Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Szintén. Csak tovább tartott mint 5 perc és véresre törte a kezemen a bütykeimet a búra pereme, mire bele tudta erőltetni.

Nekem ilyen gondom nem volt, de sokkal komplikáltabb kicserélni, mint bármilyen másik autóban :D

Na jó, biztosan vannak még hasonló megoldások más gyártóknál is.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen gondom nem volt, de sokkal komplikáltabb kicserélni, mint bármilyen másik autóban :D

Na jó, biztosan vannak még hasonló megoldások más gyártóknál is.

A Mondeonál (II. széria) ki lehet venni az egész lámpabúrát, kb. 2 perc a csere, sötétben magaddal viheted az utastérbe, nem ázol, nem fázol, és még látsz is. Szerintem ez lett volna a követendő példa. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2006-os B Zafira bal hátsó ajtó központizár nem zárja be az ajtót, mindegyik bezáródik csak ez nem.

Mi lehet a probléma? Kábeltörés vagy a motorral lesz gond? Segítségeteket előre is köszönöm!

Szép napot!

A kábelkötegre tippelnék. Az Astráknál is tipikusan a bal hátsó ajtónál szokott előjönni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2006-os B Zafira bal hátsó ajtó központizár nem zárja be az ajtót, mindegyik bezáródik csak ez nem.

Mi lehet a probléma? Kábeltörés vagy a motorral lesz gond? Segítségeteket előre is köszönöm!

Szép napot!

Sziasztok!

Köszönöm agyors válaszokat, segítségeteket!

Már meg is javítottam, egy fehér vezeték volt teljesen szakadva összeforrasztottam leszigeteltem, 2 vezeték csak repedt volt, egy vastag barna meg majdnem teljesen el volt szakadva, elvágtam és ezt is megforrasztottam!

Kérdés, hogy forrasztás után meddig fogja bírni, mert forrasztáskor ugye megkeményedik a vezeték?

Köszönöm mégegyszer!

Szép estét!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van nekem ez a DDS = "Defektfelismerõ rendszer", de van "Gumiabroncs-levegõnyomás
ellenõrzõ rendszer is a kocsiban. A téli gumi garnitúrámon sajnos (anyagi okok miatt) nincs levegőnyomás jeladó ezért ilyenkor csak a DDS-re tudok hagyatkozni. De a minap kipróbáltam és leengedtem a kereket de nem jelzett semmi :(

Lehet, hogy a nincs beállítva a comuterben ? Van OP-COM-om. Tudna nekem valaki segíteni mit mire kell beállítanom, hogy működjön?

Egyáltalában mekkora nyomáskülönbségnél kezd el jelezni ? Lehet, hogy nem engedtem le eléggé ?

Előre is köszönöm! Egyébként kellemes karácsonyt mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Van nekem ez a DDS = "Defektfelismerõ rendszer", de van "Gumiabroncs-levegõnyomás

ellenõrzõ rendszer is a kocsiban. A téli gumi garnitúrámon sajnos (anyagi okok miatt) nincs levegőnyomás jeladó ezért ilyenkor csak a DDS-re tudok hagyatkozni. De a minap kipróbáltam és leengedtem a kereket de nem jelzett semmi :(

Lehet, hogy a nincs beállítva a comuterben ? Van OP-COM-om. Tudna nekem valaki segíteni mit mire kell beállítanom, hogy működjön?

Egyáltalában mekkora nyomáskülönbségnél kezd el jelezni ? Lehet, hogy nem engedtem le eléggé ?

Az, hogy mukodik-e, kideritheto: jol beallitott nyomasok mellett 4 masodpercig nyomd a DDS gombot, ezutan harmat kell villanjon a kontroll lampa. Menet kozben csak 30 km/h folott fog jelezni.

Link to comment
Megosztás:

Az, hogy mukodik-e, kideritheto: jol beallitott nyomasok mellett 4 masodpercig nyomd a DDS gombot, ezutan harmat kell villanjon a kontroll lampa. Menet kozben csak 30 km/h folott fog jelezni.

