Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Az 0381 lesz!

P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség

Bővebben a hibakódokról:

http://www.obd-diag.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=49

Vajon izzit a kocsid? Meg kellene mérni a gyertyákra menő feszt...

Szia Imy!

Nem a felette lévő kód az? :

P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség

Link to comment
Megosztás:

Az 0381 lesz!

P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség

Bővebben a hibakódokról:

http://www.obd-diag.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=49

Vajon izzit a kocsid? Meg kellene mérni a gyertyákra menő feszt...

szia imy!

köszi szépen a kódokat nagyon rendesvagy!

megnéztem az izzitógyergyavezetéket feszültséget kapnak.lámpával néztem gyujás ráadás utánn kb 5mp ig világitott mindegyiknél.

megprobáltam ellenálást mérni a gyertyákon de nem egyértelmüek az értékek valamelyiknél 0-ohm másiknál 12-20-körül meg össze vissza.mindegyiknél más az érték. vagy én nemjólmérem, multiméterem van egyik érintkezöt a gyergyára másikat a motorra raktam.vagy lehethogy kikel szedni.

Link to comment
Megosztás:

szia imy!

köszi szépen a kódokat nagyon rendesvagy!

megnéztem az izzitógyergyavezetéket feszültséget kapnak.lámpával néztem gyujás ráadás utánn kb 5mp ig világitott mindegyiknél.

megprobáltam ellenálást mérni a gyertyákon de nem egyértelmüek az értékek valamelyiknél 0-ohm másiknál 12-20-körül meg össze vissza.mindegyiknél más az érték. vagy én nemjólmérem, multiméterem van egyik érintkezöt a gyergyára másikat a motorra raktam.vagy lehethogy kikel szedni.

Az egyiket a testre a másikat pedig a +-ra ahol kapja, ott jó elenállást kell mérned. De sajnos nem tudom, hogy mennyinek kellene lennie, de valamelyik biztos nem lesz jó.

Dieselesek megmérné valaki az izzító gyertyájának az ellenállását?

Link to comment
Megosztás:

Az egyiket a testre a másikat pedig a +-ra ahol kapja, ott jó elenállást kell mérned. De sajnos nem tudom, hogy mennyinek kellene lennie, de valamelyik biztos nem lesz jó.

Dieselesek megmérné valaki az izzító gyertyájának az ellenállását?

Ja, mert az csak úgy ukk-mukk-fukk megy! :icon1:

Ez segít?

Link to comment
Megosztás:

Légtömegmérőt féktisztító sprayvel szoktam átfújni, a turbó hűtőjét még nem takarítottam ki. Azt is kell?

Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-)

Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után.

Link to comment
Megosztás:

Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-)

Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után.

én pont most fogom megejtetni van cseredarabom + a/egr pucolás +map szenzor takarítás és a levegőnyílások kinyitása tömítés méretre csak kell egy jó esztergályos

Link to comment
Megosztás:

Az intercooler-ben sok mindent nem lehet találni, kivéve ha zabálja az olajat a turbo. Por nem juthat oda, a finom olajpára pedig természetes. Ha olajosabb akkor is felesleges, mert újból olyan lesz :-)

Akkor szokás, ha valami rendellenesség történik, széthullott turbó vagy fals levegő miatti por. stb Persze nekem is volt már a kezemben, mert ha már lent volt a lökös gyorsan belenéztem. Ha valaki tisztogatni akar akkor légtorkot tudnám javasolni. Ott már van 2mm túró 200 ezer km után.

:blush: ó rosszul írtam le ,én a turbónak a hűtő bordájára gondolok ahonnan megy be a levegő a turbóba .vastag fekete gumi cső.bocs ha nem érthető amit írok.arra gondoltam le csavaroznám és ki fújatnám magas nyomású levegővel.a sőgor a Fordjában ezt ki takarírotta és bizony sok gané ki jött. de az enyim Opel nem Ford és lehet hogy másképp van.
Link to comment
Megosztás:

:blush: ó rosszul írtam le ,én a turbónak a hűtő bordájára gondolok ahonnan megy be a levegő a turbóba .vastag fekete gumi cső.bocs ha nem érthető amit írok.arra gondoltam le csavaroznám és ki fújatnám magas nyomású levegővel.a sőgor a Fordjában ezt ki takarírotta és bizony sok gané ki jött. de az enyim Opel nem Ford és lehet hogy másképp van.

