Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

65ezer a gyári szett szereléssel márkaszervizben, ha mondjuk kijössz a fele körül, akkor megérheti:)!

Most egy kicsit szamolok.

Amit kaptam arajanlatot egyik cegtol az a negy tarcsa es negy betet 712 RON, azaz 162 euro, 49.000 ft napi arfolyamon, ez az alkatresz. A szerelest megoldom.

Csak arra lennek kivancsi neyyire jo a termek? olcsu husnak hig a leve, vagy legalabb a kozep kategoriaba tartozik.

mas markak szinte ketszer enyibe kerulnek, megneztem tobb cegnel is

Link to comment
Megosztás:

Most egy kicsit szamolok.

Amit kaptam arajanlatot egyik cegtol az a negy tarcsa es negy betet 712 RON, azaz 162 euro, 49.000 ft napi arfolyamon, ez az alkatresz. A szerelest megoldom.

Csak arra lennek kivancsi neyyire jo a termek? olcsu husnak hig a leve, vagy legalabb a kozep kategoriaba tartozik.

mas markak szinte ketszer enyibe kerulnek, megneztem tobb cegnel is

Én decemberben 60-65 ezer körül vettem a 4 tárcsát + betét garnitúrát TRW-ből az egyik nagy netes alkatrész webáruházban. A három betűsben. Persze nem a kint lévő árak alapján, hanem egyedi árajánlatot kértem. (Már hagytam ott náluk pár százezret...)

Esetleg érdemes lenne dobni nekik egy e-mailt.

A 49 ezres ajánlat is jól hangzik, csak igen, kérdéses a minősége... Milyen márka?

Link to comment
Megosztás:

Link to comment
Megosztás:

Na, akkor ezt sasold meg! :)

Gyári alkatrészek. Nem tudtam jó szögből fotózni őket. A fékmunkahengeren talán látszik a belenyomott márkajelzés. A fékrásegítőn csak az utolsó W betű látszik. De rákerestem "Opel Astra H fékrásegítő" címszóval, az első pár találat közül származik a harmadik kép a teljes alkatrészről.

Igaz hogy nem tárcsa és betét, de ezek is a fékrendszer részei. És Opelon!

http://kepfeltoltes.hu/130330/P1030232_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130330/P1030233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla:hu:official&channel=s&q=opel+astra+h+f%C3%A9kmunkahenger&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.Yms&biw=1429&bih=752&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ePpWUcfvFcOPtQafwIHYDA#um=1&hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla:hu%3Aofficial&channel=s&tbm=isch&sa=1&q=opel+astra+h+f%C3%A9kr%C3%A1seg%C3%ADt%C5%91&oq=opel+astra+h+f%C3%A9kr%C3%A1seg%C3%ADt%C5%91&gs_l=img.3...55084.57031.4.57443.8.8.0.0.0.0.148.920.2j6.8.0...0.0...1c.1.7.img.ysENfhIyMmQ&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.Yms&fp=8ada12bba1fd91d6&biw=1429&bih=752&imgrc=fwheX8RznGl4TM%3A%3Bnvy7VOXQsXRwDM%3Bhttp%253A%252F%252Frbcdn.hu%252Fb%252F201212%252F88%252F1656296_1024x768.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fracing-bazar.hu%252Falkatresz%252Ffek-futomu%252F_opel_astra_h_fekrasegito_vakumos_elado%3B1024%3B768

:)

de én féknyeregre és tárcsára gondoltam

a rásegítőt az tudtam (tudom az is hozzá tartozik a fékrendszerhez :) ) , meg a kormánymű , meg sok minden még trw ..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis közvélemény kutatást végeznék:

1500-1900-as fordulat körül rezonál az 1.7-es dieselem. 27.000 km van benne, ez biztos. Nem vészes a rezonancia, amikor vettem is ilyen volt 20.000 km-nél. Vezettem másik disel Astrát is az is ilyen volt. A Tiétek is ilyen? Alapjáraton nem rezonál semmit, pöc-röfre indul, kettős tömegű hibásat hallottam/láttam már, nem ilyen volt. Csak akkor rezonál, ha megyek, gyorsítok vele. Főleg városban használom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis közvélemény kutatást végeznék:

1500-1900-as fordulat körül rezonál az 1.7-es dieselem. 27.000 km van benne, ez biztos. Nem vészes a rezonancia, amikor vettem is ilyen volt 20.000 km-nél. Vezettem másik disel Astrát is az is ilyen volt. A Tiétek is ilyen? Alapjáraton nem rezonál semmit, pöc-röfre indul, kettős tömegű hibásat hallottam/láttam már, nem ilyen volt. Csak akkor rezonál, ha megyek, gyorsítok vele. Főleg városban használom.

Én még nem vettem észre.

Más:

Mit takarnak az alábbi hibakódok?

ECN161450

ECN161600

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis közvélemény kutatást végeznék:

1500-1900-as fordulat körül rezonál az 1.7-es dieselem. 27.000 km van benne, ez biztos. Nem vészes a rezonancia, amikor vettem is ilyen volt 20.000 km-nél. Vezettem másik disel Astrát is az is ilyen volt. A Tiétek is ilyen? Alapjáraton nem rezonál semmit, pöc-röfre indul, kettős tömegű hibásat hallottam/láttam már, nem ilyen volt. Csak akkor rezonál, ha megyek, gyorsítok vele. Főleg városban használom.

Szia! Nekem is ilyen volt, de van rá megoldás! Ha van TIS-ed abban van leírás a megszüntetésre, ha nincs, akkor szólj felrakom!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Fúúú... nem tudom mi az a TIS... Légy szíves taníts, mester! :)

A TIS egy opel szerviz információs rendszer, minden benne van, ami a javításokhoz szükséges, ebből dolgoznak a márkaszervizek is.

A rezgés megszüntetéséhez a bal hátsó motortatóra kell felszerelni egy rezgéscsillapítót. Csergőéknél 11ezer az ára és kb. öt perc a felszerelése. Ezután teljesen kisimul gyorsításokkor az autó, nincs semmi rezgés és zaj. Ha már fel lenne szerelve ez a rezgéscsillapító, akkor van más lehetőség is, szólj és utánanézek. Itt vannak a képek!

11684621621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

9843058682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3910763933_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis közvélemény kutatást végeznék:

1500-1900-as fordulat körül rezonál az 1.7-es dieselem. 27.000 km van benne, ez biztos. Nem vészes a rezonancia, amikor vettem is ilyen volt 20.000 km-nél. Vezettem másik disel Astrát is az is ilyen volt. A Tiétek is ilyen? Alapjáraton nem rezonál semmit, pöc-röfre indul, kettős tömegű hibásat hallottam/láttam már, nem ilyen volt. Csak akkor rezonál, ha megyek, gyorsítok vele. Főleg városban használom.

Szia.

Enyém is! Próbálom kerülni a problémás fordulatokat. Bosszantó! Kiderítettem, hogy a váltó aljára

szerelni kell egy rezgéscsillapító alkatrészt. Csakhogy az enyémen van, és mégis rezonál :icon7:

néha kevésbé, időnként erőleljesebben. A részecskeszürő is probléma lehet talán.

Apropó szűrő!

Sikerült kiiktatni?

Link to comment
Megosztás:

A TIS egy opel szerviz információs rendszer, minden benne van, ami a javításokhoz szükséges, ebből dolgoznak a márkaszervizek is.

A rezgés megszüntetéséhez a bal hátsó motortatóra kell felszerelni egy rezgéscsillapítót. Csergőéknél 11ezer az ára és kb. öt perc a felszerelése. Ezután teljesen kisimul gyorsításokkor az autó, nincs semmi rezgés és zaj. Ha már fel lenne szerelve ez a rezgéscsillapító, akkor van más lehetőség is, szólj és utánanézek. Itt vannak a képek!

11684621621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

9843058682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3910763933_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm szépen az infot! Kisurrantam a garázsba és aláfeküdtem. :) Ez a gumibak ott van. Megmozgattam, eléggé lazának tűnik, holnap alaposabban megnézem nem-e fellazult a csavar. Az az igazság, hogy 2011-es a verda, még garis. Ha nem találok megoldást rá, akkor elmegyek egy márkakerbe és kiverem a hisztit! Amúgy is a kuruttyuló hangot is meg akarom szüntettetni! :)

lamb: a részecskeszűrő biztos nem okozza a rázkódást, legalább is én így gondolom. szerintem amit tapasztalunk az egy és ugyan az a jelenség. de lehet csak nem szoktuk meg, mert ez egy diesel és nem benzines autó.

A részecskeszűrő kiiktatást egyenlőre hanyagolom, a rohadék néha csinálja...nem foglalkozok vele, ameddíg nem sz@rik be, úgy döntöttem. majd akkor jön a kiiktatás verzió.

Amúgy Ti mit gondoltok erről a garancia meghosszabbításról? 1 év 40 rugó, 2 év 60. Én nem nagyon hiszek benne...

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de lehet hogy én vagyok figyelmetlen, de nem találok P1614-et és P1616-ot.

Angol oldalakon találtam ilyen kódot, de amit írnak hozzá nem igazán tudom értelmezni.

The trouble codes p1616 & p1614 are common codes in early Astra H cars

this is caused by a software weakness in the Cim unit most of the time a software update will cure

Ennyit találtam róla.

Meg G Astra fórumon a 1614-hez kulcs problémát írtak. Észlelhető hiba van egyébként, vagy csak úgy kiolvastad és rábukkantál?

Link to comment
Megosztás:

Pár hete még 65ezer volt a 4+-ban, csak módosították ezek szerint... :)

Amit én írtam az csak az elsőkre vonatkozott, pl. nekem hátul dobfék van...

A tied is egy jó ár a TRW minőségi cucc, a másik gyári beszállító az Ate.

Hello!

64.990,-

A neten hibásan van kiírva.

Link to comment
Megosztás:

The trouble codes p1616 & p1614 are common codes in early Astra H cars

this is caused by a software weakness in the Cim unit most of the time a software update will cure

Ennyit találtam róla.

Meg G Astra fórumon a 1614-hez kulcs problémát írtak. Észlelhető hiba van egyébként, vagy csak úgy kiolvastad és rábukkantál?

Köszi.

Még tegnap rákerestem és pár éve itt is volt róla szó. Csak már nem tudtam írni, mert lejárt az 5 hozzászólás/napom. :icon7:

Közben az is eszembe jutott, hogy mért csinálta ezt.

Az egyik kulcsot nem ismeri fel az immobilizer. Letiltja és ezeket a kódokat dobálja ki. Régebben már előjött ugyan ez a kettő, mikor kísérleteztem a rossz kulccsal.

Most a szervizben is megnézték, csak utána biztos elfelejtették kitörölni a kódokat.

Sajnos ők sem tudtak mit kezdeni a rossz kulccsal. Biztonsági kód és kulcskód birtokában tudnak újat rendelni, ami kb 40.000 Ft a bicskás, a sima valamivel olcsóbb. :(

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Még tegnap rákerestem és pár éve itt is volt róla szó. Csak már nem tudtam írni, mert lejárt az 5 hozzászólás/napom. :icon7:

Közben az is eszembe jutott, hogy mért csinálta ezt.

Az egyik kulcsot nem ismeri fel az immobilizer. Letiltja és ezeket a kódokat dobálja ki. Régebben már előjött ugyan ez a kettő, mikor kísérleteztem a rossz kulccsal.

Most a szervizben is megnézték, csak utána biztos elfelejtették kitörölni a kódokat.

Sajnos ők sem tudtak mit kezdeni a rossz kulccsal. Biztonsági kód és kulcskód birtokában tudnak újat rendelni, ami kb 40.000 Ft a bicskás, a sima valamivel olcsóbb. :(

Naaa. Én egy bicskakulccsal kaptam az autót, de már az is utánrendelt volt. Mivel ismerőstől vettem az autót ezért nem aggódtam a dolog miatt, viszont rendeltem egy sima kulcsot is hozzá, hogy a biztosító is örüljön a casco miatt. Ez a móka márkakereskedésen keresztül 13 ezer volt, a bicskakulcs meg 25 ezer lett volna. Ez 2011 novemberében volt. Nem hinném, hogy azóta ekkora volna az infláció, meg a kereslet. :-)

Egy plusz kulcsom ezen felül még van, de annak meg mókás az eredete. Ugyanis haverom találta (alkatrésszel kereskedik), de a kulcs még nyers volt. Gondolta jó lesz tartaléknak az autóhoz, ezért rá is lett másolva a minta. Viszont utána kiderült, hogy a kulcs már programozva van. Így nekem is nyit, de nem indít.:-)

Link to comment
Megosztás:

A TIS egy opel szerviz információs rendszer, minden benne van, ami a javításokhoz szükséges, ebből dolgoznak a márkaszervizek is.

