Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

A párom fia szeretne diesel H Astra Caravant vásárolni, és tőlem kért véleményt. Igaz hogy régóta van Opelem, de csak benzinesek. Ezért gondoltam, hogy hozzátok fordulok tanácsért, melyik motorral érdemes venni? 90%-ban autópályás használatra kellene, fontos hogy dinamikus legyen. Ugyanakkor a megbízhatóság még a fő szempont, Ausztriába jár ki, és haza minden héten, 2x450km-t kell megtennie hetente.

Tehát, melyik dieselt ajánlanátok? Én a 120 lovas 1.9-esre voksolnék elsősorban, de az 1.7-esről nem sokat tudok.

Főleg, ha több típusa is van, mint ahogy megszoktuk az Opelnél.

Link to comment
Megosztás:

Korábban már javítottam pár párás fényszórót. Úgy néz ki a folyamat, hogy a fényszórót hőlégfúvóval melegítjük a ragasztás mentén, vagy sütőbe tesszük kb 60 fokra rövid időre, míg a ragasztó elenged. Leszedjük a műanyag lapot az elejéről, ioncserélt vízzel tisztára töröljük a belsejét egy mikroszálas törlőkendővel, a ragasztó maradványait leszedjük, majd új réteget viszünk fel. Konkrétan H Astráét nem csináltam, de nem hiszem, hogy bármiben eltérne a többitől.

Annak idején volt róla szó, emlékszem volt aki akkor is írt ilyesmit. Lehet hogy épp Te voltál... Akkoriban eléggé körbejártam a témát, több szervizben is voltam, voltam kimondottan autó lámpák javítására szakosodott műhelyben is. Utóbbi helyen mondták, hogy megfordult már nem egy kanyarkövető H Astra fényszóró a kezükben. Ők mondták, hogy próbálkoztak már vele, de eddig nem tudták roncsolásmentesen szétszedni az Astra fényszórót. A másik helyeken is egyöntetűen azt a választ kaptam hogy nem javítható, nem szétszedhető, komplett csere.

Persze egyértelműen megcáfolni se tudom azt amit írtál, hogy sütőbe rakva szétjön. Ugyanis saját kezemmel még nem próbáltam szétszedni.

Link to comment
Megosztás:

Annak idején volt róla szó, emlékszem volt aki akkor is írt ilyesmit. Lehet hogy épp Te voltál... Akkoriban eléggé körbejártam a témát, több szervizben is voltam, voltam kimondottan autó lámpák javítására szakosodott műhelyben is. Utóbbi helyen mondták, hogy megfordult már nem egy kanyarkövető H Astra fényszóró a kezükben. Ők mondták, hogy próbálkoztak már vele, de eddig nem tudták roncsolásmentesen szétszedni az Astra fényszórót. A másik helyeken is egyöntetűen azt a választ kaptam hogy nem javítható, nem szétszedhető, komplett csere.

Persze egyértelműen megcáfolni se tudom azt amit írtál, hogy sütőbe rakva szétjön. Ugyanis saját kezemmel még nem próbáltam szétszedni.

Én írtam, hogy szedtünk már szét ilyet.

Nagyon óvatosan szét lehet szedni és össze is lehet rakni megfelelő minőségben.

Ledezés miatt szedtünk szét és még azóta is működik a tulajnak. (kb. 1 éve volt)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A párom fia szeretne diesel H Astra Caravant vásárolni, és tőlem kért véleményt. Igaz hogy régóta van Opelem, de csak benzinesek. Ezért gondoltam, hogy hozzátok fordulok tanácsért, melyik motorral érdemes venni? 90%-ban autópályás használatra kellene, fontos hogy dinamikus legyen. Ugyanakkor a megbízhatóság még a fő szempont, Ausztriába jár ki, és haza minden héten, 2x450km-t kell megtennie hetente.

Tehát, melyik dieselt ajánlanátok? Én a 120 lovas 1.9-esre voksolnék elsősorban, de az 1.7-esről nem sokat tudok.

Főleg, ha több típusa is van, mint ahogy megszoktuk az Opelnél.

A 120 lovas 1.9-es nem rossz választás. Viszont csak automata nélkülit nézzetek. Ekkora távon szívás, ha valami miatt trélerezni kell az autót. Bár a kézikönyv azt írja, hogy az automatát is lehet vontatni, de csak korlátozott távolságig.