Intercooler? De az a turbó után van...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

ismét hozzátok fordulok segitségért!

adagoló problémám van mégpedig nemnyom üzemanyagot legalábbis nagyonkeveset.

levettem a nyomócsöveket 5-6mp öninditózás után sem jött üzemagyag 1-2 csepp de ez gondolom elég sovány.

eddig abba hitbe voltam,hogy nyom üzeemanyagot mert meglazitottam a hollandereket és szivágot a gázolaj.

csak lehet,hogy az a kevés amit nyomott.az szivárgott.

hibakód van de izzitogyertya és valoban egyik kilehelte a lelkét.

elözménye azvolt,hogy egyiknaprol a másikra nemindult.

opel astra g 1,7dti y1,7dt 2001-es isuzu motoros.kb 195000 km van benne.

szerintetek milehet a gond vele?

szűrök újak, kivantisztitva minden, vezérlés a helyénvan.

üdv.mindenkinek..

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

ismét hozzátok fordulok segitségért!

adagoló problémám van mégpedig nemnyom üzemanyagot legalábbis nagyonkeveset.

levettem a nyomócsöveket 5-6mp öninditózás után sem jött üzemagyag 1-2 csepp de ez gondolom elég sovány.

eddig abba hitbe voltam,hogy nyom üzeemanyagot mert meglazitottam a hollandereket és szivágot a gázolaj.

csak lehet,hogy az a kevés amit nyomott.az szivárgott.

hibakód van de izzitogyertya és valoban egyik kilehelte a lelkét.

elözménye azvolt,hogy egyiknaprol a másikra nemindult.

opel astra g 1,7dti y1,7dt 2001-es isuzu motoros.kb 195000 km van benne.

szerintetek milehet a gond vele?

szűrök újak, kivantisztitva minden, vezérlés a helyénvan.

üdv.mindenkinek..

Elektronika???

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

Nálam az intercoolertől elmenő gumicső és amire rácsatlakozik fémcső az is olajos vékonyan, ami zavar, nem tudom ez normális, hogy eddig eljut az olaj? Nagy olajfogyasztás nincs, de néha gyorsításkor kéken füstöl a kicsike. Arra gondolok itt ilyenkor bejut a szívóoldalon az olaj egészen a hengerekbe. Mi a véleményetek.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

Nálam az intercoolertől elmenő gumicső és amire rácsatlakozik fémcső az is olajos vékonyan, ami zavar, nem tudom ez normális, hogy eddig eljut az olaj? Nagy olajfogyasztás nincs, de néha gyorsításkor kéken füstöl a kicsike. Arra gondolok itt ilyenkor bejut a szívóoldalon az olaj egészen a hengerekbe. Mi a véleményetek.

Ha a turbó és a szívótorok közötti csőszakasz olajosodik az a turbó tengelyétől kerül oda. Végülis mindegy, hogy kipufogóoldali, vagy szívóoldali csatornába dolgozza az olajat az eredmény ugyanaz ...... kék füst, csak annyi a különbség, hogy egyik esetben a kipufogóban ég el a másik esetben a hengerekben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S

2. napja van jelen a gond.

-Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte,

-ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa.

-Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig,

majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa.

Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor.

Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva.

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv Árpi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S

2. napja van jelen a gond.

-Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte,

-ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa.

-Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig,

majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa.

Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor.

Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva.

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv Árpi

Első blikkre fesz. szab, esetleg oxidációból vagy rosszul rözítettségből eredő kontakt hiba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S

2. napja van jelen a gond.

-Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte,

-ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa.

-Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig,

majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa.

Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor.

Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva.

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv Árpi

hy

nekem is ez volt,kicseréltek nekem is mindent benne csuszogyürü,diodasor csapágyak!visszavittem ,

ezt csinálta :

visszavittem, szétszedték, egy forrasztás volt a ludas

Link to comment
Megosztás:

Hali.

A G astrákban lévö 1.7 cdti motor, az a butott verziója, a H astrában lévö 1.7 cdti-nek?

Ezek a cdti-k isuzu motorok?

butott = butított?

Ismered az ABC-t. Akkor kezd el sorolni! :D

Na! Meg van a válasz? :omg:

Igen, Isuzu eredetűek, de nem Isuzu. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.