Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Szia mr bb!

Szerintem hátulra ne tégy magassugárzót, egyszerű oknál fogva. Netán olyan irányban áll a hátsó csipogó, hogy a bal füled mellet csapdossák a cintányért, Eleinte szórakoztató lehet, de egy idő után már idegesítő. Koncerten sem a hátad mögött játszik a zenekar.

Elöl kell jól megcsinálni a hangszórók beépítését. Azért jók a kocsidban a magas hangok, mert a csipogóknak nincs szükségük komoly rögzítésre, ellenben a mély-közép hangszórókkal. A gyári helyre rögzített hangszóró műanyag befogatással sosem lesz jó. A legtöbb mélyet is adó megoldás az MDF karika, és annak lehető legjobb rögzítése az ajtó lemezére. Ezt még az ajtó szigetelésével lehet fokozni. A hangszóró kiválasztásánál meg zenei ízlésedre kell támaszkodni.

MDF karikában tudok segíteni!

Remélem tudtam segíteni.

érdekelne mibe fáj ez a 4 karika , akkor már hátra is . nagyobb hangszórók beépítése lehetséges?

hátra 17cm est lehet rakni ?. mivel érdemes szigetelni az ajtót ugyanis mozog az ablak le fel aztán a bekerülő vizet is vagy párát nem volna szerencsés felfogni

mivel lehet az ajtóra rögzíteni hogy szigeteljen és ne okozzon rezgést

és hogy ne okozzon kárt a lémezben

Link to comment
Megosztás:

érdekelne mibe fáj ez a 4 karika , akkor már hátra is . nagyobb hangszórók beépítése lehetséges?

hátra 17cm est lehet rakni ?. mivel érdemes szigetelni az ajtót ugyanis mozog az ablak le fel aztán a bekerülő vizet is vagy párát nem volna szerencsés felfogni

mivel lehet az ajtóra rögzíteni hogy szigeteljen és ne okozzon rezgést

és hogy ne okozzon kárt a lémezben

Ha agyári kárpit megy vissza akkor nagyobbat szerintem necces berakni. Hátra nem megy be a 17cm. Rezgéscsillapítás: Dynamat extreme

Link to comment
Megosztás:

Mp3-as fejegységet keresek, ami kezeli a G Astra TID-jét. Tudtok ilyet ajánlani? Amennyire tudom Clarion, Blaupunkt, Grundig-ból vannak olcsóbb kategóriában. Ebből Blau és Clarion érdekelne inkább, de jöhet kb akármi.

Hát ez nem lesz valami olcsó ami kezeli a kijelzőt én ugytudom hogy VDO és Kenwood-ból pár tipus tudja kezelni de hogy pontosan melyik lövésem nincs

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Ahogy nézem olcsónak tényleg nem olcsó. Nekem a kormányvezérlés nem is kellene, mivel az nincs is a kocsiban, csak hogy a TID-t vezérelje. Mit kell néznem a rádiók specifikációján, milyen csatival szereltnek kell lennie?

Semmit.

A TID vezérlést csak néhány fejegység támogatja, pl. VDO cd-s fejegységem volt eladó (nem mp3-as), ami tudta volna alapból. Külső modullal is nagyon kevés ilyen van. A kormánytáv modulok, ill. kábelek más tészta - az van mindenhez.

Ha TID vezérlős fejegységet akarsz venni, akkor az illesztőmodul irányából kell a keresést kezdeni. Előbb keress illesztőmodult, aztán ott meg lesz adva, milyen fejhez jó. Ami biztos, hogy Blaupunk fejegységet láttam már így megoldva, Speed kocsijában (nézd meg a coupe forumon, és kérdezz rá nála). Ott eleve a fej is húzós volt, plusz a modul is kb. 25k kategória....

Néhány tipp:

Kenwood KDC-W6031

Kenwood KDC-W9537U

De létezik kijelző adapter Alpinehoz, Blaupunkthoz stb.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Itt egy kép a II Astra-ba való MDF gyűrűről. Pontos méreteit nem tudom de a beépítési átmérő az olyan 140-146 mm között szokott lenni. A külső meg 165-170 mm. Ezek hangszórótól változnak. A magasság meg kocsi függő. Hátsó ajtóba sajnos nem tudok adni. Azt minden esetben le szoktuk gyártani. De próbálom lebeszélni róla az autó tulajdonosát, mert csak kuszálja az összképet.

A 130-as és a 165-ös MDF karika is 4 990,- Ft (1pár) ami jó Astra-ba, Vectra-ba és Calibra-ba.

kispluto_1234889228_opel_mdf_hangszoro_karika_FHa_NAGYKEP.jpg

mr bb

Én találtam egy egyszerű építőiparban használatos öntapadós bitumen lapot, ami 10-ed annyiba kerül mint amit az autóhifi szaküzletekben árulnak (Dynamat ), viszont majdnem olyan jó a hatása. Ahova meg nem fér be, vagy nehéz beépíteni a bitumenlapot, oda meg a mezei szürke rücsit használom, akár több soron is. A víz kifolyó furatokat természetesen szabadon hagyom. ;)

Link to comment
Megosztás:

Speed kocsija jóideje Snec cartárs tulajdonát képezi, ő meg több-kevesebb rendszerességgel ezen a fórumon is meg szokott fordulni amint az ábra mutatja...

Hát akkor viszont ő nem fog tudni sokat segíteni ezügyben....

Egyébként eBayen láttam kormány+display adaptert Blaupunkthoz, 45EUR + szállítás. Messze ez a legolcsóbb, Piohoz pl. 160EUR lenne......

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Itt egy kép a II Astra-ba való MDF gyűrűről. Pontos méreteit nem tudom de a beépítési átmérő az olyan 140-146 mm között szokott lenni. A külső meg 165-170 mm. Ezek hangszórótól változnak. A magasság meg kocsi függő. Hátsó ajtóba sajnos nem tudok adni. Azt minden esetben le szoktuk gyártani. De próbálom lebeszélni róla az autó tulajdonosát, mert csak kuszálja az összképet.

A 130-as és a 165-ös MDF karika is 4 990,- Ft (1pár) ami jó Astra-ba, Vectra-ba és Calibra-ba.

kispluto_1234889228_opel_mdf_hangszoro_karika_FHa_NAGYKEP.jpg

mr bb

Én találtam egy egyszerű építőiparban használatos öntapadós bitumen lapot, ami 10-ed annyiba kerül mint amit az autóhifi szaküzletekben árulnak (Dynamat ), viszont majdnem olyan jó a hatása. Ahova meg nem fér be, vagy nehéz beépíteni a bitumenlapot, oda meg a mezei szürke rücsit használom, akár több soron is. A víz kifolyó furatokat természetesen szabadon hagyom. ;)

köszi amint van guba -200k ba vagyok jelentkezek még .valami értelmes hangszórót is vennem kell

van aki dld-re hertz-re vagy jbl-re esküszik

ebből hertzet hallottam már jól és tisztán szólt

a másik bajom hogy sony mex r1 van a kocsiban és nem tudom úgy beállítani hogy gyönyörűen szóljon

kevés benne a tiszta közép hangsáv magasat meg túl jól küldi

Link to comment
Megosztás:

köszi amint van guba -200k ba vagyok jelentkezek még .valami értelmes hangszórót is vennem kell

van aki dld-re hertz-re vagy jbl-re esküszik

ebből hertzet hallottam már jól és tisztán szólt

a másik bajom hogy sony mex r1 van a kocsiban és nem tudom úgy beállítani hogy gyönyörűen szóljon

kevés benne a tiszta közép hangsáv magasat meg túl jól küldi

Képpel ne idézz mert azért leb@sznak! :lol: Dá-dá lesz érte ;)

Link to comment
Megosztás:

Bocs, nem ezt hanem ilyet... ;)

szép kocsi érdekelne hogy a szárny és a hátsó sárfogó gumik érnek valamit a retkes hátsóablak ellen

mert nálam nincs szárny de szeretnék. a gumi is érdekel hogy valamit lefog a vízfüggönyből vagy miért célszerű.

nem gecizés tényleg

Link to comment
Megosztás:

szép kocsi érdekelne hogy a szárny és a hátsó sárfogó gumik érnek valamit a retkes hátsóablak ellen

mert nálam nincs szárny de szeretnék. a gumi is érdekel hogy valamit lefog a vízfüggönyből vagy miért célszerű.

nem gecizés tényleg

Az az igazság, hogy nem tudom, hogy hátsó szárny nélkül milyen lenne mert így vettem, de így is mocskolódik a hátsó ablak rendesen, viszont jól néz ki:)

A sárfogó miért célszerű?? Mert megfogja a sárt ;) Valamennyit biztos lefog a vízfüggönyből.

Link to comment
Megosztás:

A sárfogó miért célszerű?? Mert megfogja a sárt ;) Valamennyit biztos lefog a vízfüggönyből.

