Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

"OPC Sport Turbo Klima Sport bör"...hehh... egy kicsit mintha túlzás lenne... :blush:

Az a ködlámpa bizony komoly probléma, mert nincsen belőle utángyártott és semelyik másik típus sem jó bele, a gyári meg valami ~35e Ft darabja (drágább mint az OPC ködös, és abból van utángyári)

Link to comment
Megosztás:

Na, majd megmondom milyen! Ez nincs is túl messze tőlem még gyalog sem (kb.10 perc).

A színe még borongós időben is szebb, mint a képen. Mármint ott ahol van, mert pl. a bal első sárvédőn több helyen is lepattant alapozóig. Az első képen is látszik a "használtautó.hu" felirat "á" betűjénél. A fényszórók közel olyan mattak, mint az Astra H hátsó indexei csak sárgásak. Belül visszataszítóak az árnyalatban még véletlenül sem egyező elemek. Látványos a nagy, színes kijelzős navi, amihez én még nem láttam használható Magyarország CD-t. A bőrszerkó így első és gyors rátekintés alapján jó állapotúnak tűnik, de abból is inkább a hátsó sor. Amúgy semmi OPC, minden utólagos.

Bár nagyon tetszenek a Coupék, de ez mégsem kéne. Ezért ne induljon el senki.

Link to comment
Megosztás:

Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről):

Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört?

A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés.

Link to comment
Megosztás:

Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről):

Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört?

A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés.

A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát!

Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy.

Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt)

Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó.

Link to comment
Megosztás:

A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát!

Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy.

Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt)

Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó.

Köszi, egyelőre az biztos, hogy a szabályzó döglött. Kábeleket, csatlakozásokat, testeléseket, szénkefét végignéztem. Akksit nem szívja semmi, kimértem, igaz elég alacsony volt a feszültsége két nap állás után (viszont pöccre indított), de állítólag próbálták már másik akksival is, és ugyan ez volt a helyzet. Igazából a tulaj elmondása alapján tényleg töltésproblémának tűnik, csak az ejtett kicsit zavarba, hogy ez most pont hogy túltölt, viszont az alapján, hogy a fényszórók fényerőváltozása csak néhány napja jött elő, gondolom ez a túltöltés azóta állhat fenn. Igazából ezért kérdeztem, hogy mennyi lehet a realitása egy olyan hibának, hogy egy gyakorlatilag "szakadásban" levő fesszabályzó egyszercsak "átmegy rövidzárba".

Link to comment
Megosztás:

Így van. Már régóta tevékenykednek ilyen szakik. Egy nagy erővágóval vágják el a kipufogócsövet a katalizátor két oldalán a kocsi alatt. Pár perc alatt végeznek. :angry:

tegnap spanom túrta a garázsát, hát én még életembe nem láttam ilyet, egy nagy narancssárga zsákszerű izét kapott elő tippelnem kellett mi az passzoltam

autó emelő légpárna a kocsi kipufogója fújja fel megemeli az egész autót.

ledöbbentem bevallom :) :omg:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.