Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

szerintem:

megemel a kocsi elejét.

aláfekszik a tag

és tök kényelmesen meglehet csinálni :D

Igen, ezt csináltam elölről-oldalról-hátulról, darabonként vagy nyolcvanszor. Mégsem lett jó. És valóban, nagyon morc lettem a végére, plusz minden tagom fájt. Holnap Ma újrakezdés. Vidám lesz.

A képről: klassz, nekem LS01-est adtak, a másodikat. Gondolom akkor majd vegyek kalap pénzért másikat, hátha attól majd megjavul. Komolyan mondom, visszaszokom a biciklire.

Link to comment
Megosztás:

Igen, ezt csináltam elölről-oldalról-hátulról, darabonként vagy nyolcvanszor. Mégsem lett jó. És valóban, nagyon morc lettem a végére, plusz minden tagom fájt. Holnap Ma újrakezdés. Vidám lesz.

A képről: klassz, nekem LS01-est adtak, a másodikat. Gondolom akkor majd vegyek kalap pénzért másikat, hátha attól majd megjavul. Komolyan mondom, visszaszokom a biciklire.

A másodiknak nagyon univerzális szaga van :wacko:

És tudjuk ,hogy az univerzális minden autóba jó,de egyikbe se :D

Link to comment
Megosztás:

most morcos vagy :wacko:

én a zörgést megoldottam úgy hogy a hővédő lemezt jól elhajlítottam onnan. :D

Nos, egyelőre úgy tűnik, a probléma megoldva - 90 fokkal elfordítottam a középső dobnál lévő gumi felfogató ovált, így pár centivel közelebb került a nagyobbik rés oldala a kocsitesthez, s távolabb a problémás. Ha beválik, akkor majd veszek valamilyen pont akkora gyűrűt és átcserélem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motor-hőfok jeladó kicserélve.Hiba megszűnt.

Kapott új benzinszűrőt is,a régiből is tiszta benya folyt ki.

Mc-elek!

Múltkor nem mondtam hülyeséget,hogy hidrotőkét lehet cserélni vezérlés megbontása nélkül. A szerelőm mondta,hogy mindig így szokta.A vezérműtengelyt forgatni kell+spéci szerszámmal ki lehet tekerni.Miért hazudna,ha többet is kérhetne a vezérlés megbontása miatt...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motor-hőfok jeladó kicserélve.Hiba megszűnt.

Kapott új benzinszűrőt is,a régiből is tiszta benya folyt ki.

Mc-elek!

Múltkor nem mondtam hülyeséget,hogy hidrotőkét lehet cserélni vezérlés megbontása nélkül. A szerelőm mondta,hogy mindig így szokta.A vezérműtengelyt forgatni kell+spéci szerszámmal ki lehet tekerni.Miért hazudna,ha többet is kérhetne a vezérlés megbontása miatt...

pedig létezik :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motor-hőfok jeladó kicserélve.Hiba megszűnt.

Kapott új benzinszűrőt is,a régiből is tiszta benya folyt ki.

Mc-elek!

Múltkor nem mondtam hülyeséget,hogy hidrotőkét lehet cserélni vezérlés megbontása nélkül. A szerelőm mondta,hogy mindig így szokta.A vezérműtengelyt forgatni kell+spéci szerszámmal ki lehet tekerni.Miért hazudna,ha többet is kérhetne a vezérlés megbontása miatt...

jaaa,arról nem volt szó :D

Egyébként nem tudom milyen lehet....

Leírás szerint vezérlés le ,majd a többi...

Link to comment
Megosztás:

Nemáár, hogy hatezer forintért adnak eredeti gyári lambdát... Ezt egyszerűen nem hiszem el.

nekem is hihetetlennek tűnik .......

Még a végén lehet, hogy veszek egyet, mert leginkább perpill az új lambda nem-megfelelőségében hiszek.

A kipuff felfüggesztése szerintem sikerül, macskakövön is kipróbáltam, 50 km alatt meg sem nyikkant. :D De azért akkor is hülye gondatlan volt, aki megtervezte.

hakapeszi a kedvemért nem néznéd meg, hogy a régi hőfok-jeladó miként követi a gyári hőfok-ellenállás görbét? Távolról, vagy távolról sem? Én csak annyit csináltam, hogy hideg csapvíz alá tartottam -mértem- bedobtam egy kis lábas vízbe, melegíteni kezdtem és közben néztem az ellenállást. Nem tűntek vészesen rossznak, de egyik sem volt katalógusadat. Ellenben a "tendenciát" szépen követte. Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nagyon genyó meló van a kipufogó rendszerrel, ismerősöm is mindig szenved vele, ki fúj, szét jött, zörög, stb, stb... én mondtam hogy ne nyúljon hozzá, már vagy fél éve szenved vele. Kellett neki ki vennie a katalizátort, meg sport dobot fel tenni. Bolond.

Hát igen ha nem passzolnak a gyári méretek akkor ugy tényleg elég érdekes lesz a kipuf rendszer.

Én cseréltem középsődobot meg hátulra raktam gyúri méretpontos parlagi félét és tökéletesebb nemis lehetne... kopp-kopp

A ktalizátort meg nomrálisan fel kell hegeszteni és semmi gond márha univerzális...

Link to comment
Megosztás:

Még a végén lehet, hogy veszek egyet, mert leginkább perpill az új lambda nem-megfelelőségében hiszek.