A rezgés megszüntetéséhez a bal hátsó motortatóra kell felszerelni egy rezgéscsillapítót. Csergőéknél 11ezer az ára és kb. öt perc a felszerelése. Ezután teljesen kisimul gyorsításokkor az autó, nincs semmi rezgés és zaj. Ha már fel lenne szerelve ez a rezgéscsillapító, akkor van más lehetőség is, szólj és utánanézek. Itt vannak a képek!

11684621621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

9843058682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3910763933_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Megköszönöm, ha utánanézel a másik lehetőségnek, mert az enyémben is van már rezgéscsillapító, mégis rezonál. Szervízben szóba került a kettőstömegű, esetleg motortartó bak, de nem volt határozott diagnózis.

Link to comment
Megosztás:

Naaa. Én egy bicskakulccsal kaptam az autót, de már az is utánrendelt volt. Mivel ismerőstől vettem az autót ezért nem aggódtam a dolog miatt, viszont rendeltem egy sima kulcsot is hozzá, hogy a biztosító is örüljön a casco miatt. Ez a móka márkakereskedésen keresztül 13 ezer volt, a bicskakulcs meg 25 ezer lett volna. Ez 2011 novemberében volt. Nem hinném, hogy azóta ekkora volna az infláció, meg a kereslet. :-)

Egy plusz kulcsom ezen felül még van, de annak meg mókás az eredete. Ugyanis haverom találta (alkatrésszel kereskedik), de a kulcs még nyers volt. Gondolta jó lesz tartaléknak az autóhoz, ezért rá is lett másolva a minta. Viszont utána kiderült, hogy a kulcs már programozva van. Így nekem is nyit, de nem indít.:-)

Nem tudom, nekem is márkakereskedésben/szervizben mondták a 40-et...

Azért kicsit zavar, hogy most egyetlen működő kulcsom van a kocsihoz. Mi van ha elhagyom, vagy véletlenül beleesik a Dunába?! :pinch:

Ezért kérem ha valaki tudja, mostanában hol lehet olcsóbban kulcsot rendelni hozzá az szóljon!

Szerk.: Egyik fórumtársunk már segítségemre is sietett privátban. Köszönet neki. Ő is hasonlóan kedvező árakat írt mint Te. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, nekem is márkakereskedésben/szervizben mondták a 40-et...

Azért kicsit zavar, hogy most egyetlen működő kulcsom van a kocsihoz. Mi van ha elhagyom, vagy véletlenül beleesik a Dunába?! :pinch:

Ezért kérem ha valaki tudja, mostanában hol lehet olcsóbban kulcsot rendelni hozzá az szóljon!

Szerk.: Egyik fórumtársunk már segítségemre is sietett privátban. Köszönet neki. Ő is hasonlóan kedvező árakat írt mint Te. :)

Szia!

Nekem 20 volt a bicska tanítva, és még a car passt kiolvasták ebben az árban, mert nem volt meg. A szervizben nekem is majd negyven volt az ajánlat. Zalaegerszegen tudok segíteni, de biztos van közelebb is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fékpofákat kell cserélnem az Astra-ban, és azt szeretném kérdezni ezzel kapcsolatban, hogy a Textar megfelelő minőségű hozzá vagy vegyek inkább gyárit! A Textar-t elég jó áron tudnám megszerezni, ezért kérdezem! A másik, hogy munkahengert cseréljek ilyenkor, vagy ha könnyen jár és nem olajos, akkor nem kell? Köszi előre is! G.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fékpofákat kell cserélnem az Astra-ban, és azt szeretném kérdezni ezzel kapcsolatban, hogy a Textar megfelelő minőségű hozzá vagy vegyek inkább gyárit! A Textar-t elég jó áron tudnám megszerezni, ezért kérdezem! A másik, hogy munkahengert cseréljek ilyenkor, vagy ha könnyen jár és nem olajos, akkor nem kell? Köszi előre is! G.

A textar jó de vidd szerelőhöz...

Link to comment
Megosztás:

Én Textar-t biztos nem vennék. :icon1: Helyette pl Ferodo

Sziasztok!

Fékpofákat kell cserélnem az Astra-ban, és azt szeretném kérdezni ezzel kapcsolatban, hogy a Textar megfelelő minőségű hozzá vagy vegyek inkább gyárit! A Textar-t elég jó áron tudnám megszerezni, ezért kérdezem! A másik, hogy munkahengert cseréljek ilyenkor, vagy ha könnyen jár és nem olajos, akkor nem kell? Köszi előre is! G.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.