csaba66 Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 36 perce, Turista írta: Sziasztok egy 2013 Zafira Tourer-em van 2.0 Cdti 130le kb 2 hete kezdte az Auto, hogy kiirja, " ellenoriztesse az akkumlator tolto rendszert" Az elejen meg elaludt, de most mar mindig vilagit az akkumlator visszajelzo lampa. A hiba kod : p2501 -- Terminál L generator --- magas feszültseg -- szakaszos Es az az erdekes hogy, kitorlom a hibat gyujtason es dobja ujra, csak gyujtason! Van ötletetek mi lehet? van kormany futes az autoban, lehet hogy van megegy aksi valahol? Ha 2013-as, akkor az Astra J-hez hasonlit, azaz ott jobban fogjak tudni, ha ez valami gyakori, ismert jelenseg. Altalanossagban: a masodik akku eleg valoszinutlen, de amugy is a tolto rendszerre panaszkodik. Az L terminal a visszajelzo lampa vezerlese, ami az ujabb autokban nem kozvetlenul egy lampara megy, hanem valamelyik elektronikus rendszer kapja a jelet, aztan intezi a tovabbiakat, pl. kiirja az emlitett hibat. De mindenkeppen a generator korul, ott is a feszultsegszabalyzonal lesz a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Turista Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 Koszonom a gyors valaszt, megneztem a feszultseget, 14,4 hideg inditasnal, utanna magas terhels mellett 13,8- 14 közott ingadozik, de nem ment 14,4 fölé. szerinted mit kene mutatni ha nem jo a feszt szabalyzo? koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július20, 2018 Megoszt Elküldve Július20, 2018 (edited) 2 órája, Turista írta: Koszonom a gyors valaszt, megneztem a feszultseget, 14,4 hideg inditasnal, utanna magas terhels mellett 13,8- 14 közott ingadozik, de nem ment 14,4 fölé. szerinted mit kene mutatni ha nem jo a feszt szabalyzo? Nem is az akkura meno feszultsegre panaszkodik... A generator L kimenten nem tetszik neki valami, lehet, hogy eleg csak a csatlakozot megpiszkalni rajta. Megteveszto volt a feszultsegszabalyzo emlegetese, de ez az L kimenet rajta kene legyen. De nem tudom pontosan, mit es hogy varialnak az ujabb generatorokon. Módosítva Július20, 2018 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
konyaferi22 Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 Sziasztok ! Egy Astra H 2006 1.9 cdti 88kw büszke tulaja vagyok. Ködlámpa izzót szerettem volna cserélni, de amatőr módon összeért a + és - vagyis a két kábel, kicsi pukk után sajna nem működnek az első ködfényszóróim, akármilyen izzót rakok bele, miközben a hátsó tökéletesen üzemel. Valami tipp a probléma megoldására. Köszönöm a válaszokat ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július23, 2018 Megoszt Elküldve Július23, 2018 46 perce, konyaferi22 írta: Egy Astra H 2006 1.9 cdti 88kw büszke tulaja vagyok. Ködlámpa izzót szerettem volna cserélni, de amatőr módon összeért a + és - vagyis a két kábel, kicsi pukk után sajna nem működnek az első ködfényszóróim, akármilyen izzót rakok bele, miközben a hátsó tökéletesen üzemel. Valami tipp a probléma megoldására. Köszönöm a válaszokat ! A biztositek nevu izek szolgalnak arra, hogy ha valakinek sikerul osszeerinteni a ket polust, akkor ne legyen tul hosszu tuzijatek Ezek szerint az elso es hatso kodlampa nem azonos biztositikon van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
konyaferi22 Elküldve Július24, 2018 Megoszt Elküldve Július24, 2018 Át bújtam a műszaki leírást és a ködlámpának nem találtam sehol biztosítékot, azt hiszem egyetlen reléje van, de az működik, mert a hátsó világít Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július24, 2018 Megoszt Elküldve Július24, 2018 37 perce, konyaferi22 írta: Át bújtam a műszaki leírást és a ködlámpának nem találtam sehol biztosítékot, azt hiszem egyetlen reléje van, de az működik, mert a hátsó világít Mivel kulon kapcsolhatok, a kozos rele is meglepo lenne, akarcsak az, ha nem lenne biztositek. http://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-h.html Megneznem pl. a 13-as biztositekot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali982 