warwolf Elküldve Május24, 2008 Megoszt Elküldve Május24, 2008 Ez mitől lehet?Akksiról leveszem és vissza,az segíthet?? Egy próbát megér...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fonix Elküldve Május24, 2008 Megoszt Elküldve Május24, 2008 Egy próbát megér...... Vagy hol a BC Csatija?Mert akkor lehúzom,azt nem lesz.Ugyse mér jól,meg nem szoktam nézni lesz új,csak addig akkor meg kikötöm!Motor térben van vhol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lalilali Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Hali! Nemrég vettem egy autót (Vectra B 1.6 16v 96-os évj.) és a fedélzeti computert nem tudom leolvasni mert csak egy pár képpont világít. Mit lehet ezzel tenni, cserés, vagy van valami módja a javításhoz? Segítségeteket előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Hali! Nemrég vettem egy autót (Vectra B 1.6 16v 96-os évj.) és a fedélzeti computert nem tudom leolvasni mert csak egy pár képpont világít. Mit lehet ezzel tenni, cserés, vagy van valami módja a javításhoz? Segítségeteket előre is köszi! bontóban 10e-ért adják a TID-et, a computeres asszem 15-20 javítani sz.pás Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbotx Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! Remélem jó helyen keresgélek itt az "elektromos" fórumban! Meg tudná nekem Valaki mondani hogy az ECU milyen érzékelőket és jeladókat figyel az alapjárati fordulat meghatározásához? A probléma amiért kérdezem a következő: meleg motornál indítás után amíg egy picit is gurul az autó az alapjárat fentmarad olyan 1200 körül ami nagyon kellemetlen pl lámpáknál araszolásnál. Egy bizonyos idő után (kb 15-20 perc)normalizálódik a helyzet és kinyomott kuplungnál gurulva lassan sem megy 900-1000 fölé. Voltam a szervizbe ott azt mondták az alapjárati motor azt a fordulatszámot produkálja amit az ECU mond neki tehát az renben. Innen gondolom hogy valami becsapja az ECUt azért magas az alapjárat. alapjárati léptető:kitisztítva agr szelep:új fojtószelepház:kitisztítva Ha Valakinek van tapasztalata vagy ötlete kérem írjon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 van egy un gurulás érzékelő. Amíg meg nem áll az autó addig picit tartja még a fordulatszámot. Viszont lehet koszos a kartelgáz miatt és akkor szokott hülyeségeket csinálni! Javaslat..: Tisztítsd meg az alapjárati mocidat féktisztítóval.. Vagy valami hasonlóval... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nilac Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. Van egy B2-es Vectrám,és kiment az egyik műszerfal izzóm,sikerült kicserélnem de az információs kijelző,és a kilométerszámláló háttérvilágítása elment,viszont az üzemanyagszint jelző lámpa folyamatosan világít.Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 Sziasztok! Létezik olyan új, nem Opel-specifikus, kereskedelmi forgalomban kapható CD/MP3/stb. rádió, amit lehet vezérelni a kormányról a gyári gombokkal? legalább a hang fel/le, meg a keresés fel/le lenne jó dolog, ha már a BC kijelzőjét nem is használja. Hozzászoktam a jóhoz, viszont a szimpla kazis rádión lehet, hogy túl kéne már lépnem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Sziasztok! Létezik olyan igen. Létezik pl a Blaupunkt rádiókhoz Opel specifikus interface, amit csak be kell dugdosni a rádió és az autó kötege közé és már megy is. Kb 20 ezer forint 7607588510 nekem ez volt benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 VDO csinál olyan rádiókat, amihez egy kis interface, és a kijelzőt is vezérli. Hangra viszont nem annyira dícsérik. Majdnem minden márkához kapni illesztőt, csak nem olcsóak. Nekem univerzális illesztőm van (Paser) és ezzel van a Sony fej illesztve. Asszem vagy 8 márkát képes vezérelni, csak beállítás kérdése. 15-17e Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 VDO csinál olyan rádiókat, amihez egy kis interface, és a kijelzőt is vezérli. Hangra viszont nem annyira dícsérik. Majdnem minden márkához kapni illesztőt, csak nem olcsóak. Nekem univerzális illesztőm van (Paser) és ezzel van a Sony fej illesztve. Asszem vagy 8 márkát képes vezérelni, csak beállítás kérdése. 15-17e Ft. Jajj, de jó! Így már nem indulok neki teljesen reményvesztetten. Köszönöm a válaszokat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 Hello Cserélt már valaki izzót a szivargyűjtó, hamutartó környékén? Hogyan lehet egyáltalán kivenni az alsó részt fabetétes középkonzolnál? Már próbáltam és nekem úgy tűnik, hogy le kell bontani minden felette levő dolgot - klíma szabályzók.. - mert nem lehet másként kibujtatni. Ötlet valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka30 Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Sziasztok! Nemrég vásároltam egy 2001-es évjáratú 2.2 DTI Vectrát(:D és hát nem sok mindent lehet találni neten róla. Ez az oldal az amit érdemes nézegetni aztán kb. ennyi :huh: A kezelési útmutatója sajnos olasz nyelvű és még egy kapcsolási rajzom sincs hozzá! A problémám a következő: a műszerfalnak nincs háttérvilágítása és a ködlámpák sem kapcsolhatók, viszont a kilóméter számlálók és a rádió kijelző háttérvilágítás és minden egyéb belső világítás működik. Ha bekapcsolom a tükör/hátsó ablak fűtést akkor világít a műszerfal és a ködlámpák is kapcsolhatók. <_< Asszem' minden lényegeset leírtam. Aki tud segítsen! Kösszi Ha tudsz e-mailen is jó: foka30(kukac)gmail(pont)com Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka30 Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Hello Cserélt már valaki izzót a szivargyűjtó, hamutartó környékén? Hogyan lehet egyáltalán kivenni az alsó részt fabetétes középkonzolnál? Már próbáltam és nekem úgy tűnik, hogy le kell bontani minden felette levő dolgot - klíma szabályzók.. - mert nem lehet másként kibujtatni. Ötlet valakinek? Hello! Igen, le kell bontani az egészet. Felülről lefelé haladj. Majd a végén egy rögzítő eltávolítása után vehető ki az alsó rész. Sajnos nem mostanában csináltam, szóval a lépéseket nem tudom már pontosan, de az tuti hogy az egész középkonzolt meg kell bontanod. Sok sikert! Vigyázz, mert a kis fülecskék nagyon törékenyek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Hello! Igen, le kell bontani az egészet. Felülről lefelé haladj. Majd a végén egy rögzítő eltávolítása után vehető ki az alsó rész. Sajnos nem mostanában csináltam, szóval a lépéseket nem tudom már pontosan, de az tuti hogy az egész középkonzolt meg kell bontanod. Sok sikert! Vigyázz, mert a kis fülecskék nagyon törékenyek. Kösz, azt hiszem inkább kihagyom az izzócserét. Egyébként a rádiónál kellene kezdeni a bontást, vagy elég a klimaszabályzóknál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka30 Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Kösz, azt hiszem inkább kihagyom az izzócserét. Egyébként a rádiónál kellene kezdeni a bontást, vagy elég a klimaszabályzóknál? Ha emlékeim nem csalnak, akkor elsőnek a rádiót vettem ki, aztán a körülötte lévő gombokat, majd következett a klímaszabályzó, ami alatt található egy "kereszttartó rúd", mely eltávolítása után billenhető ki az alsó rész. Kb. így történhetett. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Ha emlékeim nem csalnak, akkor elsőnek a rádiót vettem ki, aztán a körülötte lévő gombokat, majd következett a klímaszabályzó, ami alatt található egy "kereszttartó rúd", mely eltávolítása után billenhető ki az alsó rész. Kb. így történhetett. <_< Na én elindultam alulról és ezt a kereszttartót találtam akadálynak és nem folytattam, mert fogalmam sem volt, hogy hogyan jön ki és mi a szerepe egyáltalán. Viszont itt találtam egy remek leírást, igaz az enyém manuális klímás, de gondolom a menet ugyan az csak ki kell akaszgatni a bovdeneket: http://x83.dataglobe.eu/vectraforum/index....g13223#msg13223 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra1616VB Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Sziasztok! Létezik olyan új, nem Opel-specifikus, kereskedelmi forgalomban kapható CD/MP3/stb. rádió, amit lehet vezérelni a kormányról a gyári gombokkal? legalább a hang fel/le, meg a keresés fel/le lenne jó dolog, ha már a BC kijelzőjét nem is használja. Hozzászoktam a jóhoz, viszont a szimpla kazis rádión lehet, hogy túl kéne már lépnem. :lol: Hello VDO Dayton plusz egy interfész kábel, és marad a kormányvezérlés. üdv.: A. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Hello VDO Dayton plusz egy interfész kábel, és marad a kormányvezérlés. üdv.: A. vagy blaupunkt interface-el Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Hello! Igen, le kell bontani az egészet. Felülről lefelé haladj. Majd a végén egy rögzítő eltávolítása után vehető ki az alsó rész. Sajnos nem mostanában csináltam, szóval a lépéseket nem tudom már pontosan, de az tuti hogy az egész középkonzolt meg kell bontanod. Sok sikert! Vigyázz, mert a kis fülecskék nagyon törékenyek. Én a tegnap a kézifék miatt ki kellett vegyem a középkonzol alsó részét... ebben benne van a szivargyujtó is...... Nem kellett hozzányulni a felső részhez. A munkamenet a következő: -kivenni a váltó és fézifékkar közt lévő műanyaglapocskát -kicsavar három csavar -kivenni a kézifékkar boritást -széthuzni az ablakemelők csatiját -váltószoknyát felhuzni s levenni az ablakemelő gombok műanyag keretét -lepattintani az első ülések lábterében lévő müanyag csavarfedőket - pl. egy éles kés élét benyomva mögéjük és kicsavarni a csavarokat - tot. 4 db -ugyanaz a hátsó kettővel is -váltót négyesbe téve kiemelhető a hosszu müanyag, könyöktámasszal együtt -nagyon messze ne vigyétek mert a vezetékek nem engedik.... a szivargyujtóé Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Én a tegnap a kézifék miatt ki kellett vegyem a középkonzol alsó részét... ebben benne van a szivargyujtó is...... Nem kellett hozzányulni a felső részhez. A munkamenet a következő: -kivenni a váltó és fézifékkar közt lévő műanyaglapocskát -kicsavar három csavar..... Kösz, ha lesz időm ezt kipróbálom. Az az igaszság, hogy ez is eszembe jutott, de gőzöm nem volt, hogy hol vannak csavarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norca Elküldve November3, 2008 Megoszt Elküldve November3, 2008 Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni.A riasztómat sikeresen beáztatták Laserline 970ir ezt lehet még javittatni?(egy kék, ceruzaelemhez hasonló,csak ugy 3cm széles tekercs és a hangszórója is megázott.A tekercs elrozsdált de amig nem nyultam hozzá nagyon halkan de szólt.Mostmár a tekercsből is kijött a kábel és vége lett mindennek) Valaki ha tudna segiteni megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dewill Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Halihó! Keresnék 1.6/V16-os '96.10.havi X16XEL motorkódú B Vectrához bárminemű kapcsolási rajzot (+digit klíma)! Előre is köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csimp Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 hi!!! Van egy kis elektromos problemám.1 hete csinálták az autómat,motor ki váltó kuplung csere és timing belt meg vízpumpa na mindegy szóval ma beültem és nem volt rádióm valamiért. cdr 500 a tipusa cd-s rádió semmire nem reagál és nem csinál semmit.Van neki saját biztosítéka??néztem a táblát de minden ok nak tünt!! Ha valakinek lenne ötlete megköszönöm!!!! Egyébként üdv minden opel vectrásnak!!!!!!! (szomorú vagyok,hogy a váltóm tönkre ment,és rengeteg pénzembe került megcsináltatni mindent még így bontott váltóval is) :D( Csimp Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 hi!!! Van egy kis elektromos problemám.1 hete csinálták az autómat,motor ki váltó kuplung csere és timing belt meg vízpumpa na mindegy szóval ma beültem és nem volt rádióm valamiért. cdr 500 a tipusa cd-s rádió semmire nem reagál és nem csinál semmit.Van neki saját biztosítéka??néztem a táblát de minden ok nak tünt!! Ha valakinek lenne ötlete megköszönöm!!!! Egyébként üdv minden opel vectrásnak!!!!!!! (szomorú vagyok,hogy a váltóm tönkre ment,és rengeteg pénzembe került megcsináltatni mindent még így bontott váltóval is) :D( Csimp Van biztosítékja, a 34-es számú (jobb alulról számolva a 8.)és 20A-s biztosíték kell neki. Csere és ha így is rossz akkor más bibi van. Bontott váltótól nem félsz? Kaptál rá garit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts