Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Tény és való hogy keveset megy hosszabb úton.reggel 3km hüvösben este haza 3 km ez megy neki 3 hete,néha megyek 10et 15 öt is de jövő héttől teszteljük hosszabb túrákkal ha nem javul gyertya ellenőrzése lesz ha nem jó akkor csere.Amúgy köszi a gondolatsort de ha többet is tud az ismerősöd beszélni a vezérléses dolgokról várom válaszodat.

Előre is köszönöm.

szia, ha teheted amikor üzemmeleg a motor (mentél 10km-et legalább) hagyd benz 3ban a váltót és tartós 5000 fordulaton told neki 5 -8 km-et!!!!!!!!!

ha megtudok többet megírom ígérem

Link to comment
Megosztás:

szia, ha teheted amikor üzemmeleg a motor (mentél 10km-et legalább) hagyd benz 3ban a váltót és tartós 5000 fordulaton told neki 5 -8 km-et!!!!!!!!!

ha megtudok többet megírom ígérem

3 ban 5000 az sebességbe 100 felett saccolom.

az elmult hidegebbre fordult időben nem tapasztaltam ezt a gondot.lesz hosszabb távú futás mostanság majd utána meglátjuk.

Köszi azért

Link to comment
Megosztás:

3 ban 5000 az sebességbe 100 felett saccolom.

az elmult hidegebbre fordult időben nem tapasztaltam ezt a gondot.lesz hosszabb távú futás mostanság majd utána meglátjuk.

Köszi azért

a 3. az 1.6xer esetén (és az 1.8xer esetén is legjobb tudomásom szerint) 140-nél szabályoz (6500rpm)

szóval 105-110 (most lusta vok kiszámolni)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikeresen végrehajtottam az Astra-mon a fékbetét cseréket! Tökéletesen működik! Köszönöm a segítséget.

Az lenne a kérdésem, hogy fékolajat hogyan tudok cserélni, mert már 4 éves és áll. 2 évente kell cserélni!?

Ha valaki elmagyarázná, megköszönném!

Előre is köszi!

G.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikeresen végrehajtottam az Astra-mon a fékbetét cseréket! Tökéletesen működik! Köszönöm a segítséget.

Az lenne a kérdésem, hogy fékolajat hogyan tudok cserélni, mert már 4 éves és áll. 2 évente kell cserélni!?

Ha valaki elmagyarázná, megköszönném!

Előre is köszi!

G.

Úgy általánosságban ezt úgy is lehet csinálni, hogy kiszívod egy fecsivel a tartályból a régit, rátöltöd az újat, a kerekeknél oldod a légtelenítő csavart, és szépen kipumpálod a régit a csövekből, közben folyamatosan töltöd utánna az újat. Általában látszik, mikor ér a légtelenítőhöz a friss folyadék, mert világosabb színű. Ezt eljátszod mind a négy keréknél. De ez csak az egyik módszer. Azért nem illik a földre ereszteni a fékfolyadékot, ezért célszerű egy csövet húzni a légtelenítő csavarra. Ugye amikor a pedál lenyom akkor engeded a csavart, amikor felereszted előtte meghúzod, nehogy levegőt szívjon. Ha a cső végét belenyomod a fékfolyadékba azzal elkerülöd a levegősödést akkor is, ha nem voltál elég gyors meghúzáskor. Elméletileg nem is kell légteleníteni, ha nem került levegő a rendszerbe, de ártani nem árt. Ugye pumpál, csavar ereszt, felengedés előtt elzár. Olyan 2ezer forint egy fékhatásmérés, a saját nyugalmad érdekében is érdemes megjátszani. De majd csak később, mert amig kicsit össze nem kopnak az alkatrészek tuti, hogy nem lesz jó.

Link to comment
Megosztás:

Az érdekelne kinek mennyire csattog a mocija? (CDTI elsősorban)

Hát nem egy csendes lélek, az biztos. Nekem inkább mély, jellegzetes dízel kerregése van, hidegen határozott traktor. 60 km/h felett, üzemmeleg motornál nem (sokkal) hangosabb, mint egy benzines, 100 felett meg kifejezetten csendes (a hosszú hatodik miatt).

Üdv: Laci

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Hello Mindenki!

Két kérdésem lenne:

1. A kézifékkar tövénél a műanyag házon van valamilyen jackdugónak való foglalatom. Mire jó, és mit tudok belebeledugni? (A szervíznél eléggé ködös félinfókat adtak ezzel kapcsolatban...)