Elküldve Július25, 2018 Megoszt Elküldve Július25, 2018 (edited) Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy ha ki szeretném cseréltetni a kormányt multikormányra, annak pontosan milyen anyagszükséglete van a multikormányon és a kezelő kapcsolókon kívül? Kell valamilyen kábelezést cserélni, esetleg plusz kábelt szerezni hozzá a gombok miatt? Ha valaki jártas ebben a dologban, nagyon megköszönném ha felvilágosítana, érdekelne az anyagköltség és a munkadíj is. Tud valaki ajánlani szakembert aki megcsinálna egy ilyen átszerelést Aszód 50-60 km-es körzetében? Módosítva Július25, 2018 : Pali982 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július25, 2018 Megoszt Elküldve Július25, 2018 30 perce, Pali982 írta: Érdeklődni szeretnék, hogy ha ki szeretném cseréltetni a kormányt multikormányra, annak pontosan milyen anyagszükséglete van a multikormányon és a kezelő kapcsolókon kívül? Kell valamilyen kábelezést cserélni, esetleg plusz kábelt szerezni hozzá a gombok miatt? Ha valaki jártas ebben a dologban, nagyon megköszönném ha felvilágosítana, érdekelne az anyagköltség és a munkadíj is. Tud valaki ajánlani szakembert aki megcsinálna egy ilyen átszerelést Aszód 50-60 km-es körzetében? Elvileg eleg a kormanyt cserelni, es a CIM modulban szoftveresen aktivalni a gombokat. Ha markaszervizben csinaltatod, talan 200ezerbol kijon Bontobol szerezz kormanyt, a munkaido max. fel ora annak, aki nem eloszor csinalja. Szerintem akar a bontost is rabeszelheted, hogy kicserelje; ha ki tudja szedni, akkor nyilvan berakni is tudja Az aktivalast meg barki tudja, akinek van OpComja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali982 Elküldve Július25, 2018 Megoszt Elküldve Július25, 2018 Szia Csaba66! Bontott kormányban gondolkozom én is. A cserén csak az a nehéz, hogy légzsákos kormányt még nem cseréltem,a légzsákról semmit sem tudok, különben átcserélném én is. OpCom van egy helyi autóvillamosságis ismerősömnek. Furcsa módon a cromax külön cikkszámon jegyzi a kürtkábelt multikormányhoz és nem multikormányhoz. Nem ismerek senkit aki cserélt már ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július25, 2018 Megoszt Elküldve Július25, 2018 (edited) 1 órával ezelőtt, Pali982 írta: Bontott kormányban gondolkozom én is. A cserén csak az a nehéz, hogy légzsákos kormányt még nem cseréltem,a légzsákról semmit sem tudok, különben átcserélném én is. OpCom van egy helyi autóvillamosságis ismerősömnek. Furcsa módon a cromax külön cikkszámon jegyzi a kürtkábelt multikormányhoz és nem multikormányhoz. Nem ismerek senkit aki cserélt már ilyet. Nem nagy ugy, plane, ha a bontott kormanyon tudsz gyakorolni Az akkut kosd le a legzsak piszkalasa elott, a kormanyt pedig kabelekkel egyutt vedd, akkor az sem lesz gond. Ja, es vedd le a meglevo kormanyodrol a gombok helyeit fedo kupakokat, mert ha esetleg ott vannak a kabelek, akkor eleg csak gombokat venni. Módosítva Július25, 2018 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
btomo1990 Elküldve Július29, 2018 Megoszt Elküldve Július29, 2018 Szaisztok! Egy 2005-s opel astra h-m van, 1.6 benzin. Rákötöttem az Op-com-ot és 2 hibakód jelent meg rajta: U2111-00 CAN-BUSZ NIncs kommunikáció az EPS-sel - JELEN VAN B3843-02 Levegőminőség-érzékelő áremkör alacsony feszültség - JELEN VAN Esetleg valaki tapasztalta már ezeket a hibákat? Mi ilyenkor a teendő? Köszi előre is a válaszokat!!! ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali982 Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 Szia Csaba66 és a többi fórumtag! Vettem multikormányt,be is szereltem. Ma voltam egy kolegámnál akinek kínai klón opcom-ja van. A CIM modulnál a Steering Wheel Control-nál a Presentre váltottuk, felprogramoztuk és semmi, továbbra sem működnek a gombok. Van valakinek tapasztalata ebben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 59 perce, Pali982 írta: Vettem multikormányt,be is szereltem. Ma voltam egy kolegámnál akinek kínai klón opcom-ja van. A CIM modulnál a Steering Wheel Control-nál a Presentre váltottuk, felprogramoztuk és semmi, továbbra sem működnek a gombok. Itt azt irjak, hogy eleg azon az egy helyen aktivalni: https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/activating-steering-wheel-controls.268319/ Biztos, hogy jol lett elmentve? Hasznaltatok a kocsi negyjegyu kodjat? Ha igen, akkor marad a csatlakozok atnezese, esetleg maguk a gombok betegek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali982 Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 (edited) Szia! Igen,ezt a fórumot én is olvastam, de nekem nem ilyen egyszerű. Ha újra rácsatlakozok a klón op-commal a kocsira, a beállítás "Present", tehát elmentődött rendesen és igen, a négyjegyű biztonsági kód is kellett hozzá. Az élő jeleknél látható, hogy a kormány gombjainak a jeleit veszi a kocsi ,csak semmi hatása. Holnap délután folytatom. Módosítva Augusztus1, 2018 : Pali982 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 15 perce, Pali982 írta: Ha újra rácsatlakozok a klón op-commal a kocsira, a beállítás "Present", tehát elmentődött rendesen és igen, a négyjegyű biztonsági kód is kellett hozzá. Az élő jeleknél látható, hogy a kormány gombjainak a jeleit veszi a kocsi ,csak semmi hatása. Holnap délután folytatom. Az jo jel, ha van legalabb visszajelzes a gombok mukodeserol... Igy nez ki a tortenet az egyes modulok es CAN buszok kozott: Body CIM LS HS Column Integrated Module Infotainment EHU MS Entertainment Head Unit Infotainment DIS LS MS Info Display Az LS CAN-rol kene atvinni az adatokat az MS-re, amit csak a DIS tud megtenni (illetve elvileg meg az ECC is, de az nem lenne tul logikus, es nem is minden kocsiban van). Tehat a DIS korul erdemes nezelodni, illletve esetleg egy par perces akku lekotes is szobajohet, hatha egy reset gatyaba razza oket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali982 Elküldve Augusztus2, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2018 19 órája, csaba66 írta: Az jo jel, ha van legalabb visszajelzes a gombok mukodeserol... Igy nez ki a tortenet az egyes modulok es CAN buszok kozott: Body CIM LS HS Column Integrated Module Infotainment EHU MS Entertainment Head Unit Infotainment DIS LS MS Info Display Az LS CAN-rol kene atvinni az adatokat az MS-re, amit csak a DIS tud megtenni (illetve elvileg meg az ECC is, de az nem lenne tul logikus, es nem is minden kocsiban van). Tehat a DIS korul erdemes nezelodni, illletve esetleg egy par perces akku lekotes is szobajohet, hatha egy reset gatyaba razza oket. Szia! Jó lett! Ahogy írtad,a kijelző menüjében kellett keresgélnem és meg is találtam a hiányzó beállítást: Viszont van más is: O2 érzékelő fűtés áramkör hiba-1-es hengersor,2-es érzékelő. Ez a katalizátor utáni lambdaszonda,ugye? A katalizátor előttinek ugyan ez volt a baja bő 1 éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 Sziasztok! Astra H kijelzőt cserélnék TID van jelenleg és BIDre szeretnék váltani. Amennyiben lehetséges mi a pontos folyamat? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peter80 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 (edited) Sziasztok! Felkapcsolt fényszórónál nincs dudám és a rádió is kotta kormányvezérlésről ebben az állapotban. Ha nem ég a lámpa, minden ok. Olvasgatva a netet, CIM modult hozzák ki hibaforrásnak illetve ott egy tüske csatlakozó oxidálódását. Elméletileg komplett kormány szétcsavarozása és a modul kiszedése után sima kontakt tisztítóval orvosolható. Csak hát ez pepecs munka nagy ügyességet is igényel.. Kértem egy ajánlatot Schilleréktől. Természetesen csere 150K-ért. Októberben esedékes a műszaki. Átmegy a verda ilyen duda hibával? Illetve van más megoldás a cserén kívül? Tudtok olyat, aki szerelni is tud nem csak cserélni? Vagy kezdjek spórolni :)? Köszi a segítséget! Módosítva Augusztus6, 2018 : Peter80 Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 18 minutes ago, Peter80 said: Sziasztok! Felkapcsolt fényszórónál nincs dudám és a rádió is kotta kormányvezérlésről ebben az állapotban. Ha nem ég a lámpa, minden ok. Olvasgatva a netet, CIM modult hozzák ki hibaforrásnak illetve ott egy tüske csatlakozó oxidálódását. Elméletileg komplett kormány szétcsavarozása és a modul kiszedése után sima kontakt tisztítóval orvosolható. Csak hát ez pepecs munka nagy ügyességet is igényel.. Kértem egy ajánlatot Schilleréktől. Természetesen csere 150K-ért. Októberben esedékes a műszaki. Átmegy a verda ilyen duda hibával? Illetve van más megoldás a cserén kívül? Tudtok olyat, aki szerelni is tud nem csak cserélni? Vagy kezdjek spórolni :)? Köszi a segítséget! A duda miatt ne aggódj. Voltam már pár műszaki vizsgán de egyszer sem nézték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 24 perce, Peter80 írta: Kértem egy ajánlatot Schilleréktől. Természetesen csere 150K-ért. Októberben esedékes a műszaki. Átmegy a verda ilyen duda hibával? Illetve van más megoldás a cserén kívül? Tudtok olyat, aki szerelni is tud nem csak cserélni? Eleg atforrasztani a CIM modult, ld.: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/193/cim_modul_javitas 2 perce, quad405 írta: A duda miatt ne aggódj. Voltam már pár műszaki vizsgán de egyszer sem nézték. Volt mar olyan, hogy neztek, ugyhogy lutri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rotel Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 23 órája, jamies írta: Sziasztok! Astra H kijelzőt cserélnék TID van jelenleg és BIDre szeretnék váltani. Amennyiben lehetséges mi a pontos folyamat? Előre is köszönöm a segítséget! Természetesen lehetséges.Viszont én azt javasolnám,hogy ugord át a BID-et és inkább legalább GID-re válts.Nem nagy anyagi differencia és azért többet tud jóval. A csere menete,hogy OpCom-mal vagy Tech2-vel a régit le kell tanítani és természetesen az újat fel kell programozni.Nem vagyok benne teljesen biztos,de nem árt ha megvan a Carpass. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Ferenc Sándor Elküldve Augusztus7, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2018 Combo C VAN 1,7 DT motor Y17DTL... 48 kW Kb 2 hete csak reggel az indulás után 1-2 km-en belül többször leáll: Gyújtás le pár másodperc után újra indul. Ezt van hogy 1 van 3-4 alkalommal is produkálja. Majd ezek után egész nap normálisan működik akár 100-120 km is elmegyek vele. Hibakód kiolvasva: P0251 - A befecskendező szivattyú, rotor / bütyköstengely-meghibásodás. Kérek szépen tippeket, hogy mivel kezdjük! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus7, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2018 5 perce, Tóth Ferenc Sándor írta: Combo C VAN 1,7 DT motor Y17DTL... 48 kW Kb 2 hete csak reggel az indulás után 1-2 km-en belül többször leáll: Gyújtás le pár másodperc után újra indul. Ezt van hogy 1 van 3-4 alkalommal is produkálja. Majd ezek után egész nap normálisan működik akár 100-120 km is elmegyek vele. Hibakód kiolvasva: P0251 - A befecskendező szivattyú, rotor / bütyköstengely-meghibásodás. Kérek szépen tippeket, hogy mivel kezdjük! http://www.vezerlo-javitas.hu/diesel Azt irja, hogy nem az atforrasztasos "javitas" tortenik, tehat elso korben az is eleg valoszinuleg Az persze titok, hogy mi a "valodi" javitas, de az ilyen hol megy, hol nem megy hibaknal a tipikus modszer az elektrolit kondenzatorok csereje plusz atforrasztas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laacus1 Elküldve Augusztus9, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2018 (edited) Sziasztok! Opel Astra H 1.6 z16xer ezt a hibakódot dobta: p0365. Vezérműtengely jeladó kipufogó oldalon hiba az áramkörben. Az elmúlt időszakban tapasztaltam, hogy néha erőtlennek tűnik az autó, továbbá alapjáraton néha szabálytalan a motor járása, mintha kimaradna a gyújtás. De ezek a hibák időszakosak néha hibátlan, néha meg előjönnek. Volt már valakinek ilyen gondja? Mi a megoldás a hibára? Módosítva Augusztus9, 2018 : laacus1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts