Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok!Y17DT-m van,több mint 260e kilóméterrel(ebből 180e vezetett!!!).Most jött el a pillanat,megérkezett a gázolaj az ecu csatlakozójába...

Visszaolvasva látom,hogy házilag is cserélhető,csak macerás a hozzáférés...

Tudnátok nekem beszerzési forrást ajánlani?Az extremedieselen nem megy a webáruház...A racing bazáron 25ezerért ajánlanak ujjat....

Esetleg Wessnél lehet ilyet kapni?Segítségeteket előre is köszönöm........

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Y17DT-m van,több mint 260e kilóméterrel(ebből 180e vezetett!!!).Most jött el a pillanat,megérkezett a gázolaj az ecu csatlakozójába...

Visszaolvasva látom,hogy házilag is cserélhető,csak macerás a hozzáférés...

Tudnátok nekem beszerzési forrást ajánlani?Az extremedieselen nem megy a webáruház...A racing bazáron 25ezerért ajánlanak ujjat....

Esetleg Wessnél lehet ilyet kapni?Segítségeteket előre is köszönöm........

Kérdezd meg tőle!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok.

Szeretném kérdezni van egy Opel Astra G.1.7.dt.240000 km-el autom eddig 5w-40w-es olajat használtam,az oljat nem eszi érdemes lenne lecserélni 10w-40w-re.

Egy ismerős aszt mondta hogy 100000km fölöt édemes 10w-olaj járni,szerintetek maradjak az 5w-nél vagy cseréljek 10w-re.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok.

Szeretném kérdezni van egy Opel Astra G.1.7.dt.240000 km-el autom eddig 5w-40w-es olajat használtam,az oljat nem eszi érdemes lenne lecserélni 10w-40w-re.

Egy ismerős aszt mondta hogy 100000km fölöt édemes 10w-olaj járni,szerintetek maradjak az 5w-nél vagy cseréljek 10w-re.

szia. addig mig nem eszi maradj a réginél.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Tuti?

Én 3 y17dt-t tudok amin tutira tdo-van.

2corsa +1 astra.

ill a katalógus is ezt írja:

http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=TD025M

+

http://s270752037.mialojamiento.es/tarifas...-2009%20web.pdf

egy kép:

http://shop.afterbuy.de/Tueren-Turbo--Turb...a18230212_u917/

:D

Megsasoltam, még régebben, IC felől nézve látszik a Garett felirat.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Segitsetek mert megörülők astra g caravan 2.0dti y20dth 1hónapja vettem 2hétig semmi baja -10fok reggel is pöcre indúl,de kb 2hete 12-14óra állás után az istennek nem akar beindulni.behúzásra beindúl utánna megint szépen megy mintha semmi sem történt volna utánna max 8óra elteltéig pöcre indul de ha ennél több idöt áll akkor megint nem indul be csak behúzásra.mi lehet a probléma aki tud segitsen előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Segitsetek mert megörülők astra g caravan 2.0dti y20dth 1hónapja vettem 2hétig semmi baja -10fok reggel is pöcre indúl,de kb 2hete 12-14óra állás után az istennek nem akar beindulni.behúzásra beindúl utánna megint szépen megy mintha semmi sem történt volna utánna max 8óra elteltéig pöcre indul de ha ennél több idöt áll akkor megint nem indul be csak behúzásra.mi lehet a probléma aki tud segitsen előre is köszi

Szia

Ugyanez a hibám volt kb két hete. A 4 izzitógyertyából 1 rossz volt, de csere után ugyanúgy nem indult csak húzásra. Kicseréltem a résolaj visszavezető csöveket, azóta tökéletes.

A csőnek 3,2 mm a belső mérete, kb 500 Ft métere az autós boltban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok és miért van az hogy csak hosszú állás után ami kb 10-12óra utánna nem indúl?addigra levegősödik le?mert pl tegnap este 8-kor leállitottam és ma reggel fél hatkor megint pöccre indult.De ezért fel kellet kelnem reggel 5kor mert féltem hogy ha megint sokat áll lehet húzgálni,gondolom már a szomszédok hülyének néznek. A vezérlésnek sem tesz jót az állandó huzgálás.Ha tényleg az a baja hogy lelevegősödik akkor húzgálásra miért indul be?bocsi ,de nem vagyok egy nagy autó zseni.Köszönöm az eddigi véleményeket és a továbbiakat is szivesen várom.Üdv morpheus

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok és miért van az hogy csak hosszú állás után ami kb 10-12óra utánna nem indúl?addigra levegősödik le?mert pl tegnap este 8-kor leállitottam és ma reggel fél hatkor megint pöccre indult.De ezért fel kellet kelnem reggel 5kor mert féltem hogy ha megint sokat áll lehet húzgálni,gondolom már a szomszédok hülyének néznek. A vezérlésnek sem tesz jót az állandó huzgálás.Ha tényleg az a baja hogy lelevegősödik akkor húzgálásra miért indul be?bocsi ,de nem vagyok egy nagy autó zseni.Köszönöm az eddigi véleményeket és a továbbiakat is szivesen várom.Üdv morpheus

Grat! Jól beleválasztottál. A legproblémásabb dízelt szúrtad ki magadnak (2.0).

Link to comment
Megosztás:

Grat! Jól beleválasztottál. A legproblémásabb dízelt szúrtad ki magadnak (2.0).

Azért ettől jóval árnyaltabb a kép.

Kíváncsi vagyok arra, hogy mi lesz, ha a CR dízelek ilyen idősek lesznek. Az egész autó nem ér majd annyit, amibe a porlasztók, vagy a szivattyú kerül majd. Már komoly dízel műhelyek is írnak a magas nyomás okozta idő előtti elhasználódásukról. Nem beszélve az újabbakban lévő részecskeszűrőkről.

