Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Opelnek az a saját dízel motorja, amelyiket némi módosítás után éppen beleteszi. Alapoktól kezdve saját fejlesztésű nincs.

Már hogyne lett volna: 16D/DA (Kadett D, E), illetve 23D (Rekord E, Omega A) hogy mást ne mondjak. Csak aztán opelék rájöttek hogy egyszerűbb/olcsóbb megvenni egy kész konstrukciót, mint fejleszteni egyet a nulláról indulva.

Elküldve

hát ezaz...

az olajdekli csavarja ...

most jöttem fel ,körbe néztem az egészet ... volt még egy laza

a többin egy picit húztam

még egy dolog amit hetente húzogatni kell majd :)

addig vagy boldog amíg nem tudsz ezekről :)

Elküldve

Már hogyne lett volna: 16D/DA (Kadett D, E), illetve 23D (Rekord E, Omega A) hogy mást ne mondjak. Csak aztán opelék rájöttek hogy egyszerűbb/olcsóbb megvenni egy kész konstrukciót, mint fejleszteni egyet a nulláról indulva.

most akkor 2.0 az saját vagy sem ?? :)

mert nehogy ne tudjak aludni :D :D

Elküldve

most akkor 2.0 az saját vagy sem ?? :)

mert nehogy ne tudjak aludni :D :D

Visszakérdezek: melyik?

Az X/Y20DTH/DTL, vagy az egy generációval újabb és Antarába szerelt Z20DM/DMH, esetleg a még újabb A20DTH az Astra J-ben/Insigniában?

Amúgy fogalmam sincs, én a nosztalgiából élek, asse tudom mi az a J Astra... :D

Update: a Z20DM/DMH az Antarában az tuti hogy nem Opel eredetű, az egy olasz fejlesztésű motor a VM Motoritól. Az A20DTH viszont GM/Fiat fejlesztés, de használták a SAAB-ban is.

Elküldve
Az A20DTH viszont GM/Fiat fejlesztés...

Meg is van:

Ez a motor eredetileg Fiat találmány, de tőlük egy 168 és egy 133 lóerős változat jött, ezt dolgozta át a GM egy 163 lóerős, és egy két turbóval 192 lóerős változattá. Szóval volt keveredés szépen...

Elküldve

Visszakérdezek: melyik?

Az X/Y20DTH/DTL, vagy az egy generációval újabb és Antarába szerelt Z20DM/DMH, esetleg a még újabb A20DTH az Astra J-ben/Insigniában?

Amúgy fogalmam sincs, én a nosztalgiából élek, asse tudom mi az a J Astra... :D

Update: a Z20DM/DMH az Antarában az tuti hogy nem Opel eredetű, az egy olasz fejlesztésű motor a VM Motoritól. Az A20DTH viszont GM/Fiat fejlesztés, de használták a SAAB-ban is.

én az x/y-ra gondoltam :)

Elküldve

Már hogyne lett volna: 16D/DA (Kadett D, E), illetve 23D (Rekord E, Omega A) hogy mást ne mondjak. Csak aztán opelék rájöttek hogy egyszerűbb/olcsóbb megvenni egy kész konstrukciót, mint fejleszteni egyet a nulláról indulva.

Úgy gondoltam, hogy ez nem a veterános fórum! :D

még egy dolog amit hetente húzogatni kell majd :)

addig vagy boldog amíg nem tudsz ezekről :)

Ily' sanyarú sorsot, mint Eleké! :o

Csak az autó meg a recska?

Elküldve

Na azt nem tudom, nem értek az olajkályhákhoz... benzinmotornál jóval egyszerűbb a helyzet, ott majdnem mind saját fejlesztés, alig van olyan kakukktojás mint pl. a Z22SE, ami egy echte amerikai motor...

Elküldve

Miféle hölgytulaj mászkál 3.2-es signummal??? Mifelénk nem ilyenek az asszonyok!!

Amúgy mennyit kajál egy ilyen? ...úgy nagyjából...

Hát oda van írva: nemdohányzó hölgytulajdonos...

Igen, csak egy 40 kilós, szemüveges művészettörténész kislány használhatta ezt, a lesötétített üvegekkel... Ki veszi be még ezeket a hülye szövegeket? :omg:

Elküldve

Hát oda van írva: nemdohányzó hölgytulajdonos...

Igen, csak egy 40 kilós, szemüveges művészettörténész kislány használhatta ezt, a lesötétített üvegekkel... Ki veszi be még ezeket a hülye szövegeket? :omg:

Mosmér, anyu nem kaphat fóliát?

Elküldve

Mosmér, anyu nem kaphat fóliát?

Hát persze, nemdohányzó anyu kérte a fóliát, hogy ne lehessen az autóban felismerni dohányzó aput. :icon1:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.