Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

MiBa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    70
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MiBa névjegye

  • Születésnap 1985-05-07

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Újpest

MiBa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Ha valakinek szüksége van vatta új bontatlan dobozában gyári gyújtótrafóra akkor nekem van egy eladó!! Z16xep,Z16xe1,Z16xer,A16xer,Z18xer stb stb.. 24990ft
  2. Nincs mit!!! A 106% nem jelent semmit,az csak egy viszonyítási szám!!!!A lényeg,h teligázon ne menjen 50kpa felé a nyomáskülönbség....Alapjáraton meg 2-3 kpa az elfogadott.... Ezt az aktív regerenációt amúgy gyilkolásnak tartom....Érdemes közben nézni a pillanatnyi fogyasztást,van hogy 8-9 literre is felmegy...Arról em beszélve,h mit kap a motor meg az olaj..Elméletileg egy olajjal csak egy kényszerített tistítást lehet elvégezni.... És kérlek,h nézegesd az olaj szintet..Ha essetleg emelkedik akkor jobban jársz ha kiiktatod!!!!!
  3. Csak annyi a kérdésem,h részecskeszűrős???Ha igen akkor ott a bibi!!!
  4. Így van Z20net..Az már a láncos 170 lovas!!
  5. Helló..A gaálnak csak a beállításhoz van célszerszáma...Az esetek 90% ban kábeltörés szokott lenni!!!!!!
  6. Szia... Felesleges nyomást mérni... Ac relé,lila színű..Motortér jobb oldalán a fekete dobozban található...Ha leáll ütögesd meg hátha...De elsőkörbe mindenképp...Van itt pár fórumos aki biztos kölcsön adja neked egy órára,h kipróbáld.... Amúgy ha üa nyomást akarsz mérni,az injektor sor végén sima menetes szelep van...Ott letudod mérni!!!De szerintem felesleges!!!!
  7. Hey.. Ki lehet iktatni..Tech kel kell szerezned egy ugyanolyan motorvezérlő szoftvert mint a tiéd csak ne legyen benne a dpf...Azt kell felrakni...Akkor már nem nézi a szoft az érzékelőket!!!Aztán mechanikusan kiszedni a szűrőt...Egyszer már vertem ki egyet...Masszív egy órás művelet volt!!!De ha kényelmes vagy akkor leveszed kivágod a hsát és úgy szeded ki.Szerintem az egyszerűbb....
  8. Helló az olajszűrő melletti csöcs az olajszűrő ház leeresztője..Ahogy lazítod ki a szűrőt úgy folyik ki kevés olaj!!!Amúgy gyárilag egy sárga kis kupak van rajta!!De ha a régi szerelő lusta volt akkor sincs baj!!!!Nem kell foglalkozni vele!!! A másik meg a karter gáz kis doboza...Cseréld ki a bilincset mosd le féktisztítóval azt csókolom!!
  9. Hello.. Röviden... Ha nagyátlagban pályán mész nem veszel észre semmit..Max a pillanatnyi fogysztás emelkedését konstans gázállásnál... Amúgy vannak esetek,h az izzító lámpa villog miközben tisztít!!! A részecskeszűrőben van 2 db érzékelő...Egy nyomás és egy hőmérséklet érzékelő... Nem mellesleg opeleknél a nyomásérzékelő(gumi,illetve múanyag)csöve szokta megadni magát...Akkor bedobja a szemcseszürő túl nagy nyomás különbséget..Vagy a nem plauzibilis a külső nyomással... Szal ha nem dobállja a hibát állandóan akkor működik jól.... Ha valami szar lesz akkor érezni fogod,mert van olyan,h annyira eltömődik a dpf,h bese indul az autó..Több mint 100kpa a nyomás különbség.. Akkor leszerel kimos(Van hozzá speckó dpf tisztító lötty ami bevált és működik) és minden működik tovább!!
  10. Szia!! Ha alacsony üzemanyagszint mellett produkállja a hibát aakor üatankba lesz a gond.. A visszafolyó csöve kicsuszik a pohárból és kifolyik a benzin....
  11. Én is kinyomóra tippelek!!! De azt te is kitudod deríteni...Üresben állsz alapjáraton vagy kisebb fordulaton és a kuplungot kinyomod..Ha hallassz valamien rendellenens hangott akkor kinyomó lesz a ludas!!
  12. Szia... Már nem kell izgulnod..Lassan megrihed az a váltóó!!! Amúgy a kapcsolóház tetején kitegered a szuszogót,vagy a rövidebb féltengelynél egy 13-as 6lapfejű csavarnál tudsz tölteni....
  13. Inkább a coolert nézd meg,h nincs e kilukadva!!!!Más nagyon nem lehet!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.