Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

X14XE:

Városi szaladgálás + felcuccolva ingázás a szomszéd faluba: 7.15

Szeged - Budapest (IV. ker.) - Szeged (odafelé nagyon felcuccolva, tetőn vasbak,létra, palló, visszafelé a tetőn ugyanez, egyéb cuccolás nélkül) kényelmes 90-es élményautózással: 6.3

Link to comment
Megosztás:

Tegnap tankoltam, akkor most én is írok egy számomra képtelen fogyasztási eredményt, 6,48Liter persze gázból! :P

Csak annyi a bajom vele hogy nem tudom hogy hoztam össze ezt az eredményt, most pl kifejezetten nem figyeltem hogy normál vezetéssel, light vagy ultra light vezetéssel sikerült összehozni. :P

Még mielőtt visszakérdeztek:

7,5szokott lenni átlagosan volt már 7,2-is meg 6,8-is de utóbbinál lehet elszámoltam, jahh és volt már 8-8,2-is nahh ezekhez képest csodálkozom. Tankolásnál kattanásig és még beleerőszakolt 300Ft-ért tovább nem ment. Kattanás után általában 4-500Ft-ot még bele szokott nyomni csak hogy tuti telelegyen, de most nem tudott bele többet. Melóba járáshoz használom ugyan azon az útszakaszon minimális eltéréssel. :D

Link to comment
Megosztás:

Tegnap tankoltam, akkor most én is írok egy számomra képtelen fogyasztási eredményt, 6,48Liter persze gázból! :D

Csak annyi a bajom vele hogy nem tudom hogy hoztam össze ezt az eredményt, most pl kifejezetten nem figyeltem hogy normál vezetéssel, light vagy ultra light vezetéssel sikerült összehozni. :P

Szép fogyi! :P

Benzint mennyit szoktál tankolni? csak az indításokhoz gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Leendő Astra F tulaj vagyok, most nézelődök.

Fogyasztásügyi szempontból mit ajánlatosabb venni 1.6 8 vagy 16V-t?

Mi a véleményetek, melyiket részesítsem előnyben (tudom amelyik kevésbé van széthajtva :D )?

Attól függ hol akarod haználni. Szerintem országúton és autópályán a 16V fog kevesebbet enni és/vagy jobban menni, városban inkább 8V.

De sokkal többet számít még fogyasztásban is a motor állapota akármelyikről is legyen szó.

Link to comment
Megosztás:

Attól függ hol akarod haználni. Szerintem országúton és autópályán a 16V fog kevesebbet enni és/vagy jobban menni, városban inkább 8V.

De sokkal többet számít még fogyasztásban is a motor állapota akármelyikről is legyen szó.

Inkább városban lenne használva. Én is a motor állapotát tartanám fontosabbnak, na de a 75 vs 100 ló?! :D

Köszönöm a választ!

Link to comment
Megosztás:

Inkább városban lenne használva. Én is a motor állapotát tartanám fontosabbnak, na de a 75 vs 100 ló?! :D

Köszönöm a választ!

fogyasztásban nem sok a különbség az 1.4 és az 1.4 se között sem, sőt. :P

Inkább 100-ast választanék (ha találnék jó állapotút). :P Max a teljesítményadó lesz pár ezerrel több 1 évre.

Link to comment
Megosztás:

fogyasztásban nem sok a különbség az 1.4 és az 1.4 se között sem, sőt. :D

Inkább 100-ast választanék (ha találnék jó állapotút). :P Max a teljesítményadó lesz pár ezerrel több 1 évre.

Az a gond nem nagyon találok olyat ami mindennek megfelel (felszereltség idény, motor típus/teljesítmény/állapot, árfekvés).

1.6-nál SE átalakításnak van létjogosultsága?

Link to comment
Megosztás:

Na most itt lemaradtam egy körrel :D

X16NZ-ből NE lesz?! Ez mit jelent paraméterekben és mit lehet ebből érezni?

A sűrítési viszony megmarad szerintem arra gondol ugyanis azt jelölik N betűvel, ami már S szokott lenni pl C16SE E betű a hengerenként befecsit takarja a C betű pedig a katalizátort. Tehát mert te átalakítod nem lesz az teljesen c16SE olyan mint a gyári.

Link to comment
Megosztás:

N=alacsony sűrítés S=nagy sűrítés

Z=központi injektor E=hengerenkénti injektor.

Annyit jelent,hogy mondjuk c16nz-ből nem lesz c16se-nek megfelelő 100le az alacsonyabb sűrítés miatt.

Így van. :D Inkább erősebb autót vegyél alapból jobban jársz és olcsóbban jössz ki. Egyéb csevegésbe linkeltem neked 2-3mat. :P

Link to comment
Megosztás:

Így van. :P Inkább erősebb autót vegyél alapból jobban jársz és olcsóbban jössz ki. Egyéb csevegésbe linkeltem neked 2-3mat. :P

Néztem, kezdek skizofrén lenne, hogy egyszerre kétfelé írok :D

Az utolsót meg is nézem holnap, azonban tartok a 2.0 fogyasztásától. Mire kell kalkulálni?!

Azért nem kellene 10 literes átlaggal autókázni városban (mert sajnos ilyen terepen lenne jobban használva).

Vajon mi a minimum amivel egy ilyen jószág beéri?

Link to comment
Megosztás:

Néztem, kezdek skizofrén lenne, hogy egyszerre kétfelé írok :D

Az utolsót meg is nézem holnap, azonban tartok a 2.0 fogyasztásától. Mire kell kalkulálni?!

Azért nem kellene 10 literes átlaggal autókázni városban (mert sajnos ilyen terepen lenne jobban használva).

Vajon mi a minimum amivel egy ilyen jószág beéri?

Szerintem városba 8-9L ha nagyon durva araszolás van akkor 10L, De egyébként ennyit zabál az 1.6 is szóval erre készülj fel. :P Ezen a téren csak dieselel lehet spórolni semmi mással.

Link to comment
Megosztás:

Városba a 8 liter nekem is megvan, pedig nekem csak 1.4-es

Sima ügy 1.4is de a legviccesebb, hogy még 1.2 is megeszik 8L a belvárosba fixen de még 10et is. :D:D amikor 1 óra alatt teszel meg 3KM nem nehéz. :P Nekem a corsám ugyan olyan motorral mint a tied és könnyebb a kocsi. Télen városba 11et is produkált az szép volt. :P

Link to comment
Megosztás:

Sima ügy 1.4is de a legviccesebb, hogy még 1.2 is megeszik 8L a belvárosba fixen de még 10et is. :D:D amikor 1 óra alatt teszel meg 3KM nem nehéz. :P Nekem a corsám ugyan olyan motorral mint a tied és könnyebb a kocsi. Télen városba 11et is produkált az szép volt. :P

Szerintem egy 1.4-es benzines motor városba nem nagyon jön ki 7.5 liter alatt. És most itt a város alatt nem azt értem ahol az egész városba van 1 vagy 2 közlekedési lámpa, hanem a nagyobb városokra gondolok.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem egy 1.4-es benzines motor városba nem nagyon jön ki 7.5 liter alatt. És most itt a város alatt nem azt értem ahol az egész városba van 1 vagy 2 közlekedési lámpa, hanem a nagyobb városokra gondolok.

Nem hát ez tök egyértelmű van 1-2 ember aki ezen ferdít de ha jól esik akkor legyen boldog. A város az nálam ilyen 7-8 kerbe való mászkálást jelent ,meg nagyobb várásokba bent ahol van 500 lámpa. Egyébként a többit esetleg külvárosnak becézik.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem egy 1.4-es benzines motor városba nem nagyon jön ki 7.5 liter alatt. És most itt a város alatt nem azt értem ahol az egész városba van 1 vagy 2 közlekedési lámpa, hanem a nagyobb városokra gondolok.

Egyre biztatóbb :P

Na és mi van hosszútávon 2.0-val? Teszem azt normál tempó (60-100) autóút településekkel tarkítva

Megerősíthetne egy C20NE tulaj :D

(vagy ti már hajtottatok ilyet?)

Link to comment
Megosztás:

Egyre biztatóbb :P

Na és mi van hosszútávon 2.0-val? Teszem azt normál tempó (60-100) autóút településekkel tarkítva

Megerősíthetne egy C20NE tulaj :D

(vagy ti már hajtottatok ilyet?)

hát 6-100as tempóval 6L. :P

'92 Astra F Caravan (C20NE), 260 ezer kilométerrel az órájában a jó öreg igavonó is meg tud lepni 1-2 csili-vili H Astrát!

Átlagfogyasztás: 2006-ban 8,15; 2007-ben 8,1; 2008-ban 7,84; 2009-ben: 7,99 liter / 100 km, 2010-ben 7,86 liter/100 km.

Ez egy kombi és EPK-é a fórumról. Ráadásul éves szinten számolja gondolom és tök reális adatoknak tűnnek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.