Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

2 órája, chrispooh írta:

Gyorsulni jól gyorsul, indulásnál sincs baj, viszont 1600-1900 fordulat között, állandó sebességen jó néhányszor beránt. Valószínű, hogy a gázpedál potija fáradhatott el? 

Nem valoszinu, mert ket potmeter van... Ha van tempomatod, es azzal is csinalja, akkor biztos nem a gazpedal.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, gyalázó írta:

2007.09 évjárat z16xe1

Ja hogy Zafirka. 

Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. 

Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni.

Link to comment
Megosztás:

2 perce, kisp113 írta:

Ja hogy Zafirka. 

Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. 

Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni.

Nekem annó Z16XE G Astrán cseréltek egyszer kuplungot, és utána úgy rángatott mint a p... És nem csak hideg nyirkos időben, tök meleg száraz időben is, hosszabb használat után is, bármikor tudta produkálni. Addig sírtam míg kicserélték, utána már jó lett. Asszem egy Luk-ot raktak be először, másodszorra meg Sachs-ot. De amúgy vmennyire télen hidegben első 1-2 kuplungoláskor még így is volt rángatásom picit, de az mindig is volt még az 1.4-emnél is (Z14XE). Azzal már nem törődtem, gondolván h ez a normális, meg mire bemelegedett már jó volt. Mostani H Astrám (Z20LER) amúgy nem csinálja hidegen sem.

Link to comment
Megosztás:

9 perce, kisp113 írta:

Ja hogy Zafirka. 

Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. 

Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni.

Szia!

TIS-ben meg kell nézni? Minek a rövidítése? 

egyébként köszi a segítséget :-)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, kisp113 írta:

Ja hogy Zafirka. 

Nekem es meg sok mas kolleganak ugyanez van H Astranal. Hideg párás időben még rosszabb a helyzet, a legszerencsétlenebbeknek pedig nem csak hátramenetben cisnálja. Az enyém is járt már emiatt még garanciális időben márkaszervízben, de elsunnyogták a dolgot mondván hogy jól kell kuplungolni ... Holott azóta kiderült hogy erre volt visszahívás és kuplungot kellett volna cserélni valami rugó törése miatt. 

Gondolom ugyanabból a sorozatból jutott a Zafirakba is. TIS-ben meg kell nézni.

Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett).

Link to comment
Megosztás:

9 perce, grep írta:

Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett).

Sok mindenben nem különbözhet a xe1 és a xep.

egyébként a rángatást inkább melegen csinálja tolatásnál...

Link to comment
Megosztás:

Van egy a "titkosnal is titkosabb" menu, amelyikben a radioval kapcsolatos dolgok jelennek meg (mar pontosan nem is emlekszem, mik, de adok erossege, es hasonlok). Amikor a neten megtalaltam a belepes modjat, rogton ki is probaltam, de aztan elveszett a link. Most eszembe jutott, hogy van ilyen is, de nem talalom, esetleg valaki tudja? Koszonom :)

Ugy remlik, a "sima" teszt menube valo belepes utan kellett tovabbi gombokat nyomogatni a radion.

Az elektronikakhoz akartam irni, de valahogy ide sikerult... Most mar mindegy :)

Módosítva : csaba66
Link to comment
Megosztás:

7 perce, csaba66 írta:

Van egy a "titkosnal is titkosabb" menu, amelyikben a radioval kapcsolatos dolgok jelennek meg (mar pontosan nem is emlekszem, mik, de adok erossege, es hasonlok). Amikor a neten megtalaltam a belepes modjat, rogton ki is probaltam, de aztan elveszett a link. Most eszembe jutott, hogy van ilyen is, de nem talalom, esetleg valaki tudja? Koszonom :)

Ugy remlik, a "sima" teszt menube valo belepes utan kellett tovabbi gombokat nyomogatni a radion.

Az elektronikakhoz akartam irni, de valahogy ide sikerult... Most mar mindegy :)

A teszt menübe ugyan úgy belépsz, ugyan úgy a settings gombbal. Utána nem a BC-t nyomkodod, hanem valamelyik másik gombot a négy közül. Nem emlékszem milyen fejegységed van. Nálam pl a navigációnak is van teszt menüje.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

10 órája, Cserenkov írta:

A teszt menübe ugyan úgy belépsz, ugyan úgy a settings gombbal. Utána nem a BC-t nyomkodod, hanem valamelyik másik gombot a négy közül. Nem emlékszem milyen fejegységed van. Nálam pl a navigációnak is van teszt menüje.

Koszonom, valoban, az FM/AM es a REG gombok irkalnak ki dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

 

Amikor vettem az autot átvizsgàlàskor Opel szervízben a szaki azt mondta ezt kell cserélni mert  a szimmering felesztergálta a tengelyt(olajfolyás az olajteknőn)típushiba Z14XEP-nél:(

http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1307124124F_nyk_p0292_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

megvettem 32K-ért + szimmering,csere megtörtént,ám az olajfolyás megmaradt,ma jobban megnéztem és ez a kép fogadott::huh:

http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1256414541F_nyk_p0291_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A karterből hiányzott az egyik csavar,pótoltam és meghúztam a többit is,már amelyiken tudtam 1db nagyon laza volt...

Módosítva : csicsó
Link to comment
Megosztás:

22 órája, csicsó írta:

http://kepfeltoltes.hu/view/160819/1256414541F_nyk_p0291_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A karterből hiányzott az egyik csavar,pótoltam és meghúztam a többit is,már amelyiken tudtam 1db nagyon laza volt...

Azért ne húzd túl, mert akkor meghajlítod a szélét és akkor mindenhonnan folyni fog...

Tudja valaki, hogy pontosan mekkora nyomatékkal lehet meghúzni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem találkozott valaki véletlenül jobboldali fényszórómosó fedéllel. (Cromaxot kivéve) Nincs sok hirdetés neten. Ebayen sem találtam. Az a verzió kéne ami a lökhárítóra ráül. (nem csukódik be a lökös síkjába). Hátul középen van a felfogatása nem a szélein. (Csak ilyet találtam hirdetésekben.)  

Opelt kérdeztem 8000-ért akarják adni azt a műanyag vackot + még színre is kell fújni. Kicsit soknak találom az árát.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 08. 12. at 18:05, Cserenkov írta:

 

 

Ez az a cumó, a 10-es. Oda kell berakni:

defletor-da-abertura-da-entrada-ar-astra

 

Megvettem szetszedtem osszeraktam.  Sajnos nem  patent volt törött hanem a nagy műanyag fule :(

Vettem hozzá pp ragasztót de nem bizonyult elég erősnek. 

Meg tudnád mondani a képen az 1es gyári számát? 

Nagyon köszönöm 

Link to comment
Megosztás:

A Nagy Beázást követve nekiestem az első ajtók kárpitjainak, mindkettőt sikeresen le is szedtem, a hangszórókat körbeszilóztam, mindenhol leellenőriztem az ajtón lévő alsó lyukakat, ott nem volt eltömődés. Egyúttal kitakarítottam a kerékdob mögötti vízelvezetőket, na onnan jött ki a dzsuva rendesen. Nem szedtem le a dobot, mert arra nem volt időm, hanem nyitott ajtóknál amolyan csőgörény-félét bedugva kapartam ki rengeteg koszt, meg felülről slaggal folyattam be a vizet, amíg a kosz tartott. Visszatérve a beázáshoz: bár körbekentem a hangszórókat, szinte biztos vagyok benne, hogy nem ott tört be a víz, hanem az ajtó alján, középen lévő kárpitrögzítő-csavarnál. Ott volt vízfoltos a nejlon és ott volt elválva a kasztnitól, alá is nyomtam ott szilót meg körbe mindenhova. Csatolok képeket is. Nem volt nagy ügy leszedni a kárpitot, még nekem sem, irodalom is van róla képekkel.

Más: meglepetésemre rozsdapöttyöket vettem észre a jobb egyes ajtó alján, csatolok képet is róla. Oké, hogy ott éri hó meg sár meg só, de mégis galvanizált a kasztni, törve nem volt. Én azt hittem, ha nincs törve, a H astra kasztnija örök darab. Értem én, hogy 8 éves már, dehát mégis. A jobb elsőn semmi ilyet nem látok.

IMG_20160828_103723_www.kepfeltoltes.hu_

IMG_20160828_103730_www.kepfeltoltes.hu_

IMG_20160828_103755_www.kepfeltoltes.hu_

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.