Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Új önindító szereléssel együtt 32 ezer Ft.

Azért szeretem ezt a szerelőt mert azonnal neki áll nem kell rá várni napokat. Lehet hogy lett volna olcsóbban is de itt 6 óránbelül kész volt, pedig elkelett menni érte 60 km-t.

Nem tudom írhatom hogy honnan vette az iparos?

Szerintem írhatod nyugodtan.

32eFt-ot nem tartok soknak érte, amilyen horror alkatrész árak vannak. De gondolom ez nem gyári alkatrész volt, vagy ha igen, akkor nem új. Mert most néztem a gyári önindító kedvezményesen 50 körül van.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Ehhez mit szóltok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy-7942394

Igaz a gyengébbik 1.6-os láncos motor van benne, ezekről hogy tudom megállapítani, hogy van e bármiféle baja?

Annyi tetszik ebben az autóban, hogy nem az a egyhangú szürke belseje van,meg nem tűnik lelakottnak. De hátha ti valamit észrevesztek amit én nem.

Jah és hogy tudom leellenőrizni az autót, az alvázszámmal hol lehet kutakodni?

Előre is köszi a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ehhez mit szóltok: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy-7942394

Igaz a gyengébbik 1.6-os láncos motor van benne, ezekről hogy tudom megállapítani, hogy van e bármiféle baja?

Annyi tetszik ebben az autóban, hogy nem az a egyhangú szürke belseje van,meg nem tűnik lelakottnak. De hátha ti valamit észrevesztek amit én nem.

Jah és hogy tudom leellenőrizni az autót, az alvázszámmal hol lehet kutakodni?

Előre is köszi a segítségeteket!

Ez nekem is nagyon tetszik! :)

Még nem is láttam ilyen belsővel. Az állapota is képek alapján elég kulturáltnak tűnik és a felszereltsége is már egész jónak mondható. Kár, hogy a kormánykapcsolókat lespórolták.

2005-ben még a Z16XEP motor volt, de ez is szíjas, ahogy kisp113 is írta. Az erősebb, változó szelepvezérlésű Z16XER talán csak 2007-től a facelift óta volt.

A megállapítani úgy tudod, hogy alaposan szemrevételezed, utána elviszed egy próbakörre, végül elviszed az Opelhez 5000-ért felméretni. Kb ennyit tudsz tenni.

Az alvázszámmal mit szeretnél kutakodni? Én az ecat24.com-ot ismerem, de ott kb csak azt tudod megnézni, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autó a gyárból, mikor gyártották és melyik ország piacára szánták.

Ide írd be a vázszámot: http://ecat24.com/catalog/types/1/9/

Módosítva : Cserenkov
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Pedig vannak ilyen belsok, nem is csak kekben :) Az enyem drapp + bor.

Nem az ülésre értettem, hanem a fehér műanyag borításokra. Pl műszerfal alsó rész, küszöb, stb. Szerintem ez nem túl elterjedt.

Ülést már láttam én is még narancssárgában is és nekem az is gyárinak tűnt. De a műszerfala annak is szürke volt.

Link to comment
Megosztás:

Nem az ülésre értettem, hanem a fehér műanyag borításokra. Pl műszerfal alsó rész, küszöb, stb. Szerintem ez nem túl elterjedt.

Ülést már láttam én is még narancssárgában is és nekem az is gyárinak tűnt. De a műszerfala annak is szürke volt.

Ami ott feher, az nalam drapp, a kozepso csik (amin pl. a vilagitas kapcsolo van) pedig fa, vagy fa utanzat. Gondolom, gyarilag ilyen, en biztos nem csereltem ki :)

Egyebkent erdekes, hogy egy viszonylag csicsasabb darab, de a kormanyon nincsenek gombok, pedig azok engem jobban izgatnanak a szinezesnel... Persze nyilvan azt gyartottak, amit az elso vevo megalmodott maganak, melyen a zsebebe nyulva :)

Módosítva : csaba66
Link to comment
Megosztás:

Nem az ülésre értettem, hanem a fehér műanyag borításokra. Pl műszerfal alsó rész, küszöb, stb. Szerintem ez nem túl elterjedt.

Ülést már láttam én is még narancssárgában is és nekem az is gyárinak tűnt. De a műszerfala annak is szürke volt.

Ilyen színkombináció létezik pirosban és kékben is.

Pirosból több van, de ilyennel is találkoztam már.

Az biztos hogy nem szokványos és kevés autónak áll jól...:)

Link to comment
Megosztás:

Ami ott feher, az nalam drapp, a kozepso csik (amin pl. a vilagitas kapcsolo van) pedig fa, vagy fa utanzat. Gondolom, gyarilag ilyen, en biztos nem csereltem ki :)

Ja, értem már. :)

Az a drapp is szép lehet. A fa utánzatú csíkról pont pár napja írtam egy másik témában. Nekem az túl csicsás egy szürke műszerfalhoz. Pláne mondjuk egy kék üléshez. Konkrétan láttam ilyen autót: kék ülés, szürke műszerfal és ez a vöröses barnás fahatású díszcsík! Hogy lehetett így összeválogatni?!

De a drappal összhatását nézve még jól is nézhet ki. Nincs róla képed?

Link to comment
Megosztás:

Ja, értem már. :)

Az a drapp is szép lehet. A fa utánzatú csíkról pont pár napja írtam egy másik témában. Nekem az túl csicsás egy szürke műszerfalhoz. Pláne mondjuk egy kék üléshez. Konkrétan láttam ilyen autót: kék ülés, szürke műszerfal és ez a vöröses barnás fahatású díszcsík! Hogy lehetett így összeválogatni?!

De a drappal összhatását nézve még jól is nézhet ki. Nincs róla képed?

Szia,

Engem a fa borítással ki lehetne kergetni a világból, valamiért nagyon nem tetszik. :D

zsambek`

Link to comment
Megosztás:

A z16xep szíjas.

Egyebkent szép képen. Én nem is láttam még ilyen vilagos belsőt. Tetszik.

172 nél még nem sok baja lehet. Enyémnek a kormánya 150 nél kezdett fényesedni...

Futomuben semmi nem zörög kopog 160 ezernel, pedig Pesten jár.

Akkor a "twinport" az mit jelent, azt hittem az arra utal, hogy láncos.

Amúgy az erősebb, változó szelep vezérlésű moci, azon kívül, hogy erősebb és kedvezőbb fogyasztású, van még előnye a gyengébbikkel szemben? Gondolok még arra, hogy például egy vezérlés csere drágább vagy kb ugyanannyi.

A másik dolog akkor most melyik motor típus láncos?

Link to comment
Megosztás:

Akkor a "twinport" az mit jelent, azt hittem az arra utal, hogy láncos.

Amúgy az erősebb, változó szelep vezérlésű moci, azon kívül, hogy erősebb és kedvezőbb fogyasztású, van még előnye a gyengébbikkel szemben? Gondolok még arra, hogy például egy vezérlés csere drágább vagy kb ugyanannyi.

A másik dolog akkor most melyik motor típus láncos?

Twinportnak azt a technikát hívják itt, amikor hengerenként a két szívószelep közül az egyik előtt van egy második szelep a szívócsőben amit az ECU nyit/zár terheléstől és fordulatszámtól függően. így kívánták összehozni a 8 és a 16 szelepes motorok előnyeit. Amikor a twinport pillangója zárva van, a vezérműtengely nyitja ugyan mindkét szívószelepet, de a kettő közül csak az egyiken jut be benzin-levegő keverék.

(ettől alacsonyabb fogyasztást és több nyomatékot vártak alacsonyabb fordulaton)

Jobban megy és kevesebbet fogyaszt, mi lehetne még? :) Ha láncos akkor a vezérléscsere valószínűleg nem olcsó, és tud elvétve gond lenni a vezérlésmódosítóval ami egy cirka 100 as tétel. (a twinportnál meg a twinporttal ami hasonló összeg ... szóval ezen nem múlhat)

Opel-infos szerint 1.6-1.8 motorok a H-ban mind szíjasok. (egyébként én magam is azt hittem eddig hogy az XER láncos)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akkor a "twinport" az mit jelent, azt hittem az arra utal, hogy láncos.

Amúgy az erősebb, változó szelep vezérlésű moci, azon kívül, hogy erősebb és kedvezőbb fogyasztású, van még előnye a gyengébbikkel szemben? Gondolok még arra, hogy például egy vezérlés csere drágább vagy kb ugyanannyi.

A másik dolog akkor most melyik motor típus láncos?

Az 1.4-es Z14XEP ill. az 1.3 CDTI

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ja, értem már. :)

Az a drapp is szép lehet. A fa utánzatú csíkról pont pár napja írtam egy másik témában. Nekem az túl csicsás egy szürke műszerfalhoz. Pláne mondjuk egy kék üléshez. Konkrétan láttam ilyen autót: kék ülés, szürke műszerfal és ez a vöröses barnás fahatású díszcsík! Hogy lehetett így összeválogatni?!

De a drappal összhatását nézve még jól is nézhet ki. Nincs róla képed?

No kozkivanatra lefotoztam :)

http://kepfeltoltes.hu/view/140525/astra_belso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most latom csak, hogy az ajton is van ilyen fa ize; annyira megszokja az ember, hogy mar fel sem tunik... Az biztos, hogy en nem rendeltem volna ilyet, nyilvan nem is ket forint volt, de ez az elso tulaj sara :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akkor a "twinport" az mit jelent, azt hittem az arra utal, hogy láncos.

Amúgy az erősebb, változó szelep vezérlésű moci, azon kívül, hogy erősebb és kedvezőbb fogyasztású, van még előnye a gyengébbikkel szemben? Gondolok még arra, hogy például egy vezérlés csere drágább vagy kb ugyanannyi.

A másik dolog akkor most melyik motor típus láncos?

Reggel óta csak most tudok írni. Éljen az 5 hozzászólás/24 óra!

Twinport technika:

"A motor hengereinek friss levegő ellátását úgy vezérlik, hogy részterheléskor elzárják a hengerek egyik szívócsatornáját, ezáltal erős örvénylés jön létre, s ez keveredik össze a nagy mennyiségü visszavezetett kipufogógázzal. A képződött gáz visszavezetése azért lényeges, mert így a fojtási veszteség jelentős mértékben lecsökken. Teljes terheléskor a szívócsőben lévő elzáró szelepet kinyitják, megnő a töltés, így nagyobb lesz a teljesítmény. Az intenzív töltetcserétől gyorsabbá és stabilabbá válik az égés. A fogyasztás azért lesz optimális, mert mindig a motor pillanatnyi igényeinek megfelelően van szabályozva a gázcsere. Az Opel mérnökei tesztjeik során hat százalékos fogyasztásjavulást mutattak ki. A megoldás további előnye, hogy a szívócső-befecskendezés és a hármas hatású katalizátor megtartható, a müszaki ráfordítás ésszerü határok között marad, így a technika a vevők számára megfizethető."

Képekben, itt látható a twinport-szelep működése nyitott és zárt állásban:

2040715.002.1M.jpg

Itt meg tudod nézni, legörgetve a H Astrához hogy melyik motor szíjas, melyik láncos, illetve hogy mennyibe kerül hozzá a készlet: http://www.csergoe.hu/images/vezerles-keszlet-akcio.xls

No kozkivanatra lefotoztam :)

http://kepfeltoltes.hu/view/140525/astra_belso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most latom csak, hogy az ajton is van ilyen fa ize; annyira megszokja az ember, hogy mar fel sem tunik... Az biztos, hogy en nem rendeltem volna ilyet, nyilvan nem is ket forint volt, de ez az elso tulaj sara :)

De furán néz ki a sajátomhoz képet! :)

Ehhez mondjuk egyáltalán nem olyan rossz szerintem az a fabetét. A küszöb és az ajtóborítás nálad látom maradt szürke. Az ülésed hasonló félbőr, mint az enyém. Valamint még az tűnt fel, hogy az ajtón a faizé alatt van az a bézs szövetbetét. Nekem ott bőr van.

Módosítva : Cserenkov
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

No kozkivanatra lefotoztam :)

http://kepfeltoltes.hu/view/140525/astra_belso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most latom csak, hogy az ajton is van ilyen fa ize; annyira megszokja az ember, hogy mar fel sem tunik... Az biztos, hogy en nem rendeltem volna ilyet, nyilvan nem is ket forint volt, de ez az elso tulaj sara :)

Nekem tetszik ez a színösszeállítás, elegáns és feldobja a belsőt a komorabb szürke/fekete szokványos belsővel szemben. Nem is tudtam, hogy vannak ilyenek is. :)

Link to comment
Megosztás:

No kozkivanatra lefotoztam :)

http://kepfeltoltes.hu/view/140525/astra_belso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most latom csak, hogy az ajton is van ilyen fa ize; annyira megszokja az ember, hogy mar fel sem tunik... Az biztos, hogy en nem rendeltem volna ilyet, nyilvan nem is ket forint volt, de ez az elso tulaj sara :)

Lehet utólag ilyen fabetétet vagy akár ezüst kivitelben ilyen betétet vásárolni valahol? Vagy ez csak egyben vásárolható meg az egész világításkapcsolóval? De ha jól tudom utasülés előtt is van ugyan ilyen díszcsík engem oda is érdekelne ezüst kivite. Ha valaki ilyen beszerzésében tud segíteni azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Lehet utólag ilyen fabetétet vagy akár ezüst kivitelben ilyen betétet vásárolni valahol? Vagy ez csak egyben vásárolható meg az egész világításkapcsolóval? De ha jól tudom utasülés előtt is van ugyan ilyen díszcsík engem oda is érdekelne ezüst kivite. Ha valaki ilyen beszerzésében tud segíteni azt megköszönném.

Ha máshol nem, bontóban nagy valószínűséggel találsz. Az ezüst csík talán a legelterjedtebb.

Link to comment
Megosztás:

Reggel óta csak most tudok írni. Éljen az 5 hozzászólás/24 óra!

Twinport technika

Találkoztam egy G Astrával, amiben 1.6 Twinport motor volt. Na ott ez a szelep adta meg magát és rettenetesen csörgött a motor, meg volt amikor nehezen is indult.

Javíttatni, cserélni sem egyszerű, de főleg nem olcsó....

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Astra H kombi vásárlását tervezgetjük. Nincs nagy tapasztalatom a H benzines Astrákkal kapcsolatban, ezért tudtok nekem abban segíteni, hogy mire kell figyelni ennél a típusnál, mik a jellemző típushibák?

Milyen motorral szeretnél venni? Főként attól függ a válasz.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Astra H kombi vásárlását tervezgetjük. Nincs nagy tapasztalatom a H benzines Astrákkal kapcsolatban, ezért tudtok nekem abban segíteni, hogy mire kell figyelni ennél a típusnál, mik a jellemző típushibák?

Szia!

Ha Caravan, akkor szerintem az 1.4 kizárva. Az 1.6-ból van 100, 115 lovas, az 1.8-ból meg 122 és 140 lovas. A 2 literes motorok, meg gondolom már kicsit többet adnának, mint a mire szükségetek van, tehát 1.6, 1.8 között érdemes nézelődni, de az utóbbi elég ritka.

Ha eldöntötted, akkor érdemben lehet válaszolni, amúgy sok lenne 4 motort jellemezni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.