Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Cikkek

Cikkek kezelése
forumadmin

ADOK-VESZEK

forumadmin, Gépház ,

2015:
Sziasztok! Az fórumotor frissítést követően nem elérhető az ADOK-VESZEK rész. Ennek kialakításán még dolgozunk. Addig is, amíg nem készülünk el vele, kérjük a szabályok betartását és ne hirdessetek hozzászólásban. Köszönjük a megértést. Üdvözlettel, forumadmin 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
2019:
Sziasztok! Az  ADOK-VESZEK rész nem kerül megújításra. Ennek oka egyszerűen a Facebook hatalmas térnyerése. Ott rengeteg olyan csoport van, ahol hirdetni tudnak az emberek. A jofogas.hu és racingbazar.hu oldalakról nem is beszélve. Köszönjük megértéseteket. Üdvözlettel, forumadmin
 

forumadmin
Készült: 2015. szeptember 16.
Utolsó frissítés: 2015. szeptember 16.
Góth Viktor vagyok. 1997-ben születtem Budapesten. Az autósporttal 2009-ben kerültem szorosabb kapcsolatba. Ebben az évben indultam először gokartversenyen, az Easykart 60 hazai bajnokságában. 2010-ben és 2011-ben már a Magyar Gokart Szövetség Rotax Junior kategóriájában állhattam rajthoz, a CRG Gokartsport Egyesület színeiben.
A 2012-es verseny idényt a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Off Road Rallycross szakág Junior Kupában teljesítettem sikerrel, egy Suzuki Swift versenyautóval. 2013-ban egy OPEL CORSA B, 2014-ben egy OPEL CORSA C 1.6 autóval indultam az Off Road szakág Magyar Kupa versenyein. 2015-ben egy megújult, a fotón látható versenyautóval vágtam neki a szezonnak, mely részben a hazai és az FIA CEZ SuperTouringCars -2000-s Rallycross bajnokságot jelenti számomra.
 
Autós eredményeim: 2x-s Magyar Rallycross bajnok vagyok, eddig! :icon1:
A szezonból számomra, jelen idő szerint hátra van még egy ausztriai zóna bajnoki futam, ahol mindössze 10 pontot kell gyűjtenem ahhoz, hogy Közép Európa bajnoki ezüstéremmel zárhassam az évet. A hazai bajnokságban gyakorlatilag már megszereztem a kategória elsőséget a STC -1600-ban




 
 
www.gothviktor.com

forumadmin
Szinte a szemem előtt lebeg a kép, ahogy az Opel mérnökei és a PR osztály összedugja a fejét, hogy kell nekünk egy olyan autó, amit könnyen és olcsón elő tudunk állítani, de a felső kategóriát kell megcélozni vele, hogy a Manager urak is Opellel járhassanak. Hasonló ötlet talán a B Senator megszületése idején lehetett az Opelnél és annak a történetét sajnos ismerjük.
Le kell, hogy szögezzem sosem voltam egy C Vectra rajongó, és mint ismeretes a Signum a C Vectra testvére, így nagy várakozással vettem át a kulcsokat egy péntek délután Donát cimborámtól, aki kölcsön adta az épp eladó sorba került faceliftes Signumját egy hétvégére, hogy nyugodtan menjek ki vele a legendák találkozására a Hungaroringre. A tulajdonos nagy C vectra rajongó hírében áll, birtokában is van egy megvadított GTS-nek, amiről majd a későbbiekben beszámolunk.

Az autóról tudni kell, hogy egy 2005-ös 2.8 V6 Turbó a gyári 250 lóerejével, automata váltójával és full extrás felszereltségével. Maga mögött hagyott már 260.000 km-t ami az autó belterén szinte nem is látszik. A bőr szép állapotban van, nincs kirepedezve. Hibát itt ott lehet találni, de ahogy mondani szokás, nem új autóról van szó.

Gyors elköszönés a tulajtól, aki a lelkemre kötötte, hogy szóljak, ha hazaértem, mert kíváncsi a benyomásaimra – vagy csak izgult az autó miatt :-). Az első pár kilométeren figyeltem minden részletre, legyen kinyitva a tetőablak, szépen szóljon a zene és minden egyéb, ami kell egy péntek délutáni hazaúthoz az M0 úton…a tetőablak telitalálat, minden autóban alapfelszereltségnek kellene lennie. Motoros nyitású, többféle variációban nyitható, a zene nagyon szépen szól a benne hagyott DJ Bobo CD ellenére is (bevallom elkapott a nosztalgia és végig azt hallgattam) a bőrülés nagyon kényelmes, az automata váltó észrevétlenül tette a dolgát.

Kicsit még ingerszegénységig hajlóan tespedős és nyugodt utam volt, amíg egy kósza gondolat hatására ki nem próbáltam mit is tud egy ilyen signum a tökéletes kényelmen túl. A gázpedál határozott lenyomására nagyon szépen és egyenletesen elkezd húzni az autó, de még így is bolond biztosnak érzi az ember az orra előtt levő 250 lóerőt. Miután egy kicsit összeszoktunk nem bírtam magammal és kénytelen voltam a műszerfalon szerényen meghúzódó SPORT gombot megnyomni. Nem is tudom, hogy írtam. Talán ingerszegény és nyugodt? Minden elmondható a tapasztaltakra csak ez nem. Vaddisznóként tör előre a fekete signum a váltó nagyon szépen engedi, hogy pörögjön a motor, talán még túl érzékeny is a gázpedál minden mozdulatra. Érezni, ahogy az embert belenyomja a 250 lóerő a bőr recaro fotelekbe. Kicsit, mint amikor a manager Úr hétvégére ledobja öltönyét és elengedi magát úgy Isten igazából. Ez az élmény mosolyt csal mindenki arcára bármit is keres az Opelben.

Egy kis teszt után az ember kikapcsolja a sport üzemmódot és szépen csendben továbbautózik a naplementébe. Talán ilyen egy idilli kép egy turbós Signummal. Nos változott-e a véleményem? Igen! A Signum egy nagyon jól kitalált szép és nagy autó. Lehet, hogy kicsi a csomagtere, lehet, hogy nagyobb a lábtér hátul, lehet nézegetni, hogy mire is jó az a bizonyos nagy műanyag doboz a hátsó ülések között, de nem erre való. Arra tökéletes, hogy egy megfizethető áru a felsőkategóriát célzó autó kényelmében, stílusosan (igen egy félig C Vectra is lehet az) közlekedjünk, és ha akarunk még adrenalinban gazdag perceket is szerezhetünk magunknak. Az emberek nagyon megnézik, mindenhol és aki nem ért hozzá nem is gondolná. hogy ez „csak” egy megfizethető áru Opel.
 
 
Írta: opelforum.hu
Signum tulajdonosa: Mc-elek

forumadmin
A Facebook egy nagyon régóta várt, ám rém egyszerű újításának köszönhetően végre a felhasználók dönthetik el, hogy milyen bejegyzéseket szeretnének kiemelten látni saját üzenőfalukon. Ha nem szeretnél lemaradni a MOTE Opel Klub bejegyzéseiről, az Egyesülettel kapcsolatos friss és megbízható információkról, akkor ennek két kattintással véget vethetsz.
1. Először is látogass el a MOTE - Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete Facebook-oldalára:
 
http://www.opelforum.hu/gallery/image/7925-/
 
2. Az egér mutatót vidd a "Tetszik” (vagy "Követed") gomb fölé, majd a legördülő listából válaszd ki a „Megjelenítés elsőként” opciót:
 
http://www.opelforum.hu/gallery/image/7926-/
 
Köszönjük, hogy kiemelten követed oldalunkat.
 
Mobilkészülékeken is beállítható a dolog, ebben az esetben a Facebook alkalmazáson belül kell megkeresni egy Hírfolyam-beállítások részt, majd ennek a menüpontnak az első pontjában kell kiválasztani a MOTE - Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete-t. Bizonyos platformokon ez a beállítás nem érhető el, így javasolt számítógépen beállítani a funkciót
 
 
Forrás: HVG

forumadmin
Aki még nem hallotta, (pedig ezt csiripelik országszerte az Opelesek) : 2015-ben sem marad el a Hungarian Blitz Weekend!
Várunk szeretettel idén is Verőcére, a Csattogó Völgybe: 2015.07.17.-19. között! Csattogjál te is oda Opel verdáddal, ne maradj otthon! ! Gyertek sokan, érezzük jól magunkat!
Csatlakozz hozzánk itt, vagy a Facebookon
 
 
További információk, árak programok www.blitz-weekend.hu.
 
