Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy Astra G tipusnál hogyan lehet kikódolni a szervízkijelzést?

Hali kedves palicska.

Fékpedált és a km-óra nullázót nyomva tartod, ráadod a gyújtást vársz, majd elkezd villogni az INSP felírat, ekkor törlődik.

Nagyjából ennyi sok sikert :D

Link to comment
Megosztás:

Jaj nem kell az ilyet felvenni,szoktuk egymást csipkedni mindig :wacko:

Kedves Elek, én nem vettem fel, csak válaszoltam. És komolyan így tanították nekem. Valószínűleg azért hogy ha véletlen sebességben hagyná a buta tanuló a műhelyben nehogy elugorjon az autó, bár alap nálunk hogy üresbe kell kapcsolni, miután rájártunk az emelőre.

Szal nyugi, nem vettem én fel semmit :D

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom találkozott e már valaki hasonlo problémával.3 éves 1.4 xep,35 ezer km,fékezéskor néha,(kb havonta) olyan mintha beesne a pedál és nem nagyon lassul az auto,lassul de nem annyira szerintem,hiába nyomom egyre jobban.Aztán ha ujra ráfékezek már minden jo.

És csak tényleg nagyo ritkán van ilyen de olyan fura érzés az egész,mi lehet ez,valakinek esetleg valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom találkozott e már valaki hasonlo problémával.3 éves 1.4 xep,35 ezer km,fékezéskor néha,(kb havonta) olyan mintha beesne a pedál és nem nagyon lassul az auto,lassul de nem annyira szerintem,hiába nyomom egyre jobban.Aztán ha ujra ráfékezek már minden jo.

És csak tényleg nagyo ritkán van ilyen de olyan fura érzés az egész,mi lehet ez,valakinek esetleg valami ötlet?

Hallottam már ilyet, ott az volt, hogy a kopott kerékcsapágy miatt kanyarodáskor a féktárcsa nyomta a fékpofát, az meg felnyomta az olajat, és ezért a következő fékezéskor először csak visszafolyt az olaj, aztán kezdett normálisan fékezni. Ki lehet próbálni úgy, hogy csinálsz egyik irányba több élesebb kanyart, majd fékpróba, aztán másik irányba élesebb kanyarok és ismét fékpróba.

Persze előtte megnézheted, hogy van-e elég olaj egyáltalán a fék olajtartályában.

Link to comment
Megosztás:

Kedves Elek, én nem vettem fel, csak válaszoltam. És komolyan így tanították nekem. Valószínűleg azért hogy ha véletlen sebességben hagyná a buta tanuló a műhelyben nehogy elugorjon az autó, bár alap nálunk hogy üresbe kell kapcsolni, miután rájártunk az emelőre.

Szal nyugi, nem vettem én fel semmit :D

Üdv!

Munkatársam Corsáján kell a fékpedál is hozzá, valószínűleg azért tanították így. G Astrán nem kell.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.