A kipuff felfüggesztése szerintem sikerül, macskakövön is kipróbáltam, 50 km alatt meg sem nyikkant. :D De azért akkor is hülye gondatlan volt, aki megtervezte.

hakapeszi a kedvemért nem néznéd meg, hogy a régi hőfok-jeladó miként követi a gyári hőfok-ellenállás görbét? Távolról, vagy távolról sem? Én csak annyit csináltam, hogy hideg csapvíz alá tartottam -mértem- bedobtam egy kis lábas vízbe, melegíteni kezdtem és közben néztem az ellenállást. Nem tűntek vészesen rossznak, de egyik sem volt katalógusadat. Ellenben a "tendenciát" szépen követte. Előre is köszi!

Megnézném neked szívesen,de 1.itt földváron a barátnőmnél kb. egy ,8,10,15,kulcs,csillagcsavarhúzó és egy kiskalapácsból áll a szerszámkészlet :wacko:

2.szerelőmnél csináltuk ahol a kukában landolt.

Direkt próbáltam teljesen hideg motorról is..olyan lett mint az álom,mintha melegen is jobban menne,persze ez lehet placebo hatás is :wacko:

Nálad én nagy tételben merek fogadni a DIS tömbre!!Akkor lehet gyanakodni a hőfok jeladóra,ha bizonyos hőmérséklethez köthető a szarakodás vagy jelentős többletfogysztás esetén...nálad egyik sem ha jól tudom..Volt mostanában (60.000km) gyertya és kábelköteg csere?

Nekem a télen random csinált rángatásokat,elgyengüléseket melegen is...rögtön a gyertyákra,kábelre gyanakodtam az is bejött.

Szóval elég nagyhatékonysággal kiszagolom a hibákat :wacko:

A lambda hibájára egyből felvillan a check lámpa, hamár érzékelhető a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Jééé,ezt írtam én is :wacko:

Nekem sikerült fentről is - nem volt más lehetőségem. Éljenek a nőgyógyász kezek :D

hakapeszi, köszi azért. Gyertyákat és a kábeleket saját kezűleg cseréltem úgy tízezer km-e, DIS tömb.... a fene tudja. A hibám teljesen független a külső- és belső (motor) hőmérséklettől.

Majd megpróbálok valami elektromoshoz elmenni és kiméretni a lambdát és a gyújást. Azt hiszem, ha a lambda rendesen működik, csak nem a megfelelő értéket adja, akkor az ellenőrző lámpa nem fog jelezni, viszont nem fog működni rendesen. Lásd utángyártott lambda: működik, csak rosszul.

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan kérdésem lenne hogy a hűtőventillátornak mikor kell bekapcsolnia? Sajna én még nem láttam volna h pörögne, hogy tudom leellenőrizni?

(nem klímás)

Amikor 40 fok van akkor elindítod, leülsz vele szemben egy sörrel, vagy kettővel, vagy há....és addíg hagyod járni amíg be nem kapcsol. Előbb-utóbb elindul. Nekem is nagyon ritkán megy, dugóban kánikulában szokott inkább. Van egy hőgomba a hűtőben ha elér egy bizonyos hőmérsékletet a víz akkor indítja a ventit.

Link to comment
Megosztás:

Amikor 40 fok van akkor elindítod, leülsz vele szemben egy sörrel, vagy kettővel, vagy há....és addíg hagyod járni amíg be nem kapcsol. Előbb-utóbb elindul. Nekem is nagyon ritkán megy, dugóban kánikulában szokott inkább. Van egy hőgomba a hűtőben ha elér egy bizonyos hőmérsékletet a víz akkor indítja a ventit.

nekem már akkor pörög ha ráadom a gyújtást :D akkor mit kéne cserélni? a hőgombáját?

Link to comment
Megosztás:

Nálam 95-97 fok körül szokott bekapcsolni a hűtőventillátor, általában dugókban vagy kánikulában hosszas álláskor mikor nagy ritkán felmelegszik.

Más kérdés:

kb. jó ideje 1 éve csinálja a jelenséget

Reggel beindítás után az első 500 méteren enyhén rángat, kicsit erőtlenebb a kocsi, télen jobban csinálta, valamint akkor mikor már kevés az üzemanyagom.

Sok mindenre tudnék gondolni, de miután megyek vele ezt a keveset utána nincs gond megy szépen ahogy kell.

kérdés2:

jobb oldali ajtónál mikor nyitom és zárom borzalmas hangot ad ki a zár (központi-riasztó vezérli) a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint mikor furnak valamit vagy akadna

amugy zár az ajtó megfelelően.

Köszönöm a segítséget:

A gép amúgy 1994-es C12NZ-s 3 ajtós corsa

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan kérdésem lenne hogy a hűtőventillátornak mikor kell bekapcsolnia? Sajna én még nem láttam volna h pörögne, hogy tudom leellenőrizni?

(nem klímás)

Nállam is olyan 95-97 fok körül. Talán 96 :D

kérdés2:

jobb oldali ajtónál mikor nyitom és zárom borzalmas hangot ad ki a zár (központi-riasztó vezérli) a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint mikor furnak valamit vagy akadna

amugy zár az ajtó megfelelően.

Köszönöm a segítséget:

A gép amúgy 1994-es C12NZ-s 3 ajtós corsa

Nem lehet hogy olajozni kéne valamit ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.