Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

 

8 órája, nigabi79 írta:

Sziasztok.

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mire kell odafigyelni 1.3cdti astra h-nál?Kinéztem egy 2006-os 1.3cdti kombi 190000km-rel és jó lenne tudni mire kell odafigyelni,milyen tünetei vannak ha valami meg akarja adni magát,gonolok itt a kettőstömegű lendkerék,motor stb.Nekem nem száguldozásra kell az autó,ezért talán elég lenne ez a motor,de ha mondana olyan véleményt aki hajtott ilyet,tud tanácsit adni,hogy érdemes-e megvenni ilyen autót azt megköszönném!

Előre is kösz!

szia

Nálam 1.3 cdti lassan 200 ezerrel szinte semmit nem kellett még cserélnem szerencsére.

Szinte újszerűnek kell kinézni 190 ezernél a belsejének és műszakilag sem lehet vele gond ennyi kilométernél (természetesen ha megkapta a kötelező szervizeket,olajcseréket)

Az enyém 2009-es és több kilometer van benne mint amit kinéztél 2006-ost.Te helyedben elősször ellenőriztetném a km óraállást.

http://www.nyilvantarto.hu/hu/adatszolgaltatas_kmora

Kipróbálnék több ilyen autót,főleg ha ismerős körben van ilyen valakinek...így lesz mihez viszonyítanod,könnyebben kiszúrod ha valami gond van a próbaúton.

Ha nem húz nem megy biztos gond van.Az enyém kb 1800-as fordulat után indul meg mint a mozdony olyan tól.

Van ismerősöm a k&h banknál aki ilyen kis céges dízelt nyúz,elérte majdnem a 300 ezret és eredeti a turbó és a kettőstömegű is még benne,szóval nem törvényszerű,hogy ezek tönkre mennek.

Itt a fórumon nem olvastam és az enyémnek sincs semmi tipushibája.

Részecskeszűrő szerencsére az enyémben nincs,azt mindenképp érdemes belőle kiiktatni,csak a gond van vele....vagy olyant vegyél amiben nincs.

Fogyasztása nagyon jó.

 

 

Link to comment
Megosztás:

51 perce, Astra555 írta:

És akkor a 150 lovas 320 Nm-rel milyet mehet, mint egy F-22?:-)

 

Az hagyján! A J Astrában a 2.0CDTI Biturbo milyen lehet?  195 lóerő, 400Nm, ami már 1750-es fordulattól rendelkezésre áll. :icon13: De a K Astra 1.6CDTI Bitrubo se lehet kutya! 160 lóerő, 350Nm 1500-as!!! fordulattól. Ez már akkor a Forma-1-es kategória? :-)

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

17 perce, Cserenkov írta:

Az hagyján! A J Astrában a 2.0CDTI Biturbo milyen lehet?  195 lóerő, 400Nm, ami már 1750-es fordulattól rendelkezésre áll. :icon13: De a K Astra 1.6CDTI Bitrubo se lehet kutya! 160 lóerő, 350Nm 1500-as!!! fordulattól. Ez már akkor a Forma-1-es kategória? :-)

jól van jól van :),csak mint egy kis mozdony :)......nem a 2.0cdti biturbóhoz viszonyítva,hanem a kis motorhoz képest

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, csicsó írta:

Ránéznétek erre a gépre?Holnap akarom megtekinteni,hátha láttok rajta valamit,amit én nem,köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_1.4_enjoy_keves_km_navi_tempomat-10026579

A képek alapján szép állapotú. Akár valós is lehet az a 116ekm. Az ára szerintem egy kicsit magas. Annak ellenére is, hogy dobálózik itt az eladó (kereskedő) olyan szavakkal, hogy kuriózum, meg egyedülálló felszereltség.

Véleményem szerint ennél nagyságrendekkel jobban felszerelt H Astrát is lehet kapni ennyiért. Azért megnézni érdemes, de alkudni kötelező! Ne dőlj be ennek a maszlag szövegnek! A navis fejegység GID kijelzővel nem sokat ér. A fényszenzor egy jó pont, de azon kívül én nem látom olyan rendkívülinek a felszereltségét.