ÁRAK / FOGLALÁS
 
HELYSZÍN
 
MEGKÖZELÍTÉS

forumadmin
Rendhagyó közös sajtótájékoztatót tartott az Opel Magyarország és az Opel Dakar Team abból az alkalomból, hogy Kovács Ági olimpiai- és világbajnok úszó csatlakozott az Opel csapatához. Szalay Balázs, a Dakar Mokka versenyautó pilótája ezúttal egy „civil” Mokka volánja mögé ült, navigátora pedig Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója volt. Ketten együtt adták át az autó kulcsát Kovács Áginak, aki a mai naptól az Opel magyarországi márkanagykövete lett.
„Ági egy rendkívül erős, színes és hiteles személyiség, akivel megtisztelő és öröm lesz együtt dolgozni. Számítunk majd rá különböző Opel rendezvényeken és tervezünk olyan közös programot is, például az Opel Dakar Team-mel, amelynek központi témája a hétköznapi autózás, a közlekedés biztonsága lesz.” – mondta Koncz Gábor.
 
 
 

 
A kiválasztásnál talán a legfontosabb szempont egyfajta értékazonosság volt, az, hogy az Opel Magyarország által képviselt és vallott értékek azonosak vagy nagyon közeliek legyenek a leendő márkanagykövetével. Az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója felsorolt néhányat: „A szentgotthárdi motorgyár kapcsán sokszor beszélünk az Opelekbe kerülő magyar szívről – és kire lehet méltóbban mondani, hogy magyar szív dobog a mellkasában, ha nem egy kimagasló sportemberre. Kovács Ági pályafutását olimpiai, világ- és Európa-bajnoki győzelmek fémjelzik. Szerénytelen lenne e tekintetben összemérnünk magunkat Ágival, de egy hasonlóság biztosan itt is van: mi is elsőségre törekszünk és az elmúlt közel 25 évben az Opel mindig dobogós helyen tudott lenni a hazai értékesítésben.”

Kovács Ági a következőképpen fogalmazott: "Élsportolói pályafutásom során megtanultam, hogy a sikerért, és a jó eredményért keményen meg kell dolgozni. Az úszás ugyan egyéni sportág, de ahhoz, hogy ezeket azt eredményeket el tudtam érni, az is kellett, hogy nagyon sokan álltak mellettem! A civil életben is azt tapasztalom, hogy a céltudatosság, és a hosszú távú gondolkodás mellett kiemelten fontos, hogy az embert olyan partner, azaz csapat vegye körül, amely hasonló értékeket képvisel, hosszú távú közös céljaik legyenek, és így, egymás kölcsönös támogatásával még nagyobb sikereket tudjanak elérni a saját területükön! Nagy öröm számomra, hogy márkanagyköveteként a mai naptól az Opel csapatához tartozom."
 

Az Opel Dakar Team örömmel fogadta az Opel családban Ágit. „Kovács Ágiról nem kell bizonygatni, hogy igazi versenyző típus, sajnos azonban a Bunkoczi Lacival megfutott néhány tesztkör után rá kellett jönnünk, hogy az autós száguldás nem az ő világa” – mondta Szalay Balázs, az Opel Dakar Team pilótája. „Ági a felelősségteljes és biztonságos közlekedés híve, amit civil autósként mi is legfontosabbnak tartunk, és azt gondoljuk, hogy lesznek olyan autós programjaink a versenypályákon kívül is, amelyekben aktívan részt tud majd venni”.

forumadmin
A Legendák újra találkoztak 2015. május 16-án! Örömmel jelentjük, hogy immáron 5. alkalommal kerül megrendezésre az Opel hagyományos Családi Fesztiválja, az idén jubileumot ünneplő Opel Legendák Találkozása, 2015. május 16-án a Hungaroringen. Az idei év sztárjai az Opel kisautó modelljei, az ADAM Rocks, az ADAM S és a legutóbbi nemzetközi autószalonon nagy sikerrel bemutatkozó új Corsa OPC.
 
 
 
 
Kedves Opel Tulajdonosok, Opel kedvelők vagy az Opellel most ismerkedők!
 

 
Mindenkit szeretettel várunk május 16-án a Hungaroringre az immár hagyományos Opel Családi Nap rendezvényére. Ebben az elnevezésben az „Opel” és a „Családi” egyformán hangsúlyos. Olyan eseményre invitálom Önöket, amelyre én nemcsak, mint Opeles, hanem, mint sokgyermekes családapa is szívesen elmennék. A gazdag program, mindenkinek – nőknek,férfiaknak, gyerekeknek – kínál látni- és szórakozni valót, érdemes tehát május 16-án eljönni! Az Opel napnak mindig van valami aktualitása – négy éve az Opel Magyarország huszadik születésnapját ünnepeltük, 2012-ben az Ampera mutatkozott be, azután a motorsporté volt a főszerep, tavaly pedig az Opel lélegzetelállító tanulmányautóját,a Monzát hoztuk el Magyarországra. Az idei évben arról szeretnénk beszélni, ami az Opelt magyar márkává teszi, arról, hogy ma már minden modellünkbe bekerülnek a legújabb fejlesztésű szentgotthárdi motorok. Több olyan újdonságot is bemutatunk az Opel Családi Napon, amelyben szintén „Magyar Szív dobog”, köztük az új Corsa OPC modellt és az ADAM Rocks szériaváltozatát. Szentgotthárdon, az Opel legkorszerűbb motorgyárában, az 1.6-os benzines és dízel turbó motorok mellett a múlt év közepe óta folyik a kisméretű benzinmotor-család sorozatgyártása is. Ennek első tagja az egyliteres háromhengeres benzines turbó ott van az új Corsában és az ADAM Rocks-ban, a legújabb négyhengeres 1.4-es benzines turbó pedig a próbagyártásnál tart - ez a motor az ősszel érkező új Opel Astrában mutatkozik majd be.
 
Autós rendezvény a Hungaroringen elképzelhetetlen gyors sportautók nélkül. Az idén az új magyar motoros Corsa OPC lesz az igazi újdonság a Formula-1-es pályán, de régi ismerősként ott lesznek az Astra OPC modellek is, amelyek a maguk 280 lóerejével igazi utcai versenyautók. A pályaprogramokban lesznek további magyar motorokkal szerelt Opelek: a Szentgotthárdon készülő új kétszáz lóerős 1.6-os benzines turbók GTC, Zafira és Cascada modellekben mutatkoznak be. Az Opel Családi Napnak most is fontos szereplője lesz a közlekedés biztonság, amelyre az Opel valamennyi modelljének fejlesztésekor kiemelt figyelmet fordít. A mostani Családi Napon ismét a rendezvény vendégei lesznek rendőrök, tűzoltók, mentősök - így kicsik és nagyok megismerkedhetnek az Opel Astra rendőrautóval és megnézhetik milyen egy tűzoltó autó vagy egy mentő belülről.
 
Az immár hagyományos Opel Családi Nap nekünk, szervezőknek mindig egyfajta ünnep. Látva az Opel folytatódó hazai sikereit, az idén is jó okunk van az ünneplésre. Tavaly Magyarországon az Opel immár a negyedik egymást követő évben a legsikeresebb személyautó márka volt, ötven százalékkal növelve eladásait több, mint tízezer autó értékesített. Az Opel az idén is arra készül, hogy megőrizze vezető szerepét a magyar személyautó piacon. Ebben a sikerben elsődleges szerepe van az Opel
megújult modellkínálatának, amely – mint egy nagy szabadtéri autószalonon – most is ki lesz állítva a Családi Napon. Azt pedig talán mondani sem kell, hogy lesz rengeteg program kicsiknek és nagyoknak! Érdemes átnézni a műsorfüzetet és még inkább érdemes kilátogatni május 16-án a Hungaroringre. Az ingyenes rendezvényre a www.legendak.com weboldalon lehet regisztrálni.
 
Koncz Gábor
ügyvezető igazgató
Opel Magyarország
 
Opelfórum Eseménynaptár
 
A PROGRAMFÜZET MÁR ELÉRHETŐ
 


forumadmin
Második alkalommal megtartja a autós itineres versenyét a MAGYAR VETERÁN OPEL KLUB .
Idén Budapest - Esztergom közt kell autóznunk. Különböző feladatokat , ügyességi próbákat kell majd megoldanunk. tervezett útvonal és Itinert csak a helyszínen kaptok meg.
Program:
8.00: gyülekező, nevezés a Auchan Óbuda (Aquicum) hátsó parkolójában
8.30: rajtsorrend sorsolás
9.00: első autó indulása, majd a többi 3 percenként
kb 16.00: beérkezés után vacsorázási lehetőség (lásd lentebb), utána eredményhirdetés
 
A verseny:
Megközelítően 100-130 km-es távot itiner alapján kell teljesíteni. a rajta szereplő feladatokat megoldva.
Időmérés nem lesz, a verseny értékelésébe a feladatokra kapott pontok számítanak. Egy feladatra a nehézségtől függően több pont is adható.
Holtverseny esetén a gépkocsi évjárata dönt az idősebb javára!
A KRESZ szabályait a teljes futam alatt be kell tartani!
 
Szükséges felszerelés:
1db autó(érvényes műszaki, biztosítás), sofőr(érvényes jogsi : ) ) + navigátor, íróeszköz, digitális képrögzítő eszköz (telefon, vagy fényképező)
 
Regisztráció:
A versenyen való részvételhez előzetes regisztráció szükséges!
A regisztrálni a dhrider@freemail.hu email címen lehet az alábbi adatokkal:
Rendszám, típus, évjárat, a sofőr és a navigátor neve, telefonszáma, illetve aki vacsorára is igényt tart kérem írja meg mit szeretne enni (elég csak a sorszámokat pl.: 1/2/1)
 
Nevezési díj:
2000Ft/autó (létszám korlátozás nincsen) a helyszínen fizetendő
 
Szállás:
A célterületen korlátozott létszámig szállást is tudunk biztosítani két hatfős szobában. A szállás díja 3000 Ft/fő. Kérem, aki szállást is foglalna legkésőbb április 10-ig
jelezze!
 
Étkezés:
A futam után, a célban hogyha megéheztél, lehetőség lesz kedvezményes áron vacsorázni.
Az alábbiakból lehet igény szerint menüt összeállítani, 2500Ft/fő áron:
 
Levesek:
(1) Ököruszály leves (marhafarok húsleves)
(2) Fokhagyma krémleves pirítóssal
(3) Gulyásleves
(4) Hideg gyümölcsleves
Főételek:
(1) Sült csirkecomb grillezett zöldségekkel
(2) Dióbundás camembert, áfonyaszósszal, rizzsel
(3) Rántott sertésszelet vegyes körettel
(4) Vaddisznópörkölt nokedlival, savanyúsággal
(5) Fokhagymás tarja héjas burgonyával
Desszertek:
(1) Somlói
(2) Túrós palacsinta vaníliaöntettel
(3) Csokis palacsinta
 
 
Jó szórakozást kívánunk!
Opelfórum esemény link
Facebook link
További felvilágosítás: Klein Gábor 20/326-0218, dhrider@freemail.hu

forumadmin
Az Opel Márkaszervizekben a tavaszi rendszeres klímatisztításon kívül gumiabroncsokhoz kapcsolódó szolgáltatások is elérhetőek, kezdve a szereléstől a vásárláson át a gumihotel szolgáltatásig.
 
Az autók légkondicionáló berendezéseinek karbantartása rendkívül fontos a nyári szezon előtt. Nem csak a hatékonyságot növelhetjük egy tisztítással, de a nyár elején gyakori influenzás tüneteket is megelőzhetjük vele. Ha ugyanerre az időpontra időzítjük a gumiabroncs cserét, akkor időt spórolhatunk meg az Opel Márkaszervizekben.
 
A 7 °C alatti hőmérsékletre tervezett téli gumiabroncs magasabb hőmérsékleten jobban kopik. Ezért a téli gumit javasolt a nyárira visszacserélni a melegebb idő kezdetén. Csere előtt vizsgáltassa meg szakemberrel a gumiabroncsok felületét. Az elkopott, elöregedett gumik tapadása csökken, a féktávolság megnő, a gépkocsi elveszítheti stabilitását. Szintén fontos a gumiabroncs levegőnyomásának ellenőrzése, mert nem megfelelő érték esetén csökken a tapadás, növekszik a gumik kopása és az üzemanyag-fogyasztás.
 
Várjuk szeretettel Opel Márkaszervizünkben!
 
Üdvözlettel,
Opel Magyarország

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 22 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.