Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Pl, ez meg is felelne nekem, csak sokallom. 1M Ft-ot tudok ráfizetni. Véleményeznétek? Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_classic_iii-7433207

Mit lehet ezen velemenyezni? Ha esztetikailag rendben van, akkor nagy kockazatot nem vallalsz vele, hiszen garancialis.

Az mas kerdes, hogy en nem vennem meg; ha 3milliot akarnek adni egy autoert, biztos egy kicsit oregebb, de jobban felszerelt darabot keresnek (pl. automata klima, GID vagy CID kijelzo, stb).

A fiatal autoknak a legnagyobb az ertekvesztese, nem igazan erdemes ilyet venni, plane, ha nem is mesz vele sokat. Az a hozzatett 1millio 1-2 ev alatt kodde valik; ha ekozben mesz vele 15ezer km-t, abbol egy eleg durva km dij jon ki, ugy, hogy a benzint es egyeb koltsegeket meg nem is szamoltuk.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én azt mondom, menj be egy Opel márkakereskedéshez.
Környékeden érdeklődj körbe, hol lenne az igényeidnek megfelelő (ne 1db-t keress, többet).
Ha pl megvan a 2-3 szalon, akkor jön az alkudozás, mindenhol irass velük papírt, hogy most itt tartunk árban, szolgáltatásban.

X km-ig, vissza lehet minősíteni szalonautónak az autót, és így pl munkahelyi-kedvezmény, flotta-autó kedvezmény...stb is érvényes lehet rá.

Nem akarlak elkeseríteni, de ugye te sem gondolod reálisnak a hahun fennt lévő 1,5 millás ár fölötti hirdetéseket?

Én tuti nem adnék közel 3 millát egy H Astra-ért, mikor ennyiért van már J Astra is, persze más km mennyiséggel, de az alap felszereltség is magasabb. (pl http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_1.4_t_sport-7556961 bár ez sztem külföldi volt)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de ugye te sem gondolod reálisnak a hahun fennt lévő 1,5 millás ár fölötti hirdetéseket?

Én tuti nem adnék közel 3 millát egy H Astra-ért, mikor ennyiért van már J Astra is, persze más km mennyiséggel, de az alap felszereltség is magasabb. (pl http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_1.4_t_sport-7556961 bár ez sztem külföldi volt)

,,....Leinformálható bármelyik hazai vagy külföldi Márkakereskedésben..." Ez nem hazai autó, külföldről hoztak be ilyeneket és szinte mind "vissza van tekerve".

Sajna itthon kilométert akarnak venni az emberek és nem állapotot, autót.

Link to comment
Megosztás:

Írtam is, hogy sztem külföldi, km óra állás nekem is gyanús volt.

Mondjuk az 1 éves "szalonautók" is gyanúsak 20.000 alatti km-rel nekem.
Gondoljunk bele, hogy az ott dolgozok használják, és egy szervíz mondjuk ellát 5-10 kis falut vagy 5 várost, mert hát egy-kézben van minden.

Ha csak napi 100 km-el számolok egy főnök esetében és 365-(2x52)-20=241 nap x100km az 24100 km, és most a hétvégét szabadnak vettem.

Link to comment
Megosztás:

De ha új érdekelne igaz nem ide illő de ismerősnek van egy 2013 decemberi 5ajtós aranymetál Ford Fiesta 1.0 100 le Ecoboost Technology autója 5km-rel (betegség miatt a szalonból el sem lett hozva de kifizette) és most hírdeti 3,2-3,3 körül (ha újonnan venne bárki akkor közel 4-500 ezerrel többet kellene adni érte szalonban). 5 ajtós metálfény, bőrkormány, automata klíma, ködlámpa, fűthető ülés, fűtőszálas első szélvédő, multikormány, bluetooth telókihangosító, 7 légzsák, ESP, stb...

http://www.expressz.hu/ford-fiesta-ecoboost-technology-48035136/

Csak mondom hátha érdekelne, ez garantáltan új is 5 év garis, jó kis turbómotoros és nem is fogyaszt annyit mint az Astra és elég jól fel van szerelve. Legalábbis nálunk olyan 7,5 körül fogyaszt az Astra 1.6 ez meg 5-5,5-ből megáll simán és nyomatékosabb is. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de ugye te sem gondolod reálisnak a hahun fennt lévő 1,5 millás ár fölötti hirdetéseket?

Ezt hogy érted? Egy majdnem teljesen új H Astrának 1,5 millió lenne a reális ára? És akkor mennyi egy 7-8 éves mondjuk 200.000km-t futott példányé? 200-300eFt?

Link to comment
Megosztás:

Mit lehet ezen velemenyezni? Ha esztetikailag rendben van, akkor nagy kockazatot nem vallalsz vele, hiszen garancialis.

Az mas kerdes, hogy en nem vennem meg; ha 3milliot akarnek adni egy autoert, biztos egy kicsit oregebb, de jobban felszerelt darabot keresnek (pl. automata klima, GID vagy CID kijelzo, stb).

A fiatal autoknak a legnagyobb az ertekvesztese, nem igazan erdemes ilyet venni, plane, ha nem is mesz vele sokat. Az a hozzatett 1millio 1-2 ev alatt kodde valik; ha ekozben mesz vele 15ezer km-t, abbol egy eleg durva km dij jon ki, ugy, hogy a benzint es egyeb koltsegeket meg nem is szamoltuk.

Na akkor konkrétan mondom, mit gondolok, azt véleményezd, légy szíves. Az enyém ér kb 1,5M Ft-ot..(?)

Amit linkeltem, az szerintem ér kb. 2,5M Ft-ot...(?)

Mivel itt van Tőlem 3 utcányira kockázat nélkül meg tudom nézni. Ha le tudom alkudni, 2,5-re, úgy reális e, hogy 1M Ft a kettő közti különbözet? Csere esetén mi a reális amit ráfizessek, hogy ne legyek balek?

Link to comment
Megosztás:

Na akkor konkrétan mondom, mit gondolok, azt véleményezd, légy szíves. Az enyém ér kb 1,5M Ft-ot..(?)

Amit linkeltem, az szerintem ér kb. 2,5M Ft-ot...(?)

Mivel itt van Tőlem 3 utcányira kockázat nélkül meg tudom nézni. Ha le tudom alkudni, 2,5-re, úgy reális e, hogy 1M Ft a kettő közti különbözet? Csere esetén mi a reális amit ráfizessek, hogy ne legyek balek?

Azt, hogy a realis ar mennyi, legfeljebb az tudja megmondani, aki napi szinten ad-vesz autokat...

De eros a gyanum, hogy 2.5-re nem fogjak leengedni, plane, ha egy autot is ott akarsz hagyni, ugyhogy kockazat nelkul probalkozhatsz szerintem. Ha meg veletlenul igen, akkor utana raerunk filozni, hogy valoban jo vetel-e :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt hogy érted? Egy majdnem teljesen új H Astrának 1,5 millió lenne a reális ára? És akkor mennyi egy 7-8 éves mondjuk 200.000km-t futott példányé? 200-300eFt?

Sztem sok minden számít.

Felszereltség, állapot, szervízkönyv (és számlák) se hátrány, előélet ismerete se szokott rossz lenni. Előző tulaj viszonya az autóval, és pl eladásnál hogy állnak az autóhoz. (rád se bagózik, vagy megmutatja azt a karcot, amit te 2 év múlva se fogsz észre venni).

De igen, valahol akörül van a reális ára.

Ha csak azt nézem, hogy egy 3 éves J Astra 2,5 millát ér, kb 2x erősebb felszereltségi szinttel (alapból), akkor felőlem lehet csomagolt új H is, nem ér 2,5.

Kérdés az, hirdetni szeretné vagy eladni-

De persze minden autó annyit ér, amennyiért eladják.

Link to comment
Megosztás:

Sztem sok minden számít.

Felszereltség, állapot, szervízkönyv (és számlák) se hátrány, előélet ismerete se szokott rossz lenni. Előző tulaj viszonya az autóval, és pl eladásnál hogy állnak az autóhoz. (rád se bagózik, vagy megmutatja azt a karcot, amit te 2 év múlva se fogsz észre venni).

De igen, valahol akörül van a reális ára.

Ha csak azt nézem, hogy egy 3 éves J Astra 2,5 millát ér, kb 2x erősebb felszereltségi szinttel (alapból), akkor felőlem lehet csomagolt új H is, nem ér 2,5.

Kérdés az, hirdetni szeretné vagy eladni-

De persze minden autó annyit ér, amennyiért eladják.

1 éves garanciális autónál, gyakorlatilag semmi futással olyan sok meglepetés nem érhet. Szerintem.

Ha tudsz 200-ért 2006-2007 körüli H Astrát, ami nem törtött, nem roncs, hanem normál állapotú, akkor szólj, mert már csak donor autónak is röhögve megérné! :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Olvasom itt a hozzászólásokat és leírnák én is pár dolgot:

A hirdetésekben megjelent autók, amelyek jóval olcsóbbak, mint az átlag, azok egytől-egyig külföldről behozottak. Ez olyan kb. 10-ből 9. Ha végig gondoljátok, akkor sz.tem Ti is érzitek, hogy a kinti jó állapotú autó, kevés km-rel, megkímélve kb. ugyan az az ára, mint itthon. De ilyen vajmi kevés van, sajnos. Sőt, én 1 éven át kerestem kocsit. Elautókáztam kb. 50e forintnyi üzemanyagot, úgy, hogy egy körön megnéztem kb. 7 autót egy nap alatt. Mindegyik külföldi volt és mindegyiknél találtam valamit, ami nem stimmel. Pl. 20e km-nél nem a gyári gumik voltak rajta vagy nem volt szervízkönyv. Voltam én Fertőszentmiklóstól Debrecenig, de nem mertem egyet sem megvenni, pedig higyétek el a pénz a zsebemben volt. Találtam én J-s astrát olyat, ami 1 éves volt 106e km-rel és 4 misi fölött kértek érte. Ez magyarországi volt, leinformált, de kérdem én mennyit taposhatták azt a kocsit és mennyien...ugyanis céges autó volt. Szóval nincsenek csodák.

És aki 2,5-ért nem akar venni itthoni H-s astrát az NE vegye meg!, vegye csak meg 3-3,5-ért a külföldről behozott J-set, biztos nem lesz gondja vele, csak akkor utána ne a forumokon tutuljon, hogy mennyire szar az opel. Természetesen ez az én szubijektív véleményem. Amúgy én 3,2-ért vettem 2012-ben a H-s, diesel, 2011-es valóban 20e. km-ert futott opelemet. Lehet,hogy drágán, de eddig nem ért meglepetés és remélem ezután sem fog...kopp.kopp.kopp.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!
Két Astra H között őrlődök.
Az első: OPEL ASTRA H 1.9 CDTI GTC Sport
A második: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy
Árban közel azonosak, a keretbe beleférnek, futásuk közel azonos 150 és 130e km. Természetesen a GTC jobban felszerelt viszont a motorban nem vagyok biztos. Nem hallottam jókat erről a Fiat által szállított motorról. Mennyire kell valójában félni ettől a fajtától? Mire kell ennél a két típusnál kifejezetten figyelni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Máté

Link to comment
Megosztás:

Az első: OPEL ASTRA H 1.9 CDTI GTC Sport

A második: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy

Árban közel azonosak, a keretbe beleférnek, futásuk közel azonos 150 és 130e km. Természetesen a GTC jobban felszerelt viszont a motorban nem vagyok biztos. Nem hallottam jókat erről a Fiat által szállított motorról. Mennyire kell valójában félni ettől a fajtától? Mire kell ennél a két típusnál kifejezetten figyelni?

A masodikban pl. nem automata a klima, bar azt irjak, es a forgalombol kivonas is furcsa... Allitolag az 1.7-es motorral kevesebb a baj, de ezt lehet, hogy masok vitatni fogjak.

Mindkettore igaz, hogy evi 20ezernel kevesebbet futottak, ami dizeleknel legalabbis gyanus.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két Astra H között őrlődök.

Az első: OPEL ASTRA H 1.9 CDTI GTC Sport

A második: OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy

Árban közel azonosak, a keretbe beleférnek, futásuk közel azonos 150 és 130e km. Természetesen a GTC jobban felszerelt viszont a motorban nem vagyok biztos. Nem hallottam jókat erről a Fiat által szállított motorról. Mennyire kell valójában félni ettől a fajtától? Mire kell ennél a két típusnál kifejezetten figyelni?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Máté

Szia!

Mi rosszat hallottál az olasz motorokról? Nekem eddig még nem volt gondom vele, (generátort kivéve) 69 ezerrel vettem, most 103 ezer van benne. Ami előtte cserélve volt: EGR, felújítva: turbó.

Ami tényleg gyanús, az a futásteljesítmény. Nézz meg hasonló autókat német, osztrák használtautó oldalakon. 180-220 ezret futottak, ez a reális.

Amúgy pedig érdemes odafigyelni arra, hogy a kényes alkatrészek cserélve lettek e, mert, ha nem, akkor nálad üthet be a csere. Egy kettős tömegű lendkerék, vagy egy szívósor nem olcsó, de a turbó csere, vagy felújítás sem.

Amúgy volt kollégám 1 hónapja vett egy 1.9-es kombit első tulajtól, itthoni forgalomba helyezéssel, teljesen leinformálható, és a fentiek számlával voltak cserélve+ a vezérlés, fékek. 1.640.000. volt az ára, 2007. év végi az autó, garantált 214 ezer km-rel.

Ehhez képest ezek drágák.

Link to comment
Megosztás:

Mi rosszat hallottál az olasz motorokról? Nekem eddig még nem volt gondom vele, (generátort kivéve) 69 ezerrel vettem, most 103 ezer van benne. Ami előtte cserélve volt: EGR, felújítva: turbó.

Ez nem éppen elég amivel a kérdésed után magyarázod?

Már az első 69k alatt egy turbó egy EGR és egy szétrázott generátor, bravó. Aztán lehet örülni a 34 ezer hibamentes kilométernek ami majdnem az is lenne ha a másik topicban nem írnád hogy termosztátot is kéne cserélni?

Ha szarkasztikus akartál lenni akkor elnézést, jó volt! :)

Link to comment
Megosztás:

Ez nem éppen elég amivel a kérdésed után magyarázod?

Már az első 69k alatt egy turbó egy EGR és egy szétrázott generátor, bravó. Aztán lehet örülni a 34 ezer hibamentes kilométernek ami majdnem az is lenne ha a másik topicban nem írnád hogy termosztátot is kéne cserélni?

Ha szarkasztikus akartál lenni akkor elnézést, jó volt! :)

A generátor megdöglik az 1.7-ben is, egyébként semmi köze a motorhoz.

A turbó és EGR pedig bőven használatfüggő. 69 ezer km alatt is szét lehet ezeket csapni, akár többször is.

A termosztát pedig szintén nem a motor része. Erről ennyit.

Link to comment
Megosztás:

Mi innen nem tudjuk megmondani, melyik motor jó vagy rossz. Tovább megyek: a szervizes sem tudja megmondani. Mi nem tudjuk, hogy hány darabot adtak el belőle, és abból hány darabnak volt baja, ahogy a szerelő is csak a hibás darabokkal találkozik. Az EGR sok városi használat mellett akár 50 ekm-nél feladhatja a harcot, de bírhatja akár 100-150-ig is, és ez nem motorfüggő, mert a benzines sem sokkal jobb ebben. A turbót pár ezer km alatt ki lehet nyírni, illetve kis odafigyeléssel kiszolgálja a motort az élettartama alatt (persze itt is lehetnek sofőrtől független meghibásodások). A kettőstömegű mindkettőben benne van, használattól és szerencsétől függően 100-250 ekm között kinyiffan. Nagyon ritka az az eladó dízel autó, amiben nincs erősen visszacsavarva a km óra. Egyébként most benzineseket nézegettünk, és ott sem jobb a km óra helyzet, vagy kifogtuk az az öt-hat darabot, aminek pár évesen, 50 ekm alatt leélték a belét.

Nézz meg minél többet, és amelyikhez nagyobb bizalommal állsz, azt a lehető legjobban nézesd át, és ha tényleg megfelelő akkor vedd meg. Egy dolgot ne tegyél: ha meghibásodás lesz, akkor ne szidd az autót, hogy 130 meg 150 ekm után darabjaira hullik, mindene kehes, vacak az Opel.

Link to comment
Megosztás:

Mi innen nem tudjuk megmondani, melyik motor jó vagy rossz. Tovább megyek: a szervizes sem tudja megmondani. Mi nem tudjuk, hogy hány darabot adtak el belőle, és abból hány darabnak volt baja, ahogy a szerelő is csak a hibás darabokkal találkozik. Az EGR sok városi használat mellett akár 50 ekm-nél feladhatja a harcot, de bírhatja akár 100-150-ig is, és ez nem motorfüggő, mert a benzines sem sokkal jobb ebben. A turbót pár ezer km alatt ki lehet nyírni, illetve kis odafigyeléssel kiszolgálja a motort az élettartama alatt (persze itt is lehetnek sofőrtől független meghibásodások). A kettőstömegű mindkettőben benne van, használattól és szerencsétől függően 100-250 ekm között kinyiffan. Nagyon ritka az az eladó dízel autó, amiben nincs erősen visszacsavarva a km óra. Egyébként most benzineseket nézegettünk, és ott sem jobb a km óra helyzet, vagy kifogtuk az az öt-hat darabot, aminek pár évesen, 50 ekm alatt leélték a belét.