Aha! Ebből is látszik, hogy ti akkor még nem autóztatok, amikor ez még kötelező volt, hiányáért büntettek. EU-s jogharmonizáció címén szűnt meg. Valamelyest növelte az üzemanyag felhasználást, kb. annyival, amennyivel jobban megy, kevesebbet fogyaszt egy átlag autós autója a prémium üzemanyagoktól. Vagyis laborban kimutathatóan. :lol:

Nem az volt a célja, hogy ne koszolódjon a hátsó ablak (az csak grátisz), hanem a mögötted jövő szélvédőjét óvta meg a kerék által felvert kavicsok, sár, mocsok nagy részétől.

Ja! Amúgy ez a HIFI Topic!!!

Link to comment
Megosztás:

Aha! Ebből is látszik, hogy ti akkor még nem autóztatok, amikor ez még kötelező volt, hiányáért büntettek. EU-s jogharmonizáció címén szűnt meg. Valamelyest növelte az üzemanyag felhasználást, kb. annyival, amennyivel jobban megy, kevesebbet fogyaszt egy átlag autós autója a prémium üzemanyagoktól. Vagyis laborban kimutathatóan. :lol:

Nem az volt a célja, hogy ne koszolódjon a hátsó ablak (az csak grátisz), hanem a mögötted jövő szélvédőjét óvta meg a kerék által felvert kavicsok, sár, mocsok nagy részétől.

Ja! Amúgy ez a HIFI Topic!!!

mivel tanult kollégám itt vette fel velem a kapcsolatot ezért itt kérdeztem meg tőle ami érdekelt

mások is írogatnak mindenféléket más topikokban

de hagyjuk már az áskálódást aszogatást. már jó pár oldal betelt ezzel ;)

Link to comment
Megosztás:

Rendnek köll lenni, jónapotkívánok!

A chat topikokban lehet, hogy többen is reagálnának a hasonló általános kérdésekre.... ;)

Hogy ne legyek off, Hertz tényleg jó - JBL-ben nagy a szórás, DLD-ről nem nyilatkoznék, bár a szubjai nem rosszak.

Ha igazán jó hangzást akarsz, akkor 30k alatt nem fogsz sok jó ajánlatot találni.

De használtan, kis mázlival ki lehet fogni már olcsóbban is korrekt szetteket.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném az alábbi témában.

2002-es Astra G-ben VDO CDR 500 rádióm van. Gyújtás ráadáskor nem kapcsol be a rádió, de a bekapcsológombbal megy, így különösebben nem foglalkoztam vele. (csak ugye 1óra után kikapcsol)

Most viszont 60e km szerviznél le lett véve az akku saru, és elfelejtette a kódot, amit ugye gyújtás nélkül nem lehet visszaírni. Rádiót kivettem, műszerrel ellenőriztem, valóban gyújtás ráadásakor nincs 12V a megfelelő csatlakozó lábon. Kivettem a beépítőkeretet, kábelkorbács sértetlen, vezeték nincs leszakadva. (ahogy láttam még soha nem volt kivéve a rádió, teljesen gyári minden)

Mi lehet az oka annak, hogy a gyújtást rákapcsolva nincs kint a 12V a rádiónál? Van ennek valami biztije? Vagy valami jumper, amivel ezt le lehet tiltani?

Előre is köszi a hozzáértők segítségét.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném az alábbi témában.

2002-es Astra G-ben VDO CDR 500 rádióm van. Gyújtás ráadáskor nem kapcsol be a rádió, de a bekapcsológombbal megy, így különösebben nem foglalkoztam vele. (csak ugye 1óra után kikapcsol)

Most viszont 60e km szerviznél le lett véve az akku saru, és elfelejtette a kódot, amit ugye gyújtás nélkül nem lehet visszaírni. Rádiót kivettem, műszerrel ellenőriztem, valóban gyújtás ráadásakor nincs 12V a megfelelő csatlakozó lábon. Kivettem a beépítőkeretet, kábelkorbács sértetlen, vezeték nincs leszakadva. (ahogy láttam még soha nem volt kivéve a rádió, teljesen gyári minden)

Mi lehet az oka annak, hogy a gyújtást rákapcsolva nincs kint a 12V a rádiónál? Van ennek valami biztije? Vagy valami jumper, amivel ezt le lehet tiltani?

Előre is köszi a hozzáértők segítségét.

Biztosíték van, nem emlékszem hányas, nézd meg a könyvében... De azon van más is, nem csak a rádió, úgy emlékszem. Max. húzz oda egy kapcsolt pluszt, ha máshogy nem boldogulsz....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.