Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Kulcs témában gabb kollégánál a jó megoldás.

Semmi sem ellophatatlan, de pár perc sikertelenség után továbbállnak a csúnya bácsik.

Nekem váltózár-kuplungzár-motortérzár-önindító blokkolás van benne.

A váltózár is elektromos és a motortérben zárja le hátramenetben a váltót, a kuplungtól pedig elszipkázik egy kevés olajat, ettől az taposásra beesik, az önindítót a bekötése előtt szakítja meg, a motortér pedig nem nyitható. Nem olcsó mulatság, de elég jónak tűnik: http://www.cerberos.hu/2/index.html

Nekem van még benne gyári riasztó, aminek a zárreteszelés miatt van főleg értelme.

Link to comment
Megosztás:

DVD90

Kérdés: használtan venném, de a kereskedőnek nincs meg, csak EGY GYÁRI KULCS. Ez mennyire gáz szerintetek?

-Casco lopáskárhoz zárcserét kérne..(ez gondolom eszetlen drága)

-Egyébként? milyen lopásgátlókat javasoltok? illetve azok mennyibe fájnának nekem?

Köszi!

g

vedd meg a kocsit és rendszámot is cserélj utána a még nagyobb "biztonságért".

Az elhangzottakkal egyetértek.

Link to comment
Megosztás:

ennél a megoldásnál sose lehet cascot kötni az autóra, mert a másolt kulcs megjelölt, és lopáskárnál nem fizet a casco.

Na erről még nem hallottam, hogy meg van jelölve a másolt kulcs. Honnan lehet felismerni?

Cascot éppen lehet kötni, csak más kérdés hogyha megtörtént a baj, közli veled a biztosító, hogy így jártál. :) Én amikor kötöttem a cascot, meg se nézték a kulcsaimat.

Link to comment
Megosztás:

Válaszolva saját kérdésemre, igen az InSP2 felirat eltűnik magától egy idő után;)

Izzócsere után az InSP2 feliratnak magától el kéne tűnnie, vagy töröltetni kell szervizben?

Csak mert ma cseréltem féklámpaizzót, és nem tűnt el a felirat.

vagy ez esetleg azért van, mert a lámpán belüli tartalék izzót használtam fel, (jobb oldali ködlámpa helyén van egy izzó ami gyárilag használaton kívül van és a kezelési is azt írja hogy pótizzó):)

Köszi!

A gps-es astra lehet magyarországi, a Magyarország térképben nem vagyok biztos, de tuti lehetett navival rendelni...:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2005-ös 1,7 cdti-m van. A hét végén kigyulladt a szervízkulcs, és megtorpant egy pillanatra az autó. Félreálltam, leállítottam, majd indítottam és ennyi, Azóta semmi reakció. Mentem már azóta kb. 100 km-ert, nem jelentkezett a hibajelzés. Mi lehetett vele? Meg lehet tudni valahonnan? Hibakód kiolvasás esetleg? Ha igen, akkor hogyan? És ha megvan, akkor honnan tudom meg, hogy mit jelent? Köszönöm előre is a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

A Schillernél 25500-at mondtak a kulcsra (bicska), a Wallisnál a kerepesin 35000-et. Érdekes. Plussz a tanítás 6000 a két (egy meglévő és egy rendelt) kulcsra.

Bár ezzel a "jelölt másolt" kulcsos dologgal megingattatok egy kicsit. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2005-ös 1,7 cdti-m van. A hét végén kigyulladt a szervízkulcs, és megtorpant egy pillanatra az autó. Félreálltam, leállítottam, majd indítottam és ennyi, Azóta semmi reakció. Mentem már azóta kb. 100 km-ert, nem jelentkezett a hibajelzés. Mi lehetett vele? Meg lehet tudni valahonnan? Hibakód kiolvasás esetleg? Ha igen, akkor hogyan? És ha megvan, akkor honnan tudom meg, hogy mit jelent? Köszönöm előre is a segítséget.

Ez azt jelenti, hogy szuksegprogramra kapcsolt a vezerles. Nem csak meghibasodas okozhatja, hanem a sofor ugyetlenkedese is; ha elmult magatol, akkor az utobbi valoszinusitheto. Nekem anno ugy sikerult, hogy eros emelkedon nem idoben valtottam vissza, szegeny elektronika pedig nem tudott mit kezdeni azzal, hogy hiaba ad kakaot, esik a fordulatszam.

