csaba66 Elküldve Június22, 2018 Megoszt Elküldve Június22, 2018 4 órája, twiX88 írta: Egy érdekes kérdéssel állnék elétek. Van egy 2007-es GTC Astrám, CD70-es Navival, Bluetoothal. Ámbár a mai napon érdekes jelenséget produkált. Ha járó motornál próbálok telefonálni bluetooth-on keresztül, érdekes módon, a motor fordulatszámától függően sípoló hangot ad ki, gondolom interferál. Csak ,hogy érthető legyen, ha alacsony a fordulat akkor halkan sipol, ha magas akkor élesebben. Álló motornál nem csinálja. Ezert kell dizel autot venni Egyebkent a gyujtas altal okozott zavarrol van szo, valoszinuleg meghalt a zavarszuro kondenzatorod. http://www.patacsi.hu/pages/product_info.php?partn=202&acs=_3015_&alcs=&prod=9173956&sid=-&catf=6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipego Elküldve Június23, 2018 Megoszt Elküldve Június23, 2018 Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Remélem, hogy akkor tényleg rendben van a kocsi. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Június23, 2018 Megoszt Elküldve Június23, 2018 (edited) On 6/21/2018 at 11:01 PM, quad405 said: Én sem szoktam nézegetni, de rémlik, hogy reggel, hűvösben indítva, így kapcsolgat. A mp-ket nem mértem. Majd reggel megnézem, ha kihűlt az autó. Ma este kb 24 fokos garázsban, 9 órás állás után, nem kapcsolgatott, hanem folytonosan működött. Tegnap reggel elfelejtettem, de most megnéztem. Kb 1 napja áll az autó. A garázsban kb. 20 fok. Manuális klímám van. Belső venti 1-es fokozaton. A klíma bekapcsolása után kb fél percig meg se mukkant a motor hűtőventillátor, majd utána folyamatosan ment míg ki nem kapcsoltam a klímát. Akkor ezek szerint valamelyik régebbi autóm kapcsolgatott. Már nem tudom. MIlyen klímád van és milyen motorod? Z16XER? Ha automata klíma, lehet maga a klíma is kapcsolgat ki-be és emiatt kapcsolgat a hűtőventi is. Melegben, meleg motorral is kapcsolgat a venti? Módosítva Június23, 2018 : quad405 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június23, 2018 Megoszt Elküldve Június23, 2018 20 perce, quad405 írta: Tegnap reggel elfelejtettem, de most megnéztem. Kb 1 napja áll az autó. A garázsban kb. 20 fok. Manuális klímám van. Belső venti 1-es fokozaton. A klíma bekapcsolása után kb fél percig meg se mukkant a motor hűtőventillátor, majd utána folyamatosan ment míg ki nem kapcsoltam a klímát. Akkor ezek szerint valamelyik régebbi autóm kapcsolgatott. Már nem tudom. MIlyen klímád van és milyen motorod? Z16XER? Ha automata klíma, lehet maga a klíma is kapcsolgat ki-be és emiatt kapcsolgat a hűtőventi is. Melegben, meleg motorral is kapcsolgat a venti? Vannak olyan autok, amelyeken egyszeruen a klimaval egyutt (vagy roviddel utana) bekapcsol a hutoventilator, minden egyebtol fuggetlenul. Ha nem igy mukodik, akkor nyilvan valamilyen homerseklet alapjan kapcsol, hiszterezissel, tehat mondjuk 80 foknal be, 75 foknal ki. Ezek csak ex has ertekek, es a kulonbseg sem biztos, hogy 5 fok, de az 5 masodpercenkenti kapcsolgatas azert irrealis, mert ennyi ido alatt nem tortenik erdemi valtozas a hutoviz homersekleteben. Masik lehetoseg, hogy a kapcsolgatast a klima huton levo erzekelo vezerli, persze ott sem kene ilyen gyors valtozasoknak lenni, bar talan elofordulhat, ha keves a gaz. Hut rendesen a klima? Link to comment Megosztás: More sharing options...
twiX88 Elküldve Június24, 2018 Megoszt Elküldve Június24, 2018 On 2018. 06. 22. at 19:17, csaba66 írta: Ezert kell dizel autot venni Egyebkent a gyujtas altal okozott zavarrol van szo, valoszinuleg meghalt a zavarszuro kondenzatorod. http://www.patacsi.hu/pages/product_info.php?partn=202&acs=_3015_&alcs=&prod=9173956&sid=-&catf=6 Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
markiadam27 Elküldve Június25, 2018 Megoszt Elküldve Június25, 2018 Sziasztok! Valaki nem tud esetleg Székesfehérváron vagy Fejér megyében egy olyan szerelőt, aki feltudna programozni egy Bid kijelzőt egy H astrában. Most vettem az autót és sajnos a BC megnyomására No Function t ír ki vágya másik opció hogy házilag meglehetne ezt valahogy csinálni? Köszi előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karsai87 Elküldve Június26, 2018 Megoszt Elküldve Június26, 2018 Sziasztok! Astra H SW-ben nem hűt a klímám olyan hibajalenséggel, hogy ki-be kapcsolgat a klímakompresszor. Oka: 30bár fölé megy a nyomás, mert a klímahűtő ventilátora nem kapcsol be. Hol kezdenétek el keresni a hibát, mielőtt beruháztok egy új ventilátorra? Köszönöm a segítséget! Üdvözlettel, Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június26, 2018 Megoszt Elküldve Június26, 2018 7 perce, Karsai87 írta: Astra H SW-ben nem hűt a klímám olyan hibajalenséggel, hogy ki-be kapcsolgat a klímakompresszor. Oka: 30bár fölé megy a nyomás, mert a klímahűtő ventilátora nem kapcsol be. Hol kezdenétek el keresni a hibát, mielőtt beruháztok egy új ventilátorra? Nezd meg a regi megy-e, ha kozvetlenul adsz ra tapfeszt. Vagy maga a ventilator rossz, vagy nem kap feszultseget, ki kell deriteni, melyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RokaRudi Elküldve Június27, 2018 Megoszt Elküldve Június27, 2018 Sziasztok! Bocsi, de itt is megkérdezem. Folyamatosan kapom az alacsony hűtőfolyadék szint jelzés üzenetet. Viszont mindig csak menet közben, amikor bőven üzemmeleg a víz. Indulásnál soha. Ez vajon inkább tartály hiba vagy a jeleadó? Vagy valami más? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június27, 2018 Megoszt Elküldve Június27, 2018 21 perce, RokaRudi írta: Folyamatosan kapom az alacsony hűtőfolyadék szint jelzés üzenetet. Viszont mindig csak menet közben, amikor bőven üzemmeleg a víz. Indulásnál soha. Ez vajon inkább tartály hiba vagy a jeleadó? Vagy valami más? Mivel a tartaly es a jelado egyben van, vegulis mindegy, bar maganak a tartalynak nem igazan tudom olyan hibajat elkepzelni, ami ezt csinalna. Huzd le a kabelt, es hagyd ugy, vagy tegyel ra rovidzarat (nem tudom, melyik felel meg a jo szintnek). Ha igy nem jelez melegen sem, akkor a gond nem a csatlakozo tartalyon kivuli oldalan van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symbolic Elküldve Július2, 2018 Megoszt Elküldve Július2, 2018 Sziasztok! Valaki találkozott olyan hibával, hogy a hátsó rendszámtábla világítás nem kap áramot folyamatosan? Biztosítékok rendben. Mértem feszültségmérővel és néha kap ~5V-ot majd megint nulla. Rövidzárra gondolnék, de akkor az nem jelentkezne máshol is? Aksi lemerül, vagy hibakód a kocsiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