Link to comment
Megosztás:

8 órája, Cserenkov írta:

A képek alapján szép állapotú. Akár valós is lehet az a 116ekm. Az ára szerintem egy kicsit magas. Annak ellenére is, hogy dobálózik itt az eladó (kereskedő) olyan szavakkal, hogy kuriózum, meg egyedülálló felszereltség.

Véleményem szerint ennél nagyságrendekkel jobban felszerelt H Astrát is lehet kapni ennyiért. Azért megnézni érdemes, de alkudni kötelező! Ne dőlj be ennek a maszlag szövegnek! A navis fejegység GID kijelzővel nem sokat ér. A fényszenzor egy jó pont, de azon kívül én nem látom olyan rendkívülinek a felszereltségét.

Köszi,ma megnézem,de mit a baj a GID kijelzővel?

Link to comment
Megosztás:

33 perce, csicsó írta:

Köszi,ma megnézem,de mit a baj a GID kijelzővel?

Csak nyilakkal navigál, nem térképpel. Országúton még használható, de városban nagyon rossz így követni. Tapasztalat. 

A felszereltsége inkább fapad mint jól felszerelt ha a két véglethez kell hasonlítani, viszont szép állapotban van.

Német piacra készült Bochumban 2007.07.10-én. Nem 6 hangszórós, hanem 7. Az ESP és a függönylégzsák valós. Jó pont.

A multikormány gombokat próbáld ki, mert típusbetegség, hogy nem működik. Nem a gomb szokott rossz lenni, így drága lehet a javítása. 

A rádió hangerőszabályzóját nézd meg egyenletesen erősödik-e a hangerő, mert az is gond szokott lenni (erősödik, majd visszahalkul).

 

Módosítva : Sztaricsnaja
Link to comment
Megosztás:

11 órája, csicsó írta:

Ránéznétek erre a gépre?Holnap akarom megtekinteni,hátha láttok rajta valamit,amit én nem,köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_1.4_enjoy_keves_km_navi_tempomat-10026579

Tényleg jól felszerelt, érdemes rászánni egy kis időt. 1.4-ben ritka a navi, az automata világítás,meg a tempomat. Viszont regisztrációs címke nincs rajta, így ezt most hozhatták külföldről (Németországból valószínűleg).

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 11. at 8:26, Astra555 írta:

Tényleg jól felszerelt, érdemes rászánni egy kis időt. 1.4-ben ritka a navi, az automata világítás,meg a tempomat. Viszont regisztrációs címke nincs rajta, így ezt most hozhatták külföldről (Németországból valószínűleg).

Igen most hozták németből,valós a km futás a számlák alapján,minden müködik benne,szép állapotú(1450000 az ára).2 dolog lenne,az egyik,hogy ezeknek a twinport láncosoknak melegen is ilyen kissé csattogós hangjuk van?hideg indítás után kb  1-2mp után elcsendesül,de melegen kissé csattogós marad.a másik,hogy kb 100 ezer ft lenne a járulékos költség a vételáron felül még,ez reális?(tudom átiráso illeték,törzskönyv,forgalmi,rendszám,müszaki vizsga,de még mi?)ma van müszakin még nincs meg a gazdája,ilyenkor kinek a nevére irják?ja meg a fék eléggé bennt fog,ez esetleg h astra sajátosság?bár nem gondolnám

Link to comment
Megosztás:

3 órája, csicsó írta:

Igen most hozták németből,valós a km futás a számlák alapján,minden müködik benne,szép állapotú(1450000 az ára).2 dolog lenne,az egyik,hogy ezeknek a twinport láncosoknak melegen is ilyen kissé csattogós hangjuk van?hideg indítás után kb  1-2mp után elcsendesül,de melegen kissé csattogós marad.a másik,hogy kb 100 ezer ft lenne a járulékos költség a vételáron felül még,ez reális?(tudom átiráso illeték,törzskönyv,forgalmi,rendszám,müszaki vizsga,de még mi?)ma van müszakin még nincs meg a gazdája,ilyenkor kinek a nevére irják?ja meg a fék eléggé bennt fog,ez esetleg h astra sajátosság?bár nem gondolnám

Te tudod... Én még mindig azt mondom hogy nem olcsó. Ez ugye most 9 éves. A dízelemet 7 évesen rogyásig rakva minden gyári extrával, igaz hogy valamivel több km-rel, de első tulajtól, itthoni üzembe helyezéssel, olcsóbban vettem.

100.000 mire a nevedre kerül, kb reális. 60 legalább csak az átírás. 20 a műszaki. Gondolom a rendszám sincs ingyen... Még ami eszembe jutott, Carpass kártya nem rossz ha megvan egy külföldi autónál.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

6 órája, csicsó írta:

Igen most hozták németből,valós a km futás a számlák alapján,minden müködik benne,szép állapotú(1450000 az ára).2 dolog lenne,az egyik,hogy ezeknek a twinport láncosoknak melegen is ilyen kissé csattogós hangjuk van?hideg indítás után kb  1-2mp után elcsendesül,de melegen kissé csattogós marad.a másik,hogy kb 100 ezer ft lenne a járulékos költség a vételáron felül még,ez reális?(tudom átiráso illeték,törzskönyv,forgalmi,rendszám,müszaki vizsga,de még mi?)ma van müszakin még nincs meg a gazdája,ilyenkor kinek a nevére irják?ja meg a fék eléggé bennt fog,ez esetleg h astra sajátosság?bár nem gondolnám

Forgalmi 6000, törzskönyv 6000, rendszám 8500, regadó, ha minden igaz 65000, átírás kb 60000, + műszaki vizsga

Szerintem sem olcsó. Én 2 éve vettem 2008-as évjárat 1,7 dízelt, felszereltség hasonló, de nekem van pluszban AFL+xenon, és Quick heath. Ez volt 1600 000.  

 

Módosítva : Sztaricsnaja
Link to comment
Megosztás:

22 órája, csicsó írta:

Igen most hozták németből,valós a km futás a számlák alapján,minden müködik benne,szép állapotú(1450000 az ára).2 dolog lenne,az egyik,hogy ezeknek a twinport láncosoknak melegen is ilyen kissé csattogós hangjuk van?hideg indítás után kb  1-2mp után elcsendesül,de melegen kissé csattogós marad.a másik,hogy kb 100 ezer ft lenne a járulékos költség a vételáron felül még,ez reális?(tudom átiráso illeték,törzskönyv,forgalmi,rendszám,müszaki vizsga,de még mi?)ma van müszakin még nincs meg a gazdája,ilyenkor kinek a nevére irják?ja meg a fék eléggé bennt fog,ez esetleg h astra sajátosság?bár nem gondolnám

Vagyonszerzési illeték: 27.900.,Forgalmi:6000, Törzskönyv:6000, Rendszám:8500, Műszaki vizsga: kb. 20.000., Eredetvizsga: nem kell. Ilyenkor a kereskedő nevén fut még, aki behozta. Általában akkor szoktak intézni mindent, amikor vevő van, mert addig csak áll a pénz az autóban. Bár műszakit kaphat rendszámtól függetlenül is. 1.6 milláért viszont már kaphatsz dízelt is. Én max. annyit fizetnék érte, amennyiért kitették.

Csattogó hangja a hidrotőkéknek is lehet. Ha pedig az, akkor az idővel pénzbe fog kerülni.

Link to comment
Megosztás:

49 perce, Astra555 írta:

Vagyonszerzési illeték: 27.900.,Forgalmi:6000, Törzskönyv:6000, Rendszám:8500, Műszaki vizsga: kb. 20.000., Eredetvizsga: nem kell. Ilyenkor a kereskedő nevén fut még, aki behozta. Általában akkor szoktak intézni mindent, amikor vevő van, mert addig csak áll a pénz az autóban. Bár műszakit kaphat rendszámtól függetlenül is. 1.6 milláért viszont már kaphatsz dízelt is. Én max. annyit fizetnék érte, amennyiért kitették.

Csattogó hangja a hidrotőkéknek is lehet. Ha pedig az, akkor az idővel pénzbe fog kerülni.

Dízel nem kell,8 ezer km-t megyek 1 év alatt,1450000-ért adná

Állapota, felszereltsége,km futása alapján ennyit megérhet,csak a láncos motortól félek kicsit

A nepper nekem 90 és 110 ezer között  mondta a járulékos költségeket,kicsit sokallom,a regadóval kapcsolatban akar még valamit kifizettetni velem mondta,de nem emlékszem mi volt az.

Link to comment
Megosztás:

31 perce, csicsó írta:

Dízel nem kell,8 ezer km-t megyek 1 év alatt,1450000-ért adná

Állapota, felszereltsége,km futása alapján ennyit megérhet,csak a láncos motortól félek kicsit

A nepper nekem 90 és 110 ezer között  mondta a járulékos költségeket,kicsit sokallom,a regadóval kapcsolatban akar még valamit kifizettetni velem mondta,de nem emlékszem mi volt az.

szia

Láncos motortól nem kell félned.(az normális dolog ,hogy ezek picit hangosak)

1450000+110000=1560000ft  + a regadóval kapcsolatban akar még vmit kifizettetni akkor az 1.6 milla lesz..... sokallom picit

Te is vehetsz autót külföldön olcsón,ha nem sajnálsz rá időt energiát .

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-1-4-153671895/

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-1-6-astra-caravan-edition-plus-156988861/

 

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/opel-astra-elegance-cdti-8xalu-klimaautomatik-parkhilfe-155935528/

 

mobile.de-n németben pedig mégolcsóbbak,de ausztria itt van a szomszédban.

Ha nincs rá időd energiád,akkor meg kell fizetni a neppernek a hasznát is.

 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 10. at 22:23, Cserenkov írta:

A képek alapján szép állapotú. Akár valós is lehet az a 116ekm. Az ára szerintem egy kicsit magas. Annak ellenére is, hogy dobálózik itt az eladó (kereskedő) olyan szavakkal, hogy kuriózum, meg egyedülálló felszereltség.

Véleményem szerint ennél nagyságrendekkel jobban felszerelt H Astrát is lehet kapni ennyiért. Azért megnézni érdemes, de alkudni kötelező! Ne dőlj be ennek a maszlag szövegnek! A navis fejegység GID kijelzővel nem sokat ér. A fényszenzor egy jó pont, de azon kívül én nem látom olyan rendkívülinek a felszereltségét.

Ma megnéztük opel szervizben,a motorháztetön volt a festékréteg 230 mikron a többi elem gyári fényezésü.a fötengely szimmeringnél olajszivárgás van,erre a szerelö azt mondta,hogy menesztötárcsával együtt lehet cserélni ami csak gyári van 45ezer ft.a klima kompresszornál olajfolyás van,tömitésnél ereszt,nem is hűt.a km futás valós 115 ezer km,az egyik stab.pálcára mondta még hogy cserés,amúgy friss müszakis az autó.1520000 ért adná igy forgalomba helyezéssel együtt.1500000 volt az induló ára(forgalomba helyezés nélkül).a klima javitást még megakarom csináltatni vele,félek nem csak tömitéscsere lenne(na meg a töltés).

Link to comment
Megosztás:

11 órája, csicsó írta:

Ma megnéztük opel szervizben,a motorháztetön volt a festékréteg 230 mikron a többi elem gyári fényezésü.a fötengely szimmeringnél olajszivárgás van,erre a szerelö azt mondta,hogy menesztötárcsával együtt lehet cserélni ami csak gyári van 45ezer ft.a klima kompresszornál olajfolyás van,tömitésnél ereszt,nem is hűt.a km futás valós 115 ezer km,az egyik stab.pálcára mondta még hogy cserés,amúgy friss müszakis az autó.1520000 ért adná igy forgalomba helyezéssel együtt.1500000 volt az induló ára(forgalomba helyezés nélkül).a klima javitást még megakarom csináltatni vele,félek nem csak tömitéscsere lenne(na meg a töltés).

Az elég sok, a gyári fényezés úgy 90-130 között mozog, lehet valami miatt újrafényezték a motorháztetőt (kavicsfelverődés, karcolás stb.)

Az olajfolyás esetén a szimmering cseréje nem egy nagy művelet, és az alkatrész sem drága hozzá.

A klíma esetében szerintem egyezzetek meg, hogy egy klímával foglalkozó szerelőhöz vigye, Te meg ott meg tudod érdeklődni, hogy valóban mi a baja. 

A stab. pálca nagyjából 3-4 ezer forintos tétel darabonként, érdemes mindkettőt cserélni, az is kb. félórás munka.

Azt nem értettem, hogy mi a 45 ezer Ft? A főtengely szíjtárcsa, vagy a klímaalkatrész?

 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 11. at 8:26, Astra555 írta:

Tényleg jól felszerelt, érdemes rászánni egy kis időt. 1.4-ben ritka a navi, az automata világítás,meg a tempomat. Viszont regisztrációs címke nincs rajta, így ezt most hozhatták külföldről (Németországból valószínűleg).

Ránéznétek erre a gépre?Holnap akarom megtekinteni,hátha láttok rajta valamit,amit én nem,köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_1.4_enjoy_keves_km_navi_tempomat-10026579

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, csicsó írta:

miért nem tudok idézni rendesen?nem azt a hozzászólást dobja be amelyiket akarom.

A 45 ezer ft-ot a főtengelyszimmering cserére mondta a szerelő,mivel azt a menesztőtárcsával együtt kell cserélni és csak gyáriba létezik.

https://opeleseknek.hu/opel-astra-h-classic-2004-alkatreszek/opel-astra-h-14-benzin/opel-fotengely-agy-ekszijtarcsaval-egybeepitve-10-12-14-benzin-gm-gyari-0614181

Ha erre gondolt, akkor máris spóroltam neked 15 ezret, pedig csak az első lehetséges helyet néztem.:-)

Link to comment
Megosztás:

16 órája, csicsó írta:

Ma megnéztük opel szervizben,a motorháztetön volt a festékréteg 230 mikron a többi elem gyári fényezésü.a fötengely szimmeringnél olajszivárgás van,erre a szerelö azt mondta,hogy menesztötárcsával együtt lehet cserélni ami csak gyári van 45ezer ft.a klima kompresszornál olajfolyás van,tömitésnél ereszt,nem is hűt.a km futás valós 115 ezer km,az egyik stab.pálcára mondta még hogy cserés,amúgy friss müszakis az autó.1520000 ért adná igy forgalomba helyezéssel együtt.1500000 volt az induló ára(forgalomba helyezés nélkül).a klima javitást még megakarom csináltatni vele,félek nem csak tömitéscsere lenne(na meg a töltés).

mi a sz@rtól folyik egy 115 ezret futott 1.4 benzin h főtengelyszimeringénél az olaj+a klímakompresszornál is ??

2db ilyen 1.4-esem volt 200 ezernél sem folyt belőle sehonnan olaj,ennyi kilometerrel hibátlannak kéne lennie ....vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

34 minutes ago, banatila said:

mi a sz@rtól folyik egy 115 ezret futott 1.4 benzin h főtengelyszimeringénél az olaj+a klímakompresszornál is ??

2db ilyen 1.4-esem volt 200 ezernél sem folyt belőle sehonnan olaj,ennyi kilometerrel hibátlannak kéne lennie ....vagy nem?

Nem... Olyasmit lehet mondani, hogy x km utan ezerbol y darab hibasodik meg; ez az y eleg keves ilyen jellegu dologra nulla.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, csicsó írta:

Ránéznétek erre a gépre?Holnap akarom megtekinteni,hátha láttok rajta valamit,amit én nem,köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_1.4_enjoy_keves_km_navi_tempomat-10026579

Jól néz ki, kicsit sokalltam az árat, de megnézve a hasonló évjáratú és felszereltségű gépeket, ez átlagosnak mondható, viszont a legtöbb hasonló árú példányban több a kilométer (vagy inkább ebben gyanúsan kevés). Bár írja, hogy van szervizkönyv, de németben ez is megfuthatta már a 200-at is. Ezek ellenére még lehet jó, legfeljebb ha rendben van, kell rá alkudni egy jót. :) 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.