Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

És mi a jele annak meghibásodásakor???

Nem én szervizelem ,csak mondtam neki hogy szétnézek,hátha van opel szinomína ,de csak wv,audi ,skoda van hozzá.

Mert opelhez 4 vezetékes kb 15e.

Nála túl sokat eszik,9l város ,gyújtás probléma,fulladás.stb. (68Le)

Ma volt skodásnál és azt mondták hogy kuka az első,erősen zavarja a hátsót.

Link to comment
Megosztás:

Van, persze. Sőt a katalizátornak is van élettartama, 100-150e km. Ezért van az, hogy a dízel fenntartása se drágább hosszútávon, csak ott egyszer üt be a ménkű félmillió km alatt és akkor költ rá az ember negyedmilliót egyben, míg a benzinesre ugyanezt kisebb részletekben költi el. Gyertya, kábelek, trafósor, lambda, stb. formájában.

:lol: Ezt magyarázom évek óta! A nagy különbség a futásteljesítmény/ráköltött összeg arányából jön. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nem találom túl tisztának, hanem azt mondom, hogy örülök annak is, hogy még cserekor sem volt nagyon elhasználódott, ergó

nem futott túl az olaj, jól karban van tartva a motor, jó érzés, hogy minden oké. ennyi :devlish:

Azt értem, hogy örülsz a betöltött olajmennyiség meglétének. De most mi van a színével? Túl tisztának találod?
Link to comment
Megosztás:

Nem találom túl tisztának, hanem azt mondom, hogy örülök annak is, hogy még cserekor sem volt nagyon elhasználódott, ergó

nem futott túl az olaj, jól karban van tartva a motor, jó érzés, hogy minden oké. ennyi :devlish:

És menyi idő alatt tette meg a 15000-et?

Link to comment
Megosztás:

Van, persze. Sőt a katalizátornak is van élettartama, 100-150e km. Ezért van az, hogy a dízel fenntartása se drágább hosszútávon, csak ott egyszer üt be a ménkű félmillió km alatt és akkor költ rá az ember negyedmilliót egyben, míg a benzinesre ugyanezt kisebb részletekben költi el. Gyertya, kábelek, trafósor, lambda, stb. formájában.

ezt inkább hadjuk...ezzel egyáltalán nem értek egyet...sőt úgy mondanám igen nagy blődséget mondtál...

1. a dieselben gondolod izzító gyertyát nem kelle cserélni?....abból 1db annyi mint benzinesnek egy garnitura gyertya...

2. a porlasztó csúcsok is kisebb vagyon...benzinesnél nem is nagyon hallok róla hogy cserélnék..

egy porlasztó csúcs akár lehet 100eFt is...ismerek olyan autót amelyiknél ebből gariba már 3-at kellett cserélni 100ekm alatt (mondjuk nem opel, de diesel)

3. A turbósokról pedig inkább nem is írok semmit...egyik ismerősnek kb 1 év alatt 180eFt-ba van a turbó...az első csere kb 110ekm-nél volt..majd az újról(100eFt) lecsavarodott az anya..kuka lett kb 1 év múlva, most egy 500km-est rakott bele az olcsóbb volt 80eFt....

És még sorolhatnám....benzinesnél nincs ekkora ktg...hidd el...

Az enyémben kb 150ekm van...és azon kívúl, hogy gyárilag elb***ták az illesztését és kortyolgatja az olajat semmi gondja nem volt ezen idő alatt..gyári trafó és AGR van benne...szóval a gyertyákon és az olajon kívúl is csak a szokásos dolgokat cseréltem...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy segítségre lenne szükségem mert nem szeretnék szerelőhöz fordulni, ha magam is megtudom majd csinálni. A lényeg az, hogy az anyósülés mögött tojásborulás történt és ez ahogy kell befolyt a légbeömlőnyílásba. Gondolom ahhoz, hogy azt kitudjam szedni ki kell vennem az ülést is és ez az én problémám mert nem tudom hogyan kezdjek hozzá, mert szerszámom az van csak fogalmam sincs mit miután kellene csinálni. Vezetékek is vannak meg minden szval kellene egy kis segítség mert akárhányszor beülök az autóba a hányinger kerülget. Segítsetek!!! 2005-ös Astra G

Először is akkusaru le, mert ha e nélkül széthúzod az övfeszítő csatiját, akkor piroslámpázni fog.

Utána első ülés alatt csati széthúz

Első ülés oldalán alul, az öv takarója lepattint, övet tartó bazi nagy csavar kicsavar.

ülés előrehúz, hátsó ülés felöl két csavar fogja, ezt kiszed

hátrafelé eltol az ülés és lehet kikapni.

Utána meglátod, hogy honnan jön a befúvó, az elsp középkonzol alól, szerintem nem nagy cucc kiszedni.

Jó takarítást!

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem vágom, mi a probléma forrása?

Automatikusan fordított a gép angolból(kollega elkavart valamit)és az olyan szavakat aminek angol

megfelelője is van pl.:most,azt lefordította,hogy legtöbb!Tehát egy mondat így nézett ki:

Magyarul:Most jöttem haza. Azt így írta ki,hogy:Legtöbb jöttem haza! :devlish:

Aztán kisbetű nagybetű össze-vissza!Néhány szó csak nagybetűvel írva,majdnem minden

mondatban szerepelt,hogy tartózkodás mellett,már tiszta ideg voltam! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Automatikusan fordított a gép angolból(kollega elkavart valamit)és az olyan szavakat aminek angol

megfelelője is van pl.:most,azt lefordította,hogy legtöbb!Tehát egy mondat így nézett ki:

Magyarul:Most jöttem haza. Azt így írta ki,hogy:Legtöbb jöttem haza! :devlish:

Aztán kisbetű nagybetű össze-vissza!Néhány szó csak nagybetűvel írva,majdnem minden

mondatban szerepelt,hogy tartózkodás mellett,már tiszta ideg voltam! :lol:

Látod-látod, az automatizmus nem elég jó, (itt sem) :lol: Mint azok a spam-levelek, amik ékes magyarsággal íródnak, értelmes magyar szavakkal, random módszerrel egymás után téve azokat a szavakat...

Link to comment
Megosztás:

Na ezé nem kő nekem aútóómata váltós kocsi :lol: :lol:

ki tudja hova mit mikor?

:lol:

Automatikusan fordított a gép angolból(kollega elkavart valamit)és az olyan szavakat aminek angol

megfelelője is van pl.:most,azt lefordította,hogy legtöbb!Tehát egy mondat így nézett ki:

Magyarul:Most jöttem haza. Azt így írta ki,hogy:Legtöbb jöttem haza! :devlish:

Aztán kisbetű nagybetű össze-vissza!Néhány szó csak nagybetűvel írva,majdnem minden

mondatban szerepelt,hogy tartózkodás mellett,már tiszta ideg voltam! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nu, ma pontot tettünk az időszakos szervizre.

Azé nem baj az, ha az ember barátja autószerelő

20.000 Ft-ban az alábbiak voltak benne:

- Olajcsere (5 liter Castrol 5W30) nyilván maradt a kannában, de azt megkaptam

- Olajszűrő csere

- Légszűrő csere

- Pollenszűrő csere

- Fojtószelepház takarítás

- Égőcserék a műszerfalban

- Futómű áttekintés

- Fékrendszer áttekintés

- Folyadékszintek, szivárgások áttekintés

- Hosszbordás ékszíj szemrevételezése

- Klímafertőtlenítés spray-vel, közvetlen a pollenszűrőnél beküldve

- És persze a munkadíj

szerencsére minden fitti, nem lóg, nem zörög, nem lötyög, nem folyik, nem csöpögm nem kopott, így az áttekintéseket követően nem kellett más beavatkozás :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nu, ma pontot tettünk az időszakos szervizre.

Azé nem baj az, ha az ember barátja autószerelő

20.000 Ft-ban az alábbiak voltak benne:

- Olajcsere (5 liter Castrol 5W30) nyilván maradt a kannában, de azt megkaptam

- Olajszűrő csere

- Légszűrő csere

- Pollenszűrő csere

- Fojtószelepház takarítás

- Égőcserék a műszerfalban

- Futómű áttekintés

- Fékrendszer áttekintés

- Folyadékszintek, szivárgások áttekintés

- Hosszbordás ékszíj szemrevételezése

- Klímafertőtlenítés spray-vel, közvetlen a pollenszűrőnél beküldve

- És persze a munkadíj

szerencsére minden fitti, nem lóg, nem zörög, nem lötyög, nem folyik, nem csöpögm nem kopott, így az áttekintéseket követően nem kellett más beavatkozás :devlish:

Csak nem színesítesz Te is?

