Jump to content
OPEL FÓRUM

gedikart

Forummember
  • Content Count

    549
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

gedikart last won the day on March 28 2018

gedikart had the most liked content!

Community Reputation

93 Segítőkész

About gedikart

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    nem adom meg

Recent Profile Visitors

2,083 profile views
  1. Tavaly júniusban töltettem a klímát, majd 1 hónap múlva ránézettem UV lámpával, hogy látszik-e valahol szivárgás (mivel 2 évente már töltetni kellett a rendszert). Nem látszódott semmi, pedig használtam az autót, klímát. Most, 1 év múltán ismét klíma nélkül vagyok, csak búgó hang van, ez szokott lenni, ha üres a rendszer. Hol lenne érdemes megnézetni (Bp-Szfehérvár környéke)? Egyáltalán el lehetne csípni, hogy hol szivárog (valószínűleg minimális mennyiség, csak hát 1 év alatt lenullázódik)? Feltöltéskor a próbanyomás természetesen nem mutat semmi hibát. Köszi
  2. Köszi, még nem szedtem le, mert az eredetit cseréljük (az előző tulajnál felfúrták a leeresztő csavar helyét, így most 24-es villáskulcs nyitja, viszont nem csinálták tökéletesre, mert szivárog az olaj, hiába van alatta a réz alátét is, ezért vettem egy bontottat) Az eredeti és a bontott is 2004-es gyártmány, most nem tudom lefotózni, de így néz ki mint az alábbi 2002-ben készült. Ezek lennének a nútok a belső részen a furatok között? Ide kevésbé tűnik jónak számomra a vékony gumi tömítés - nem illene végig bele a nútba. Találtam még egy másik motorhoz gyártott teknőt, tehát ilyesmi lehet a másik típus, amihez pedig a gumi tömítés passzol. https://i.ebayimg.com/images/g/nYsAAOSw7mheZ4wM/s-l1600.jpg
  3. Olajteknő tömítésből van esetleg valakinek tapasztalata, hogy melyik gyártó termékét szabad megvenni? Pl az alábbi jó lehet? Elég vékonykának tűnik https://i.ebayimg.com/images/g/dsUAAOSwb7NZxPiC/s-l1600.jpg
  4. A hátsó sárvédőnél hogyan lehet leszedni azt a két műanyag takaró elemet? Ez simán csak be van pattintva, tehát pl csavarhúzóval kilazítható?
  5. Köszi, de ezt megfúrták, mert olajcserekor vettem hozzá torxos leeresztő csavart (mint az én autómnál is van), de sajna nagyobb a furat. Az a gond, ha veszek másik csavart, alátétet, akkor le kell engednem az olajat, és csak akkor derül ki, hogy sikeres-e az új csavar, ha feltöltöm ismét.
  6. Apám kocsiján 2004-es 1.6 (Z16XE) csepeg a motorolaj-leeresztő csavarnál az olaj. Az előző tulaj/szerviz beletörhette a torx fejű csavart, és egy (ha jól rémlik) 19-es kulcsnyílású hatlapfejű csavart tettek a helyére, felbővítve a gyári furatot/menetet. A csavar alatt van még réz alátét is, de az olaj így is talált magának utat. Szerintetek lehet kapni külön bontóban gyári, jó állapotú olajteknőt?
  7. Találkoztatok már olyan GM (gyári, nem utángyártott) acélfelnivel, ami 6x15 4x100 ET49-es, viszont nem körben végig van lyuggatva a szellőzője? Én eddig csak Meriván láttam ilyet, viszont annak más az ET-je (ha jól rémlik 43-as). Miért gyártanának másfélét is, vagy a középfurat mérete lehet más? Közben kiderült, Opel Combo felnije, de sajna a festés minősége miatt nem vettem meg. (Sikerült viszont szép G Astra felinket szereznem).
  8. Első lökhárító meghúzásból eredő karcait mivel lehet javítani/szépíteni házilag(ezüst színű G Astra)?
  9. A motortérben nálam két lila relé van, az egyik az AC pumpáért felel (talán a belső). Van egy fekete kis relé is, az pedig a légkondihoz tartozik.
  10. Igen, jó. Más örülne, ha csak ennyit enne ezer km alatt a motorja... 8610 Ft a ZS+U -nál a C3-as 5w40 Total 5 L. https://zsu.hu/termekeink/kenoanyagok/motorolaj/5w_40_5_liter
  11. Néztem fotókat Walker vs Bosal vonatkozásában. Walker esetében a tartópálcák vége/határolónál el van hajlítva. A Bosalnál pedig gyári jellegű. A rögzítés/gumi szempontjából számít ez? Hegesztést nézve melyik jobb? Bosal https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/715UYQEbrmL._SL1500_.jpg https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71t5xG6JYuL._SL1500_.jpg https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61NAqHYBROL._SL1500_.jpg https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/619K9hDLEnL._SL1500_.jpg https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/616rNAe0IyL._SL1500_.jpg Walker https://i.imgur.com/Ybt9ujV.png https://i.imgur.com/XBp79zR.png https://i.imgur.com/aoCnCeo.png https://i.imgur.com/5dzcGFE.png https://i.imgur.com/SN5PmVD.png https://i.imgur.com/JQg40ZH.png
  12. Köszi. Márkából melyik javasolt? Ferroz, Bosal, Walker (árban emelkedik)?
  13. Leszakadt a hátsó kipufogó dobom (még gyári, 230 ezer km-t futott). A tartófülek már nem hegeszthetőek vissza, csak habosodik a hegesztéskor (nincs már benne vas). Megnéztem, a középső sincs túl jó formában, így azt is cserélem. Szükséges mást is venni a hátsó és középdob találkozásához, pl tűzkarika? Köszi https://i.imgur.com/42qCntg.png https://i.imgur.com/DwdVvIe.png https://i.imgur.com/J5ttwj3.png
  14. Köszi, csak éppen az, hogy akadt abban a két pukliban, és nem akartam eltörni. Valószínűleg alá kell még nyúlni csavarhúzóval, hogy tutibb legyen. Alulról felfelé nyomtam a patentot, de nem mozdult meg (hogy átugorná a puklit).
  15. Apám kocsiján a kesztyűtartó alatt van két rögzítő patent. Az én autómon csak a jobb oldali alaktrész található (ami a lábra érkező levegő-csatorna, rözítésére lett kitalálva), viszont a bal oldali elemnél nem jöttem rá, hogyan lehetne (roncsolás mentesen) eltávolítani. Próbáltam forgatni, de akadályba ütköznek a pöckök.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.