Tudomásom szerint nincs benne az a szívósor, ami a 150 lovasnál szokott problémát okozni. Ezen túl ami még hunyó lehet, az a generátor, a kettőstömegű lendkerék, EGR szelep, DPF.

Azt is bele kell kalkulálni, hogy mennyien fognak utazni vele, mennyi csomaggal, mert bizonyos terhelésen túl már nem annyira virgonc az autó. Az 1.3-as és 1.9-es motorok a Fiat-GM együttműködés révén lettek kifejlesztve, használta az Opelen és Fiaton kívül az Alfa, a Saab és a Suzuki.

Az 1.7-es motorcsalád Isuzu alapokkal rendelkezik, 80, 100, 110 és 125 lovas változatokban található a piacon.

Az pedig, hogy milyet tud kifogni, csak pénz és szerencse kérdése.

Módosítva : Astra555
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D

BUÉK

Link to comment
Megosztás:

A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D

BUÉK

Vagy szimplán 5x több fut dízelből ...

Link to comment
Megosztás:

A múltkor kérdezte valaki, hogy benzines vagy dízel H Astrát érdemes-e venni. Én a benzines mellett érveltem de nem jutott eszembe a legnyomósabb érv: itt a fórumon a benzines motorok problémáíval foglalkozó kiemelt blog 33 oldalas, a dízelekével foglalkozó pedig 148. Ezek szerint közel 5x több probléma van a dízelekkel,mint a benzinesekkel... :D

BUÉK

Nem értem, ebből mért lehetne messzemenő következtetéseket levonni...

Milyk téma a leghosszabb itt a H Astrás részen belül? Megsúgom: az "Általános műszaki problémák". Messze veri az össze többit. Akkor ha egy kívülálló idetéved, ez alapján azt a következtést kéne levonnia, hogy a H Astra milyen egy sz@r autó, mert itt szinte mindenkinek csak problémája van vele és csak arról írnak?!

Link to comment
Megosztás:

Utolsó infóm szerint a teljes magyar személygépkocsiállomány 80%-a benzines (LPG-t is beleértve), 20%-a dízel (kb.).

Azt hogy a H Astráknál mi a megoszlás, nem tudom.

Egyébként viccnek szántam... :angry:

Szerintem Astrából több dízel.

Az itthon újonnan forgalomba helyezettek között lehet, hogy 80/20 az arány, de a behozottak zöme dízel. Szerintem jóval több a behozott, mint a mo-i.

Én amikor kerestem jobban szerettem volna benzinest, de a két kritérium (ESP + függönylégzsák) benzinesben nem is volt! 3/4 év alatt egyet sem láttam.

A hazaiak zöme meg teljesen fapados.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!
Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem!

Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon.

Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni...

Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...

Íme a további adatok:

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy

Ár, költségek

Vételár:

1.450.000 Ft

Általános adatok

Évjárat:

2007/6

Kivitel:

Ferdehátú

Jármű adatok

Futott km:

167 000 km

Szállítható szem. száma:

5 fő

Ajtók száma:

5

Szín:

Szürke

Kárpit színe (1):

Fekete

Saját tömeg:

1 290 kg

Össztömeg:

1 855 kg

Csomagtartó:

380 liter

Klíma fajtája:

Manuális klíma

Motor adatok

Üzemanyag:

Dízel

Hengerűrtartalom:

1686 cm³

Teljesítmény:

74 kW, 101 LE

Henger-elrendezés:

Soros

Hajtás:

Első kerék

Sebességváltó fajtája:

Manuális (5 fokozatú) sebességváltó

Okmányok

Okmányok jellege:

Érvényes magyar okmányokkal

Abroncs

Nyári gumi méret:

205/55 R 16


Kérdéseim a következők:
Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak?
Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama?
Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben?

A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt.

Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette...

Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa...

Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit...

DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek?

Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike…

Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele!

Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Módosítva : Luremt
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem!

Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon.

Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni...

Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...

Van pár alkatrész, amely meglephet majd a közeljövőben. Én azt mondom, hogy legyen félre téve kb. 200 ezred a váratlan kiadásokra. A porlasztócsúcs darabja kb. 80-90 ezer, a kettőstömegű nagyjából 100 ezer körül van.

Ha tényleg jó állapotban van, akkor nagyjából 200 ezret gond nélkül el tud menni, de lehet, hogy többet is.

Link to comment
Megosztás:

Szai! Ha Olaszból való akkor a sérülésmentesség nem valószínű. Aki már volt kint az tudja, hogy mennyire nem vigyáznak az autóikra. Én nem igen láttam ép kocsit. Inkább Német vagy Osztrákból behozottat válassz. Persze mondom ezt így látatlanban és lehet, hogy a kiszemelted a kivétel.

Sziasztok!
Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem!

Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon.

Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni...

Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...

Íme a további adatok:

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy

Ár, költségek

Vételár:

1.450.000 Ft

Általános adatok

Évjárat:

2007/6

Kivitel:

Ferdehátú

Jármű adatok

Futott km:

167 000 km

Szállítható szem. száma:

5 fő

Ajtók száma:

5

Szín:

Szürke

Kárpit színe (1):

Fekete

Saját tömeg:

1 290 kg

Össztömeg:

1 855 kg

Csomagtartó:

380 liter

Klíma fajtája:

Manuális klíma

Motor adatok

Üzemanyag:

Dízel

Hengerűrtartalom:

1686 cm³

Teljesítmény:

74 kW, 101 LE

Henger-elrendezés:

Soros

Hajtás:

Első kerék

Sebességváltó fajtája:

Manuális (5 fokozatú) sebességváltó

Okmányok

Okmányok jellege:

Érvényes magyar okmányokkal

Abroncs

Nyári gumi méret:

205/55 R 16


Kérdéseim a következők:
Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak?
Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama?
Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben?

A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt.

Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette...

Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa...

Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit...

DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek?

Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike…

Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele!

Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Link to comment
Megosztás:

Szai! Ha Olaszból való akkor a sérülésmentesség nem valószínű. Aki már volt kint az tudja, hogy mennyire nem vigyáznak az autóikra. Én nem igen láttam ép kocsit. Inkább Német vagy Osztrákból behozottat válassz. Persze mondom ezt így látatlanban és lehet, hogy a kiszemelted a kivétel.

Az ujrafenyezes azert kimerheto... Ha lehet, akkor erdemes kideriteni, melyik varosbol van, mert olaszeknal sok a tengerpart, es a nedves, sos levego minden kocsit a normalisnal gyorsabban tonkrevag.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem!

Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon.

Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni...

Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...

Íme a további adatok:

Tech2-vel vagy Op-comal rá kéne nézni. Mennyi és milyen hibaüzenetek vannak. Van egy olyan rész, ahol a megtett km átírható (nem rég téma volt). Ha kiírja, hogy egyszer változtatható, akkor lehet, hogy valós a km. Ha azt írja, hogy nem módosítható akkor biztos tekert. (Persze máshogy is lehet tekerni, de ez a legegyszerűbb)

Ha multikormányos feltétlenül próbáld ki működik-e minden, mert sok a hibás, és drága a javítása (általában CIM modul cserés).

Én sok pénzt spórolhattam volna, ha ezeket megnézem....

Az 1,7-es motor jó, strapabíró.

Link to comment
Megosztás:

szia

Ne kapkodj,menj és próbálj ki mint vevőjelölt kereskedésekben pár ilyen autót ,menjél velük ...legalább 4db-ot próbálj meg,úgy hogy vezeted.Olyant is amiben sok a kilometer és olyant is amiben biztos,hogy kevés és utána körözz ezzel amit meg akarsz venni,és már lesz is viszonyítási alapod.Dízelekkel mindenki sokat megy,ha tekerték az órát lehet benne 300 ezer is...elég jó minőségű a h astra és nem veszed észre a belsején a km-ert,200 ezerrel adtam el az enyém és újszerű volt kívül belül.

elég olcsónak tűnik 2007-es dízel ennyiért,benzinesek kerülnek ennyibe.

Nézz meg a használtautón 2007-es magyar vezetett szervizkönyvest km-óra garanciával azt mennyiért adják...

Dízelekkel több gond van mint a benzinesekkel,az évi 20 ezer km nem sok,ez még benzinessel is beleférne mivel a benzin ára olcsóbb is....ha beleszerettél az autóba úgy is megveszed,de utána nézhetnél,hogy műszaki vizsgán mennyi volt a kilometer ora állás és mikor hozták olaszból....ha valóban ennyi kilometer van benne és hibakódmentes (amit tech 2 vel ellenőriztettél) és tényleg szép megkimélt,nem volt karambolos akkor megéri az árát.Ha megvetted vezérlést kell cserélned rajta és ahogy elöttem is írták az átirással és a vezérléscserével hamar ugrik 150 ezer+fékbetétek?Gumik?

Sziasztok!
Nos, egyelőre én még nem vagyok Opel tulajdonos, de mivel nagyon sok jót olvastam a márkáról felkeltette az érdeklődésem!

Cserenkov már rengeteg információval szolgált privátban, de azt javasolta, hogy írjam ki ide is, mert sok szaki akad az oldalon.

Az anyagi helyzetem csupán használt autó megvételét teszi lehetővé, és a lehetőségeim is korlátozottak, de hülyeségbe sem akarok belemenni, így minél több ember véleményét igyekszem kikérni. Viszont a szűkebb ismerőseim között csupán egy ASTRA tulajdonos akad (viszont az ő autója benzines). A vezetési stílusomból és az általam naponta megtett kilométerekből fakadóan én inkább dízelest szeretnék. A fórumon rengeteg infót olvastam, nem kérlek titeket arra, hogy ismételjétek önmagatokat, csupán a konkrét esetemre szeretnék tanácsot kérni...

Naponta 100 kilométert teszek meg autóval (munka miatt), így a jármű igénybe lesz véve (ez havonta minimum 2000 km, évente pedig több mint 20000). Az általam kinézett autó 2007/6 évjáratú és 167 000 km van benne...

Íme a további adatok:

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy

Ár, költségek

Vételár:

1.450.000 Ft

Általános adatok

Évjárat:

2007/6

Kivitel:

Ferdehátú

Jármű adatok

Futott km:

167 000 km

Szállítható szem. száma:

5 fő

Ajtók száma:

5

Szín:

Szürke

Kárpit színe (1):

Fekete

Saját tömeg:

1 290 kg

Össztömeg:

1 855 kg

Csomagtartó:

380 liter

Klíma fajtája:

Manuális klíma

Motor adatok

Üzemanyag:

Dízel

Hengerűrtartalom:

1686 cm³

Teljesítmény:

74 kW, 101 LE

Henger-elrendezés:

Soros

Hajtás:

Első kerék

Sebességváltó fajtája:

Manuális (5 fokozatú) sebességváltó

Okmányok

Okmányok jellege:

Érvényes magyar okmányokkal

Abroncs

Nyári gumi méret:

205/55 R 16


Kérdéseim a következők:
Mennyire számít soknak a megtett kilométer ennek az 1.7-es motornak?
Véleményetek szerint (persze nem vagyok naiv, tudom, hogy ez rengeteg mindentől függ) mennyi lehet "normális használat" mellett az élettartama?
Évi 20-25000 belepakolt kilométerrel ki tud-e szolgálni az elkövetkező 7 évben?

A tulaj nagyon korrekt, már meg is alkudtunk és vasárnap egy szerelőnek is meg szeretném mutatni a járgányt.

Viszont, az autót Olaszországból hozták be, de már egy éve náluk van és - állítólag - semmilyen hiba nem jelentkezett. Naponta használják, de csak rövid távon, és csupán azért adják el, mert egy terepjárót vesznek helyette...

Viszont - és engem legjobban ez aggaszt... Olaszországból már szervizkönyv nélkül érkezett... Kívülről nagyon baba, belülről nagyon megkímélt, törve nem volt (ezt én is jól látom), törzskönyv pipa...

Motorikusan, pedig szupernek tűnik, de majd a szerelő megmondja a tutit...

DE! Az még érdekelne, hogy - véleményetek szerint - szervizkönyv nélkül bele merhetek vágni a vásárlásba? (Néhányan azt mondják, hogy a szervizkönyv nem jelent semmit, hiszen hamisítani is lehet és azt írnak bele, amit nem szégyellnek.) Én viszont becsületes "balekként" nyugtalankodom a hiánya miatt... Mi a Ti véleményetek?

Persze az ár és az autó – általam megfigyelt állapota, nagyon vonz… Jelenleg némi alku után már 1.350.000 Forintért enyém lehet a kicsike…

Elnézést a hosszú üzenetért, de nem akarom, hogy az autó iránti vágyam meggondolatlan döntésbe vigyen bele!

Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm a tippeket, rengeteget segítettetek.

Erőt veszek magamon és várok a vásárlással. Ebben az autóban több rizikót látok, így inkább nyüstölöm még 2-3 hónapig a régit és hozzáteszek a spórolt pénzemhez...

Arról meggyőztetek, hogy érdemes OPEL-t venni, de arra jöttem rá, hogy jó esetben 1-2 éven belül úgy is rá kellene költenem 150-200.000 Forintot.

Akkor inkább spórolgatok most még egy kicsit és tavasszal vagy nyáron keresek egy olyan ASTRA-t, amiben kevesebb a km és a papírjai is rendben vannak! :)

Módosítva : Luremt
Link to comment
Megosztás:

Arról meggyőztetek, hogy érdemes OPEL-t venni, de arra jöttem rá, hogy jó esetben 1-2 éven belül úgy is rá kellene költenem 150-200.000 Forintot.

Akkor inkább spórolgatok most még egy kicsit és tavasszal vagy nyáron keresek egy olyan ASTRA-t, amiben kevesebb a km és a papírjai is rendben vannak! :)

Tavasszal fel szoktak menni az arak, igy az idopont most nem lenne rossz...

Hasznalt autot ugy nem tudsz venni, hogy garantaltan ne kelljen kolteni ra; az inkabb mazli kerdese.

Ot eve vettem az akkor 3 eves Z17DTH-t 196ezernel (ismert eloelet es szervizeles, autopalyan jarkaltak vele Kecskemet es Pest kozott). Most tartok 291ezernel, es a tipikus felelmek, mint injektorok, uzemanyagrendszer, lendkerek, generator es kornyeke eddig nem kerultek egy fillerbe sem.

Majd 300ezernel irok reszletesen az addigi tapasztalatokrol :)

Módosítva : csaba66
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Ismertek-e olyan jelenséget, hogy H Astra motorháztető belső felén két oldalt hosszában a tömítővarrat és a zajvédő huzat között hámlik a fényezés. Átmértem az autót nem volt festve, a motorháztető zsanéroknál se volt bontva, úgyhogy ki van zárva a szakszerűtlen javítás. olyan mint ha a horganyzott fém eldobná a festést. D Corsáknál hallottam erről a jelenségről (gyári hiba), Astráknál is ez lenne a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismertek-e olyan jelenséget, hogy H Astra motorháztető belső felén két oldalt hosszában a tömítővarrat és a zajvédő huzat között hámlik a fényezés. Átmértem az autót nem volt festve, a motorháztető zsanéroknál se volt bontva, úgyhogy ki van zárva a szakszerűtlen javítás. olyan mint ha a horganyzott fém eldobná a festést. D Corsáknál hallottam erről a jelenségről (gyári hiba), Astráknál is ez lenne a probléma?

Azt miből gondolod, hogy horganyozzák?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira.

Szerintetek melyik érheti meg jobban?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858

Köszönöm a válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira.

Szerintetek melyik érheti meg jobban?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858

Köszönöm a válaszokat előre is!

Az elsőben nem 200e van a második meg nem enjoy.

Ha ebből kéne válogatni akkor nekem a második.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ahogy korábban javasoltátok elsősorban az 1.6-os benzineseket H-astrákat (zárójelben a hasonló korú Corollákat is) követem figyelemmel, van egy opelspeces szerelő, akihez a corsa-t is hordom, ő is azt mondta legkevesebbet az 1.6-os szíjasokból javítanak. Bár eddigi tapasztalataim alapján valószínű ezek is elkelnek mire összegyűlik a pénzem, de azt szeretném kérdezni, van-e valami olyan jellemző meghibásodás ami miatt érdemes beruházni az újabb, de adott esetben többet futott kocsira.

Szerintetek melyik érheti meg jobban?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_mo-i_.vegig_vez_szervizkonyv-8658431

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_klima.multi.tempomat.szervizko-8641858

Köszönöm a válaszokat előre is!

A másodikban nem 170e van az biztos. 9,5 éves külföldi autó!

Módosítva : Sztaricsnaja
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.