Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Látta valaki az uj Opel magazint?????

Érdemes megnézni,utolso oldal körül,Opel Astra G,4 éves futott km 700 000!!!!!!!!

Állitolag......csak vizpumpa,akksi csere volt rajt semmi más....még vezérmü lánc sem...

Csak arra nem térnek ki hogy milyen moci van benne.........

Menni is lehet vele vagy csak áll? :lol:

Ez egy eladó autó? Akkor lehet hogy elszedték a szedők a 70ekm-t.

Link to comment
Megosztás:

Látta valaki az uj Opel magazint?????

Érdemes megnézni,utolso oldal körül,Opel Astra G,4 éves futott km 700 000!!!!!!!!

Állitolag......csak vizpumpa,akksi csere volt rajt semmi más....még vezérmü lánc sem...

Csak arra nem térnek ki hogy milyen moci van benne.........

Z12XE van benne. ugyanis 2004 ben csak az volt láncos.

Link to comment
Megosztás:

Látta valaki az uj Opel magazint?????

Érdemes megnézni,utolso oldal körül,Opel Astra G,4 éves futott km 700 000!!!!!!!!

Állitolag......csak vizpumpa,akksi csere volt rajt semmi más....még vezérmü lánc sem...

Csak arra nem térnek ki hogy milyen moci van benne.........

Ha utánaszámolsz napi majdnem napi 500km....

És az AGR szelep hogyhogy kibírta? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én ezt már beírtam ide, de aki még nem olvasta annak itt van a teljes cikk:

Megkímélt 4 éves Opel Astra G 700 000 km-rel eladó!

...ez is lehetne, csakhogy az első és valószínűleg az utolsó tulajdonosnak esze ágában sincs megválni tőle. És igaza van! Hiszen erről az autóról legalább biztosan lehet tudni hogy mennyi km van benne: pontosan 695301. Mindemellett az állapota is olyan hogy ebből egy ügyes nepper legalább félmilliót visszatekerhetne. (és utána még mindíg magyarázkodhatna hogy került 200 000 km az autóba.) Annak ellenére hogy ez az autó a legek legje, és a tulajdonos egy nagyon kedves ember, a világ legszánalmasabb interjúját sikerült vele összehozni:

-Hagyta valaha cserben?

-Nem.

-Eszi az olajat?

-Nem.

-Motorgenerál volt?

-Nem.

-Hát akkor legalább egy vezérműlánc csere?

-Az sem.

-Köszönöm.

Így nehéz tovább fűzni a szálat, ezért megkérem meséljen valamit magától:

-Idén ki kellett cserélnem az akkumulátort...-majd szabadkozva hozzáteszi- de csak azért mert... a lényeg hogy nem az akku hibája volt. A következő egy kuplungcsere volt 400 000 km-nél majd új vízpumpa 500 000km-nél. Riportalanyom mindkét esetben hozzzáteszi:

-De, csak azért mert...

Úgy látszik ez az autó nem hibázik soha. A tulajdonos szerint a titok a karbantartásban van: rendszeresen át kell nézetni, és amit cserélni kell azt azonnal.

És a végszó:

-A 700 000 km alatt volt komolyabb sérülés?

Ekkor ez a kedves úr rámutat az egyik dísztárcsára:

-Sajnos ezt ki kellett cserélni, így most nem egyforma...

Már legalább 1 500 000 000-szor körbefordult a motor de még nem volt megbontva. Ebben még gyári a vezérműlánc is 700 000 futott. Egyetlen árulkodó jel a tükörfényesre kopott kormány és a váltógomb, de még ezekkel sem sejtet többet mint 200 000 km. Magyarország egyik legnagyobb futásteljesítményű autója talán épp a felemás dísztárcsáktól lesz hiteles. Ez az autó arra van hogy használják.

/Idézet a 2008 júliusi Opel Magazinból./

Na ehhez mit szóltok?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan krédésem lenne, hogy astra g (2007) elektromos gázpedálhoz utólagosan hogyan szerelnek tempomattot? Elég akart berakni és a komputer felismeri és kezeli? vagy kell vezérlőegység még?

Köszi!

Üdv.:

Krisztián

Írd meg a motorkódot is ill. hogy classic vagy sima-e. Annak függvényében lehet hogy kell egy kapcsoló a fékre és a kuplungra is. Ha cl2 akkor a kábelt valószínűleg be kell húzni a kapcsolóhoz mert kispórólták belőle. Utána bajuszkapcsoló csere és irány a szervíz ahol tech2-vel felprogramozzák hogy kezelje is az autó ha már nyomogatod. Ez részleteen ki van tárgyalva valamelyik topicban (extrafelszerelések c. tán?)

Link to comment
Megosztás:

Írd meg a motorkódot is ill. hogy classic vagy sima-e. Annak függvényében lehet hogy kell egy kapcsoló a fékre és a kuplungra is. Ha cl2 akkor a kábelt valószínűleg be kell húzni a kapcsolóhoz mert kispórólták belőle. Utána bajuszkapcsoló csere és irány a szervíz ahol tech2-vel felprogramozzák hogy kezelje is az autó ha már nyomogatod. Ez részleteen ki van tárgyalva valamelyik topicban (extrafelszerelések c. tán?)

Köszi a választ! Hát cl2...így vsz., hogy ki lesz sprolva, hiszen a hátsó ajtókból is kispórólták a hangszóró kábelkötegeit...és ha utólag kértem volna bele gyári hifit? akkor kókányolnak?

tehát a kábel tuti nincs ott...

mennyibe kerül egy ilyen móka szerinted? (szerintetetek)

a motorkód z14xe. szerintem classic. :lol: 1 éves az ató

bajuszkapcsolót találtam 16'000 ért 8álítólag új és rendelésre hozza a srác)

köszi a segítséget megkeresem a topicot.

Üdv.:

Krisztián

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan krédésem lenne, hogy astra g (2007) elektromos gázpedálhoz utólagosan hogyan szerelnek tempomattot? Elég akart berakni és a komputer felismeri és kezeli? vagy kell vezérlőegység még?

Köszi!

Üdv.:

Krisztián

Mivel én nemrég estem túl rajta, megpróbálom részletesen leírni. Ahhoz hogy be tudd szerelni, először is ki kell deríteni hogy be van-e vezetékelve, mert ha nem, felejtős az egész. Első lépésben le kell szedned a motortérben a motorvezérlőről (motorkódtól függően a hengerfej vagy folytószelepház jobb oldalán található, ha szembe állsz az autóval, a motorburkolatot le kell szedni hozzá) a csatlakozót, vissza kell húzni rajta a védőburkot, és megnézni hogy a 10-es pinre be van-e húzva vezeték (lásd kép)

ecu_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha igen, akkor a következő lépés leszedni a kormányburkolatot (elég a felső felét) a kormánykerék mögötti két pici csavarral, és éles szemmel meg nőgyógyász ujjakkal kell keresni egy szabadon lógó négyvezetékes kis csatlakozót, ez lesz a kormánykapcsoló csatlakozója. Ne add fel hamar, nekem be volt csúszva egész hátra, de ha ez nincs meg akkor a tempomat felejtős.

Ha ez is megvan, akkor a műszerfal jobb alsó sarkában levő tárolót ki kell venni a sarkaiban levő pöckök elfordításával, innen fogod látni a pedálok felső részét. Először vess egy pillantást a fékpedálra, amennyiben négyvezetékes a féklámpakapcsoló rajta akkor az teljesen jó (lásd kép), ha csak kétvezetékes, akkor kell venni négyvezetékeset.

feklampakapcsolo_4vez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha ez is megvan akkor már csak a kuplungkapcsoló van hátra, ez az esetek 99%-ban nem lesz benne, viszont meg kell keresni a csatlakozóját (hasonló mint a kormánykapcsolóé, már nemtom hány vezetékes), ami vagy a fékpedálra menő kábelköteghez, vagy az A-oszlop felől jövő kábelköteghez lesz rögzítve. Nekem ez utóbbi eset volt, megint nem kevés bűvészmutatványra és vagy 3 helyen hajló alkarra volt szükség hogy megtaláljam. Ilyet keress:

kuplungkapcsolo_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha ezek megvannak, akkor a lecke folytatása holnap, sajna a megfelelő alkatrészek cikkszámai lent vannak a kocsiban és már nincs kedvem lemenni értük, úgyhogy holnap megmondom pontosan mit is vegyél.