VGabi82 Elküldve Július11, 2018 Megoszt Elküldve Július11, 2018 Sziasztok. Még új vagyok. Lehet volt már ez téma. Astra H gyári radió kulcs kivételkor miért nem kapcsol ki. Van valami beállítás hozzá? Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július11, 2018 Megoszt Elküldve Július11, 2018 4 órája, VGabi82 írta: Astra H gyári radió kulcs kivételkor miért nem kapcsol ki. Van valami beállítás hozzá? Van bellitas: Settings, Ignition Logic. Ha be van jelolve, akkor gyujtas raadasakor (vagy talan a kulcs bedugasara) bekapcsolja a radiot, a kulcs kivetelekor kikapcsolja. Aztan vannak variaciok, hogy mi tortenik, ha eleve be volt kapcsolva a radio, vagy jaro motorral kikapcsoltad, aztan ujra be, ezt nem tudom, ki kell kiserletezni. Vagy ha nincs beallitva ez az okossag, es kezzel kapcsoltad be a radiot, valoszinuleg akkor sem fogja lezarni a kulcs kivetekor. Egy ora kulcs nelkuli uzem utan viszont mindenkeppen kikapcsol, az akkut kimelendo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
premium Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 Sziasztok! 2009-es Astra H esetében honnan lehet "gyújtás +"-hoz jutni? A CAN miatt méregetek kitartóan, de nem lelek... Ebben a szivargyújtóban mindig van villany, és a lámpa csak a világításkor ég.. Kihangosítóhoz kellene... Tehát a középkonzol előnyben... Biztos volt már kérdés, de vagy 1 órája keresek... köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Július15, 2018 Megoszt Elküldve Július15, 2018 3 hours ago, premium said: 2009-es Astra H esetében honnan lehet "gyújtás +"-hoz jutni? A CAN miatt méregetek kitartóan, de nem lelek... Ebben a szivargyújtóban mindig van villany, és a lámpa csak a világításkor ég.. Kihangosítóhoz kellene... Tehát a középkonzol előnyben... Biztos volt már kérdés, de vagy 1 órája keresek... Bizony, nem is olyan rég. Nézd meg ezt és 2-vel lejjebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
premium Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 Szia! így jár az, aki logikai időrendben halad Nem pedig fórumrendben.. Köszönöm, megkeresem, lerelézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Biboros Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 Sziasztok, Opel Zafira B hütővíz folyadék túl alacsony jelzi ki a kijelző, szétszedtem a tartályhoz menő kábelt ráfúlytam kontakszprét, nem segített, elvítem autóelektromoshoz cserélt jeladót, még mindig bevillan. A hütővíz 99 fok után 102 nél adja az első jelet a kijelzőn majd, úgy tudom a ventilátor max 108C engedi onnan hüti vissza, de e fölé nem megy, szóval az müködik, de kijelzi ha a jeladó jelet adni valamiért. Check the coing level. A hütővíz megfelelő szinten van, ha följebb töltöm 1 cm vel akkor is kijelzi. Valakinek volt már ilyen vagy valami ötlet???? Fontos lenne mert nyaralni mennénk és el merjek -e indulni így, vagy mit tegyek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
premium Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 Szia! Nézd meg, mi történik, ha elmelegedik a víz. Motortér lehajtva, klíma maximumra, motor beindít, ketyegjen. Ülj az autóban. Nézd, hogy bevillan, vagy nem. Ha igen, nézd meg a szintet. De a folyadékok a melegre tágulni szoktak, nem összemenni.. Szóval én inkább más fele keresném a hibát. Nyest, kábel/csatlakozó hiba... De a tesztből nem lehet gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Biboros Elküldve Július17, 2018 Megoszt Elküldve Július17, 2018 Beszéltem most autóvillaosági a szakival , mivel a kiegyenlítőtartályba lett cserélve jeladó, ezért Ő a ventilátorra gyanakszik, mivel 2 fokozatu egylassú és egy gyors. Valószínú a lassú fokozat nem megy rendessen, de még utánna nézek és leírom mi volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július17, 2018 Megoszt Elküldve Július17, 2018 7 perce, Biboros írta: Beszéltem most autóvillaosági a szakival , mivel a kiegyenlítőtartályba lett cserélve jeladó, ezért Ő a ventilátorra gyanakszik, mivel 2 fokozatu egylassú és egy gyors. Valószínú a lassú fokozat nem megy rendessen, de még utánna nézek és leírom mi volt. A szintnek legfeljebb ugy lehetne koze a homerseklethez, ha eppen a hatar korul inog, de ezt kizartad azzal, hogy magasabbra toltotted, es amugy is viszonylag "melyen" kene jelezzen, ami normal mukodes kozben nem fordul elo. Jelado csere alatt mit ertesz? Mert az bent van a tartalyban, es a tartallyal egyutt lehet cserelni, ami kint van, az a vevo, vagy erzekelo. Kosd le a kabelt, es zard rovidre a rajta levo csatlakozot, ez felel meg a normal szintnek. Hasznald igy egy darabig, ha nem jelez kozben, akkor a "masik vegen" van a baj, ami magyarul tartaly cseret jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Biboros Elküldve Július17, 2018 Megoszt Elküldve Július17, 2018 ok köszi megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Turista Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 Sziasztok egy 2013 Zafira Tourer-em van 2.0 Cdti 130le kb 2 hete kezdte az Auto, hogy kiirja, " ellenoriztesse az akkumlator tolto rendszert" Az elejen meg elaludt, de most mar mindig vilagit az akkumlator visszajelzo lampa. A hiba kod : p2501 -- Terminál L generator --- magas feszültseg -- szakaszos Es az az erdekes hogy, kitorlom a hibat gyujtason es dobja ujra, csak gyujtason! Van ötletetek mi lehet? van kormany futes az autoban, lehet hogy van megegy aksi valahol? koszi a valaszt ( amugy tökeletes az auto es elado ha erdekel valakit) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 36 perce, Turista írta: Sziasztok egy 2013 Zafira Tourer-em van 2.0 Cdti 130le kb 2 hete kezdte az Auto, hogy kiirja, " ellenoriztesse az akkumlator tolto rendszert" Az elejen meg elaludt, de most mar mindig vilagit az akkumlator visszajelzo lampa. A hiba kod : p2501 -- Terminál L generator --- magas feszültseg -- szakaszos Es az az erdekes hogy, kitorlom a hibat gyujtason es dobja ujra, csak gyujtason! Van ötletetek mi lehet? van kormany futes az autoban, lehet hogy van megegy aksi valahol? Ha 2013-as, akkor az Astra J-hez hasonlit, azaz ott jobban fogjak tudni, ha ez valami gyakori, ismert jelenseg. Altalanossagban: a masodik akku eleg valoszinutlen, de amugy is a tolto rendszerre panaszkodik. Az L terminal a visszajelzo lampa vezerlese, ami az ujabb autokban nem kozvetlenul egy lampara megy, hanem valamelyik elektronikus rendszer kapja a jelet, aztan intezi a tovabbiakat, pl. kiirja az emlitett hibat. De mindenkeppen a generator korul, ott is a feszultsegszabalyzonal lesz a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Turista Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 Koszonom a gyors valaszt, megneztem a feszultseget, 14,4 hideg inditasnal, utanna magas terhels mellett 13,8- 14 közott ingadozik, de nem ment 14,4 fölé. szerinted mit kene mutatni ha nem jo a feszt szabalyzo? koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 (edited) 2 órája, Turista írta: Koszonom a gyors valaszt, megneztem a feszultseget, 14,4 hideg inditasnal, utanna magas terhels mellett 13,8- 14 közott ingadozik, de nem ment 14,4 fölé. szerinted mit kene mutatni ha nem jo a feszt szabalyzo? Nem is az akkura meno feszultsegre panaszkodik... A generator L kimenten nem tetszik neki valami, lehet, hogy eleg csak a csatlakozot megpiszkalni rajta. Megteveszto volt a feszultsegszabalyzo emlegetese, de ez az L kimenet rajta kene legyen. De nem tudom pontosan, mit es hogy varialnak az ujabb generatorokon. Módosítva Július20, 2018 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts