Jump to content

pjotr

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    172
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

6 Semleges

pjotr névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel
  • Város
    bp

Legutóbbi látogatók

1.556 profile views
  1. pjotr

    Elektronikák, elektromos kérdések

    2000 köbcentis, diezel C Vectra-ról van szó; a hibajelenség, hogy menet közben elveszti az erejét az autó (van, hogy előzés közben is!!), és van hogy napokig leszabályoz, nem pörög ki. OPCOM-mal kiolvasva az alábbi hibaüzenetek vannak: P1105 P0105 Valakinek ötlet, hogy mi lehet a gond?
  2. pjotr

    Fék, futómű, kormánymű

    Első fékbetétet akarok venni, és ha jól látom, akkor a betét fékrendszer függő. Honnan tudhatom meg, hogy az én autóm milyen fékrendszerrel van szerelve (Z16XEP; 2005)? Egyáltalán számít a fékrendszer típusa, vagy csak elég ha a betét méretei egyeznek?
  3. pjotr

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Nekem is ugyanez volt a problémám, de kizárólag akkor amikor GM gyári olajat tettem bele. Idegesített a dolog, kb. 1000 km után le is cseréltem Mobil olajra, onnantól megszűnt a probléma. Olcsó olajnak híg a leve
  4. pjotr

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Kiégett a bal hátsó féklámpa izzóm, hogyan lehet hozzáférni? 5 ajtós kivitel, ha ez számít...
  5. pjotr

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Menet közben kiesett a baloldali visszapillantó tükörből az üveg. Maga a fűtött keret megvan, csak az üveglap esett ki. Ez autópályán történt, úgyhogy össze sem tudtam szedni. Lehet csak üveget kapni? Gondolom bontottan olcsóbb, esetleg valaki tud ajánlani bontót, ahol tudnék venni ilyet? Hogy kell egyáltalán leszerelni a tükröt, hogy szát tudjam szedni és majdan beletenni az új üveget?
  6. Ha fordulat beáll, már nálam sem áll le a motor... Az indítás utáni tekerésre hadd mondjak egyéletszerű példát: Ha pl. indítás után a slusszkulcsot elengedve egyből sebességbe rakom majd gázt adva ki akarok kanyarodni az út széléről - tehát egy viszonylag gyors elindulás - na ez az ami biztosan nem megy, mert ahogy az autó orra kikanyarodik lefullad a motor. Az elején volt 1-2 kellemetlen szitu ebből, hogy félig kikanyarodva a forgalomba indítóznom kellett. Most már csak öregurasan tudok indulni, motorindítás...megvárom még beáll az alapjárat, aztán utána van csak indulás.
  7. Nekem is hasonló gondom van, de nekem néha többször is indítanom kell. Ha pl. indítás után rögtön elkezdem tekerni a kormányt, akkor mindig hozza a hibajelenséget. Kormányszervo-snál már voltam a hibával, esküdött rá, hogy az elektromos szervónak semmi baja, azt valószínűsítette, hogy a lassan áll fel a gerjesztés a generátorban, és a hirtelen áramfelvétel megfogja a motort a generátoron keresztül. Egyébként összefügg a hideggel és az akksival is, hidegben gyakrabban csinálja; illetve nagyobb kapacitású akksi csere után nekem is javult a helyzet, de nem múlt el...ez is csak a generátor felé mutat. Azt viszont nem tudom, hogy hogyan lehet megtudni biztosan, hogy a generátorral van-e gond, illetve ha ez a helyzet, akkor lehet-e javítani vagy csere (vki esetleg??) Csak kíváncsiságból...neked indítás uán, ha rögtön tekered a kormányt, akkor leáll a motor?
  8. Nekem itt javították, ha jól emlékszem 30 körül fizettem a szívósor javításért (Z16XEP): www.opelgyorsszerviz.hu
  9. 130 km/liter az már elég komoly. A kollégánál még ennyire nem rossz a helyzet, én a helyében a szimmeringgel kezdeném, jó eséllyel ez megoldja a problémát.
  10. Nálam 120.000-nál kezdte el enni az olajat, 1 Nálam a hengerfej felújítás segített, megszűnt utána az olajfogyasztás.. Egyébként mielőtt nekiállsz, ki lehet deríteni, hogy a hengerfej okozza a magas olajfogyasztást.. A szakik majd kijavítanak ha tévednék, de ha egy hosszabb állás után indítasz, és először kékes füstöt látsz kipufogni, akkor a hengerfej a ludas.
  11. Hsonlóképpen...nálam 120.000-nál kezdte el enni az olajat, 150.000-nél már 8 deci volt 1000 km-enként, akkor jött a motorgenerál...
  12. Nekem is ennyi volt az olajfogyasztás a végén, amikor döntöttem a motorgenerál mellett. Valszeg nálad is elkoptak a szelepszár szimmeringek, meg a gyűrűk... Csak kíváncsiságból... milyen olajat használtál, és hány km van az autóban? A szelepfedél miatti olajfogyás még durvább lenne.. nekem 50km/liter volt
  13. pjotr

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    A baloldali tompított fényszóróm túlságosan balra hord, szeretném jobboldali irányba állítani. Az imbusz csavar, amit taláktam csak függőlegesen állítja a tompítottat. Hogy lehet vízszintes irányban állítani? 5 ajtós kivitel.
  14. pjotr

    Gumi, felni kérdések

    Szereztem egy nyomaték kulcsot; hivatalosan mekkora nyomatékkal kell meghúzni a kerékcsavarokat (Z16XEP), 4 csavaros felni?
  15. EGR szelep? Illetve EGR utáni cső is tiszta?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.