csaba66 Elküldve Augusztus17, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2016 2 órája, chrispooh írta: Gyorsulni jól gyorsul, indulásnál sincs baj, viszont 1600-1900 fordulat között, állandó sebességen jó néhányszor beránt. Valószínű, hogy a gázpedál potija fáradhatott el? Nem valoszinu, mert ket potmeter van... Ha van tempomatod, es azzal is csinalja, akkor biztos nem a gazpedal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus17, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2016 On 2016. 08. 12. at 18:05, Cserenkov írta: z az a cumó, a 10-es. Oda kell berakni: Így néz ki a valóságban: És 1818 Ft az ára: http://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=90589724&t=n Köszönöm szépen! Be is szereztem a patentokat és ezt a takaróvackot is... hamarosan műtét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus17, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2016 Sziasztok! Olyat vettem észre , hogy ha tolatok akkor remegve megy az autó! Mi lehet a gond? Esetleg kuplung? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chrispooh Elküldve Augusztus17, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2016 5 órája, csaba66 írta: Nem valoszinu, mert ket potmeter van... Ha van tempomatod, es azzal is csinalja, akkor biztos nem a gazpedal. Tempomattal nem csinálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 13 órája, gyalázó írta: Sziasztok! Olyat vettem észre , hogy ha tolatok akkor remegve megy az autó! Mi lehet a gond? Esetleg kuplung? Csak nem 1.6 benzin 2006 bol vagy korábbról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 18 perce, kisp113 írta: Csak nem 1.6 benzin 2006 bol vagy korábbról? 2007.09 évjárat z16xe1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 3 órája, gyalázó írta: 2007.09 évjárat z16xe1 Ja hogy Zafirka. Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 2 perce, kisp113 írta: Ja hogy Zafirka. Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni. Nekem annó Z16XE G Astrán cseréltek egyszer kuplungot, és utána úgy rángatott mint a p... És nem csak hideg nyirkos időben, tök meleg száraz időben is, hosszabb használat után is, bármikor tudta produkálni. Addig sírtam míg kicserélték, utána már jó lett. Asszem egy Luk-ot raktak be először, másodszorra meg Sachs-ot. De amúgy vmennyire télen hidegben első 1-2 kuplungoláskor még így is volt rángatásom picit, de az mindig is volt még az 1.4-emnél is (Z14XE). Azzal már nem törődtem, gondolván h ez a normális, meg mire bemelegedett már jó volt. Mostani H Astrám (Z20LER) amúgy nem csinálja hidegen sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 9 perce, kisp113 írta: Ja hogy Zafirka. Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni. Szia! TIS-ben meg kell nézni? Minek a rövidítése? egyébként köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 1 óra, kisp113 írta: Ja hogy Zafirka. Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni. Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 9 perce, grep írta: Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett). Sok mindenben nem különbözhet a xe1 és a xep. egyébként a rángatást inkább melegen csinálja tolatásnál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 És teljesen felengedett kuplungnál csinálja, vagy csúsztatásnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 7 perce, sasa58 írta: És teljesen felengedett kuplungnál csinálja, vagy csúsztatásnál? Nem mindig! De inkább csúsztatásnál... Ha fel engedem és hosszabban tolatok akkor is remeg Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 2 perce, gyalázó írta: Nem mindig! De inkább csúsztatásnál... Ha fel engedem és hosszabban tolatok akkor is remeg Kicsit nekem is remeg, főleg csúsztatásnál, de arányaiban olyan keveset tolatok a rendes menetirányhoz képest, hogy nem foglalkozok vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 2 órája, grep írta: Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett). Xer is ilyen nekem 2007 .02.havi.de mostanság kevésbé van jelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus18, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2016 3 órája, sasa58 írta: Kicsit nekem is remeg, főleg csúsztatásnál, de arányaiban olyan keveset tolatok a rendes menetirányhoz képest, hogy nem foglalkozok vele. Uhh nekem tegnap durva volt szarrá rázta a kasznit de csak hátra menetben, pedig csak a parkolóba tolatok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 (edited) Van egy a "titkosnal is titkosabb" menu, amelyikben a radioval kapcsolatos dolgok jelennek meg (mar pontosan nem is emlekszem, mik, de adok erossege, es hasonlok). Amikor a neten megtalaltam a belepes modjat, rogton ki is probaltam, de aztan elveszett a link. Most eszembe jutott, hogy van ilyen is, de nem talalom, esetleg valaki tudja? Koszonom Ugy remlik, a "sima" teszt menube valo belepes utan kellett tovabbi gombokat nyomogatni a radion. Az elektronikakhoz akartam irni, de valahogy ide sikerult... Most mar mindegy Módosítva Augusztus19, 2016 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 7 perce, csaba66 írta: Van egy a "titkosnal is titkosabb" menu, amelyikben a radioval kapcsolatos dolgok jelennek meg (mar pontosan nem is emlekszem, mik, de adok erossege, es hasonlok). Amikor a neten megtalaltam a belepes modjat, rogton ki is probaltam, de aztan elveszett a link. Most eszembe jutott, hogy van ilyen is, de nem talalom, esetleg valaki tudja? Koszonom Ugy remlik, a "sima" teszt menube valo belepes utan kellett tovabbi gombokat nyomogatni a radion. Az elektronikakhoz akartam irni, de valahogy ide sikerult... Most mar mindegy A teszt menübe ugyan úgy belépsz, ugyan úgy a settings gombbal. Utána nem a BC-t nyomkodod, hanem valamelyik másik gombot a négy közül. Nem emlékszem milyen fejegységed van. Nálam pl a navigációnak is van teszt menüje. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 10 órája, Cserenkov írta: A teszt menübe ugyan úgy belépsz, ugyan úgy a settings gombbal. Utána nem a BC-t nyomkodod, hanem valamelyik másik gombot a négy közül. Nem emlékszem milyen fejegységed van. Nálam pl a navigációnak is van teszt menüje. Koszonom, valoban, az FM/AM es a REG gombok irkalnak ki dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 1 óra, csaba66 írta: Koszonom, valoban, az FM/AM es a REG gombok irkalnak ki dolgokat. Nincs mit. Nálam más a fejegység. Az "Audio" gombot nyomkodva hozza elő a rádió dolgait, a "Navi" gombbal a GPS-t, a "BC" gombbal pedig a szokásos szerviz menüt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus19, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2016 (edited) Amikor vettem az autot átvizsgàlàskor Opel szervízben a szaki azt mondta ezt kell cserélni mert a szimmering felesztergálta a tengelyt(olajfolyás az olajteknőn)típushiba Z14XEP-nél http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1307124124F_nyk_p0292_www.kepfeltoltes.hu_.jpg megvettem 32K-ért + szimmering,csere megtörtént,ám az olajfolyás megmaradt,ma jobban megnéztem és ez a kép fogadott: http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1256414541F_nyk_p0291_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A karterből hiányzott az egyik csavar,pótoltam és meghúztam a többit is,már amelyiken tudtam 1db nagyon laza volt... Módosítva Augusztus20, 2016 : csicsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Augusztus20, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2016 22 órája, csicsó írta: http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1256414541F_nyk_p0291_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A karterből hiányzott az egyik csavar,pótoltam és meghúztam a többit is,már amelyiken tudtam 1db nagyon laza volt... Azért ne húzd túl, mert akkor meghajlítod a szélét és akkor mindenhonnan folyni fog... Tudja valaki, hogy pontosan mekkora nyomatékkal lehet meghúzni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 Sziasztok! Nem találkozott valaki véletlenül jobboldali fényszórómosó fedéllel. (Cromaxot kivéve) Nincs sok hirdetés neten. Ebayen sem találtam. Az a verzió kéne ami a lökhárítóra ráül. (nem csukódik be a lökös síkjába). Hátul középen van a felfogatása nem a szélein. (Csak ilyet találtam hirdetésekben.) Opelt kérdeztem 8000-ért akarják adni azt a műanyag vackot + még színre is kell fújni. Kicsit soknak találom az árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus28, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2016 On 2016. 08. 12. at 18:05, Cserenkov írta: Ez az a cumó, a 10-es. Oda kell berakni: Megvettem szetszedtem osszeraktam. Sajnos nem patent volt törött hanem a nagy műanyag fule Vettem hozzá pp ragasztót de nem bizonyult elég erősnek. Meg tudnád mondani a képen az 1es gyári számát? Nagyon köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Augusztus28, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2016 A Nagy Beázást követve nekiestem az első ajtók kárpitjainak, mindkettőt sikeresen le is szedtem, a hangszórókat körbeszilóztam, mindenhol leellenőriztem az ajtón lévő alsó lyukakat, ott nem volt eltömődés. Egyúttal kitakarítottam a kerékdob mögötti vízelvezetőket, na onnan jött ki a dzsuva rendesen. Nem szedtem le a dobot, mert arra nem volt időm, hanem nyitott ajtóknál amolyan csőgörény-félét bedugva kapartam ki rengeteg koszt, meg felülről slaggal folyattam be a vizet, amíg a kosz tartott. Visszatérve a beázáshoz: bár körbekentem a hangszórókat, szinte biztos vagyok benne, hogy nem ott tört be a víz, hanem az ajtó alján, középen lévő kárpitrögzítő-csavarnál. Ott volt vízfoltos a nejlon és ott volt elválva a kasztnitól, alá is nyomtam ott szilót meg körbe mindenhova. Csatolok képeket is. Nem volt nagy ügy leszedni a kárpitot, még nekem sem, irodalom is van róla képekkel. Más: meglepetésemre rozsdapöttyöket vettem észre a jobb egyes ajtó alján, csatolok képet is róla. Oké, hogy ott éri hó meg sár meg só, de mégis galvanizált a kasztni, törve nem volt. Én azt hittem, ha nincs törve, a H astra kasztnija örök darab. Értem én, hogy 8 éves már, dehát mégis. A jobb elsőn semmi ilyet nem látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts