Jump to content
koroszt

Elektronikák, elektromos kérdések

Recommended Posts

Hello mindenkinek!
Kérdésem az lenne, hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve.hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. A szédszedéshez már infóm csak az órához nincs. A világítás kapcsolóhoz is van infóm, de az akkor se tudom megcsinálni, illetve még amikor kihúzom a kapcsolót akkor nem kapcsol be a belső világítás.
Ezek lennének a kérdéseim.
Mindenkinek köszi aki valamit is tud hozzá szólni.
Köszi Balázs

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hello Látogasd meg a www.vectraclub.hu oldalat ott biztos megtalálod a keresett infót!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Hello Látogasd meg a www.vectraclub.hu oldalat ott biztos megtalálod a keresett infót!

Kicsit régi kérdésre válaszoltál! :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok Vectrások!

Egy kis segítség kellene! :huh:

Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok Vectrások!

Egy kis segítség kellene! :huh:

Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene.

Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ??

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ??

Boccs a megkésett válaszért!

Duen-en hirdették és lecsaptam rá 40 eFt-ért vettem mindenestől (jeladók, csatlakozók stb.)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A bratyóm c20ne Vekije produkálja mostanában:alacsony fordulaton,hideg motornál,induláskor néha berángat,mintha kihagyna a gyújtás.Nagyobb fordulaton semmi gond.Mióta esős idő van,azóta.A gyújtáselosztó újszerű,rotor detto,víz nem jut bele.A kábelek sem régiek.A gyújtótrafóra gyanakszom.Vélemények?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem is hasonló gondom van x20se omival (c20ne utódja). Én két dologra gyanakszom:

1. motorhőjeladó nem teljesen frankó már 2. légtömegmérő

Gyújtás nálam kizárva.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Naja..az x20 se már DIS gyújtásos ugye? ............ Jó lenne biztosan tudnom a hiba okát,nem szeretnék csak úgy blindre új gyújtótrafót vetetni a tesóval.. :wub: Most kölcsönadtam neki a régi gyári gyertyakábeleimet,figyelgesse..hátha

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Valaki ért a villanyhoz? 13,95V az akksin mért feszültség a Vectránknál alapjáraton. Szerintem ez kevés. Magasabb fordulaton pedig inkább lefelé megy ez az érték. Rendben van ez így, vagy kezdjek aggódni? :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

szeribntem ez jóóó.

akkor van baj, ja 12,valamennyit mérsz...

nincs abba olyan sok elektronika, hogy ez ne legyen elég

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

14,4V lehet emelt fordulaton terheletlenül,ennél több nem lehet semmilyen körülmények között sem!

Terhelve(világítás,venitllátor) 13,4V körül kell lennie kb,alapjáraton!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
13,7-13,8 a frankó. 14,4 a max jó. :)
Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Ékszíj nem laza? :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Tipikus testelési problem. :lol:

Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél

kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Jut eszembe, a váltócserénél feltűnt, hogy a motor és a váz között a testkábel nem hasonlít egyik testkábelre sem amit eddig láttam (vékony), viszont egy fekete műanyag burkolatos pici kütyün keresztül van testelve. Bár ez csak az önindítónál számítana....:) :lol:

És akkor most végiggondolom:

a fényszóróm sem százas, pedig most raktam bele 140/100-as izzókat!!! Messziről nem látszik gyengének, de vezetés közben már észrevehető. És a kürt is mint egy Skodakürt. Szóval ez lesz a gond? Na meg a zene.. 4x45W ha felhangosítom, villog a kijelző, sőt vmikor el is kussol.

Kösz a tippet. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Tavaly az akksi és kasztni közötti testkábelt forrasztottam át,mert kb 4-6Ohm-ot mértem a kábel végei között!

A saruk végein lévő saruk átforrasztása után meglepően jobban indult!

Azóta lecseréltem a kábelt egy jóval vastagabbra!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A generátor is a blokk testkábelén keresztül tölt.

Nem árt egy hétvégét rááldozni, hogy új, jobb, több testkábeleket kapjon az autó.

11kerben hengermalom úton van egy elektromos kábel bolt, ott lehet 10 és 16mm2-es kábeleket

olcsón jó minőségben kapni. Meg hozzá sarukat. :lol:

Ajánlom a sarukat és a kábeleket az összenyomás helyén forrasztani is egy nagyteljesítményű pákával.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nos, a forrasztás és a kábelcsere mellett vagyok én is. Nem vitás. Ártani nem fog. Szerintem nem kell hozzá egy hétvége. (Bár attól függ mennyi sör maradt szilveszterről... :lol: )

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Tipikus testelési problem. :)

Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél

kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása.

Az ellenállása attól nem nő meg, csak a rajta eső feszültség. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.