Attól én még dízel párti vagyok, csak nem elfogult. Látni kell egy-egy darab előnyét is. Nem olyan rossz motor a 2,0 DTI.

Levegősödik neki, ennyi...............rá kell jönni, hogy hol.

Saját 2.0 DTi-nk pl hibamentesebb, mint a sokak által istenített Isuzu. Az Isuzu olyan mint a molyfing a 2.0-hoz képest. Sőt sokan kezdik már szidni a Fiat motorokat is. Sóval ezt így ne jelentsük már ki, hogy "legproblémásabb"

Én mindkettőt használom, és nem így látom.

Link to comment
Megosztás:

Azért ettől jóval árnyaltabb a kép.

Kíváncsi vagyok arra, hogy mi lesz, ha a CR dízelek ilyen idősek lesznek. Az egész autó nem ér majd annyit, amibe a porlasztók, vagy a szivattyú kerül majd. Már komoly dízel műhelyek is írnak a magas nyomás okozta idő előtti elhasználódásukról. Nem beszélve az újabbakban lévő részecskeszűrőkről.

Attól én még dízel párti vagyok, csak nem elfogult. Látni kell egy-egy darab előnyét is. Nem olyan rossz motor a 2,0 DTI.

Levegősödik neki, ennyi...............rá kell jönni, hogy hol.

Saját 2.0 DTi-nk pl hibamentesebb, mint a sokak által istenített Isuzu. Az Isuzu olyan mint a molyfing a 2.0-hoz képest. Sőt sokan kezdik már szidni a Fiat motorokat is. Sóval ezt így ne jelentsük már ki, hogy "legproblémásabb"

Én mindkettőt használom, és nem így látom.

Szia AtiZafi!Miért csak hosszú állás útán levegősödik le ha az a baja?Pl 10óra állás után még indul de ha már 18-at áll akkor annyi?Előre is köszi a választ.Üdv morpheus

Link to comment
Megosztás:

Szia AtiZafi!Miért csak hosszú állás útán levegősödik le ha az a baja?Pl 10óra állás után még indul de ha már 18-at áll akkor annyi?Előre is köszi a választ.Üdv morpheus

Levegősödik az folyamatosan, csak a te esetedben 10 óra alatt nem jut be annyi levegő, hogy ne induljon, (gondolom, ekkor sem indul simán, de köhint egyet-kettőt és elindul) aztán a levegősödés átlép egy határt amit már nem képes kidolgozni az indítómotorral, ezért kell húzni. (idővel rosszabbodik)

Több helyen is levegősödhet, pl gázolaj szűrőház, résolajcső, traverz gyűrű. Ezek valamelyike szokott lenni. Ettől többet nem lehet mondani a távolból.

Kezdeni a legolcsóbbal kell, ami a résolajcső csere + szűrőház ellenőrzés. a traverz gyűrű az már motorbontás.

Link to comment
Megosztás:

Levegősödik az folyamatosan, csak a te esetedben 10 óra alatt nem jut be annyi levegő, hogy ne induljon, (gondolom, ekkor sem indul simán, de köhint egyet-kettőt és elindul) aztán a levegősödés átlép egy határt amit már nem képes kidolgozni az indítómotorral, ezért kell húzni. (idővel rosszabbodik)

Több helyen is levegősödhet, pl gázolaj szűrőház, résolajcső, traverz gyűrű. Ezek valamelyike szokott lenni. Ettől többet nem lehet mondani a távolból.

Kezdeni a legolcsóbbal kell, ami a résolajcső csere + szűrőház ellenőrzés. a traverz gyűrű az már motorbontás.

Köszi a választ,sokat segitettél és már én is erre gondolok mivel olyan nagy baja szerintem nem lehet ha útánna szépen megy,ugy látszik én is beleestem ebbe a betegségbe vagyis az autó.Azt mondják ennél a tipusnál y20dth előfordul ez a hiba elég soknál.Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Itthon én ki tudom olvasni a hibakódot valamiféle módon? Astra G 2.0 y20dth. A fék+gázt nyomogattam , de semmiféle villogást nem vettem észre sehol.. Van esetleg valamiféle más mód? Vagy esetleg én csináltam rosszul valamit? Ugyanis jó lenne már tudni miért ég nekem az a hülye sárga lámpa :D. Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Itthon én ki tudom olvasni a hibakódot valamiféle módon? Astra G 2.0 y20dth. A fék+gázt nyomogattam , de semmiféle villogást nem vettem észre sehol.. Van esetleg valamiféle más mód? Vagy esetleg én csináltam rosszul valamit? Ugyanis jó lenne már tudni miért ég nekem az a hülye sárga lámpa :D. Köszi

Nem nyomogatni kell, hanem nyomva tartani, padlóig mind2-t, majd gyújtás és várni. Így csináltad? Jó jel, ha folyamatosan villog, akkor nincs hiba (legalábbis nálam ezt csinálja ilyenkor)

Link to comment
Megosztás:

Nem nyomogatni kell, hanem nyomva tartani, padlóig mind2-t, majd gyújtás és várni. Így csináltad? Jó jel, ha folyamatosan villog, akkor nincs hiba (legalábbis nálam ezt csinálja ilyenkor)

Szia!

Igaz,nem nekem írtad ,de nagyon köszi,most megnyugodtam,éppen már kérdezni akartam itt a szakiktól,hogy mi van ha folyamatosan villog,mert a múltkor kíváncsiságból Én is kivillogtattam,és nekem is folyamatosan villogott,akkor minden OK. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.