Link to comment
Megosztás:

Nem, nekem kiégett.. én szeretem az eredetit, meg nekem bonyolult lenne, mert ez én műszerfalaban a számlap sárga, nem a lámpa.

szerk: de ha már kiégett egy, akkor tettem bele újakat a többi helyre is a régi jókat meg eltettem tartalékba.

Csak nem színesítesz Te is?
Link to comment
Megosztás:

ezt inkább hadjuk...ezzel egyáltalán nem értek egyet...sőt úgy mondanám igen nagy blődséget mondtál...

1. a dieselben gondolod izzító gyertyát nem kelle cserélni?....abból 1db annyi mint benzinesnek egy garnitura gyertya...

2. a porlasztó csúcsok is kisebb vagyon...benzinesnél nem is nagyon hallok róla hogy cserélnék..

egy porlasztó csúcs akár lehet 100eFt is...ismerek olyan autót amelyiknél ebből gariba már 3-at kellett cserélni 100ekm alatt (mondjuk nem opel, de diesel)

3. A turbósokról pedig inkább nem is írok semmit...egyik ismerősnek kb 1 év alatt 180eFt-ba van a turbó...az első csere kb 110ekm-nél volt..majd az újról(100eFt) lecsavarodott az anya..kuka lett kb 1 év múlva, most egy 500km-est rakott bele az olcsóbb volt 80eFt....

És még sorolhatnám....benzinesnél nincs ekkora ktg...hidd el...

Az enyémben kb 150ekm van...és azon kívúl, hogy gyárilag elb***ták az illesztését és kortyolgatja az olajat semmi gondja nem volt ezen idő alatt..gyári trafó és AGR van benne...szóval a gyertyákon és az olajon kívúl is csak a szokásos dolgokat cseréltem...

osztom véleményed teljesen egyetértek

lásd commonrail rendszer hitvány egyszerüen benzinesre kevesebbet költ az ember akkor is ha be hal a vezérlője

dieselben pedig a csillagos ég a határ.

Link to comment
Megosztás:

Na ma vettem a madarasteszkóban ilyen T alakú ablaktörlő lapátokat.

Nem tudom ezek (kínai gyártmányok) mennyit bírnak ki (előző Valeok majdnem 4! évet) de így újonnan egész jól törölnek.

Előtte a legolcsóbb kínait vettem, de az egy határ sz.r, rá se feküdt a szélvédőre, úgyhogy izomból bevágtam őket a kukába! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

osztom véleményed teljesen egyetértek

lásd commonrail rendszer hitvány egyszerüen benzinesre kevesebbet költ az ember akkor is ha be hal a vezérlője

dieselben pedig a csillagos ég a határ.

Most értem el a jubileumi 100-ezredik kilométeremet traktorommal (77-el vettem) és eddig lekopogom, semmi nem szállt el a tipikus dízel ketyerék közül, így lassan már megkarmolva a 200-at, (ja de, egyedül az adagoló vez. elektronika).

Remélem még bírja kicsinyt, mert talán nemsokára le tudom cserélni egy fiatalabbra.

Még az is lehet, hogy feladom hosszú márkahűségemet! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Először is akkusaru le, mert ha e nélkül széthúzod az övfeszítő csatiját, akkor piroslámpázni fog.

Utána első ülés alatt csati széthúz

Első ülés oldalán alul, az öv takarója lepattint, övet tartó bazi nagy csavar kicsavar.

ülés előrehúz, hátsó ülés felöl két csavar fogja, ezt kiszed

hátrafelé eltol az ülés és lehet kikapni.

Utána meglátod, hogy honnan jön a befúvó, az elsp középkonzol alól, szerintem nem nagy cucc kiszedni.

Jó takarítást!

Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól leírtad. Hát nem is fogok holnap reggelizni, nehogy visszajöjjön:)! Segítségemre lesz egy karosszérialakatos barátom is. Mégegyszer nagyon köszönöm és írok a fejleményekről!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.