2. Különbözik-e a 2008 elötti és utáni első lámpák kialakítása valamiben (GTC esetén mondjuk...) ?

Előre is köszi

Jani

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Két kérdésem lenne:

1. A kézifékkar tövénél a műanyag házon van valamilyen jackdugónak való foglalatom. Mire jó, és mit tudok belebeledugni? (A szervíznél eléggé ködös félinfókat adtak ezzel kapcsolatban...)

2. Különbözik-e a 2008 elötti és utáni első lámpák kialakítása valamiben (GTC esetén mondjuk...) ?

Előre is köszi

Jani

Helló!

1. Ha a rádiód CD30MP3 vagy jobb, akkor az az AUX-IN bemenetnek a csatlakozója. A rádió FM/AM gombját nyomkodva jutsz el az AUX-ig, a rádión keresztül tudod hallgatni az oda csatlakoztatott akármit (iPod, MP3 lejátszó, Discman). A kütyün a hangerőt maxra kell állítani, mert a rádiód hangerő szabályzóját ekkor is tudod használni.

2. ezt sajnos nem tudom (gondolom nem a sötétített belsőre gondoltál)

Üdv: Laci

Link to comment
Megosztás:

Helló!

1. Ha a rádiód CD30MP3 vagy jobb, akkor az az AUX-IN bemenetnek a csatlakozója. A rádió FM/AM gombját nyomkodva jutsz el az AUX-ig, a rádión keresztül tudod hallgatni az oda csatlakoztatott akármit (iPod, MP3 lejátszó, Discman). A kütyün a hangerőt maxra kell állítani, mert a rádiód hangerő szabályzóját ekkor is tudod használni.

2. ezt sajnos nem tudom (gondolom nem a sötétített belsőre gondoltál)

Üdv: Laci

Köszi a választ, majd akkor szerzek valahonnan iPod-ot...esetleg nincs valami átalakító, amivel PenDrive-ot lehetne csatlakoztatni?

A lámpánál nem a sötétítésre gondoltam, hanem hogy esetleg van-e valami formai, szerkezeti, alaki, méreti eltérés...láttam neten tuning-lámpát, és csak 04-07-ig gyártott modellekhez írták, emiatt kérdeztem.

Üdv

Jani

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz csattogás alatt?

Hát nem egy csendes lélek, az biztos. Nekem inkább mély, jellegzetes dízel kerregése van, hidegen határozott traktor. 60 km/h felett, üzemmeleg motornál nem (sokkal) hangosabb, mint egy benzines, 100 felett meg kifejezetten csendes (a hosszú hatodik miatt).

Üdv: Laci

Jaja. Ijesztően tud csattogni meg kerregni hidegen. De még melegen is 50km/h alatt azt érzést kelti, hogy a motor szét fog esni. Vajon az olaj nem biztosít megfelelő kenést a hidrótőkéknek? Esetleg szerkezetileg ilyenek eme erőforrások?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Találkozott valaki olyan problémávan hogy a belső levegő lezáró motorja eltörte a tengelyt? Ugy tünik hogy nem akar működni az áramkorlátozás. Ha valaki járt már igy akkor irhatna róla pár szót hogy hogyan sikerűlt megjavítani ezt a fajta hibát. Előre is köszi.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Találkozott valaki olyan problémávan hogy a belső levegő lezáró motorja eltörte a tengelyt? Ugy tünik hogy nem akar működni az áramkorlátozás. Ha valaki járt már igy akkor irhatna róla pár szót hogy hogyan sikerűlt megjavítani ezt a fajta hibát. Előre is köszi.

Üdv.

Heló!

A megoldás ha garanciális a kocsi akkor ingyenes, szakszerviz cseréli az egész cumót nem csak a tengelyt! Kb 30-60 perc a meló.

Módosított alkatrészt szerelnek be, szóval a csere után elvileg nem fordul többet elő.

üdv. Sumi

Link to comment
Megosztás:

Heló!

A megoldás ha garanciális a kocsi akkor ingyenes, szakszerviz cseréli az egész cumót nem csak a tengelyt! Kb 30-60 perc a meló.

Módosított alkatrészt szerelnek be, szóval a csere után elvileg nem fordul többet elő.

üdv. Sumi

Sajnos nem garanciális már a kocsi :S Lehet külön kapni erősített tengelyt is? Vagy valami barkácsteknika a megerősítésére? Esetleg azt tudjátok hogy az áramkorlát hány mA.nél kellene hogy lekapcsoljon?

üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.