet /nem vagyok kecskeméti/ azon az úton van ami a repülőtér felől /44-es út/ jön a térkép szerint szolnoki út a neve. Elhagyod a körforgalmat és a vasúti aluljáró mellett baloldalon van ez az üzlet a reptér felöli oldalon! Nagyon rendes a tulaj.

Légyszi majd írd meg az izzó árát mert engem is érdekelne!

5300- 6300 Ft közti árakon láttam.

A Tungsramnak is van + 90%-os Megalight Ultra izzója. Közel ilyen jó, de kb. 500 - 1000 Ft-tal olsóbb 1 pár.

Link to comment
Megosztás:

Kecskeméten tudok egy kis üzletet aki forgalmaz Osram izzókat. Amikor beszéltem vele akkor azt nyilatkozta, hogy be tud szerezni bármilyen Osram izzót.

Az üzlet /nem vagyok kecskeméti/ azon az úton van ami a repülőtér felől /44-es út/ jön a térkép szerint szolnoki út a neve. Elhagyod a körforgalmat és a vasúti aluljáró mellett baloldalon van ez az üzlet a reptér felöli oldalon! Nagyon rendes a tulaj.

Légyszi majd írd meg az izzó árát mert engem is érdekelne!

Holnap elugrom arra és megnézem!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ezt láttátok?

http://totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/200...gvasarolt_auto/

Vélemény? Nekem szerencsére még nem volt vízpumpa gondom, de van ennek valami előjele?

Hali!

Erre azt tudom mondani hogy átverni csak azt lehet aki hagyja magát. Nem azt mondom hogy minden autókereskedő gané, de szinte követelmény hogy átverjék a hülyéket. Amikor én keresgéltem a megfelelő csikót, én is meglestem pár kereskedést és amelyik autót (én hozzá nem nagyon értő) megfelelőnek ítéltem, azt elvittem egy szalonba ellenőriztetni. Ott elmondták hogy is áll a szénája. Ezt mérlegelve eldöntheti a polgár hogy megéri-e neki, vagy keresgél tovább.

Link to comment
Megosztás:

Elképesztő hogy hány kereskedésben, mennyi lepusztított autó várja a balekokat. Egyébként én elképzelhetőnek tartom hogy előjel nélkül kipurc a vízpumpa és hazavágja az egész motort. Ha pl. beleraknak 100-200e. km-t mindenféle szerviz vélkül, beállhat a csapágy vagy eltörhet úgy hogy (egy hozzá nem értő) ne hallja meg a (nem feltétlenül súlyos hibára utaló) neszt. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Erre azt tudom mondani hogy átverni csak azt lehet aki hagyja magát. Nem azt mondom hogy minden autókereskedő gané, de szinte követelmény hogy átverjék a hülyéket. Amikor én keresgéltem a megfelelő csikót, én is meglestem pár kereskedést és amelyik autót (én hozzá nem nagyon értő) megfelelőnek ítéltem, azt elvittem egy szalonba ellenőriztetni. Ott elmondták hogy is áll a szénája. Ezt mérlegelve eldöntheti a polgár hogy megéri-e neki, vagy keresgél tovább.

!!! EZ a minimum!

...egyébként nekem volt olyan is, de ez már extreme eset, hogy mire odaértem a kinézett kocsival a szervízbe, oda lett szólva a kereskedő által!! Szerencsére nekem is volt ott ismerősöm és így kiderült a dolog! Nem is vettem semmit!

Ebből is látszik, hogy nem árt ha az embernek ilyenkor van egy kis "egészséges üldözési mániája" és olyan esetekre készül fel amik már összeesküvés elmélet kategóriába tartoznak. Ekkor kisebb eséllyel érheti meglepetés. Max kiröhögik, hogy mi variál annyit, de ha pénztárcáról van szó, le kell sz..rni más mit mond.

Lehet, hogy én túl aprólékos vagyok és néha már nevetséges kérdésekkel zaklatok itt mindenkit, pl Opelaner barátom biztos jókat szokott mulatni időnként egy egy jelentéktelen kérdésemen :) de sok esetben az a fajta gondolkodás meg tud előzni 1-2 olyan esetet ami után már hiába fájna a fejem.

Link to comment
Megosztás:

Elképesztő hogy hány kereskedésben, mennyi lepusztított autó várja a balekokat. Egyébként én elképzelhetőnek tartom hogy előjel nélkül kipurc a vízpumpa és hazavágja az egész motort. Ha pl. beleraknak 100-200e. km-t mindenféle szerviz vélkül, beállhat a csapágy vagy eltörhet úgy hogy (egy hozzá nem értő) ne hallja meg a (nem feltétlenül súlyos hibára utaló) neszt. Szerintem.

Én ezért örülök, hogy a Z16XEP-ben kivették a vízpumpát a vezérlés rendszeréből, legalább a vezérműszíjat nem veszélyezteti/viseli meg.

DSC06040.jpg

Link to comment
Megosztás:

Én ezért örülök, hogy a Z16XEP-ben kivették a vízpumpát a vezérlés rendszeréből, legalább a vezérműszíjat nem veszélyezteti/viseli meg.