Link to comment
Megosztás:

Mivel én nemrég estem túl rajta, megpróbálom részletesen leírni. Ahhoz hogy be tudd szerelni, először is ki kell deríteni hogy be van-e vezetékelve, mert ha nem, felejtős az egész. Első lépésben le kell szedned a motortérben a motorvezérlőről (motorkódtól függően a hengerfej vagy folytószelepház jobb oldalán található, ha szembe állsz az autóval, a motorburkolatot le kell szedni hozzá) a csatlakozót, vissza kell húzni rajta a védőburkot, és megnézni hogy a 10-es pinre be van-e húzva vezeték (lásd kép)

ecu_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha igen, akkor a következő lépés leszedni a kormányburkolatot (elég a felső felét) a kormánykerék mögötti két pici csavarral, és éles szemmel meg nőgyógyász ujjakkal kell keresni egy szabadon lógó négyvezetékes kis csatlakozót, ez lesz a kormánykapcsoló csatlakozója. Ne add fel hamar, nekem be volt csúszva egész hátra, de ha ez nincs meg akkor a tempomat felejtős.

Ha ez is megvan, akkor a műszerfal jobb alsó sarkában levő tárolót ki kell venni a sarkaiban levő pöckök elfordításával, innen fogod látni a pedálok felső részét. Először vess egy pillantást a fékpedálra, amennyiben négyvezetékes a féklámpakapcsoló rajta akkor az teljesen jó (lásd kép), ha csak kétvezetékes, akkor kell venni négyvezetékeset.

feklampakapcsolo_4vez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha ez is megvan akkor már csak a kuplungkapcsoló van hátra, ez az esetek 99%-ban nem lesz benne, viszont meg kell keresni a csatlakozóját (hasonló mint a kormánykapcsolóé, már nemtom hány vezetékes), ami vagy a fékpedálra menő kábelköteghez, vagy az A-oszlop felől jövő kábelköteghez lesz rögzítve. Nekem ez utóbbi eset volt, megint nem kevés bűvészmutatványra és vagy 3 helyen hajló alkarra volt szükség hogy megtaláljam. Ilyet keress:

kuplungkapcsolo_csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha ezek megvannak, akkor a lecke folytatása holnap, sajna a megfelelő alkatrészek cikkszámai lent vannak a kocsiban és már nincs kedvem lemenni értük, úgyhogy holnap megmondom pontosan mit is vegyél.

Köszi aszépen a segítséget, holnap (de legkésőbb a hétvégén) nekiesek és megnézem benn vannak-e az elmített részegységek. :lol: :lol: :lol: :D

Jó éjt és várom a folytatást holnap. :D

Köszi Ciao Mindnekinek!

Krisztián

Link to comment
Megosztás:

Köszi aszépen a segítséget, holnap (de legkésőbb a hétvégén) nekiesek és megnézem benn vannak-e az elmített részegységek. :lol: :lol: :lol: :D

Jó éjt és várom a folytatást holnap. :D

Köszi Ciao Mindnekinek!

Krisztián

Ha moderátor lennék szólnék hogy képpel nem idézünk.És szerkeszteném a hozzászólásodat is...

Link to comment
Megosztás:

Köszi aszépen a segítséget, holnap (de legkésőbb a hétvégén) nekiesek és megnézem benn vannak-e az elmített részegységek. :lol: :lol: :lol: :D

Jó éjt és várom a folytatást holnap. :D

Köszi Ciao Mindnekinek!

Krisztián

Tuti nem Z14XEP-s a motorkódod (2007. gyártási évnél szerintem fura lenne Z14XE)? Szóval ha Z14XEP-s, akkor érdekelne a tapasztalat, hogy reménykedjek-e én is, hogy lesz egyszer tempomatom, vagy...

Link to comment
Megosztás:

Tuti nem Z14XEP-s a motorkódod (2007. gyártási évnél szerintem fura lenne Z14XE)? Szóval ha Z14XEP-s, akkor érdekelne a tapasztalat, hogy reménykedjek-e én is, hogy lesz egyszer tempomatom, vagy...

2007/12 Z14XEP

Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik.

A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű.

Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk.

Link to comment
Megosztás:

2007/12 Z14XEP

Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik.

A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű.

Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk.

Te ezt az adatot honnan vetted? Csak mert akkor nekem is le kéne mondanom a tempomatról? Annak nagyon nem örülnék :lol:

Link to comment
Megosztás:

Márkakereskedés írta, bocs elfelejtettem megírni.

Beszéltem opeles elektromos ismerőssel, akik mostanában akartak belerakni tempomatot Z14XEP-be, de szerinte nem a kábelezéssel van a gond, hanem a vezérléssel. Állítólag egyáltalán nem lehet rávenni, hogy ismerkedjen a tempomattal.

1,6-os benzinesek, 1,7-es dízelek illetve annál nagyobbaknál oldható csak meg.

Úgyhogy szomorú vagyok én is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.