Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Na ja..

Ettől a "metropolisztól" jóval kisebb faluban (porfészekben) éltem 35 évig, de az milliószor jobb volt ettől helytől! :D

Hol laktál? Én is így vagyok ezzel. 2007-ben jöttem Csongrádra, előtte meg Kislángon laktam de ez a város nyomába sem érhet kislángi nyüzsgő falusi életnek. Itt semmi nincs!!!

Link to comment
Megosztás:

Hol laktál? Én is így vagyok ezzel. 2007-ben jöttem Csongrádra, előtte meg Kislángon laktam de ez a város nyomába sem érhet kislángi nyüzsgő falusi életnek. Itt semmi nincs!!!

Életkorban mennyi vagy?Csak azért kérdezem,mert volt 1 osztálytársam ,aki szintén kislángi volt,az most 34

Link to comment
Megosztás:

2. Takarításkor leesett az illatosító a középkonzol középső szellőzőjéről, visszatettem, de szivárgott belőle (akkor nem vettem észre) és reggelre lemarta a rádió körüli részről több helyen is a gyári fekete festéket. Tudtok valamilyen egyszerű, és olcsó megoldást a javításra?

Megoldottam carbon dekorfoliázással a lemarás eltüntetését. Szétszedve láttam, hogy nem csak a festéket, hanem a műanyagot is megmarta az illatosító folyadéka. Ha tovább várok vele, átlyukadt volna a műanyag is.

+ A váltószoknya kopását is sikerült eltakarni egy bőr takarósapkával. Valamivel szebb lett.

Itt vannak a képek róla: Milyen volt és milyen lett.

http://pics.coldline.hu/collection.php?id=...1146143a461b4a7

Link to comment
Megosztás:

Megoldottam carbon dekorfoliázással a lemarás eltüntetését. Szétszedve láttam, hogy nem csak a festéket, hanem a műanyagot is megmarta az illatosító folyadéka. Ha tovább várok vele, átlyukadt volna a műanyag is.

+ A váltószoknya kopását is sikerült eltakarni egy bőr takarósapkával. Valamivel szebb lett.

Itt vannak a képek róla: Milyen volt és milyen lett.

http://pics.coldline.hu/collection.php?id=...1146143a461b4a7

tök jó lett :D

Link to comment
Megosztás:

Megoldottam carbon dekorfoliázással a lemarás eltüntetését. Szétszedve láttam, hogy nem csak a festéket, hanem a műanyagot is megmarta az illatosító folyadéka. Ha tovább várok vele, átlyukadt volna a műanyag is.

+ A váltószoknya kopását is sikerült eltakarni egy bőr takarósapkával. Valamivel szebb lett.

Itt vannak a képek róla: Milyen volt és milyen lett.

http://pics.coldline.hu/collection.php?id=...1146143a461b4a7

Ez tök zsír!! Nekem is kell ilyen ^_^

Link to comment
Megosztás:

Váááá,ez baró!(miafenérejóez?) :D

Pffff,

hegesztéshez munkadarab forgató lesz belőle.

ami most van az is tuti,az egy két fokozatú 600 és 300 lassítású ,hajtómű ,amin van egy 24 voltos dc motor amihez van egy tápfesz szabályzó építve.

majd csinálok képet róla,még a NASA is meg irigyelné ^_^

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kicserélném a h7 izzóimat valami növelt fényerejű izzókra.

én erre gondoltam:

http://bolthely.hu/tungsram/id/00880_Halog..._PX26d_58520SXU

van valakinek tapasztalata ilyesfajta lámpákkal? kék színű "csajozos" világítás szóba sem jöhet :D :D ^_^ :D

Én ilyet használok, tényleg jobb, mint a sima izzó, viszont kb félévente cserélem. De valamit valamiért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kicserélném a h7 izzóimat valami növelt fényerejű izzókra.

én erre gondoltam:

http://bolthely.hu/tungsram/id/00880_Halog..._PX26d_58520SXU

van valakinek tapasztalata ilyesfajta lámpákkal? kék színű "csajozos" világítás szóba sem jöhet :D :D ^_^ :D

Csatlakozom. Nekem is ilyen van, este tényleg jobb a fénye, meg fehérebb is, de sokkal gyakrabban kell cserélgetni és nem 7-800 ft:-(

Link to comment
Megosztás:

Igen,nem olcsó

Gondolom nem azért mennek ki az izzók ami a g astra betegség volt.Ellenállás beforrasztásával gondolom próbáltad már?

Szerintem nem az astra betegség miatt. Hanem e miatt. Ime egy cikk:

A párszáz forintos hagyományos halogénizzók helyett mindenféle trükkös izzót is lehet kapni, alig valamivel drágábban. A legkézenfekvőbb upgrade a növelt fénykibocsátású izzók alkalmazása ( Tungsram Megalight, Osram Super, Philips Premium).

Ezek hagyományos fényű halogénizzók, az izzószál képességeit azonban jobban kihasználják. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy adott távolságban mérve nagyobb lesz a fénysűrűség-eloszlás: magyarán jobban látunk vele. A gyárak általában 30 százalékkal több fényt igérnek, de az Osram április körül piacra dobja Silver Star fantázianevű, a hagyományos izzóknál 50 százalékkal több fénnyel kecsegtető új típusát: lesz itt nemulass.

A dolog hátulütője, hogy a nagyobb terhelés miatt az izzó élettartama rövidebb a hagyományosnál. A konkrét típustól, az üzemi körülményektől, no meg a mérés és a statisztikai értékelés metodikájától függően az ilyen izzók élettartama 150 és 400 üzemóra között van. A rövidebb várható élettartamra a Philips Premium csomagolásán felirat figyelmeztet, de más gyártók is elismerik az ilyen izzók nagyobb halandóságát.

Egy másik módszer, amikor a fény mennyiségét nem növelik, inkább minőségével foglalkoznak. Ennek az irányzatnak a termékei az enyhén sárgás fényű, többrétegű bevonattal ellátott típusok ( Tungsram Allday és Tungsragold, Osram All Season, valamint Philips All Weather és Gold). Ezeknél a kilépő fény színe olyan, hogy normál látási viszonyok között nagyjából ugyanúgy szerepelnek, mint mezei halogén testvéreik, ám esős, ködös időben megszolgálják az árkülönbözetet . Fényük elvileg jobban átvilágít a párás levegőn és a levegőben alászálló vízcseppeken, kevésbé költőien az esőn.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.