Link to comment
Megosztás:

Ez azt jelenti, hogy szuksegprogramra kapcsolt a vezerles. Nem csak meghibasodas okozhatja, hanem a sofor ugyetlenkedese is; ha elmult magatol, akkor az utobbi valoszinusitheto. Nekem anno ugy sikerult, hogy eros emelkedon nem idoben valtottam vissza, szegeny elektronika pedig nem tudott mit kezdeni azzal, hogy hiaba ad kakaot, esik a fordulatszam.

Köszi. Most, hogy mondod, tényleg egy kanyar+emelkedő szakaszon történt és ötödikben. Akkor megnyugodtam, igyekszem ezentúl mégjobban figyelni.

Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

A Schillernél 25500-at mondtak a kulcsra (bicska), a Wallisnál a kerepesin 35000-et. Érdekes. Plussz a tanítás 6000 a két (egy meglévő és egy rendelt) kulcsra.

Bár ezzel a "jelölt másolt" kulcsos dologgal megingattatok egy kicsit. :)

sajnos ez igaz.

ha akarsz cascot akkor zárgarnitúra csere.

egy ismerősöm így bukott be 1 hónapja 4 millio forintot, mert ő is 1 kulccsal vette, és másoltatat adott le a biztositóba amikor ellopták az autóját.

a biztositó meg kiküldte a levelet, hogy így járt.

4 millát bukott a Civicen...

Link to comment
Megosztás:

sajnos ez igaz.

ha akarsz cascot akkor zárgarnitúra csere.

egy ismerősöm így bukott be 1 hónapja 4 millio forintot, mert ő is 1 kulccsal vette, és másoltatat adott le a biztositóba amikor ellopták az autóját.

a biztositó meg kiküldte a levelet, hogy így járt.

4 millát bukott a Civicen...

Fain. :I

Azóta kutatgattam a témában autós-bankos körökben és állítólag lehet úgy cascot kötni bizonyos biztosítóknál, hogy írunk róla egy papírt hogy tudomásul veszik hogy egy gyári és egy másolt kulcs van az autóhoz és ha megtörténik a baj akkor is fizetnek. Holnap futok még egy kört ha tényleg működik ez a dolog akkor spórolna nekem egy kis lét.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.6 twinport enjoy H astrában hogy lehet életre kelteni a BC-t? Most csak azt írja, hogy "No function". A kijelző borostyánsárga, három sorosnak néz ki (3 nagy sor és egyéb kis megjelenítendő feliratok ha jól látom), kis pixel-kockákból rakja ki a betűket. Egyáltalán mit lehetne látni egy ilyen felokosítás után?

Link to comment
Megosztás:

Fain. :I

Azóta kutatgattam a témában autós-bankos körökben és állítólag lehet úgy cascot kötni bizonyos biztosítóknál, hogy írunk róla egy papírt hogy tudomásul veszik hogy egy gyári és egy másolt kulcs van az autóhoz és ha megtörténik a baj akkor is fizetnek. Holnap futok még egy kört ha tényleg működik ez a dolog akkor spórolna nekem egy kis lét.

én még ilyenről nem hallottam....

Link to comment
Megosztás:

Ma megállított a kpm. Utólagos xenonom van, se automata magasság állító, se fényszóró mosóm nincs. Hála nem rendelt be vizsgára mert látott valamit a lámpa testre felírva. Ez mi lehetett? Akkor nem kell vennem mosót + automata állítót? igaz mondtam hogy manuálisan állítom a testet

Link to comment
Megosztás:

Ma megállított a kpm. Utólagos xenonom van, se automata magasság állító, se fényszóró mosóm nincs. Hála nem rendelt be vizsgára mert látott valamit a lámpa testre felírva. Ez mi lehetett? Akkor nem kell vennem mosót + automata állítót? igaz mondtam hogy manuálisan állítom a testet

Mindenképpen kell a mosó + állító (kpm rendelet), de ami még fontosabb, hogy állítasd be normálisan a xenont, mert össze-vissza fog világítani, ami egyrészt azért nem jó, mert nem fogsz rendesen látni, másrészt meg a szembejövő anyázni fog (ha be van állítva, akkor nem szóltam egy szót sem :) )

Az utólagos xenon helyett egyébként messze sokkal jobb megoldás a nagyobb fényerejű izzó, bár sokan le fognak emiatt hülyézni, de hát nem vagyunk egyformák.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.