Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a kilóméteróra mellett balra, ahol a szellőzőnyílás van, zizegő hangot lehet hallani. Teljesen sima úton nem csinálja, de ilyen igen kevés van. Már gondoltam a kilóméterórára, a légzsákra, a kormányra, de nagyon abból az irányból lehet ezt hallani.

Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is pontosan igy ment tönkre (5 év után), úgyhogy biztos kell cserélni mert a telet nem bírná így ki, hiába töltöd fel, tudomásom szerit BOSCH aksikat raktak bele, itt találsz infót ha érdekel

Opel+alkatrészek

:)

rámértem az aksira és 11,75 V volt benne

ha cellazárlat lenne akkor csak 10v körül lenne (ha egy cella zárlatos)

lehet semmi baja csak lemerült

estére ráraktam a töltőre reggel pöcre indult most használom egy darabig hátha jó lesz még

azt még megjegyezném hogy én ritkán használom a kocsit

van hogy 1 hétig be sincs inditva és ha megyek vele akkor is csak pár km-t

nekem 55ah -ás akksi van benne amit linkeltél azok meg 44 ill, 60 ah -sak

Link to comment
Megosztás:

rámértem az aksira és 11,75 V volt benne

ha cellazárlat lenne akkor csak 10v körül lenne (ha egy cella zárlatos)

lehet semmi baja csak lemerült

estére ráraktam a töltőre reggel pöcre indult most használom egy darabig hátha jó lesz még

azt még megjegyezném hogy én ritkán használom a kocsit

van hogy 1 hétig be sincs inditva és ha megyek vele akkor is csak pár km-t

nekem 55ah -ás akksi van benne amit linkeltél azok meg 44 ill, 60 ah -sak

Nekem csak 10.50V korul volt benne de már meg sem nyekkent, feltöltöttem de már ugy is nagyon nehezen, csak kattogva tudtam gyujtani a kocsit, ez zárlatos és már nem tudtam tovább használni!

Lehet hogy neked még szerencséd lesz ha párszor feltöltöd, s kicsit magához jön az aksi :)

ja nekem csak 1,4 es a kocsi és azért 12V 44Ah !!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A szekerem Astra H/SW , Z17DTR, 2008.

Az alapjáratom össze-vissza jár, sőt ha úgy tartja kedve le is áll a motor.

Főleg hidegen gáz. Cseréltem üzemanyag szűrőt, de semmi változás. Rátettük gépre motorhibát nem írt ki.

Szerintetek mi a következő lépés?

Előre is kösz.

Guzsati

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Segítsetek ha tudtok.

Az autóm egy 2006-os Astra H Caravan Essentia Z17DTH /1,5 hónapja van nálam/.

A gondom az hogy két hete "szerintem kimerült" az egyik kulcsban az elem, csere után továbbra sem működött a kulcs.

Csak ha betettem és a gyujtást ráadtam, kivéve rendesen bezárta és kinyitotta az autót bizonyos ideig /5-10perc/.

A másik kulcs nem volt szinte sosem használva nálam. Azzal tökéletesen nyitott és zárt az autó.

Vegyes használat mellett tegnap óta egyik kulcs sem nyit illetve zár csak kis ideig. Nem tudom mi a gond.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A szekerem Astra H/SW , Z17DTR, 2008.

Az alapjáratom össze-vissza jár, sőt ha úgy tartja kedve le is áll a motor.

Főleg hidegen gáz. Cseréltem üzemanyag szűrőt, de semmi változás. Rátettük gépre motorhibát nem írt ki.

Szerintetek mi a következő lépés?

Előre is kösz.

Guzsati

EGR szelep!

Takarítás v. csere.., a csere nagyon húzós árban!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A szekerem Astra H/SW , Z17DTR, 2008.

Az alapjáratom össze-vissza jár, sőt ha úgy tartja kedve le is áll a motor.

Főleg hidegen gáz. Cseréltem üzemanyag szűrőt, de semmi változás. Rátettük gépre motorhibát nem írt ki.

Szerintetek mi a következő lépés?

Előre is kösz.

Guzsati

Hasonló problémával küzdök én is egy Z17DTJ-vel (ami ugye elég közeli rokon :) ), bár nekem (még) nem áll le, csak megy össze vissza az alapjárat. Csak kíváncsiságból: ha üresben nyomod a gázt, mondjuk 1500-2000-es fordulat körül, egy fordulatot stabilan tartva, akkor is mocorog a fordulatszám? Mert nálam igen... Szerviz nekem azt ajánlotta, hogy rakjak bele vmi gázolajba tölthető motortisztító adalékot, mert jó eséllyel a befecskendezés van bekoszolódva. Volt már fojtószelep tisztítás is, de az csak ideiglenesen segített egy kicsit.

Link to comment
Megosztás:

EGR szelep tisztítást lehet otthon is megcsinálni, ha jól tudom (nem jár túl sok bontással). Esetleg vmi segítséget nem tudsz hozzá adni, hogy ezeken a motorokon hogyan kellene megcsinálni?

Offos autómon most csináltam EGR takarítást (új ára 75e, szervízben 80-100e-t mondtak munkadíjjal a cserére), nem volt kis munka mert élég vacak helyen van+még gyári műszerrel vissza kell állítani alaphelyzetre (hogy tudja hol van a két végállás).

Az újabb Opeleken nem tudom hol helyezkedik el eme "csoda", de hasonló lehet a metódus mint nálam.

Leveszed, szétkapod és a mehanikus részébe (ami már jó kormos lehet, ezért akad meg) fújsz jósok féktisztítót, s közben járatod/mozgatod míg tiszta lé nem folyik ki belőle.Majd ugyanezt megismétled wédénegyvennel is, sokszor.

Elvileg így működésre lehet bírni és egy darabig még elmegy..

De mondjuk ha újat veszel az is egy idő után elkormolódik (vez. stílustól is függ, nagypapásan nem szabad), és kezdődik a móka elölről!!

Egyenlőre ennyit tudtam segíteni..

Link to comment
Megosztás:

Hasonló problémával küzdök én is egy Z17DTJ-vel (ami ugye elég közeli rokon :) ), bár nekem (még) nem áll le, csak megy össze vissza az alapjárat. Csak kíváncsiságból: ha üresben nyomod a gázt, mondjuk 1500-2000-es fordulat körül, egy fordulatot stabilan tartva, akkor is mocorog a fordulatszám? Mert nálam igen... Szerviz nekem azt ajánlotta, hogy rakjak bele vmi gázolajba tölthető motortisztító adalékot, mert jó eséllyel a befecskendezés van bekoszolódva. Volt már fojtószelep tisztítás is, de az csak ideiglenesen segített egy kicsit.

Köszi. És raktál bele valami tisztítót?

Link to comment
Megosztás:

Még nem, hezitálok hogy rakjak bele vagy sem. Kinéztem egy liqui moly adalékot, azt lehet megkockáztatom így fizetés után... :)

..én Spurit használok!

Olcsó (pár e, és 250l anyaghoz elég), KEN is (ez nagyon fontos!), tisztít.., szóval mindent tud (mosni, főzni nem) !

..és nem utolsó sorban "kellemes" naftalin illata van!

Link to comment
Megosztás:

Múltkor jobb oldalon kopogott a futómű, a kormány remegve fordult el, a gömbcsukló volt a ludas (csere)!

Most bal oldalról hallok kopogó hangot, pl. dugóban araszolgatva (terhelésváltásnál) is minden egyes elindulás-megálláskor fékezésnél egy koppanás.

Voltam a szervízben mentünk egy próbakört ő is hallotta, felemelte, megnézte megmozgatta nem látott semmit, azt mondta ha van is valami nem komoly, ha hangosodik menjek vissza, de engem idegesít:D :D ... Alacsony sebességgel haladva enyhe döccenőkön is hallható a kopogás!

Van valami tippetek mi lehet, esetleg valakinél már előjött ez (stabilizátor-kutyacsont, lengéscsillapító, tornycsapágy:D) ?

Köszönöm a segítséget! :)

Levente

Link to comment
Megosztás:

Múltkor jobb oldalon kopogott a futómű, a kormány remegve fordult el, a gömbcsukló volt a ludas (csere)!

Most bal oldalról hallok kopogó hangot, pl. dugóban araszolgatva (terhelésváltásnál) is minden egyes elindulás-megálláskor fékezésnél egy koppanás.

Voltam a szervízben mentünk egy próbakört ő is hallotta, felemelte, megnézte megmozgatta nem látott semmit, azt mondta ha van is valami nem komoly, ha hangosodik menjek vissza, de engem idegesít:D <_< ... Alacsony sebességgel haladva enyhe döccenőkön is hallható a kopogás!

Van valami tippetek mi lehet, esetleg valakinél már előjött ez (stabilizátor-kutyacsont, lengéscsillapító, tornycsapágy:D) ?

Köszönöm a segítséget! :)

Levente

Vagy rugó vagy motortartó bak :D

Link to comment
Megosztás:

Újabban az történik, hogy nagyon kicsi gázzal, ha elindulok, vagy tolatok, vagy ha megyek vele és meg kell állni és amikor már majdnem megálltam és kinyomom a kuplungot valamiféle "csörgő" -leginkább ehhez tudom hasonlítani- hangot lehet hallani. Ezt leginkább akkor csinálja, amikor még hidegen indulok el az autóval.

Ha folyamatosan megyek az autóval ezt a hangot nem lehet hallani.

Csak nagyon kis sebességnél, amikor a gázzal és a kuplunggal kell "mahinálni" amikor szinte alig adok gázt akkor van ez.

Mi lehet ez?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

akkor nem tudom hogy mi a baja :)

ez van nekem is....

én amire gondolok:

múltkor feküdtem ,amikor b@sztattam a kondenzvizes vackot, akkor láttam hogy a katalizátor és flexicsöves rész között van egy tömítés és az kormos kívülről.... ,lehet hogy azt hallani hogy kifúj. Én arra gyanakszom...legalábbis nálam :D

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne, ha csak valami tömítéses baja lenne.

ez van nekem is....

én amire gondolok:

múltkor feküdtem ,amikor b@sztattam a kondenzvizes vackot, akkor láttam hogy a katalizátor és flexicsöves rész között van egy tömítés és az kormos kívülről.... ,lehet hogy azt hallani hogy kifúj. Én arra gyanakszom...legalábbis nálam :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.