Nézz meg minél többet, és amelyikhez nagyobb bizalommal állsz, azt a lehető legjobban nézesd át, és ha tényleg megfelelő akkor vedd meg. Egy dolgot ne tegyél: ha meghibásodás lesz, akkor ne szidd az autót, hogy 130 meg 150 ekm után darabjaira hullik, mindene kehes, vacak az Opel.

Nem rég hoztunk a havernak egy merivát pestről. Sokáig, hónapokig figyelte a hirdetéseket. Végül négy maradt a kosárba, amit elmentünk megnézni. Katasztrófa, hogy mit próbálnak meg eladni embereknek, és milyen dumákkal. Végül a legtöbbet futott, 140-150 közt, viszont opel központból kinyomtatott szerviztörténettel rendelkező jött haza. 2009-s autó, nem céges, 2013 decemberben az előbb írt kilométerrel. Az autó nem hibátlan, de szépen egyben van, nem volt rommá törve, motor szépen jár, szóval ok. Figyelni kell, és megnézni ami tetszik, de nem kell álmokat kergetni a szerencsénkről, hogy mi kapjuk a piac egyetlen tiszta autóját, gombokért. Aki használt autót vesz, vállalnia kell a kockázatot. Nem rosszabbak az olasz motorok semmivel mint a többi amit opelba szereltek szerintem. Az meg, hogy melyikbe mi ment tönkre mennyi kilométer után? Ugyan már.....

Ki tudja mit mutat az óra? Aki kilométert akar venni, az azt fog kapni. Ismerősöm vett egy sceniket 45 ezerrel, 6-7 évesen, olyan lelakott belsővel, hogy egy taxinak is becsületére válna, de ő hisz a km órának. Szóval csak kitartás a piacon!

Üdv!

Módosítva : Frankie64
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most vettem egy H Astrát egyébként nagyon jó állapotban, de pár apróság hiányzik róla (női tulaj).

Antennaszár, tetőcsomagtartó takaró műanyag fedele 4-ből 1 van meg.

Tudnátok esetleg Pesten vagy környékén olyan bontót ahol fillérekért be tudnám szerezni?

.

Előre is köszi!

Üdv.: Márk

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most vettem egy H Astrát egyébként nagyon jó állapotban, de pár apróság hiányzik róla (női tulaj).

Antennaszár, tetőcsomagtartó takaró műanyag fedele 4-ből 1 van meg.

Tudnátok esetleg Pesten vagy környékén olyan bontót ahol fillérekért be tudnám szerezni?

.

Előre is köszi!

Üdv.: Márk

Antennaszár szerintem van sok helyen. Az enyémen sem gyári volt, mert az előző tulaj úgy gondolta, hogy jobban mutat egy kis alumínium tuning antennaszárral a kocsi. Én meg úgy, hogy gyárival jobb. 1500Ft volt az antennazár bontóban. Én egyébként Bp. XX. kerületben a Határ úton vettem. De szerintem ez van a legtöbb helyen.

Annak a kis takarófedélnek a letörése típushiba. A nyáron menet közben én is elhagytam az egyiket. Bontottat szerintem ebből nem érdemes venni. Mert minél régebbi, annál ridegebb, törékenyebb a műanyag. Bontóban akkor mikor nekem kellett nem is volt sehol. Az új bírja pár évig. Egyébként én le is ragasztottam vékonyan F.BS-sel a négy sarkában egy-egy ponton, hogy többet ne hagyjam el. Tetőcsomagtartót úgy sem használok, de ha még is kell, föl tudom szedni.

Az új olyan 5000Ft körül van darabonként. Van fekete, meg gyárilag alapozott színre fújható változat. Ha még színre is kell fújni, az plusz 12.000-15.000Ft/db fényezőnél. Ha magad csinálod, olcsóbb. Egy flakon festék+lakk spray 4000-5000Ft és a 3 db-ra bőven elég még marad is ha esetleg később javítani kell valamit.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.