Hű de szép kép. El is raktam magamnak :)

Hát ezt sem tudtam hogy külön vették. Az enyémben mégy egyben van?

Link to comment
Megosztás:

Ja, még annyit hogy nem is tudtam hogy a H astrában nincs hőfok ijelző. Viszont ha belegondolok, nem is kell. A mai autókban már lehet olyan az elektronika hogy vigyázzon a motorra. Kit érdekel hogy hány fokos a víz? Akkor szóljon ha kínja van.

Hát, ezzel én nem értek egyet. Szerintem igenis fontos infó a vízhőmérséklet, csak bemelegedés után célszerű komolyabban terhelni a motort. A H-ból kispórolt vízhőfok-órával nyertek mondjuk 20 Eurot, nem is értem... Inkább tegyenek olcsóbb műanyagot, akármit, ahol elbírja.

Egyébként úgy tudom, hogy semmilyen elektronika, vagy bármi sem vigyázza, ha szét "akarja" valaki lőni a hideg motort (nyilván nem szándékosan, de legalábbis nincs meg neki az óra figyelmeztetése). Nem tudom, Astra I(J)-ben visszatették-e?

Link to comment
Megosztás:

Hát, ezzel én nem értek egyet. Szerintem igenis fontos infó a vízhőmérséklet, csak bemelegedés után célszerű komolyabban terhelni a motort. A H-ból kispórolt vízhőfok-órával nyertek mondjuk 20 Eurot, nem is értem... Inkább tegyenek olcsóbb műanyagot, akármit, ahol elbírja.

Egyébként úgy tudom, hogy semmilyen elektronika, vagy bármi sem vigyázza, ha szét akarja valaki lőni a hideg motort. Nem tudom, Astra I(J)-ben visszatették-e?

Nézd én arra gondolok hogy az okos motor talán nem is engedi hogy max.-on terheld ha/amig nem adottak a feltételek. Legyen az olaj nyomás, vízhőfok, stb. Nem?

A szivatót se te huzigálod, a többit is oldja meg maga. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Hát, ezzel én nem értek egyet. Szerintem igenis fontos infó a vízhőmérséklet, csak bemelegedés után célszerű komolyabban terhelni a motort. A H-ból kispórolt vízhőfok-órával nyertek mondjuk 20 Eurot, nem is értem... Inkább tegyenek olcsóbb műanyagot, akármit, ahol elbírja.

Egyébként úgy tudom, hogy semmilyen elektronika, vagy bármi sem vigyázza, ha szét akarja valaki lőni a hideg motort. Nem tudom, Astra I(J)-ben visszatették-e?

De vissza ám !! És nekem igen bejön a belseje a színes műszerfal betétekkel, amelyek harmonizálnak a kocsi színével! :)

Amúgy uhuhu már korábban felvilágosította a cartársakat - csak ezek szerint elfelejtették :) - hogy sárga lámpa felügyeli, ha túl hidegen valakire rájön az állatias ösztön és nem bír a jobb lábával...piros meg, ha a motornak lett elege és megforralja a folyadékot.

Ami meg az olcsóbb műanyagot illeti, szerintem a H-belseje már így is elég igénytelen, nem tudták már hová lerontani.

Link to comment
Megosztás:

Nézd én arra gondolok hogy az okos motor talán nem is engedi hogy max.-on terheld ha/amig nem adottak a feltételek. Legyen az olaj nyomás, vízhőfok, stb. Nem?

Bár igazad lenne, de ahogy fentebb írtam, szerintem nincs semmiféle védelem. És itt nyilván a műszakilag kevésbé képzett júzerekkel lehet gond, akik azt gondolják, hogy azért nincs benne óra, mert ebben már kivédtek mindent. Holott egyszerűen csak a gyár akart költséget spórolni...

Link to comment
Megosztás:

Bár igazad lenne, de ahogy fentebb írtam, szerintem nincs semmiféle védelem. És itt nyilván a műszakilag kevésbé képzett júzerekkel lehet gond, akik azt gondolják, hogy azért nincs benne óra, mert ebben már kivédtek mindent. Holott egyszerűen csak a gyár akart költséget spórolni...

Hát nyilván én is ilyen vagyok, hisz én is feltételezni merészelem a fejlődést. Na persze a kopogós gagyi műanyagok nem erre engednek következtetni...

Link to comment
Megosztás:

De vissza ám !! És nekem igen bejön a belseje a színes műszerfal betétekkel, amelyek harmonizálnak a kocsi színével! :)

Amúgy uhuhu már korábban felvilágosította a cartársakat - csak ezek szerint elfelejtették :D - hogy sárga lámpa felügyeli, ha túl hidegen valakire rájön az állatias ösztön és nem bír a jobb lábával...piros meg, ha a motornak lett elege és megforralja a folyadékot.

Ami meg az olcsóbb műanyagot illeti, szerintem a H-belseje már így is elég igénytelen, nem tudták már hová lerontani.

Jólvan, akkor azért csak próbálkoztak valamivel. :lol: Az meg, hogy az új típusba visszatették, azt bizonyítja, hogy azért a mérnökök hangja erősebb volt, mint a könyvelőké... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.