Köszi, gyors vagy :) Igen, villan hármat. Ez azt jelenti, hogy működik és riszaszt is ? És azt nem tudod véletlenül mennyi idő mulva riszat kb 40-50 km/ó-nál ?

Link to comment
Megosztás:

Köszi, gyors vagy :) Igen, villan hármat. Ez azt jelenti, hogy működik és riszaszt is ? És azt nem tudod véletlenül mennyi idő mulva riszat kb 40-50 km/ó-nál ?

Azt jelenti, hogy a villanasok utani allapotot fogja alapnak tekinteni (persze ehhez eloszor kell menni vele egy darabig), es majd ha ezek utan tapasztal elterest akkor fog jelezni. Ha annyira tesztelgetni akarod, akkor szerezz egy ocska gumit, nem tudom, mennyi ido utan visit, plane, ha nem teljesen lapos.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem!

Van egy 2009-es Opel Atra H-m! A rádióval van olyan gondom hogy nem fogja be az adókat, a közeli helyi adót is nagyon sercegve veszi. Amikor először csinálta ezt, akkor pár bukkanó után jó volt, tehát rendesen volt rádió adás..mit lehetne tenni vele?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem!

Van egy 2009-es Opel Atra H-m! A rádióval van olyan gondom hogy nem fogja be az adókat, a közeli helyi adót is nagyon sercegve veszi. Amikor először csinálta ezt, akkor pár bukkanó után jó volt, tehát rendesen volt rádió adás..mit lehetne tenni vele?

Előre is köszönöm!

Üdv:

Elsőnek szerintem az antenna csatlakozóját ellenőrizd a rádió hátulján, hogy a helyén van-e rendesen. Vagy a kábel nincs-e kiszakadva a csatlakozóból.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem nagyon ajánlom, mert ugrik érte a forgalmi (engedély nélküli átalakítás, sőt, ugye nem is fog megfelelni az előírásoknak, így a bevizsgálás is szívás volna az NKH-nál), ráadásul bizonyított, hogy a ledes izzók nem képesek ugyanazt a teljesítményt nyújtani, mint a "hagyományos", meg a gyárban is azokhoz tervezték a lámpát. Ha nem látsz jól, akkor itt biztosan kapsz választ arra, hogy mit érdemes kipróbálni, és mit nem. A sima (nem xenon) lámpával én sem vagyok teljesen elégedett, lehetne jobb is....

U.i.: Érdemes előbb kérdezni, mert manapság mindent a nyakadba sóznak az autósboltokban, de a fele nem felel meg az előírásoknak, vagy éppen nem engedélyezett.Itthon meg elég szigorú a szabályozás és bármikor belefuthatsz olyan rendőrbe, aki tisztában van ezekkel. Ami pedig utána jön az fájni fog, legalábbis a pénztárcádnak mindenféleképpen. :-)

Persze előbb kérdezek aztán vásárolok,de nem veszek bele,nekem gyári bixenon az autóm a sima xenon-al jól látok de a refi is lehetne vmi olyasmi :D

Max veszek bele xenon hatású izzót,azért nem büntetnek,de ha már itt tartunk akkor a led-es helyzetjelzőért nem büntetnek? :D

Link to comment
Megosztás:

Persze előbb kérdezek aztán vásárolok,de nem veszek bele,nekem gyári bixenon az autóm a sima xenon-al jól látok de a refi is lehetne vmi olyasmi :D

Max veszek bele xenon hatású izzót,azért nem büntetnek,de ha már itt tartunk akkor a led-es helyzetjelzőért nem büntetnek? :D

Ha bixenon-s lámpád van, akkor a refrektorod is xenon, így nem nagyon érthető a felvetésed.

Link to comment
Megosztás:

Gyári bluetooth mobil kihangosítót szeretnék beszerelni...

Melyik modul kell bele pontosan? Kábelezés is kell vagy az esetleg benne van az autóban?

GID kijelzőn megjelennek a telefonszámok, stb?

UHP4 a neve, a betűkód meg szinte mindegy (DA, CA, BA) lehet frissíteni Tech2-vel. Kell egy modul meg egy mikrofon, racingbazáron szokott lenni, kb. 20 eFt.

A rádió csatlakozásához kell bekötni, a canbus kábelt megszakítva, a vezetékelést ki kell építeni. Van hozzá leírásom.

Hívó neve, száma megjelenik, illetve a telefon híváslistáját, telefonkönyvét is átveszi.

Link to comment
Megosztás:

UHP4 a neve, a betűkód meg szinte mindegy (DA, CA, BA) lehet frissíteni Tech2-vel. Kell egy modul meg egy mikrofon, racingbazáron szokott lenni, kb. 20 eFt.

A rádió csatlakozásához kell bekötni, a canbus kábelt megszakítva, a vezetékelést ki kell építeni. Van hozzá leírásom.

Hívó neve, száma megjelenik, illetve a telefon híváslistáját, telefonkönyvét is átveszi.

Szia!

Engem is érdekelne ez a kihangosító.

További gombok kiépítésére szükség van?

Nekem GID kijelzőm van, REC nincs, multikormány van.

Kérdezném, hogy egy ilyen kocsiba beépíthető lenne a kihangosító?

Esetleg a leírást át tudnád adni valahogy?

Köszi!

okynoa

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Engem is érdekelne ez a kihangosító.

További gombok kiépítésére szükség van?

Nekem GID kijelzőm van, REC nincs, multikormány van.

Kérdezném, hogy egy ilyen kocsiba beépíthető lenne a kihangosító?

Esetleg a leírást át tudnád adni valahogy?

Köszi!

okynoa

A multikormány gombjaival vezérelhető minden funkciója. Szerintem beépíthető, működni fog. Ahogy a többi hasonló jellegű alkatrésznek, ennek is leválasztottnak kell lennie. Lehet kapni - vagyonokért - komplett kábelköteggel együtt is szettet, de kis ügyességgel a kábelköteget magad is el tudod készíteni. A rádió csatlakozójáról minden vezeték elérhető, illetve van amit meg kell szakítani, mert közé kell illeszteni az UHP-t. Pár darabot már beépítettem.

A leírást magam készítettem, kézzel írott/rajzolt, de el lehet menni rajta, illetve van még pár kiegészítő fájlom is. Akinek szüksége van rá, küldjön egy email-t.

Link to comment
Megosztás:

A bi-xenon nem azt jelenti teee!!! :D

Olvass utána :D

Szerintem neked kellene utánaolvasni.

A bi-xenon azt jelenti, hogy a távolsági és a reflektor is xenon.

Ez lehet külön xenon "izzó", vagyis 2 külön xenon, vagy egy darab xenon "izzó", ami mozog). Tudomásom szerint az opel bi-xenon ez utóbbi, azaz a reflektor bekapcsolásakor hátrahúzza az "izzót" a reflektor üzzemmódhoz és bekapcsolja mellé a h7-es (vagy h1-es, ez passz)-t is, ami elvileg a fénykürt miatt van benne. De majd akinek van xenonja ls tudja is, hogy mi az a bi-xenon, az majd kijavít. ;)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A telefonomat (Nokia 2730) szeretnem osszehozni aaz Astra H audio rendszerevel. Van CD 70 Navi, monokrom kijelzo, BC, multikormany, beepitett mikrofon, a kijelzon megjelenik egy mappa, hogy telefon ( ott ahol a navi es BC is valaszthato). A kezifek mogott van egy hely a telefon csatlakozasnak, valamilyen telefonspecifikus csatlakozo kellen, vagy mi a fene. Hol talalok ilyent, vagy esetleg mas megoldas mi lehetne?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.