Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok, nem tettem le a BC-sítésről:

az e-bayen találtam egy ilyen BID-et, az eladó szerint csak be kell rakni H Astrába, felproramozni TECH2-vel és kész a BC-m:

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251249892835&ssPageName=ADME:X:RTQ:DE:1123

Tudjátok ezt véleményezni? nyugodtan vegyem meg, tényleg ez a helyzet? Nem tűnik túl drágának.

Vagy GID-et érdemes? az miben jobb, mint a BID?

de a Tiedet is fel lehet csak klón készülékkel nem lehet

menj be egy márkaszervizbe ;)

Link to comment
Megosztás:

de a Tiedet is fel lehet csak klón készülékkel nem lehet

menj be egy márkaszervizbe ;)

Igen, utánaolvasgattam és GIDem van, csak fel kéne ismertetni TECH2-vel, lehet, hogy márkaszerviz lesz.

Illetve van itt olyan emberke aki pesti és van TECH2-je és kisebb összegért felismertetné a BC-met? Sokkal szívesebben adok pénzt egy fórumtársnak, mint egy márkaszerviznek. Még ha ugyanannyiba kerül, akkor is :)

Amúgy a tulaj úgy hirdette a kocsit, hogy van benne BC, tulajdonképp félig igaza volt :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.3-as astra h van-em van de kellene egy családi verzió is. Kombi és 1.7 vagy 1.9-es dízel mindenképp. Mivel nem használnánk túl sokat, ezért nem is szánnánk rá túl sokat kezdetben (vételárat), így nagyobb futásteljesítményűek között keresgélünk. Mennyire merész dolog bevállalni egy 250e km körüli de karbantartott példányt? Mennyire pusztulnak a dízel h astrák befecskendező alaktrészei ill. a turbó? A lendkereket tudom, az elkerülhetetlenül szétesik.

üdv.

Link to comment
Megosztás:

1.3-as astra h van-em van de kellene egy családi verzió is. Kombi és 1.7 vagy 1.9-es dízel mindenképp. Mivel nem használnánk túl sokat, ezért nem is szánnánk rá túl sokat kezdetben (vételárat), így nagyobb futásteljesítményűek között keresgélünk. Mennyire merész dolog bevállalni egy 250e km körüli de karbantartott példányt? Mennyire pusztulnak a dízel h astrák befecskendező alaktrészei ill. a turbó? A lendkereket tudom, az elkerülhetetlenül szétesik.

A turbo az enyemben 12e utan halt meg, garanciaban csereltek :)

A kovetkezovel tovabbi 250e utan meg nincs gond. A befecskendezokkel sincs gond, ott a titok allitolag az, hogy rendes gazolajat kell adni neki. Meg a lendkerek is jo, de foleg orszaguton megyek vele; sok varossal lehet, hogy mar haldoklana.

Szoval az a minimum, hogy karban legyen tartva, aztan kerdes, mennyit ment varosban, mennyire volt hajtva, tettek-e bele gagyi gazolajat...

Ketsegtelenul van benne kihivas, de ha nem mesz vele sokat, akkor egy ideig biztos birja meg. Ha van jo szerelod az esetleges hibak elharitasahoz, es eleg olcson adjak, akkor meg lehet probalni szerintem.

Link to comment
Megosztás:

A turbo az enyemben 12e utan halt meg, garanciaban csereltek :)

A kovetkezovel tovabbi 250e utan meg nincs gond. A befecskendezokkel sincs gond, ott a titok allitolag az, hogy rendes gazolajat kell adni neki. Meg a lendkerek is jo, de foleg orszaguton megyek vele; sok varossal lehet, hogy mar haldoklana.

Szoval az a minimum, hogy karban legyen tartva, aztan kerdes, mennyit ment varosban, mennyire volt hajtva, tettek-e bele gagyi gazolajat...

Ketsegtelenul van benne kihivas, de ha nem mesz vele sokat, akkor egy ideig biztos birja meg. Ha van jo szerelod az esetleges hibak elharitasahoz, es eleg olcson adjak, akkor meg lehet probalni szerintem.

Köszi. Gázolajat, hajtást fene se tudja ellenőrizni. Hosszú távon használnánk elsősorban. Amit kicsit körüljártunk jobban, azt állítólag főleg autópályán használták, azért is nem volt még lendkerék csere. Szerelőm van, a mostanit is hozzá hordom. Olcsó? Kinek mi az olcsó, de egy jó ideje már nem kell senkinek, esetleg keményen alkudozni kezdek. Van egy Mondeo is versenyben, szinte pont annyiért adnák azt is sőt ajándék szervízzel + gumikkal még jobbbn is kijönnénk és kevesebbet is futott. Viszont hamarosan vezérlés csere kell benne, az 80-100e HUF kb. és a Mondeo porlasztók sem a megbízhatóságukról híresek.

Link to comment
Megosztás:

A turbo az enyemben 12e utan halt meg, garanciaban csereltek :)

A kovetkezovel tovabbi 250e utan meg nincs gond. A befecskendezokkel sincs gond, ott a titok allitolag az, hogy rendes gazolajat kell adni neki. Meg a lendkerek is jo, de foleg orszaguton megyek vele; sok varossal lehet, hogy mar haldoklana.

Szoval az a minimum, hogy karban legyen tartva, aztan kerdes, mennyit ment varosban, mennyire volt hajtva, tettek-e bele gagyi gazolajat...

Ketsegtelenul van benne kihivas, de ha nem mesz vele sokat, akkor egy ideig biztos birja meg. Ha van jo szerelod az esetleges hibak elharitasahoz, es eleg olcson adjak, akkor meg lehet probalni szerintem.

"tettek-e bele gagyi gazolajat"

Érdekes megfogalmazás. Ha tudnád, hogy az OMV az Ausztriában már nem eladható lejárt szavatosságú üzemanyagait hozza be,mert jó az még ide. :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.3-as astra h van-em van de kellene egy családi verzió is. Kombi és 1.7 vagy 1.9-es dízel mindenképp. Mivel nem használnánk túl sokat, ezért nem is szánnánk rá túl sokat kezdetben (vételárat), így nagyobb futásteljesítményűek között keresgélünk. Mennyire merész dolog bevállalni egy 250e km körüli de karbantartott példányt? Mennyire pusztulnak a dízel h astrák befecskendező alaktrészei ill. a turbó? A lendkereket tudom, az elkerülhetetlenül szétesik.

üdv.

Az enyém 1.9-es, 120 lovas. a turbo nála is bedöglött, még az előző tulajdonosnál. Fel lett újítva, azóta hibátlan, most 92 ezer van az autóban.

EGR is cserés volt, szépen teletolta korommal a részecskeszűrőt, így EGR csere, DPF már nincs benne, anélkül is működik, nem volt macera vele.

A vezérlés cserétől nem kell megijedni, én most készülök rá. A görgők,szíj, csavarok 33 ezer volt, az SKF vízpumpa kb. 16 ezer lesz, a munkadíja meg kb. 15-25 Ft. között van.

Mindent egybe vetve én eddig elégedett vagyok vele, az átlag fogyasztása 6,5-7,5 körül van az automata váltó és a caravan karosszéria ellenére is.

Eddig két olajcserém volt, gyári olajjal, 13 ezres intervallummal, nem kellett utántölteni.

Link to comment
Megosztás:

"tettek-e bele gagyi gazolajat"

Érdekes megfogalmazás. Ha tudnád, hogy az OMV az Ausztriában már nem eladható lejárt szavatosságú üzemanyagait hozza be,mert jó az még ide. :-)

Igen, sot, a nalunk eladott Opelekben lejart szelvedok vannak, es mergezettek az ulesek :)

Egyebkent gagyi gazolaj alatt az ukran kannaimport, es hasonlok ertendok.

Link to comment
Megosztás:

Ugy ertve olcso, hogy a hasonlo, de kevesebbet futottakhoz kepest van benne annyi tartalek, ami fedezi az esetleges extra kiadasokat.

Az a helyzet, hogy ebből a szempontból (az astra árát figyelembe véve) a mondeo jobb választás. Szerintem az astra árából már nem engednek vagy nem sokat, mert már ez is alkudozott ár, bár más alkudozta. Viszont egy másik ugyanolyan de kevesebbet futott astra h árához képest meg jó ár, esetleges javítással együtt is ott lenne mint egy kevesebbet futott és akkor tudom, hogy tényleg cserélve volt ami kritikus és vigyázok is rá, elmegy újabb 200e-t.

Link to comment
Megosztás:

Igen, sot, a nalunk eladott Opelekben lejart szelvedok vannak, es mergezettek az ulesek :)

Egyebkent gagyi gazolaj alatt az ukran kannaimport, es hasonlok ertendok.

Annyira nem vicces, amikor a gagyi,ám normálhoz sem közelítő prémiumnak nevezett gázolaj kinyír valamit a motorban, üzemanyagrendszerben. Az adalékolt üzemanyagok nem olyanok,mint anno a szocializmusban. Ja, és fenti állításomat egy területi képviselőtől volt szerencsém megtudni. :-)

Sok motoros panaszkodott,hogy a prémium üzemanyaggal a téli leállást követően el sem indult a motor. Benzin helyett meg valami katyvasz volt benne.

És ismerős még a régebbi Mol botrány,amikor autók százainak térdelt le az üzemanyagpumpája nagyjából egyszerre egy adott környéken. Szerinted kifizették a cserét? :-)

Link to comment
Megosztás:

Annyira nem vicces, amikor a gagyi,ám normálhoz sem közelítő prémiumnak nevezett gázolaj kinyír valamit a motorban, üzemanyagrendszerben. Az adalékolt üzemanyagok nem olyanok,mint anno a szocializmusban. Ja, és fenti állításomat egy területi képviselőtől volt szerencsém megtudni. :-)

Sok motoros panaszkodott,hogy a prémium üzemanyaggal a téli leállást követően el sem indult a motor. Benzin helyett meg valami katyvasz volt benne.

És ismerős még a régebbi Mol botrány,amikor autók százainak térdelt le az üzemanyagpumpája nagyjából egyszerre egy adott környéken. Szerinted kifizették a cserét? :-)

Sok esze van egy ilyen teruleti kepviselonek, nyilvan az a celja, hogy visszaessen a kepviselt ceg forgalma...

Korabban az volt a mese, hogy osztrak uzemanyagokkal kisebb a fogyasztas, aztan csinaltak valakik egy nagyjabol korrekt merest fekpadon, es kiderult, hogy nem igaz.

Ha fel evet all a benzin egy motor tankjaban, azzal sokminden tortenhet, ugyhogy en tovabbra is kello kritikaval kezelem az ilyen biztos forrasbol szarmazo remhireket.

A MOL nyilvan nem fizetett, a birka autosok szazai pedig belepihentek, hogy igy jartak, es azota az OMV-nel tankolnak. Illetve most, hogy kiderult, ott is atverik oket, raszoktak a gyaloglasra :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autó váráslás előtt vagyok. Egy H astrát szeretnék venni 1,6.

A neten láttam az OPEL Wallis-nál vannak fiatal 2-3 éves autók (40-50ekm) vagy 20db.

Van valakinek információja, hogy milyen autók ezek?

köszi az infókat.

Z

Anno én is néztem őket, de felettébb gyanús, hogy honnan szereznek ilyen sok keveset futott pár éves autót. Tesztautók? Miért az összeset ide hozzák Európából? Egyébként ki adja el az alig futott fiatal autóját manapság?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autó váráslás előtt vagyok. Egy H astrát szeretnék venni 1,6.

A neten láttam az OPEL Wallis-nál vannak fiatal 2-3 éves autók (40-50ekm) vagy 20db.

Van valakinek információja, hogy milyen autók ezek?

köszi az infókat.

Z

Hali!

Elképzelhető az is, hogy tartós bérletbe voltak kiadva. Kérdezz rá náluk, egy telefont megér!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autó váráslás előtt vagyok. Egy H astrát szeretnék venni 1,6.

A neten láttam az OPEL Wallis-nál vannak fiatal 2-3 éves autók (40-50ekm) vagy 20db.

Van valakinek információja, hogy milyen autók ezek?

köszi az infókat.

Z

Szia!

Mindegyik tartós bérletben volt kiadva cégeknél, tehát flottás autó.

Amikor lejár a bérleti szerződés akkor visszahozzák és kipofozzák őket(mindegyik siralmas állapotban van általában), még az órát is visszaállítják.

Volt olyan, hogy egyik nap 146.000 km futott autót két nappal később 60.000 kilométert futottként árultak.

Érdemes odafigyelni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm az infókat!

Én is éreztem, itt nincs minden rendben.

Z

Mondjuk ez a tartós bérlet nem jelenti azt feltétlenül, hogy csak lestrapált, széthajtott, visszapörgetett autók mind. Én egy ilyet vettem (mondjuk márkakereskedős ismerős szólt) és semmi gond nincsen vele (a kartámla zárófedele lötyög egy picit). Szóval az ilyen autók között is lehet jókat találni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

H Astra vásárlás elött állok. Mindenképpen 1.6-os benzines kivitel kellene. Mire figyeljek? Mit érdemes megnézni? Nagyságrendileg 1 milla környékén akarok vásárolni.

Köszönöm előre is a segítséget.

Szép estét!

Hali!

Jó állapotban lévő 1.6-os 1 misiért?? Valójában nem néztem mostanság a piacot, de szerintem ennyiért nem lesz könnyű jó (megbízható) autót találni...vagy ha igen, nulla lesz a felszereltsége. De ne legyen igazam!

Szerintem 1.6-ból a gyengébbet (105LE) fogod találni ennyiért. Lehet jobb lenne, ha egy-két konkrét autót belinkelnél ide és akkor a látottak alapján könnyebben jönnek a konkrét tanácsok is.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Jó állapotban lévő 1.6-os 1 misiért?? Valójában nem néztem mostanság a piacot, de szerintem ennyiért nem lesz könnyű jó (megbízható) autót találni...vagy ha igen, nulla lesz a felszereltsége. De ne legyen igazam!

Szerintem 1.6-ból a gyengébbet (105LE) fogod találni ennyiért. Lehet jobb lenne, ha egy-két konkrét autót belinkelnél ide és akkor a látottak alapján könnyebben jönnek a konkrét tanácsok is.

Én is pont ezt akartam írni! Én sem tudom pontosan most mik az árak. Az enyémet ősszel vettem, talán nem volt olyan régen. Akkor a legalapabb felszereltségű, 2004-2005-ös, nem törött 1.4-esek kezdődtek ilyen 1,2M környékén...

Link to comment
Megosztás:

Egyenlőre csak keresgélek de pl:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_twinsport-6756302

vagy a napfényes itáliából:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230486080&cd=635007234200000000&asrc=st|as

Még most kezdem nézegetni a kocsikat. Eddig rönyóm volt és ott a fórumon rengeteg segítséget tudunk adni a leendő tulajokna. Gondoltam talán itt is működik......igen!

Nem ismerem a márkát, ezért kell a segítség, de van időm megtalálni az ideális "jelöltet".

Most olvastam, hogy láncosak a motorok? Van esetleg valakinek 2004-05-ről vmi prospektusa, amiben a felszereltségek, motorok össze vannak foglalva?

Kicsit az árakról, az én 2002-es privileg lagunámat 790-ért tudtam eladni. 990-ről indultam nyár végén. 4-en hívtak fel, 600-ért akarták megvenni. az 5. eljött, majd megvette. Ekkor már 800-ért volt fent.

Ebben bízok én is, hogy valakinek csak kell majd a pénzem.

Link to comment
Megosztás:

Egyenlőre csak keresgélek de pl:

ttp://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_twinsport-6756302

vagy a napfényes itáliából:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230486080&cd=635007234200000000&asrc=st|as

ég most kezdem nézegetni a kocsikat. Eddig rönyóm volt és ott a fórumon rengeteg segítséget tudunk adni a leendő tulajokna. Gondoltam talán itt is működik......igen! Nem ismerem a márkát, ezért kell a segítség, de van időm megtalálni az ideális "jelöltet".ost olvastam, hogy láncosak a motorok? Van esetleg valakinek 2004-05-ről vmi prospektusa, amiben a felszereltségek, motorok össze vannak foglalva?icsit az árakról, az én 2002-es privileg lagunámat 790-ért tudtam eladni. 990-ről indultam nyár végén. 4-en hívtak fel, 600-ért akarták megvenni. az 5. eljött, majd megvette. Ekkor már 800-ért volt fent. Ebben bízok én is, hogy valakinek csak kell majd a pénzem.

Na igen, ahogy láthatod, ezek a gyengébb, 105LE-s motorok. Ezt nem ismerem, nekem a (elvileg jobb, modernebb) 115LE-s van. Ez 7,5lityit eszik vegyesbe normálisan használva, nem "tojással a pedál alatt". Ez már nem láncos.

A felszereltség kutatását szerintem felejtsd el, a nevek (Essentia, stb.) nem sok mindent mondanak, inkább nézd meg a műszerfalat, az sokkal beszédesebb! Legyen benne nagy kijelző, lehetőleg MP3-as fej és digi klíma (ez onnan látszik a fotókon, hogy a legalsó gombsor (3db) körül nincsenek piktogramok). Jó, ha még van benne könyöklő és alatta egy tekerő az ülésen a gerinctámaszhoz. Az első elektromos ablak és a 4 lufi az már alap (azt hiszem). Ha ennyi mindent ki tudsz fogni 1,2 misiért, akkor szerencsés vagy.

A második linkeden lévő autó jónak néz ki, talán Cosmo-felszereltség (félbőr ülés, digi klíma, könyöklő, fényszóró mosó, stb.). A 200K km ne riasszon vissza, ha karban volt tartva, akkor nem lehet vele gond. Füleld meg a motor járását, nézd meg az olaj betöltő sapi alját és menj el vele egy próbaútra. Ha nem ráz, rángat, tartja az egyenes futást, akkor műszakilag nagy gond nem lehet. Persze mint minden autó vásárlásnál itt is igaz (szerintem), hogy a vételár kb. 20%-a maradjon még az esetlegesen be nem tervezett javításokra.

Ja, most nézem, hogy nem is a Cosmo-s volt a 200K-s km-t futott gép....na mindegy, de amit írtam az igaz.

Link to comment
Megosztás:

Egyenlőre csak keresgélek de pl:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_essentia_twinsport-6756302

vagy a napfényes itáliából:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230486080&cd=635007234200000000&asrc=st|as

Még most kezdem nézegetni a kocsikat. Eddig rönyóm volt és ott a fórumon rengeteg segítséget tudunk adni a leendő tulajokna. Gondoltam talán itt is működik......igen!

Nem ismerem a márkát, ezért kell a segítség, de van időm megtalálni az ideális "jelöltet".

Most olvastam, hogy láncosak a motorok? Van esetleg valakinek 2004-05-ről vmi prospektusa, amiben a felszereltségek, motorok össze vannak foglalva?

Kicsit az árakról, az én 2002-es privileg lagunámat 790-ért tudtam eladni. 990-ről indultam nyár végén. 4-en hívtak fel, 600-ért akarták megvenni. az 5. eljött, majd megvette. Ekkor már 800-ért volt fent.

Ebben bízok én is, hogy valakinek csak kell majd a pénzem.

Szia!

Azért azt a 100e-t egy 8 éves olasz autóban ne vedd készpenznek! Olyan csak a nepperek meséjében létezik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.